Opel: 27 nových modelů a 17 motorů do roku 2018
Rozvojová strategie automobilky Opel nese název Drive!2022. Jedním z hlavních cílů je dosáhnout do roku 2022 společně se sesterskou automobilkou Vauxhall osmiprocentního tržního podílu v Evropě (v současnosti je to 5,8 %) a stát se zdejší „dvojkou“. Souběžně s tím budou podniknuta opatření ke zvýšení kvality produktů, což by mělo přinést zlepšení spokojenosti zákazníků i zaměstnanců.
„V uplynulých měsících vedení automobilky Opel intenzivně pracovalo na aktualizaci programu DRIVE!2022,“ říká Dr. Karl-Thomas Neumann, předseda představenstva společnosti Adam Opel AG. „Výsledkem našeho snažení je dnes zveřejněný seznam strategických cílů. Už jsme podnikli přípravné kroky k postupnému začlenění rozvojového plánu do praxe, máme při tom plnou podporu našeho mateřského koncernu General Motors.“
Kromě toho se také dočkáme rozsáhlé modelové ofenzívy. V příštích čtyřech letech automobilka plánuje příchod sedmadvaceti nových modelů a sedmnácti motorů, přičemž se nezapomene ani na posílení image značky. V rámci technických inovací se pak představí systém OnStar, který od příštího roku přinese Wi-Fi hotspot přímo do automobilů.