Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pirelli představuje zimní pneumatiku nové generace ― Winter Sottozero Serie II

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)
Nová pneumatika obsahuje nejmodernější zimní směs, která reaguje na teplotu a díky exkluzivní polymerové dvojité směsi vyrobené bez obsahu aromatických uhlovodíků zajišťuje řidičům při jízdě maximální výkon a bezpečí již při teplotách od 7°C.

Málokterý majitel automobilu již nyní myslí na výměnu letních pneumatik za zimní. Řidiči by však s přezouváním neměli otálet. Výrobci pneumatik reagují na měnící se počasí v Evropě a přizpůsobují své pneumatiky tomuto vývoji. Dle studií provedených společností Pirelli poskytuje zimní pneumatika ve srovnání s letní maximální výkon a bezpečí na mokré i suché vozovce za všech podzimních i zimních klimatických podmínek (jsou ideální do teplot mezi 7°C a -20°C). Proto jsou zimní pneumatiky vhodné již nyní, na podzim, kdy se nepředvídatelně ochlazuje a často se mění počasí.

„Novinkou nadcházející zimní sezony je pneumatika Winter Sottozero Serie 2. Tato pneumatika pro osobní vozy není vhodná pouze na sníh, ale velmi dobře funguje při nízkých teplotách,“ řekl Zdeněk Vacl, marketingový ředitel společnosti Pirelli pro Českou republiku. „Pro Pirelli je to svým způsobem přelomový okamžik, uvedení tohoto produktu, odklon od tradičního pojetí a vnímaní zimní pneumatiky. Winter Sottozero Serie 2 je vhodná pro rozmanité počasí, za všech podmínek na cestách od října do dubna, zkrátka celosezonní. Změny počasí a nové požadavky zázkaníků si vyžadují změny a Pirelli je připravena reagovat na nejvyšší technologické úrovni,“ dodává.

Nová pneumatika společnosti Pirelli, Winter Sottozero Serie II, byla poprvé představena stylově ve švýcarských Alpách. Její úspěšná premiéra se odehrála na testovacích dráhách v nadmořské výšce 3 480 metrů. Pneumatika Winter Sottozero Serie II byla na základě zkušeností společnosti Pirelli v zimních soutěžích Rally za těch nejextrémnějších klimatických podmínek navržena a vyvinuta tak, aby poskytovala maximální výkon a bezpečnost nejen v zimních, ale i podzimních podmínkách.

Winter Sottozero Serie II k dispozici v provedení W 210-240 a W 270 a pokrývá širokou paletu rozměrů od nominální šíře 205 až k 295 v prifilech 65 až k 30 na rafcích od 16“ po 20“. Při jejím vývoji byla použita řada nových technologiía patentů jako TDC (Temperature dynamic compound - směs reagující na teplotu), která kombinuje a optimalizuje přednosti směsi reagující na teplotní rozdíly. Dalšími novými technologiemi, které podtrhují vyspělost této nové pneumatiky, jsou duální (dvojitá) směs (W270), která poskytuje maximální výkon a bezpečí na mokré i suché vozovce, a technologie UHP P Zero, jež byla u zimních pneumatik použita poprvé. Nový dezén se dokáže přizpůsobit různým povrchům. Na čerstvém nebo upěchovaném sněhu a ledu zajišťuje pneumatika Winter Sottozero Serie II záběr, aniž by přitom omezila komfort řízení. Rovněž se navíc mimořádně rychle přizpůsobí zvýšené výkonnosti při řízení za normálních mokrých a suchých podmínek. Speciální design běhounu zajišťuje výkon a bezpečí vůči aquaplaningu, brzdění na sněhu i ovládání na suchu. Dále je použita technologie lamelování IBS (Interactive Brickwork Siping – Interaktivní překládaný profil) a díky technologii HST (Hydro Static Tank) pneumatika efektivně odvádí vodu.

Pneumatika Winter Sottozero Serie II míří do segmentu HP a UHP. Protože zajišťuje výborné jízdní vlastnosti i u těch nejvýkonnějších vozů, značky jako Aston Martin, Bentley nebo Porsche je používají jako oficiální zimní obutí. Nová zimní pneumatika společnosti Pirelli je navíc šetrnější k životnímu prostředí. Je vyrobena bez obsahu aromatických uhlovodíků (AOF, Aromatic Oil Free) a společnost tak předjímá legislativu EU, která bude účinná od roku 2010. Nový produkt také vykazuje nižší hlučnost, která splňuje nové limity platné od roku 2012. Winter Sottozero Serie II navíc omezuje emise a tím ještě více šetří životní prostředí.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)