Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Hyundai i20 i se třemi dveřmi

Ondřej Láník
Diskuze (25)
Nástupce Getze - nový Hyundai i20 - dostane také třídveřovou karoserii.

Přestože malá auta se ve střední Evropě prodávají převážně jako pětidveřové hatchbacky, na západ od našich hranic existuje početná skupina zákazníků, kteří preferují třídveřové provedení. Právě jim chce Hyundai i v následující generaci malých vozů nabídnout nový třídveřový produkt.

Hyundai i20 je nástupcem i v České republice populárního Getze. Ten se prodává už od roku 2002. Následníka bychom se měli dočkat letos na podzim a to nejprve v pětidveřovou karoserií. Třídveřové Hyundai i20 pak příjde počátkem roku 2009. Očekávány jsou zážehové motory s výkony mezi 59 a 80 kW a také jeden turbodiesel.

Ondřej Láník
Diskuze (25)
20. 2. 2008 09:49
Re: Úzkost
po nastavení ceny Kie Ceed a Hyudaiu I30 sa netreba bať ,že bude dražši ako konkurencie predpokladam,že bude o par tisic lacnejši ako najlacnejšie male auto...
Avatar - Blue Sun
20. 2. 2008 09:00
Re: Úzkost
Tady stojí 5D Getz nejlevněji 240 tisíc, plus 5000 za druhý airbag. Boční vaky se nedodávají. Pak už je mi jedno, že to auto má elektrické ovládání oken a dělené sedačky, protože tyhle věci jsou pro mě méně důležité, než ty vaky. Motor 1,4 je o deset tisíc dražší. Nehledě už na to, že Getz je poměrně starý model a je o něco menší, než Fabia. Ta ve výbavě Ambiente je za 280 tisíc, ale nabízí prostě víc a úspora 35 000 mi to nevyváží.
20. 2. 2008 08:46
Re: Úzkost
A aka je to trieda ty mudrlant?
Avatar - Blue Sun
20. 2. 2008 07:39
Re: Úzkost
Myslíš, že cenově nebude i20 taky na úrovni třídy? Už Getz není zrovna extra levný (a to má poměrně dost omezenou výbavu, která nejde moc vylepšit).
Mimochodem (ale nečekám, že to lidi pochopí) Fabia není úzká, to jen většina aut v její třídě je zbytečně rozkydlá do stran.
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2008 07:06
Úzkost
Úzkou Fabku dostane ještě do větší úzkosti, protože se i20 dostane do úzkého výběru při koupi. Výbava, čtyřválce a šířka budou dost velké argumenty. Kdo by chtěl naftu a projede se v 1,4 TDI a pak 1,5 CRDI nebude chápat.