Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva živě: fotogalerie z druhého dne ženevského autosalonu

Michal Otruba
Diskuze (49)
Fotogalerie modelů vystavovaných na autosalonu v Ženevě...

Fotogalerie modelů vystavovaných na autosalonu v Ženevě...

Fotografie z prvního dne najdete zde.

Fotografie modelek najdete zde.

Michal Otruba
Diskuze (49)
8. 3. 2007 17:53
Re: FOTOSPLÍN
Tvuj vysmech je pouze nevedomost. Svez se se Subaru a az potom neco takoveho napis. Rozdil je opravdu veliky. Pneumaticky podvozek u Allroadu je takovy prave proto, aby se diky vysokemu tezisti tak nenaklanelo. To je v teto tride neodpustitelne. Nebyt toho, Outbacku by se nevyrovnal. Zajimavosti systemu Quattro je to, ze je az prilis nedotacivy. Vime, ze 4x4 byva pretacive. Toto beru jako nedostatek u Audi.
8. 3. 2007 17:27
Re: FOTOSPLÍN
Marianku, vždycky jde o cenu, nemysli si, že když kupuješ auto za mega a půl, že nezvažuješ cenu... to je stále stejné. To nízké těžiště... tomu se musím doopravdy smát... to je evergreen subaruboys... dívím se (ty ne?) že v tohmhle nenásledují Subaru všichni na světě... Podvozek Allroadu se nepotřebuje přibližovat nějakému Legacy... to přece pro AUDI není konkurence... marianku, sakra... Souhlasím s tvým hodnocením XC70. Ano, je to auto s "obsahem". Scout je jiná liga...
8. 3. 2007 17:18
Re: FOTOSPLÍN
Jak jsem uz napsal, tyto vozy jsou jiz v cene, kdyz na cene nezalezi. Scout nepovazuji za konkurenci techto vozu. Mozna, kdyby mel lepsi povdozek... Jinak Allroad potrebuje pneumaticky podvozek, aby se vyrovnal Outbacku. Vezmi si to po strance fyziky. Nizsi teziste, vynikajici podvozek. Neni tvrdy, neni prilis mekky, vubec se nenaklani. U Allroadu potrebujes pneumaticky podvozek hlavne kvuli vysokemu tezisti a tim padem prilisnemu naklaneni. XC70 ma ohromneho ducha, podivas se na nej a hned vis do ceho jdes a jaky bude. U Allroadu ho tolik neni a trochu ho tam postradam. Scout ho postrada skoro uplne.
8. 3. 2007 16:17
Re: FOTOSPLÍN
Golf+ je jakési "skoroMPV", stávající G5 je (podle mého soudu) stále nejkrásnější auto v nižší střední, klasický hatchback. Touran je velkej, životnej MPV koník. G6 nebude klonem G5... to ostatně nebyl žádný nástupce v řadě Golfů... Uvidíš, že to bude pecka.
8. 3. 2007 16:13
Re: FOTOSPLÍN
Marianku, jak by se mohl Legacy vyrovnat jízdními vlastnostmi Allroadu? Už jen tebou zmíněný vzduch to Legacy proti Allroadu deklasuje... Co se týče Legaxy x Scout, pak Legacy je na silnici vyspělejším vozem... Jistě, Legacy je regulérním hráčem střední třídy. P.S. XC70 ti velmi chválím :yes: Ale pozor na ceny - stávající XC70 dáš dobře vybavené dohromady za 1,5 miliónu. Outback tak kolem 1,2 a Scouta za 800... tak si vyber, kolik hodláš utratit.