24 hodin Opel: výsledky akce
Rok 2005 odstartoval akčními nabídkami. Většina automobilek oznámila výrazné snížení cen v očekávání nových zákazníků a zlepšení prodejních čísel. Lednové statistiky ukázaly na mírný růst, ochotu Čechů nakupovat nová auta bohužel nepotvrdila čísla únorová. Opel zůstal zpočátku stranou zlevňování a teprve v březnu přispěchal s netradiční marketingovou akcí.
Pod názvem 24 hodin Opel nabídnul akční slevy v netradičním formátu. Nového vozu chtivý zákazníci mohli v autosalonech Opel získat slevy od 40 do 300 tisíc Kč, ovšem pouze v rozmezí 24 hodin. Akce začala v pátek 11. března ve 12 hodin a skončila v sobotu 12. března ve 12 hodin. Po úspěšném pátku, kdy se prodalo 475 vozů, následovala klidná noc i sobota. Závěrečný účet stanovili čeští zákazníci na 540 automobilů.