Binz E Limousine: Šest dveří a šest metrů
Binz E Limousine je postaven na prodlouženém podvozku s obřím rozvorem 3985 mm, takže jeho celková délka dosahuje téměř šesti metrů – přesně 5979 mm. Není divů, že luxusní limuzína disponuje třemi páry dveří.
K dispozici jsou celkem tři verze interiéru. Základní Six-Door má tři řady sedadel, tedy sedm míst. Vis-á-Vis má prostřední řadu otočenou, takže pasažéři sedí čelem k sobě. Třešničkou na dortu je provedení Individual, u kterého zcela chybí, takže je pouze pětimístné, případně si může vzadu užívat veškerého komfortu dvojice cestujících. Za řidičem a spolujezdcem se pak najde dost místa k instalaci velké obrazovky DVD systému.
Motory, které mohou jezevčíky pohánět, jsou také tři a jejich parametry korespondují s nabídkou stuttgartského výrobce. Základem je řadový čtyřválcový turbodiesel 2143 cm3 s výkonem 150 kW při 4200 min-1 a točivým momentem 500 Nm v pásmu 1600-1800 min-1. Ten doplňuje zážehový vidlicový šestiválec 3498 cm3 s 215 kW při 6400 min-1 a 365 Nm mezi 3600 a 5100 min-1 . Vrcholem je agregát V8 s objemem 5461 cm3, který poskytuje 285 kW při 6000 min-1 a 530 Nm v rozmezí 2800-4800 min-1.
Pohotovostní hmotnost všech tří verzí přesahuje 2,1 tuny, i přes ni se mohou po německých dálnicích prohánět rychlostí až 210 km/h. Ta je ale elektronicky omezena. Nejúspornější je turbodiesel E 250 CDI BlueEfficiency, který na 100 km jízdy žádá 7,5 l nafty. Prostřední E 350 CGI BlueEfficiency se může pochlubit průměrnou desetilitrovou spotřebou benzinu, vrcholný osmiválec E 500 pak zkonzumuje v kombinaci 11,5 l stejného druhu paliva na 100 km. Vzhledem ke značné hmotnosti a velikosti to nejsou nijak závratné údaje.
Výroba prodloužených limuzín na základě éčka série W211 byla v Lorchu obnovena před sedmi lety po pauze trvající dvě dekády. Existovaly pochopitelně i dlouhé verze řad W124 a W210, ty ale nepřekročily stadium prototypu, respektive jich vzniklo jen několik na individuální objednávku.
Karosárna založená v roce 1936 také proslula svými sanitními automobily, které staví dodnes. V současnosti se roční produkce díky 120 zaměstnancům pohybuje kolem 300-400 kusů Mercedesů E s dlouhým rozvorem. Dalších zhruba devět stovek aut tvoří další speciály, které vznikají například i na bázi Volkswagenů T5.