Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

GM rozdá 1000 aut

Petr Bambas
Diskuze (10)
Největší reklamní akci v automobilové historii odstartovala v lednu největší světová automobilka General Motors. Ve Spojených státech rozdá v rámci kampaně nazvané Hot Button 1000 osobních aut!

Největší reklamní akci v automobilové historii odstartovala v lednu největší světová automobilka General Motors. Ve Spojených státech rozdá během příštích dvou měsíců v rámci kampaně nazvané Hot Button (Žhavé Tlačítko) 1000 osobních aut. Celkové náklady GM na tuto kampaň se odhadují na 50 milionů dolarů, přičemž na samotné výhry připadne zhruba polovina této částky.

K získaní jednoho z výherních aut (výbšr z 54 typů) musí americký spotřebitel navštívit jednu ze 7000 prodejen GM ve Spojených státech před 29. únorem, usednout do označeného osobního auta a stisknout „Žhavé tlačítko“. Potenciální kupec se pak okamžitě dozví od operátora z jednoho ze čtyř speciálně vytvořených center, jestli se stává výhercem či nikoli.

Hlavním cílem této marketingové kampaně je snaha o nárůst návštěv v prodejnách GM během ledna a února až o 40 procent. V prvních měsících roku totiž automobilový průmysl pravidelně zaznamenává výrazně slabší zájem o své produkty. Podle odhadů by tlačítko Hot Button mělo do 29. ledna stisknout 5,5 milionu amerických spotřebitelů (pravděpodobnost výhry tak činí 1:5500, což je v porovnání například s různými loteriemi velmi výhodný poměr).

Kromě akce Hot button pokračuje General Motors i v dalších podporách prodeje. Firma například až do poloviny března prodloužila program testovacích jízd, spotřebitelé si tak mohou nechat zapůjčený vůz i přes noc.

Petr Bambas
Diskuze (10)