Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Landwind CV9: Čínské MPV stojí v Německu 12.995 Euro (320.000,-Kč)

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (19)
Landwind se vrací na německý trh s MPV CV9. Zákazníky hodlá nalákat na bezkonkurenčně nízkou cenu.

Landwind se pokouší dobýt Evropu od roku 2005, kdy uvedl na trh SUV založené na první generaci Opelu Frontera. Tento model především díky skandálu kolem nedostatečné úrovně pasivní bezpečnosti neuspěl.

Nyní se čínská značka do Evropy vrací s CV9. Nové MPV Landwind představil v loňském roce. Nejedná se o zcela nový model, ale evoluci vozu, který měl premiéru na autosalonu v Paříži v roce 2006.

Landwind CV9 se na evropský trh vrací přes Nizozemí a Belgii, kde byl prodej spuštěn již v loňském roce. Letos vstupuje i do Německa, kde má mít do konce roku 75 prodejců.

Hlavní zbraní v boji o zákazníka se mají stát ceny, které na německém trhu začínají na 12.995 Euro (zhruba 320.000,- Kč). Za tuto cenu je k dispozici 4,41 m dlouhý automobil s čtyřmístným interiérem a zážehový čtyřválcem o objemu 1,6 litru s výkonem 71 kW (97 k). Standardní výbava obsahuje autorádio, klimatizaci, zadní parkovací asistent a litá kola.

V nabídce je i šestimístné uspořádání interiéru a motor o objemu 2,0 litru s výkonem 102 kW (139 k). V blízké budoucnosti se má objevit i elektřinou poháněná verze.

Otázkou zůstává, zda nízká cena spolu s poměrně slušnou komfortní výbavou budou pro německé zákazníky dostatečně lákavou nabídkou, aby si pořídili automobil, který v testech Euro NCAP získal koncem loňského roku jen dvě hvězdy.

Standardní bezpečnostní výbava CV9 obsahuje pouze ABS s EBD, bezpečnostní sloupek řízení, tříbodové bezpečnostní pásy s předepínačem a omezovačem síly na předních sedadlech a jednostupňový čelní airbag řidiče a spolujezdce. Úchyty ISOFIX jsou pouze na zadních místech. Boční a hlavové airbagy nebo ESP nejsou ani v nabídce příplatkové výbavy.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (19)
Avatar - abacus
19. 3. 2011 21:49
Re: Těžko hodnotit podle fotek a čísel ...
Ten tvoj preklep je správny.
Áno koncern VW nám predvádza dokonale zladený KONCERT ako sa majú auta predávať aj bez "superakčných" modelov za cenou od ....
19. 3. 2011 10:02
Vůbec to nechápete..........
To je nový styl pro fanoušky Hardcore streetdrivingu. Sednete do auta za pár kaček. Slabá konstrukce - hned se Vám zvedne adrenalin - při nárazu čmeláka na čelní sklo můžete přece očekávat zhroucení A sloupku a díru ve skle, kudy na Vás bude fičet ostrý vzduch. Pokud se otřete o cyklistu, tak Vám zbudou tak akorát zadní světla. Při rychlejší jízdě po hladkém asfaltu Vaše tělo zažije pocity průkopníků automobilismu. Všechno bude hrkat, skřípat, kroutit se....... No ale nezapomínejme na supr počin v bezpečnosti. Pokud nedobrzdíte před přechodem pro chodce, protože brzdy budou další adrenalinová zkouška - abs totiž píšou do výbavy, ale vůbec ho nemontují - sází na to, že brzdy pracují v cyklu brzdí/nebrzdí tak nějak samostatně....... tak pokud to nahučíte do chodce na přechodu - tak se mu nic nestane - protože Váš vůz se automaticky rozlétne na tisíc kousků. Pravda budete muset zaplatit chodci čistírnu, protože se asi ušpiní o olejové náplně a provozní kapaliny - ale život člověka je číňanům nade vše. Proto se to auto bude na některých trzích jmenot Tibet rider..............(řidič si po pár kilometrech sám od sebe začne broukat mantru - snad to přežiju, snad to přežiju...........)
Avatar - CHerokee
18. 3. 2011 22:37
Re: nechápu...
To auto je po všech stránkách špatné. Krom toho je to i slepenec evropského designu někola aut + slabý motor + špatná pasivní i aktivní bezpečnost, která je u rodinných aut základ. Taky nechápu, kdo by si to koupil a co těch 75 prodejců bude dělat celou šichtu :-)
18. 3. 2011 20:16
Re: nechápu...
No a uz len ostava docitat ten clanok do konca a zistit si ceny v Nemecku...
18. 3. 2011 20:16
Re: Nevite nekdo, kde je to foceny?
Diky! :yes: