Jiangling - Landwind ve Frankfurtu 2005
Landwind
Jestli vám Landwind něco připomíná zalistujte v autokatalogu z první poloviny devadesátých let. Licenčně vyráběné Isuzu Rodeo, známe v Evropě jako Opel Frontera. V Číně jej sice tvarově vylepšili, ale původní rysy jsou stále zřejmé, technika se však příliš kupředu neposunula. Nejprve bude nabízen jen pětidveřový Landwind se zážehovými motory Mitsubishi o objemu 2.0 a 2.4 l a se vznětovým motorem Isuzu o objemu 2.8 l.
Základní verze s motorem 1997 §cm3 má nejvyšší výkon 85 kW při 5500 ot./min a točivý moment 163 Nm při 3500 ot./min, nejvyšší rychlost činí 160 km/h. Silnější čtyřválec Mitsubishi o objemu 2351 §cm3 dává 92 kW při 5250 ot./min a točivý moment 195 Nm při 3000 ot./min, nejvíce s ním jede 170 km/h.
Turbodiesel Isuzu poskytuje 1830 kg těžkému automobilu nejvyšší výkon 68 kW a točivý moment 210 Nm při 3600 ot./min.
Vnější rozměry tohoto SUV činí 4745 x 1800 x 1750 mm. Základní verze s pohonem jediné nápravy a motorem 2.0 (85 kW) se v sousedním Německu prodává za 14.995 Euro, nejdražší diesel s pohonem všech kol pak příjde na 19.995 Euro. Standardní výbava zahrnuje elektrickou výbavu, klimatizaci, kožené čalounění sedadel (mimo 2.0) a řidičův airbag.
Německý autoklub ADAC během novinářských dnů zveřejnil nelichotivé výsledky crash testů tohoto automobilu s konstatováním, že při testech odpovídajících metodice Euro NCAP by posádka měla jen mizivou šanci na přežití.