Lexus RC 350 F SPORT: 321 koní a sportovní podvozek
Sportovní vůz, postavený na platformě modelu GS, je poháněn vidlicovým šestiválce o objemu 3,5 litru s výkonem 236 kW při 6.400-1. Sílu na zadní kola, standardně devatenáctipalcová a se specifickým designem, přenáší osmistupňový automat.
Jisté vedení vozu v zatáčkách zajistí sportovněji naladěný podvozek, využívající systému AVS, tedy adaptivních tlumičů, a také podvozkový systém LDH (Lexus Dynamic Handling). V nízkých až středních rychlostech se tak přední a zadní kola natáčejí v opačném směru, což výrazně zmenšuje poloměr otáčení vozu. Výsledkem je lepší ovladatelnost při pomalé jízdě a současné zlepšení ochoty vozu měnit směr jízdy na zatáčkovité silnici. Ve vyšších rychlostech jsou všechna kola natáčena ve stejném směru, aby se zlepšila přilnavost zadních kol a stabilita.
V interiéru najdeme volant a řadicí páku potaženou perforovanou kůží či rudé kožené čalounění Rioja Red, určené pouze pro F SPORT.
Svou premiéru bude mít i vrchol nabídky, RC F, který se na starém kontinentu začne prodávat od letošního podzimu. Je poháněno novým, atmosféricky plněným pětilitrovým osmiválcem o výkonu 343 kW (466 k) a točivém momentu přes 520 N.m. Jde tak prozatím o nejvýkonnější sportovní vůz s osmiválcem od automobilky Lexus. Jako prý první sportovní kupé na světě s motorem vpředu a pohonem zadních kol spojuje RC F osmistupňovou převodovku s diferenciálem TVD (Torque Vectoring Differential). Ten zlepšuje trakční schopnosti a držení stopy v zájmu lepší ovladatelnosti a jízdních výkonů. Zajímavostí je také přepínání jízdních režimů: za jízdy ustálenou rychlostí využívá spalovací motor Atkinsonův cyklus s ohledem na nižší spotřebu paliva a následně se ve vyšších otáčkách přepíná na Ottův cyklus za účelem zvýšení jízdní dynamiky.
Bohužel, zatím není potvrzen příchod modelu RC 350 ani RC 350 F SPORT na český trh. K mání tak zřejmě bude pouze výše zmiňovaná vlajková loď RC F a pak hybridní verze RC 300h, která přijde v průběhu příštího roku a nabídne elektromotor kombinovaný s benzinovým čtyřválcem o objemu 2,5 litru.