Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Huanghai Landscape V3: Lexus s motory Mitsubishi

David Bureš
Diskuze (4)
Název připomíná korejské Hyundai, vzhled zase Lexus. To je čínské SUV Huanghai Landscape V3.

Malá automobilka Huanghai ze severovýchodní Číny představuje na šanghajském autosalonu SUV Landscape V3. Zatímco předchozí generace tohoto modelu se nápadně podobala první Kii Sorento, novinka je zas kopií minulé generace Lexusu RX. Vůz byl k vidění už loni v Pekingu, letos se však už má začít sériově vyrábět.

Huanghai Landscape V3 se od japonského originálu liší jen v detailech. Nová je přední maska, která nenavazuje na kapotu, lehce upraven je i přední nárazník. Zadní světlomety mají jinou optiku.

V nabídce mají být tři vznětové motory z dílny Mitsubishi, o objemu 2,0 l, 2,4 l a 2,5 litru. Výkon 2,4litrové jednotky má být 105 kW, točivý moment potom 200 Nm. S tímto agregátem má vůz dosáhnout maximální rychlosti 160 km/h.

Landscape V3 bude tak jako předchozí generace nabízeno jak s pohonem předních, tak všech kol. Cena automobilu má začínat na částce okolo 130.000 juanů (cca 340 tisíc Kč).

Výrobce Huanghai, který patří pod křídla mezinárodního koncernu Liaoning SG Automotive Group, má v nabídce i další vozy, jejichž vzhled je okopírován od ostatních výrobců. Huanghai prodává pick-up Plutus (kopie amerického Chevroletu Colorado) či model Aurora (nápadně připomínající SsangYong Rexton). Vedle osobních aut vyrábí Huanghai také autobusy.

David Bureš
Diskuze (4)
23. 4. 2011 20:01
mitsubishi
[odkaz]
>:D
22. 4. 2011 13:38
Re: to je síla
Jj, přesně tak.
Ale myslím, že to tak zůstane a vlastně bude ještě hůř. Jde o dlouhodobý problém a evidentně (možná až na nějaký úspěchy v rámci importu na Evropský trh) na TYHLE PRAKTIKY mají výrobci malé, nebO žádné páky.

Ostatně sami si přece nabíhají(a my jako konzumenti-kupující nejen auta také):
Při výrobě aut v číně se vlastně zakládá nový podnik za účasti čínské vlády a výrobci jsou tak i nuceni sdílet své technologie.
Neznám automobilku, která by z morálních důvodů tento postup zavrhla při skoro jistém velkém zisku.

Přece jen, ten trh je tam opravdu obrovský.

Cestu bych viděl jak v bojkotu na straně producentů, tak koncových zákazníků. Jenže doba je zlá, peníze se MUSÍ vydělávat (v současném ekonomickém zřízení je to více než patrné) a před levnou televizí z Tesca je pohodlnější nadávat, než vlastně něco dělat, že....
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2011 11:18
to je síla
jak si něco takovýho můžou dovolit ;-\