Peterbilt Model 320 dosáhl rekordní produkce
Texaský Peterbilt dosáhl se svou modelovou řadou 320 v loňském roce rekordní výroby a zákazníkům dodal přes 1600 vozidel, což představuje meziroční nárůst o 12 procent.
Dosažení tohoto výsledku si zasluhuje pozornost díky skutečnosti, že Model 320 je jako přímý nástupce modelových řad 300 a 310 nejstarší v nabídce své značky a zároveň se jedná o vozidlo, které je nejčastěji využíváno jako nosič nástavby pro svoz odpadů.
Základem Peterbiltu Model 320 je ocelový žebřinový rám. V případě náprav jsou vpředu i vzadu použity tuhé nápravy Dana Spicer a na přání může být namontována zadní tandemová náprava Meritor. Přední náprava může být odpružena pouze listovými pery nebo je může doplňovat i vzduchové odpružení, které je standardem pro zadní nápravy.
Vzduchotlakový brzdový systém využívá vpředu i vzadu standardně kotouče, které mohou na přání nahradit bubnové brzdy. Standardem je elektronický stabilizační systém Bendix.
Paleta pohonných jednotek pro tento Peterbilt zahrnuje motory PACCAR PX-9, Cummins ISX12 a Cummins Westport ISLG nebo ISX12G. Vedle konvenčních provedení jsou k dispozici i verze na CNG a LPG.
S motory nabízenými automobilkou Peterbilt mohou spolupracovat manuální převodovky Fuller s deseti nebo třinácti rychlostními stupni a k dispozici jsou i čtyř-, pěti- a šestirychlostní automatické převodovky Allison.
Krátká dvoumístná kabina má ocelový rám, k němuž jsou připevněny hliníkové povrchové panely a laminátová střecha. Ve funkčně navrženém interiéru je mezi sedadly masivní kryt, pod nímž je ukryta pohonná jednotka.
Peterbilt Model 320 může mít dvě, tři nebo dokonce i čtyři nápravy, kdy jsou dvě vpředu a dvě vzadu nebo jedna vpředu a tři vzadu, z nichž ta poslední je vlečená řízená pro zlepšení manévrovacích schopností vozidla na omezeném prostoru.