Renault Trucks nabízí rychlejší montáž nástavby
Koncepce podvozků vozidel nových modelových řad Renault Trucks má vyhovovat různým požadavkům nástavbářů, jimž je k dispozici Bodybuilder Portal dostupný přes web společnosti. Zde si mohou vyhledat konkrétní vozidlo pomocí jeho VIN nebo čísla objednávky a získat technické podklady jako jsou konkretizované výkresy, návod na montáž nástavby, časový plán výroby a dodání vozidla včetně dokladů o homologaci.
Výrobci a dodavatelé nástaveb mají rovněž přístup k on-line školení, kde se mohou detailně seznámit s novými modelovými řadami Renault Trucks a získat informace o možnostech nástaveb, které tato vozidla nabízí. To vše snižuje až o 20 % dobu nutnou pro montáž nástavby, riziko chyb a poskytuje nástavbařům větší nezávislost.
Modelová řada D nabízí řadu předpříprav pro montáž nástaveb podle oboru zákazníků od distribuce přes komunální služby až po záchranná a hasičská vozidla. Tato řada nabízí, mimo jiné, přípravu montáž zdvižného čela, cisterny nebo chladírenské nástavby.
Vozidla řady C a těžké stavební řady K mohou být předpřipravena pro montáž sklápěčky, domíchávače betonu, pumpy na beton nebo ramenových nakladačů. Kotoučové brzdy u řady C a volitelně u řady K usnadňují montáž některých nástaveb, jako je například pumpa na beton.
Podvozky Renault Trucks umožňují zvolit provedení nejlépe odpovídající požadavkům zákazníků a nástavkářů díky široké nabídce délek rozvorů, které lze upravovat výběrem po částech o délce 200 až 400 mm pro řady C a K a po částech o délce 300 pro řadu D. Vozidla všech tří modelových řad jsou vybavena elektrickou a mechanickou přípravou pro montáž hydraulických jeřábů.
Práci nástavbářů má usnadnit absence prvků, u nichž by mohl dojit ke kolizi s nástavbou nad rámem. K zjednodušení montáže má přispět i nabídka různých délek zadního převisu, který lze přizpůsobit konkrétní nástavbě po 50 mm. Snadnější má být také montáž zábrany proti podjetí, hydraulické ruky v zadním převisu nebo zadního zdviženého čela.
Pro modelové řady C a K nabízí Renault Trucks dvě různé výšky nádrží na palivo a dva různé materiály z nich jsou vyrobeny. Prvním je ocel pro dosažení maximální robustnosti a druhým je hliník pro zvýšení užitečného zatížení. Individuálním požadavkům lze přizpůsobit i umístění nádrží na pravou nebo levou stranu u všech tří zmiňovaných modelových řad.