Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Slovenským Autem roku 2014 je Peugeot 308, Octavia skončila čtvrtá

David Bureš
Diskuze (74)
Do finále slovenské ankety Auto roka se dostalo sedm vozů. Tři finalisté jsou stejní jako v české verzi této ankety.

Naši východní kolegové vyhlásili výsledky letošní ankety Auto roka. Vítězem se s přehledem stal Peugeot 308, který ve finále obdržel od poroty 99 bodů. Druhá Mazda 3 měla o 47 bodů méně.

O výsledcích rozhodovala porota složená ze 16 slovenských motoristických novinářů. Jejím předsedou je šéfredaktor magazínu Stop Luboš Kříž.

Třetí příčku v anketě Auto roka 2014 obsadilo duo francouzských MPV Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso, které dostalo jen o bod méně než Mazda 3.

Těsně pod stupni vítězů skončila Škoda Octavia. Do sedmičky nejlepších se dále dostaly Hyundai i10, Suzuki SX4 S-Cross a Mercedes-Benz třídy S.

Slovenským Autem roku 2014 se mohly stát všechny automobily, které se na zdejším trhu začaly prodávat v průběhu letošního roku. Do soutěže mohou být nominovány pouze zcela nové automobily, ankety se tak nemohou zúčastnit nové karosářské verze stávajících aut nebo modernizované modely.

Výsledky české ankety Auto roku 2014 zatím zveřejněny nebyly, vítěz bude oznámen až v lednu. Finalistů je pět – Jaguar F-Type, Mazda 6, Mercedes-Benz třídy S, Peugeot 308 a Škoda Octavia.

Čeká se rovněž na výsledky evropského Auta roku 2014 (COTY 2014). V tomto případě bylo z 30 kandidátů vybráno sedm finalistů. Těmi jsou BMW i3, Citroën C4 Picasso, Mazda 3, Mercedes-Benz třídy S, Peugeot 308, Škoda Octavia a Tesla Model S.

Výsledky ankety Auto roka 2014
Poř.AutomobilPočet bodů
1.Peugeot 30899
2.Mazda 352
3.Citroën C4 Picasso/Grand C4 Picasso51
4.Škoda Octavia47
5.Hyundai i1044
6.Suzuki SX4 S-Cross31
7.Mercedes-Benz třídy S26

David Bureš
Diskuze (74)
20. 12. 2013 15:00
Re: dufam ze 308 vyhra aj COTY
Nie, ˇˇSkodovka" je podľa asi :80%" čedchúňov" asi najlepšie auto sveta. To je ten váš "šovinizmus" ....
20. 12. 2013 08:25
Re: 308
napriklad v tom, ze aby mali podobny vnutorny priestor, tak mazda potrebuje o viac ako 20cm vacsiu dlzku?
Napri preto, ze mazda ma len dvojite tesnenie dveri (a to aj u 6ky!) dvojitu aretaciu dveri(takze oplieskas svoje dvere a aj boky ostatnych aut na parkoviskach) a ze tie blbe dvere musis plieskat, aby sa zatvorili (ako na dacii).
Pozri si majitelov, ako sa stazuju na zvyseny aerodynamicky hluk na dialnici.
toto ti ale recenzenti pod ruskou marketingu nenapisu, takze potom sa sem pisu prispevky vybrainwashingovanych prispievatelov ako tento tvoj.
19. 12. 2013 12:31
Re: 308
No dosť, naposledy keď som obchodoval s Čechmi, oscilovala medzi 25 a 26 za Euro.
Asi čakajú, kým to padne na 30,126 aby po našom vzore Euro tiež zaviedli... :-D
19. 12. 2013 09:27
Re: 308
Koruna nepada, jen par odborniku z CNB rozhodlo, ze musi oslabit. A to pomerne vyrazne.
19. 12. 2013 09:18
Re: DESET DEKA VLAŠÁKU
Ani jedno, stačí spočítat palce v těchto 2 diskuzích a jsi jasný vítěz:

[odkaz]

[odkaz]

Kdyby ti to bylo jedno, tak by ses tady nedávno nerozčiloval, že ti lidi dali palce dolů za to, že jsi napsal (tu svoji) pravdu.

GTI ani nepočítám, ten je jako Kalousek (to není urážka, páč je to nejlepší ministr financí posledních let), ten dostane palce dolů ještě dřív než se vůbec objeví :-)

Ano, já tady diskutuji i o autech, kdežto ty jako člověk, nejspíš nevlastnící ani řidičák, můžeš imaginárně diskutovat leda na téma "vztahy mezi dodavateli". Ve skutečnosti se tady zmůžeš reagovat jen na redakci a GTI, kteří tě mají na háku ;-)