Stola v Ženevě 2007
Stola se letos v Ženevě prezentovala spíše příslibem automobilové lahůdky než skutečným produktem. Studie vystavená na stánku italské společnosti sice měla fyzickou podobu a poutala pozornost, ale informace o ní zveřejněné mnoho světla do případu...
Stola se letos v Ženevě prezentovala spíše příslibem automobilové lahůdky než skutečným produktem. Studie vystavená na stánku italské společnosti sice měla fyzickou podobu a poutala pozornost, ale informace o ní zveřejněné mnoho světla do případu haute-couture aumobilové skupiny, o níž se v tiskové zprávě hovoří, nevnesly. Stola ve zprávě konstatuje, že luxusní kupé není daleko od sériové výroby.
Sériová výroba ovšem v tomto případě neznamená masivní produkci, nýbrž vznik pouze 25 kusů tohoto modelu. Jinak než modelem zatím není možné poslední kreaci Stoly nazvat, zákazník si totiž bude moci nejen přizpůsobit vzhled interiéru a exteriéru, ale dokonce zvolit vlastní jméno. Automobil bude stát na podvozkové plošině dodané firmou Brabus, pohon zajistí jednotka s výkonem přesahujícím 550 kW.
Na projektu se kromě Brabusu podílela také společnost Pirelli a Alcar.