Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Group: Levná značka stále ve vývoji

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (97)
Německý koncern pokračuje ve vývoji své nové značky, s níž chce zopakovat podobný postup, jaký použil francouzský Renault u Dacie.

Martin Winterkorn, předseda představenstva Volkswagenu, během ženevského autosalonu potvrdil, že koncern pokračuje ve vývoji své nové značky, zaměřené na levnější modely, a hodlá ji v dohledné době představit.

Zároveň uvedl, že ve vývoji došlo ke zpoždění, za nímž stojí hledání co nejlepšího způsobu snižování nákladů při udržení dostatečné ziskovosti celého projektu.

Volkswagen chce se svou novou značkou použít podobný postup, jaký využil Renault v případě Dacie, slavící od uvedení první generace sedanu Logan jeden prodejní úspěch za druhým.

Na rozdíl od rumunské značky se nový zástupce koncernu Volkswagen nezaměří nejprve na Evropu, i když i zde se jej máme dočkat, ale nejprve zamíří na stále se rozvíjejí trhy, jako je Čína nebo Indie.

V první fázi nástupu nové značky mají být uvedený tři modely, jimiž mají být kompaktní sedan, kombi a MPV. Podobně jako Dacie mají ve svých základních provedeních nabízet jednoduchou techniku a poměrně spartánskou výbavu, v níž nelze očekávat prvky jako jsou boční airbagy nebo klimatizace.

Ceny prvních zástupců nové značky koncernu Volkswagen se mají pohybovat okolo 6000 až 7000 eur (zhruba 165.000 až 195.000 Kč).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (97)
17. 3. 2015 08:00
Re: Možná
Za takovou cenu je Corsa technicky daleko vyspělejší auto než Sandero, které je počínaje ošizeným podvozkem nebo daleko horší antikorozní ochranou, přes mizerné nebo žádné odhlučnění kabiny s fórovými sedačkami a s jenom v jedné ose nastavitelným volantem až po ty nejlevnější plasty v kabině kde stále něco povrzává stále levným autem byť se fasádou a dnes už i cenovkou snaží vypadat lépe.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2015 07:23
Re: na co novou znacku
To jo, ale to jsou auta, která by u nás neprošla ani schválením do provozu. Mexické nebo Brazilské normy jsou měkké jak ocel na dvacet let starém Golfu. Motory totéž, emisní normy naprosto jinde.
Myslím, že v EU není prostor pro další lowendové značky, už kvůli tlaku samotné EU na emise, bezpečnost, elektroniku a další a další pí*oviny. Dacia měla kliku, nastoupila v ideální době, než ještě stihlo EU totálně je*nout. Dnes už taky neprodává auta za stopade, protože tam musí být nacpáno milión nesmyslů.
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2015 07:17
Re: Možná
A umí ta Corsa za takovou cenu totéž, co ona Dacia? Asi ne, že? Rozdíl v cenách je pořád nejméně třicet, spíše padesát tisíc (a to máme u Stepway v podstatě velmi dobrou výbavu). Mainstream na to nemá odpověď, jen pochybně vnímanou "kvalitu".
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2015 07:13
Re: sliby VW
Naopak, mluví se právě o trzích EU. Na rozvojových trzích působí VW se svými starými modely, ale v EU by rád více. Museli by najít kapacitu v hodně levné zemi (Dacie se taky dělají v Maroku)...
16. 3. 2015 23:24
Re: Možná
Pokud je cena stejná jako u Opelu, tak to taková snaha evidentně je.
Dacia je malá značka a vyrábí zboží, které dovede Číňan vyrobit už dnes. Pokud se některá čínská značka rozhodne jít do Evropy, smete to Dacii hned v prvním sledu.