Je váš Ford Mustang Dark Horse příliš slabý? Britové nabízejí řešení
Britský specialista naladil „temného koně“ na 587 kW a doplnil jej o výbavu, která nezapře sportovní charakter ani prémiový původ. Interiér vám upraví dle představ.
Zřejmě je úplně jedno, na kolik Ford naladí svého mustanga. Současný Dark Horse poskytuje 333 kW a očividně je to stále málo. Na londýnského úpravce Clive Sutton se totiž neustále obracejí majitelé, kteří si přejí využít potenciál Mustangu na maximum. Proto jim vychází vstříc novým naladěním právě vrcholného modelu Dark Horse.
Samotný název úpravy „CS800DH Mustang“ není moc kreativní, zato celkový výčet možností je více než zajímavý. Týmu mechaniků se podařilo dostat z pětilitrového vidlicového osmiválce výkon 587 kW (tedy 798 koní; od toho pochází také číslo v názvu, byť zaokrouhlené) a točivý moment 890 Nm. Nových hodnot bylo dosaženo především instalací třílitrového kompresoru od Ford Performance.
Dobrou zprávou je, že úpravce dodržuje veškerá tovární doporučení, postupy a díly, takže standardní tříletá záruka omezená nájezdem 58 tisíc kilometrů zůstává netknutá. Navíc úpravce poskytuje vlastní garanci ve stejném rozsahu na své prováděné úpravy. Vše je kompatibilní i s volbou jízdních režimů.
Že se jedná o výjimečného mustanga, prozradí i design exteriéru, jemuž dominuje karbonové vlákno. Z něj je vyroben nový splitter předního nárazníku, kapota s dvojicí větracích otvorů, žraločí žábry na předních blatnících a rozšíření prahů, které navazuje na extravagantní difuzor. Ten poskytuje útočiště čtveřici koncovek výfuku nového systému značky Borla.
Celkový dojem dotvářejí litá kola Vossen obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport 4S. Ta díky sníženému podvozku s tužšími tlumiči lépe vyplňují původní podběhy. Neméně extravagantní je i spoiler na víku kufru.
V interiéru se můžete nechat unést vlastní fantazií a vkusem. Clive Sutton vám jej na zakázku celý přečalouní do variací kůží a alcantary v široké paletě odstínů. Kromě toho si můžete objednat řadicí páku MGW s krátkým chodem nebo sportovní sedadla Recaro s vyhříváním i ventilací. Komfort tak zůstane netknutý.
Vzorový exemplář bude mít premiéru na veletrhu Salon Privé v britském Woodstocku. Cena vozu se pohybuje v přepočtu od 3.865.050 do 4.723.950 Kč.

zdroj info, foto: Clive Sutton | zdroj videa: Marek Bednář/Auto.cz