Volkswagen lehce pozměnil styl písma, je moderní a méně geometrický
Nejen kvalitní výrobky, ale také správná korporátní identita v dnešní době prodává. Způsob, jakým firma vystupuje před svými zákazníky, je totiž kolikrát to první, co může podpořit rozhodnutí o koupi produktu. Není od věci tato pravidla čas od času aktualizovat, jak ale nyní ukazuje Volkswagen, nic se nemá přehánět.
Zpráva o změně stylu písma automobilky Volkswagen má svou váhu, byť si někdo možná ani nevšiml, že k něčemu podobnému došlo. Podle vyjádření značky je nový font více moderní, méně geometrický, a má dynamický kontrast inspirovaný výrazným designem modelů Volkswagen. O vývoj se postarala společnost MetaDesign, s jejíž prací se v budoucnu setkáme jak v reklamních brožurách a na plakátech, tak na samotných automobilech (označení na zádi, plakety v interiéru a podobně).
Podle vyjádření českého zastoupení Volkswagenu nevyžaduje mírná změna identity speciální propagaci. S novým písmem se budeme na všech trzích postupně setkávat od června letošního roku. Slogan "Das Auto" ale zůstává a nezmění se ani logo, jehož současnou podobu značka používá od roku 2000 (oproti předchozímu budí dojem trojrozměrnosti).