Profi
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Jenže on ten Man je úplně obyčejný linkáč, takže takhle na něj musíš pohlížet. Místa je tam tolik, kolik si dopravce objednal a kraj je ochoten zaplatit. plasty drnčí na D1 úplně na všem, ale je to mnohem lepší, než už Aresů na stejné trase. A neřekl bych, že je motor hlučný, na decibely to bude ok, ale nemá zrovna příjemný zvuk a jinak je bus celkově velmi tichý (dvojité zasklení, teplovodní sálavé topení bez ventilátorů, prakticky žádný aerodynamický hluk...,,) takže tam ten motor trochu vyniká.
Přesně tak, tento luxusní autobus se u nás nebude příliš vyskytovat kvůli jeho vysoké ceně. Většinou teď dopravci nakupují s dotacemi (naše) Iveca Crossway. [odkaz]
Tyto autobusy bohatě stačí na meziměstskou dopravu, autobus má dostatek síly na předjíždění a je docela pohodlný. Sice ten motor Iveco je trochu hlučnější, má takový ječivý zvuk, ale jel jsem úplně novým Manem Lion's Regio L a bylo to pro mě zklamání. Motor není dostatečně utlumen a plasty v interiéru na naší slavné D1 drncají a celkově je v interiéru málo místa, obézní člověk by mohl mít problém vůbec nastoupit předními dveřmi do autobusu. A to určitě tento autobus nepatří k nejlevnějším…[odkaz]
Tyto autobusy bohatě stačí na meziměstskou dopravu, autobus má dostatek síly na předjíždění a je docela pohodlný. Sice ten motor Iveco je trochu hlučnější, má takový ječivý zvuk, ale jel jsem úplně novým Manem Lion's Regio L a bylo to pro mě zklamání. Motor není dostatečně utlumen a plasty v interiéru na naší slavné D1 drncají a celkově je v interiéru málo místa, obézní člověk by mohl mít problém vůbec nastoupit předními dveřmi do autobusu. A to určitě tento autobus nepatří k nejlevnějším…[odkaz]