Testy
Jde o to, že většina je prodaná za úplně jiné ceny. Jediná otázka je, jestli je prodejce ochotný jít na cenu, kterou jsem ochoten zaplatit. Pokud ne, tak hold smůla. O ničem jiném to není. A nechodí to takhle jen v automobilovém průmyslu.
Četls test? Příplatek za úspornou verzi znamená v některých zemích úlevy za provoz auta s emisemi CO2 do 120g/km.
více méně souhlasím...ovšem koncern(škoda-auto) je v čechách dominantním výrobcem takže si podobnou politiku může dovolit...no a že holátka od škodovky vypadají zoufale je snad nejvíce vidět na rapidu a octávii prima...ano octávia ve full option je stylové auto jenže cenou už brousí kdesi o segment vejš...bohužel
Na blbce (v tomto případě pojišťovák) můžeš narazit všude, ale kdyby se šlo "na krev", tak stejně jen k vůli těm třem mm ET neuspěje...
Ja chapem, ze je to plne pouzitelne, ale ide o to, ze auto tak nie je homologovane! Ked trafi na poistovaka hnidopicha... Kolegovi robili pri nehode problemy, lebo mal ET ine o 3 mm - a to ani nezavinil nehodu!
To si děláš srandu? Kolikrát si byl v poslední době u likvidace pojistné události havarovaného automobilu? Naprosto zanedbatelné rozdíly. Pro pneu 205/55/16 je 7" i 6,5" úplně v pohodě a zcela bezpečně v toleranci. A jen + půl cenťáku ET je taky zcela v pohodě. A pokud je to na zímní sadu pneumatik má to i logiku, na zimu se běžně dávají o něco užší disky s vyšším ET, vzorek pneu se víc otevře a lépe "samočistí" a více "utopené" kolo s užším diskem je lepší i kvůli případnému použití řetězů. Podívej se třeba na konfigurátor Audi, zimní sada kol origo z výroby, má nejen užší disk a pneu, ale taky menší celkový obvod kola (ve srovnání s letníma) vyšší hodnotu ET (více utopené kola) a to jsou rozdíly větší, než v tomto případě, stejně jako rozdíly při různých velikostech kol. Obecně uznávané tolerance jsou poměrně benevolentní (jistě, vše má své hranice), jen je pochopitelně lepší (např. k vůli STK) mít to raději (jako alternativu) uvedené v TP.
Yeti ma mat 7x16" ET 45 a tie disky z Octavie maju 6,5x16" ET 50. Teda pri dopravnej nehode by z toho poistovna mala radost :no:
Přesně tak, marketingově by se to dalo šikovně zhodnotit jako první masážní sedadla v této třídě ...a ještě k tomu bez příplatku, no nekup to, prostě never say never - simply clever !. 😉
cena na cz a sk trhu je dana postavenim znacky a pokial sa tie auta budu predavat, tak nema zmysel ist s cenou dole (pre importera)
Mal som možnosť niekoľko dní jazdiť v plne vybavenej Yeti s motorom 2.0 tdi 103 kw za vtedajších 860 000 sk a stále z času na čas sa preveziem v základe s motorom 1.2 tsi 77kw. Úprimne, trhovú pozíciu značky Škoda som na trhu SK a CZ ešte nepochopil, pretože ku každému jej modelu existuje niekoľko krajších, technicky vyspelejších, spoľahlivejších a výrazne lacnejších alternatív v ponuke konkurencie, v každom prípade jej úspech trebna rešpektovať, nech už je za ním čokoľvek. Vrátim sa ale k "Yetimu". Jazdu vo "fullke" som si maximálne užíval, malé hravé auto, ktoré navyše po množstve doplnkov vyzeralo výborne, interiér nevynímajúc. Spomínanú cenu som však považoval viac mnej za zlý vtip. Jazda v základnej výbave Vám dá však pocit, akoby ste sedeli v úplne inom aute. Hnusný, neosobný a sterilný interiér tento pocit ešte znásobí. V sumáre naozaj nevidím dôvod, prečo by som mal dať za toto auto cca 23 000 €, keď mi za túto cenu ponúka konkurencia úplne inú ligu. Relatívne únosné ceny základných verzií Vám zasa ponúknu v podstatne úplne holé auto. Hold, politika VW nepustí.
Když něco nechápeš, není nad to se zeptat. 😉 Srazit normovanou spotřebu a dosáhnout tak v některých zemích na nižší emisní kategorii, což může znamenat menší daně a poplatky pro majitele.
Nevím, jak to dělá Škoda, ale u jiných automobilek v "koncernu" dělají jeden vzor i v několika rozměrech a šířkách. Stačí se podívat do katalogu/ konfigurátoru, jestli je to košer.
Alespoň se řidičky nebudou na semaforech nudit. >😒] Všechno lze otočit v pozitivum. Vítej ve světě marketingu. 😉
Edit: To mi připomnělo Top Gear, kde testovali nějaký vibrující bazmek na sedačku. A jak si to slečna pochvalovala. >😁
Edit: To mi připomnělo Top Gear, kde testovali nějaký vibrující bazmek na sedačku. A jak si to slečna pochvalovala. >😁
No ale tie disky maju ine ET a mensiu sirku...co moze ovplyvnit spravanie auta - de facto toto nie je test serioveho auta :-!
Dokazunsi predstavit ze naka firma co si zaklada na eko-friendly image podobny vuz koupi...ale predpokladam ze v tom pripade uz koupi skutecne eko-friendly auto a ne normalni ropak se start&stopem
To vies, tie slovicka "green", "eco", "blue" a podobne v nazvoch su najdrahsie! Marketing (vhodne doplnany eko-sialenstvom vladne svetu...
SUV s pohonem přední nápravy v dieselu se 77kW za 550k? Nevím jakou formou koncernového fanatismu by musel člověk trpět aby to koupil...
...na radobi setrneho a predrazeneho krpateho yetiho s vykonom chcípleho kona je😒br />
MAZDA CX-5 2,2D!
😉 :-!
MAZDA CX-5 2,2D!
😉 :-!
Největší smysl dává tam, kde záleží na emisích CO2 – ty se podařilo stlačit těsně pod 120 g/km. V mnoha zemích na západ od našich hranic tento samotný fakt znamená při nákupu úsporu i desítek tisíc korun.
Opet muzeme nasim soudruhum podekovat, ze automobilky jsou nuceny nabizet produkt, ktery v kontextu uzivatelkeho komfortu postrada smysl...
Opet muzeme nasim soudruhum podekovat, ze automobilky jsou nuceny nabizet produkt, ktery v kontextu uzivatelkeho komfortu postrada smysl...
tento greenline... clovek v snahe usetrit par eur rocne na spotrebe si priplati stovky az tisicku eur za auto... a vlastne neusetri nic akurat prerobi .... aky to ma zmysel setrit za kazdu cenu a za to ze "usetrenie" na spotrebe par eur za rok si priplatim celkovou vyssou cene auta - no to je vyhra - vlastne neusetrim nic... jedine zeby som jazdil 40 0000Km rocne po dobu aspon 6 rokov a viac... mozno vtedy sa mi ten rozdiel vobec vrati a stale som neusetril.... zmysel takychto setriacich modelov nevidim - chces usetrit? tak si priplat tisicky eur a ano usetris par eur rocne
Mimochodem v tom TP u octavie ET 50, je taky z důvodu homologací, ta homologace disku stojí výrobce obrovské peníze, a homologavat každé ET zvlášť to neprobíhá, v případě shodnosti ET a šířky disku u plechového i litého ráfku. Jen je tam douška, ráfky mohou být z lehké slitiny. A je to také pro M + S, protože jak tady napsal výše, tak je to lepší, ne ani tak kvůli sněhovým řetězům (u nich by bylo bezpečnější je spíš mít víc ven, než dovnitř kvůli uložení tlumiče nahoře), ale kvůli bezpečnosti, protože neodlítají kamínky, štěrk a posypová sůl za auto bokem, ale do podběhu a na zem, to je kvůli směrnicím bezpečnosti i pro kolemjdoucí (to víš EU).