Design
tak tomuto říkám dizajn s velkým "D",Italové jsou prostě machři,smekám...... :yes: :yes: :yes:
Je nádherný, ale nevím, proč by mělo být pouze pro US trh? Vždyť tady v EU by potřebovali předražený Audi dostat pořádně napr.el! Kdyby to bylo v základu pod meloun a min. s 300k pod kapotou, hmm... :yes:
...by sa mala zamerat najskor na to aby sa pozbierala a dvihla predaje, a nie furt ukazovat nejake koncepty a okrajove modely :😉
Vždyť i tímto by si mohla zvednout prodeje právě na US trhu. Víš kolik tam jezdí Mustangů a Camar ....
Předek mi silně připomíná [odkaz] , zezadu moc futuristický, ale má to švih. Hezký. Jen je teď potřeba to dotáhnout do konce, nabídnout zákazníkům, a nezmrvit to cenou... Alfa by si to zasloužila.
Je to krásný, ale úplně špatně.
Alfy se v celé relevantní historii prezentovaly progresivní technikou (Twinspark, brzdy u difu, double wishbone) a závody nevyhrávaly silou, ale lehkostí a ovladatelností.
Alfa "by" měla přivést na trh malé, relativně levné kupé, kabrio a sedan, prostě ideové nástupce Giulie GTV , GTV Tipo 916 a třeba 156. Auto, které by bylo slabší než konkurence, ale v každé zatáčce by dalo důvod ke koupi.
159 bylo sice super auto, ale lidí, kteří ocení německý feeling v italské kastli zase tolik není. Nemá smysl dělat konkurenci k RS6, S5 nebo M5 - ale je potřeba navazovat na GTA, na 155 Q4 nebo 75 Turbo.
A když už jsme u těch Američanů, ti chtějí alternativu k pony cars, ne další V8... V USA zažívají renesanci AR GTV a 75 America, Sergio, co s tím něco udělat? 😄
Alfy se v celé relevantní historii prezentovaly progresivní technikou (Twinspark, brzdy u difu, double wishbone) a závody nevyhrávaly silou, ale lehkostí a ovladatelností.
Alfa "by" měla přivést na trh malé, relativně levné kupé, kabrio a sedan, prostě ideové nástupce Giulie GTV , GTV Tipo 916 a třeba 156. Auto, které by bylo slabší než konkurence, ale v každé zatáčce by dalo důvod ke koupi.
159 bylo sice super auto, ale lidí, kteří ocení německý feeling v italské kastli zase tolik není. Nemá smysl dělat konkurenci k RS6, S5 nebo M5 - ale je potřeba navazovat na GTA, na 155 Q4 nebo 75 Turbo.
A když už jsme u těch Američanů, ti chtějí alternativu k pony cars, ne další V8... V USA zažívají renesanci AR GTV a 75 America, Sergio, co s tím něco udělat? 😄
Myslím, že to není nutné až tak prožívat. Je to jenom další studentská práce, stejně jako koncept Gloria. Tohle, na rozdíl od Glorie, může být možná i jen kresba. Ani to se však nedozvíme - z článku plného "co kdyby", "představte si" nebo "čirá fantazie" - přesně.
Ale je dobré, že je zde stále dost lidí, kteří perfektně vědí, jak to má všechno ten "nýmand" Sergio Marchionne s tím Fiatem, Alfou, Lancií, Maserati, Ferrari, Chryslerem a tím i Jeepem a Dodgem vlastně udělat. Skoro pokaždé, když se tu objeví nějaká vize, koncept nebo jen obrázek od studenta zejména nějaké Alfy.
Ale je dobré, že je zde stále dost lidí, kteří perfektně vědí, jak to má všechno ten "nýmand" Sergio Marchionne s tím Fiatem, Alfou, Lancií, Maserati, Ferrari, Chryslerem a tím i Jeepem a Dodgem vlastně udělat. Skoro pokaždé, když se tu objeví nějaká vize, koncept nebo jen obrázek od studenta zejména nějaké Alfy.
Je mi jasny, ze nic takovyho neplanujou, navic Alfu uz jsem prestal prozivat pred docela dlouhou dobou 😄
Sergio je jiste vybornej ucetni - to se v krizi hodi. Ale to portfolio par der ma, co si budeme povidat. Psal jsem to jako zamysleni nad tim, ze v soucasnosti je rada 4C (6C) a 8C tim poslednim, co by AR ze srabu vytahlo.
Sergio je jiste vybornej ucetni - to se v krizi hodi. Ale to portfolio par der ma, co si budeme povidat. Psal jsem to jako zamysleni nad tim, ze v soucasnosti je rada 4C (6C) a 8C tim poslednim, co by AR ze srabu vytahlo.
na základě 300ky snad nakonec bude 10 modelů Fiatu, je velmi úsměvné, jak fiat nenumí nic vyvinout a potřebuje platformu Chrysleru, což je vlastně v základu starý Mercedes.
Na tomhle je krásně vydiět ta enschopnost a taky důvod proč sou tam, kde jsou >😒] >😒]
Na tomhle je krásně vydiět ta enschopnost a taky důvod proč sou tam, kde jsou >😒] >😒]
Nenumí vyvinout......
Když si koupíš v v krámku, který je před zavřením, myslím tím zrušením, za výhodnou cenu třeba meloun, tak ho taky rozkrájíš a sežereš. Ani tě nenapadne si v takové situaci pěstovat ve skleníčku (i když ho máš) svůj vlastní meloun a čekat než vyroste, ještě k tomu možná s obavou, že nebude tak dobrý.
Takový postup "nevydiěm jako enschopnost". Promiň. 😄
Když si koupíš v v krámku, který je před zavřením, myslím tím zrušením, za výhodnou cenu třeba meloun, tak ho taky rozkrájíš a sežereš. Ani tě nenapadne si v takové situaci pěstovat ve skleníčku (i když ho máš) svůj vlastní meloun a čekat než vyroste, ještě k tomu možná s obavou, že nebude tak dobrý.
Takový postup "nevydiěm jako enschopnost". Promiň. 😄
Koupil sis meloun jehož dužina pochází ještě z dalšího krámku.
Aneb nebýt XY let staré Mercedesí platformy, tak Fiat nemá auto se zadním náhonem nebo tak nejdřív za 10 let, vlastními silami.
To je na tom to úsměvný. Reinkarnovaný Mercedes zachranuje Fiat >😁
Aneb nebýt XY let staré Mercedesí platformy, tak Fiat nemá auto se zadním náhonem nebo tak nejdřív za 10 let, vlastními silami.
To je na tom to úsměvný. Reinkarnovaný Mercedes zachranuje Fiat >😁
Vážení redaktore, vážení diskutující,
Chápu zájem/nezájem redaktora o tento model, ale v žádném případě nenahradí Challenger. A nebude soupeřit ani s Viprem. Je to pouze studie. Nic víc. Navíc označení 6C patří pouze pro 6ti válcové motory. Koncept zavedení modelů pro americký trh je dán. Termín taky - podzim 2013. Ne 2014. V těchto dnech probíhají reálné rekonstrukce příslušných výrobních závodů. V Ženevě uvidíte sériový model 4C. Zbytek je v oficiálních tiskových informacích FIAT SPA.
Chce to nazaujatost, objektivnost, nestrannost a přesný překlad původních informací.
Chápu zájem/nezájem redaktora o tento model, ale v žádném případě nenahradí Challenger. A nebude soupeřit ani s Viprem. Je to pouze studie. Nic víc. Navíc označení 6C patří pouze pro 6ti válcové motory. Koncept zavedení modelů pro americký trh je dán. Termín taky - podzim 2013. Ne 2014. V těchto dnech probíhají reálné rekonstrukce příslušných výrobních závodů. V Ženevě uvidíte sériový model 4C. Zbytek je v oficiálních tiskových informacích FIAT SPA.
Chce to nazaujatost, objektivnost, nestrannost a přesný překlad původních informací.
Challenger nahradí model Chrysler Barracuda. O tom už je rozhodnuto, akorát se přesně neví, jak to bude vypadat, jestli podobně hrůzně jako nový Jeep Cherokee nebo jen méně hrůzně >😒]
Ale jinak překrásná věc. Zvlášť mě zaujalo, mimo jiné, ztvárnění zpětných zrcátek - asi kamer. Dávám :yes: