Design
Challenger nahradí model Chrysler Barracuda. O tom už je rozhodnuto, akorát se přesně neví, jak to bude vypadat, jestli podobně hrůzně jako nový Jeep Cherokee nebo jen méně hrůzně >😒]
Nehodší, ale stavět x modelů na 300C.....a ještě mít ambice to nasazovat na US trh, to se bude kanibalizovat navzájem.
Myslím, že to není ani koncept. Jen obrázek studenta Alexe Imnadzeho, který už toho namaloval....
Tohle je koncept. A Mustangy a Camara mají v USA obrovskou tradici. Jsou to pojmy, jezdí v nich všechny generace. Tohle se dost těžko bude bourat a konkurovat evropské značce.
Máš pravdu, není to zrovna na otvírání šampusů, ale když se vrátím k melounům, přece ho nehodíš do popelnice, když je docela dobrý.
Vážení redaktore, vážení diskutující,
Chápu zájem/nezájem redaktora o tento model, ale v žádném případě nenahradí Challenger. A nebude soupeřit ani s Viprem. Je to pouze studie. Nic víc. Navíc označení 6C patří pouze pro 6ti válcové motory. Koncept zavedení modelů pro americký trh je dán. Termín taky - podzim 2013. Ne 2014. V těchto dnech probíhají reálné rekonstrukce příslušných výrobních závodů. V Ženevě uvidíte sériový model 4C. Zbytek je v oficiálních tiskových informacích FIAT SPA.
Chce to nazaujatost, objektivnost, nestrannost a přesný překlad původních informací.
Chápu zájem/nezájem redaktora o tento model, ale v žádném případě nenahradí Challenger. A nebude soupeřit ani s Viprem. Je to pouze studie. Nic víc. Navíc označení 6C patří pouze pro 6ti válcové motory. Koncept zavedení modelů pro americký trh je dán. Termín taky - podzim 2013. Ne 2014. V těchto dnech probíhají reálné rekonstrukce příslušných výrobních závodů. V Ženevě uvidíte sériový model 4C. Zbytek je v oficiálních tiskových informacích FIAT SPA.
Chce to nazaujatost, objektivnost, nestrannost a přesný překlad původních informací.
Alternativ k pony cars je an trhu spousty, přesto sou stále nejvíce prodávané pony cars.
proč asi...
proč asi...
Koupil sis meloun jehož dužina pochází ještě z dalšího krámku.
Aneb nebýt XY let staré Mercedesí platformy, tak Fiat nemá auto se zadním náhonem nebo tak nejdřív za 10 let, vlastními silami.
To je na tom to úsměvný. Reinkarnovaný Mercedes zachranuje Fiat >😁
Aneb nebýt XY let staré Mercedesí platformy, tak Fiat nemá auto se zadním náhonem nebo tak nejdřív za 10 let, vlastními silami.
To je na tom to úsměvný. Reinkarnovaný Mercedes zachranuje Fiat >😁
Vždyť i tímto by si mohla zvednout prodeje právě na US trhu. Víš kolik tam jezdí Mustangů a Camar ....
Nenumí vyvinout......
Když si koupíš v v krámku, který je před zavřením, myslím tím zrušením, za výhodnou cenu třeba meloun, tak ho taky rozkrájíš a sežereš. Ani tě nenapadne si v takové situaci pěstovat ve skleníčku (i když ho máš) svůj vlastní meloun a čekat než vyroste, ještě k tomu možná s obavou, že nebude tak dobrý.
Takový postup "nevydiěm jako enschopnost". Promiň. 😄
Když si koupíš v v krámku, který je před zavřením, myslím tím zrušením, za výhodnou cenu třeba meloun, tak ho taky rozkrájíš a sežereš. Ani tě nenapadne si v takové situaci pěstovat ve skleníčku (i když ho máš) svůj vlastní meloun a čekat než vyroste, ještě k tomu možná s obavou, že nebude tak dobrý.
Takový postup "nevydiěm jako enschopnost". Promiň. 😄
na základě 300ky snad nakonec bude 10 modelů Fiatu, je velmi úsměvné, jak fiat nenumí nic vyvinout a potřebuje platformu Chrysleru, což je vlastně v základu starý Mercedes.
Na tomhle je krásně vydiět ta enschopnost a taky důvod proč sou tam, kde jsou >😒] >😒]
Na tomhle je krásně vydiět ta enschopnost a taky důvod proč sou tam, kde jsou >😒] >😒]
Je mi jasny, ze nic takovyho neplanujou, navic Alfu uz jsem prestal prozivat pred docela dlouhou dobou 😄
Sergio je jiste vybornej ucetni - to se v krizi hodi. Ale to portfolio par der ma, co si budeme povidat. Psal jsem to jako zamysleni nad tim, ze v soucasnosti je rada 4C (6C) a 8C tim poslednim, co by AR ze srabu vytahlo.
Sergio je jiste vybornej ucetni - to se v krizi hodi. Ale to portfolio par der ma, co si budeme povidat. Psal jsem to jako zamysleni nad tim, ze v soucasnosti je rada 4C (6C) a 8C tim poslednim, co by AR ze srabu vytahlo.
Myslím, že to není nutné až tak prožívat. Je to jenom další studentská práce, stejně jako koncept Gloria. Tohle, na rozdíl od Glorie, může být možná i jen kresba. Ani to se však nedozvíme - z článku plného "co kdyby", "představte si" nebo "čirá fantazie" - přesně.
Ale je dobré, že je zde stále dost lidí, kteří perfektně vědí, jak to má všechno ten "nýmand" Sergio Marchionne s tím Fiatem, Alfou, Lancií, Maserati, Ferrari, Chryslerem a tím i Jeepem a Dodgem vlastně udělat. Skoro pokaždé, když se tu objeví nějaká vize, koncept nebo jen obrázek od studenta zejména nějaké Alfy.
Ale je dobré, že je zde stále dost lidí, kteří perfektně vědí, jak to má všechno ten "nýmand" Sergio Marchionne s tím Fiatem, Alfou, Lancií, Maserati, Ferrari, Chryslerem a tím i Jeepem a Dodgem vlastně udělat. Skoro pokaždé, když se tu objeví nějaká vize, koncept nebo jen obrázek od studenta zejména nějaké Alfy.
Je to krásný, ale úplně špatně.
Alfy se v celé relevantní historii prezentovaly progresivní technikou (Twinspark, brzdy u difu, double wishbone) a závody nevyhrávaly silou, ale lehkostí a ovladatelností.
Alfa "by" měla přivést na trh malé, relativně levné kupé, kabrio a sedan, prostě ideové nástupce Giulie GTV , GTV Tipo 916 a třeba 156. Auto, které by bylo slabší než konkurence, ale v každé zatáčce by dalo důvod ke koupi.
159 bylo sice super auto, ale lidí, kteří ocení německý feeling v italské kastli zase tolik není. Nemá smysl dělat konkurenci k RS6, S5 nebo M5 - ale je potřeba navazovat na GTA, na 155 Q4 nebo 75 Turbo.
A když už jsme u těch Američanů, ti chtějí alternativu k pony cars, ne další V8... V USA zažívají renesanci AR GTV a 75 America, Sergio, co s tím něco udělat? 😄
Alfy se v celé relevantní historii prezentovaly progresivní technikou (Twinspark, brzdy u difu, double wishbone) a závody nevyhrávaly silou, ale lehkostí a ovladatelností.
Alfa "by" měla přivést na trh malé, relativně levné kupé, kabrio a sedan, prostě ideové nástupce Giulie GTV , GTV Tipo 916 a třeba 156. Auto, které by bylo slabší než konkurence, ale v každé zatáčce by dalo důvod ke koupi.
159 bylo sice super auto, ale lidí, kteří ocení německý feeling v italské kastli zase tolik není. Nemá smysl dělat konkurenci k RS6, S5 nebo M5 - ale je potřeba navazovat na GTA, na 155 Q4 nebo 75 Turbo.
A když už jsme u těch Američanů, ti chtějí alternativu k pony cars, ne další V8... V USA zažívají renesanci AR GTV a 75 America, Sergio, co s tím něco udělat? 😄
Myslíš si, že by to AR v EU za takové peníze nabídla? Jsi naivka... (Krásné by to bylo, ne že ne, jen takovým pohádkám nevěřím.)
Předek mi silně připomíná [odkaz] , zezadu moc futuristický, ale má to švih. Hezký. Jen je teď potřeba to dotáhnout do konce, nabídnout zákazníkům, a nezmrvit to cenou... Alfa by si to zasloužila.
Nevyrábí.
Ale jinak překrásná věc. Zvlášť mě zaujalo, mimo jiné, ztvárnění zpětných zrcátek - asi kamer. Dávám :yes:
Ale jinak překrásná věc. Zvlášť mě zaujalo, mimo jiné, ztvárnění zpětných zrcátek - asi kamer. Dávám :yes:
...by sa mala zamerat najskor na to aby sa pozbierala a dvihla predaje, a nie furt ukazovat nejake koncepty a okrajove modely :😉
Je nádherný, ale nevím, proč by mělo být pouze pro US trh? Vždyť tady v EU by potřebovali předražený Audi dostat pořádně napr.el! Kdyby to bylo v základu pod meloun a min. s 300k pod kapotou, hmm... :yes:
tak tomuto říkám dizajn s velkým "D",Italové jsou prostě machři,smekám...... :yes: :yes: :yes:
Je potřeba naopak vypustit nějaké popletené spekulace a o zbytek už se pak postarají prosťáčci v diskusi.... Takže bez velké snahy máte relativně slušně čtený článek a o nic jiného už tady fakt nejde.... :😉