Novinky
BMW si kupujú ľudia čo nemusia počítať ... stačí, že je to "in" a páči sa im to .... nejakú "ekonomiku" nemusia riešiť ....
Lebo ak to niekto "zráta", tak príde na to, že sa tento "exot" nemôže oplatiť ani ekonomicky ... a kto počíta ďalej ... tak ani ekologicky ....
Ale predal sa i taký nezmysel ako Hummer a ak sadne Arnold do traktora ... tak v USA budú ulice plné traktorov >😁
Lebo ak to niekto "zráta", tak príde na to, že sa tento "exot" nemôže oplatiť ani ekonomicky ... a kto počíta ďalej ... tak ani ekologicky ....
Ale predal sa i taký nezmysel ako Hummer a ak sadne Arnold do traktora ... tak v USA budú ulice plné traktorov >😁
beznemu spotrebyteli/uzivateli se zadne auto nemuze ekonomicky vyplatit, pokud dane auto nepouziva k vydelavani 😉
Když ti k elektromobilu přihodí parkovací místo a právo využívat vyhrazené pruhy, tak to zase tak špatně nevypadá, že.
Arnold sedlá myslím Unimog. Co myslíš, jsou ulice měst Spojených států plné Unimogů?
Arnold sedlá myslím Unimog. Co myslíš, jsou ulice měst Spojených států plné Unimogů?
to zní docela dobře. Je to dobré řešení. A co teprve, kdyby některé elektromobily měly pod kapotou nebo někde jinde motory od Ducati. Panečku, to by bylo. V každém případě je to dobrý nápad. Pro auto do města netřeba více
a v cem spociva vyhoda motoru od Ducati? fakt me nenapada v cem jsou pro tyhle ucely motory od Ducati jako dobre oproti jinym motorum podobneho typu
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přesně.
Pro tyto účely, kdy motůrek bude pracovat jako pohonná jednotka generátoru v prakticky stabilních otáčkách blízkých maximu točivého momentu, je vysokootáčkový motor s ryze sportovním charakterem, choulostivým a drahým desmodromickým rozvodem, úplně k ničemu a zbytečný.
Výhody desmo rozvodu a ostatní pozitiva takového motoru by nebyly vůbec využity.
Pro tyto účely, kdy motůrek bude pracovat jako pohonná jednotka generátoru v prakticky stabilních otáčkách blízkých maximu točivého momentu, je vysokootáčkový motor s ryze sportovním charakterem, choulostivým a drahým desmodromickým rozvodem, úplně k ničemu a zbytečný.
Výhody desmo rozvodu a ostatní pozitiva takového motoru by nebyly vůbec využity.
To tu bylo chytraku co presne vedeli, ze se BMW i3 nebude prodavat a bude to propadak, kvuli designu (subjektivni, me se libi), kvuli cene (plne obhajitelna), nebo kvuli kratkemu dojezdu (bo vsichni jezdi denne do prace 100km a dalsich 100km zpet) a predpokladam, ze se tu ukazi znovu s nazorem ze 10tis kusu koupili prodejci BMW, ze zajem opadne atd...
Uz se tesim na clanky (pokud prijdou) o tom jak BMW musi rozsirovat kvuli poptavce vyrobu. 😄
Uz se tesim na clanky (pokud prijdou) o tom jak BMW musi rozsirovat kvuli poptavce vyrobu. 😄
Jen malinko bych tě opravil... To ještě není 10 000 prodaných aut. To jsou zatím jen objednávky... 😉
Nemyslim si ze by se u i3 objednavky pak rusili vic nez u jinych modelu, takze ikdyz treba ted jeste neni vyprodana cela vyrobni kapacita pro rok 2014 tak do konce roku dost mozna bude i vcetne storna.
To s tebou souhlasím. U BMW asi moc zrušených objednávek nebude... Ale stále to ještě není prodej... Soudit úspěch podle objednávek je malinko zcestný... A znovu zopakuju, že bych chtěl vidět poměr mezi čistě elekromobilem a verzí REX. Dle mne ta čistá elektrika bude max. v poměru 1😁... Proto si myslím, že tady nejde psát o elektromobilu.
BMW jede, nejlepší v automobilech, elektromobilech i motorkách, ostatní jen žasnou :yes:
Kdykoliv tu čtu nějakej článek o elektromobilech nebo hybrydech tak si řikám: Škoda že ropa neni nevytěžitelná 😒
Autorova poznámka, že Zoe by mohlo závidět, je malinko mimo. Zoe totiž není jediným zástupcem el. aut aliance Renault - Nissan... Ta paleta je širší: Zoe, Fluence ZE, Kangoo ZE, Leaf...
No a e-Up za 26 300 Eur? Dobrej joke. >😁 To už fakt jsou v elektromobilech lepší volby za lepší ceny... A nejen v elektromobilech.