Novinky
3_diamanty
4
inak toto je podla mna zaujimavejsia volba a aspon to vyzera ako normalne auto a aj cena je podstatne prijatelnejsia [odkaz]
Přejít do diskuze
Tak opadne, uvidíme o kolik... Osobně si myslím, že většinu prodeje bude verze REX, a to není 100 procentní elektromobil, takže bych pak rád viděl čísla, jaký je podíl čistého elektromobilu. Proto mi to srovnávání s elektromobily moc neladí.
Autorova poznámka, že Zoe by mohlo závidět, je malinko mimo. Zoe totiž není jediným zástupcem el. aut aliance Renault - Nissan... Ta paleta je širší: Zoe, Fluence ZE, Kangoo ZE, Leaf...
No a e-Up za 26 300 Eur? Dobrej joke. >😁 To už fakt jsou v elektromobilech lepší volby za lepší ceny... A nejen v elektromobilech.
Autorova poznámka, že Zoe by mohlo závidět, je malinko mimo. Zoe totiž není jediným zástupcem el. aut aliance Renault - Nissan... Ta paleta je širší: Zoe, Fluence ZE, Kangoo ZE, Leaf...
No a e-Up za 26 300 Eur? Dobrej joke. >😁 To už fakt jsou v elektromobilech lepší volby za lepší ceny... A nejen v elektromobilech.
BMW jede, nejlepší v automobilech, elektromobilech i motorkách, ostatní jen žasnou :yes:
Když ti k elektromobilu přihodí parkovací místo a právo využívat vyhrazené pruhy, tak to zase tak špatně nevypadá, že.
Arnold sedlá myslím Unimog. Co myslíš, jsou ulice měst Spojených států plné Unimogů?
Arnold sedlá myslím Unimog. Co myslíš, jsou ulice měst Spojených států plné Unimogů?
Upad si na hlavu? A z vejšky? Uvědom si že srovnáváš vyspělé a VWyčpělé technologie >😁 >😒]
Jen malinko bych tě opravil... To ještě není 10 000 prodaných aut. To jsou zatím jen objednávky... 😉
To tu bylo chytraku co presne vedeli, ze se BMW i3 nebude prodavat a bude to propadak, kvuli designu (subjektivni, me se libi), kvuli cene (plne obhajitelna), nebo kvuli kratkemu dojezdu (bo vsichni jezdi denne do prace 100km a dalsich 100km zpet) a predpokladam, ze se tu ukazi znovu s nazorem ze 10tis kusu koupili prodejci BMW, ze zajem opadne atd...
Uz se tesim na clanky (pokud prijdou) o tom jak BMW musi rozsirovat kvuli poptavce vyrobu. 😄
Uz se tesim na clanky (pokud prijdou) o tom jak BMW musi rozsirovat kvuli poptavce vyrobu. 😄
a v cem spociva vyhoda motoru od Ducati? fakt me nenapada v cem jsou pro tyhle ucely motory od Ducati jako dobre oproti jinym motorum podobneho typu
beznemu spotrebyteli/uzivateli se zadne auto nemuze ekonomicky vyplatit, pokud dane auto nepouziva k vydelavani 😉
Nemyslim si ze by se u i3 objednavky pak rusili vic nez u jinych modelu, takze ikdyz treba ted jeste neni vyprodana cela vyrobni kapacita pro rok 2014 tak do konce roku dost mozna bude i vcetne storna.
to je snadny Toppere, na dalekou dovolenou do predaleke galaxie muzes letet bud economy class a nebo business class (First class nezminuju, to je TeslaS) a je jen natobe kterou si vyberes, tak stasnou cestu, ale dej pozor abys neskoncil jen u rybnika ve vedlejsi dedine, tam litat nemusis, tam staci dojet na kole, slapacim :-!
V cem je zaujimavejsi? V cene jen o 10tis E mensi za miniVW, ktery vypada jako spousta aut venku za 7-8tis E, misto za vetsi premii? Nebo zrychlenim 12s? >😁
Kdykoliv tu čtu nějakej článek o elektromobilech nebo hybrydech tak si řikám: Škoda že ropa neni nevytěžitelná 😒
celé jsem to pojal trochu s nadsázkou. Takže vtip. Přesto si myslím, že systém REX je dobrý nápad. Jestli je motor Ducati lepší, nemám ani šajna. Ale pokud se nepletu tak VW XL1 má taky motocyklový motor právě od Ducati. Je fakt, ale že to má být sportovní verze.
Samozrejme je to tak ...ale zas väčšina kupujúcich vždy pozerá na svoje preferencie/cena a vyberá ..... i keď sú takí čo len vyberajú :-!
Tí sú samozrejme najlepší zákazníci ... a tam je i marža niekde úplne inde ako pri normálnom aute ...
Tí sú samozrejme najlepší zákazníci ... a tam je i marža niekde úplne inde ako pri normálnom aute ...
Přesně.
Pro tyto účely, kdy motůrek bude pracovat jako pohonná jednotka generátoru v prakticky stabilních otáčkách blízkých maximu točivého momentu, je vysokootáčkový motor s ryze sportovním charakterem, choulostivým a drahým desmodromickým rozvodem, úplně k ničemu a zbytečný.
Výhody desmo rozvodu a ostatní pozitiva takového motoru by nebyly vůbec využity.
Pro tyto účely, kdy motůrek bude pracovat jako pohonná jednotka generátoru v prakticky stabilních otáčkách blízkých maximu točivého momentu, je vysokootáčkový motor s ryze sportovním charakterem, choulostivým a drahým desmodromickým rozvodem, úplně k ničemu a zbytečný.
Výhody desmo rozvodu a ostatní pozitiva takového motoru by nebyly vůbec využity.
To s tebou souhlasím. U BMW asi moc zrušených objednávek nebude... Ale stále to ještě není prodej... Soudit úspěch podle objednávek je malinko zcestný... A znovu zopakuju, že bych chtěl vidět poměr mezi čistě elekromobilem a verzí REX. Dle mne ta čistá elektrika bude max. v poměru 1😁... Proto si myslím, že tady nejde psát o elektromobilu.
to zní docela dobře. Je to dobré řešení. A co teprve, kdyby některé elektromobily měly pod kapotou nebo někde jinde motory od Ducati. Panečku, to by bylo. V každém případě je to dobrý nápad. Pro auto do města netřeba více
BMW si kupujú ľudia čo nemusia počítať ... stačí, že je to "in" a páči sa im to .... nejakú "ekonomiku" nemusia riešiť ....
Lebo ak to niekto "zráta", tak príde na to, že sa tento "exot" nemôže oplatiť ani ekonomicky ... a kto počíta ďalej ... tak ani ekologicky ....
Ale predal sa i taký nezmysel ako Hummer a ak sadne Arnold do traktora ... tak v USA budú ulice plné traktorov >😁
Lebo ak to niekto "zráta", tak príde na to, že sa tento "exot" nemôže oplatiť ani ekonomicky ... a kto počíta ďalej ... tak ani ekologicky ....
Ale predal sa i taký nezmysel ako Hummer a ak sadne Arnold do traktora ... tak v USA budú ulice plné traktorov >😁