Novinky
Hmmm.... to není nikomu divný, že od té doby co i neodborná veřejnost pochopila, že na váze opravdu záleží, tak těch kulatých 100 "kilo" se pěkně vyjímá ve všech marketinkovejch materiálech novejch aut!!
Co takhle 55 nebo 155? Nějak mám dojem, že zákazníky stejně "voblbujou" a nejen že to bylo možné už daleko dřív, tak dnes musí jít i víc. Ono to prostě jen stojí peníze. Ale třeba by to mělo větší efekt než drahej elektromotor?!?
Co takhle 55 nebo 155? Nějak mám dojem, že zákazníky stejně "voblbujou" a nejen že to bylo možné už daleko dřív, tak dnes musí jít i víc. Ono to prostě jen stojí peníze. Ale třeba by to mělo větší efekt než drahej elektromotor?!?
Rozhodně nechceme, aby se to zvrhlo v nižší hmotnost za každou cenu. Protože se to může podepsat na kvalitě produktu. Jestli ušetří nějaké kilo tím, že začnou dělat vnitřnosti sedadla z CFRP místo hořčíku, dobrá. Ale používat tenčí plechy, seškrtat izolační materiály, hnát na hranici únosnosti komponenty pohonného ústrojí, to není dobré.