Novinky
zlysoused
8
No hlavně se ukazuje, že Číňan (nebo Ind) nemusí být vůbec špatný vlastník. Má hodně kapitálu, velký vlastní trh a zároveň nechá evropany auta vyvíjet a vyrábět. Takže třeba takové Volvo, LR, nebo Jaguar jsou teď mnohem autentičtější automobilky, než když to byly koncernové skládačky Fordu, nehledě na to, že se jím i víc daří.
Přejít do diskuze
Když se to vezme čistě z pohledu podnikatelskýho, tak je možná Čína daleko kapitalističtější než celá západní polokoule dohromady.
Fandím a držím palce aby to Saabu vyšlo. Každá změna uniformity ala VW je vítána. Doufám, že v rámci úspor nezačnou ta auta šidit a zůstanou u nadstandardní bezpečnosti, výběru materiálů a dílenského zpracování.
sice se to říká špatně ale EU by se mohla do komunistické Číny chodit učit kapitalismu... >😁 komunistický tam totiž zůstal nejspíš jen název...
do stavu, jak se píše, že automobilka jen kvete, to má ještě trochu dost daleko. Ale ocením jakýkoliv pokrok. Viva SAAB
Dodatek NEVS není finská, ale švédská firma.
Dodatek NEVS není finská, ale švédská firma.
A pak kdo je číňan. Čínské automobilky vyrábí v Evropě a evropské automobilky včetně Škody kupují komponenty z Číny ;-\ .
Kapitalismus v Číně má jeden velký problém a to je velká nerovnost bohatství a absenci sociálních jistot. Ne, nejsem komunista a ani levičák. Ale na druhou stranu si nemyslím, že by 1% populace mělo mít víc než polovinu bohatství země...
V mém pohledu je jádrem každé země její střední třída. Nechtěl bych žít v zemi, kde střední třída znamená život na okraji chudoby... a to ani pokud bych patřil do toho horního 1%.
V mém pohledu je jádrem každé země její střední třída. Nechtěl bych žít v zemi, kde střední třída znamená život na okraji chudoby... a to ani pokud bych patřil do toho horního 1%.
A taky to nepsali na začátku února, ale ledna. Chtělo by si to po sobě články víc číst. ;-\
Zprávu o znovuzahájení výroby SAABu, i když to je v rukou nového vedení a čínského vlastnictví vítám. Bude záležet jak provedou náběh již historického, ale dosud pokrokového typu 9.3 a jak se rozvine další vývoj.
"kapitalističtější" asi nebude 😉
ale (možno) lepšie zvláda trhový princíp!
...aj keď často na úkor svojho obyvateľstva a životného prostredia. ;-\
ale (možno) lepšie zvláda trhový princíp!
...aj keď často na úkor svojho obyvateľstva a životného prostredia. ;-\
Jasně, na obyvatele se tam prodá srovnatelné množství nových aut jako u nás... přesto si myslím, že učit se kapitalismus v Číně není úplně šťastná myšlenka.
nikdo netvrdí že Čína je kdesi na přelomu 19. a 20. století...je tam oligarchie, pak dlouho nic a pak zbytek více jak miliarda lidí, ale o tom že i ten zbytek se začíná mít lépe a lépe svědčí i to že najednou je čína největším automobilovým trhem, trhem elektroniky a tak dále...
nejinak je na tom i Rusko...tam taková ta emancipovaná střední třída jak jí známe například z Evropy taky není...
nejinak je na tom i Rusko...tam taková ta emancipovaná střední třída jak jí známe například z Evropy taky není...
Ty jsi tak hodný, ani nevíš, jakou jsi mi udělal radost, že jako první jsem na to upozornil. A jako odměnu zasloužíš smajla. 😄
Jinak, ony ty SAABy vezou hlavně do číny, pokud jsem to ale četl správně ( zdroj: [odkaz] ), tak dokonce v Nizozemsku a další pár zemích se už možná dokonce začal prodávat.
Jinak, ony ty SAABy vezou hlavně do číny, pokud jsem to ale četl správně ( zdroj: [odkaz] ), tak dokonce v Nizozemsku a další pár zemích se už možná dokonce začal prodávat.