Testy
Emel
13
Z druhé strany... je to zase něco jiného, co čtenáři přiblíží svět předprodukčních prototypů... za mě zajímavé.
Přejít do diskuze
Kolik Marťanů má pan Kabaň k dispozici ve svém týmu? Je on sám Marťanem též?
Nezbývá než doufat že produkční verzi učešou, je toho třeba.
Nezbývá než doufat že produkční verzi učešou, je toho třeba.
Tak tomu říkám článek o jízdních dojmech... Na nic nešahejte, raději s tím ani nejezděte, aby se to celý nerozpadlo, ale hlavně napiště, jaká je to bomba. Pamatuju, jak se auto.cz rozplývalo nad rapidem RS. Do zatáčky ve dvaceti, ale seděl jak přikovanej... No, autor evidentně na korektních vztazích s automobilkou měnit nic nebude... >😁
AD design: v něčem se mi to líbí, v něčem ne. Na můj vkus dosti velkej slepenec z koncernový palety. Ale nedělám si iluze, že to tak bude vypadat i v serii. Však on to Kabaň a jeho grupa očeše...
AD design: v něčem se mi to líbí, v něčem ne. Na můj vkus dosti velkej slepenec z koncernový palety. Ale nedělám si iluze, že to tak bude vypadat i v serii. Však on to Kabaň a jeho grupa očeše...
Kolega dinar rozkročení chválí, jenže škodovka s tím u konceptů ani u výstavních kusů problém nemá, mají ho až sériová auta. 😉
Doufám čteš nadpis příspěvku správně... Rozhodné části jsou skvostné - jde o předek, jde o zadek a jde o kabinu. Člověk si musí při prohlížení neustále připomínat, že jde o Škodu, neboť tahle studie svojí designovou kvalitou odkazuje doslova do říše garážových snů. Neotřelé, veskrze originální, s dílčí potenciální produkční ambicí, to je oč tu běží.
Předek výborně vyvážený s odkazem na výraz. Domyslím-li si realistická světla, je to budouci superb-trefa. Záď taktéž nenechá estetiku oddychnout, zde v pozoru smekám před vizí mistra Ká. No a nyní to nepřehlédnutelné uvnitř - přístrojovka - vyborný volant a hlavně výborná konfigurace středového panelu a vůbec celé přístojovky. Tohle je asi též předobraz budoucích škodováckých kabin. Skvostné, skvostné, skvostné.
Celkový dojem z auta dobře dotváří v širším pohledu i "první jízdní dojmy", máme možnost výjimečně nahlédnout do studiové kuchyně, seznámit se s tím, co je za, resp. pod plentou. Pochvala.
Vyzdvihuji ještě výborné široké silniční rozkročení modelu a neutopenost kol. Zde to jistě pochválí i kolega Dinar.
Dnes velmi nadějně - BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Předek výborně vyvážený s odkazem na výraz. Domyslím-li si realistická světla, je to budouci superb-trefa. Záď taktéž nenechá estetiku oddychnout, zde v pozoru smekám před vizí mistra Ká. No a nyní to nepřehlédnutelné uvnitř - přístrojovka - vyborný volant a hlavně výborná konfigurace středového panelu a vůbec celé přístojovky. Tohle je asi též předobraz budoucích škodováckých kabin. Skvostné, skvostné, skvostné.
Celkový dojem z auta dobře dotváří v širším pohledu i "první jízdní dojmy", máme možnost výjimečně nahlédnout do studiové kuchyně, seznámit se s tím, co je za, resp. pod plentou. Pochvala.
Vyzdvihuji ještě výborné široké silniční rozkročení modelu a neutopenost kol. Zde to jistě pochválí i kolega Dinar.
Dnes velmi nadějně - BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Pod pojmem „jízdní dojmy“ je i ve zdejších končinách zakořeněná trošku jiná představa! Takže spíš honění sledovanosti a počtu klikajících na něco, co tam vůbec, ale vůbec není. … Přidaná hodnota je spíš v přiblížení světa prototypů, prvotin a testovacích mul úplnému laikovi, co v něčem takovém sedí poprvé. Protože 99% lidí se k takovým věcem nedostane. Takže Alenka v říši divů, stejně jako já před cca 3 tedy v prototypu w222, kde jsme zkoušeli dofukování „buřtů“ u sedačky. Se sériovým autem (zejména po náběhu rozpočtářů a proškrtání či cenzury ze strany VW) to nemusí mít mnoho společného. Vědět se tedy dají zatím hlavní designové rysy, či kam se srdíčko vývojových týmů chce ubírat (jo proč ne). Praktické vlastnosti lze max mlhavě tušit zkušenějšími na základě jich konstrukce, ale nic víc. Vlastnosti auta jsou tudíž zatím poměrně neznámé!!!. … Ale vzrušující nebo aspoň originální zážitek to být mohl, to jj.
ps: zelená by nevadila, prototypy musí být trošku extravagantní. Navíc zelená na bílém podkladu jsou +- firemní barvy.
ps: zelená by nevadila, prototypy musí být trošku extravagantní. Navíc zelená na bílém podkladu jsou +- firemní barvy.
Dizajn je super ale tá farba to zabíja. V takej bordovej alebo medenej by to bolo elegantné.
Ta zelená je příšerná, ale myslím, že ti nejde o barvu, tedy pak sleduj a čuč, tohle je design jako řemen, žádní krasomilní obloučkoví sobi. 😉 :yes:
...ty, jež jsi samozvaný morální strážce internetu se tu tímto způsobem, tebou tolikrát zatracovaným a devastačně napadaným, bavíš s účastníkem diskuze? m,mmmmm
Od osoby s jménem tykev a fotkou s vaginálním znakem takové vyjádření nepřekvapí... :-!
Ale hlavne sme sa dozvedeli že showcar určený na výstavy je schopný aj samostaného pohybu závratnou rýchlosťou 15 km/h a stojí 40 mil. korun. O ničom článok.
Co já vím, tak na tyhle a jim podobný akce se moc lidí nezve, jenom pár vybraných jedinců. Takže v tom bude to kouzlo. A že to jelo jenom patnáctkou. to si není žádnej vodvaz, ale zase - to ho měli poslat stovkou proti zdi? Kolik takovej konceptů mají? Dva, tři? Každej za čtyřicet mega, spočti a je ti to jasný. Ale souhlasím a taky si říkám, proč to auto neudělali se skutečným komplet pohonným ústrojím?! Pak by to jezdilo aspoň přiměřeně normálně.
Nic nedokazuje vic, ze kdyz dva delaji totez, neni to totez nez prave tato studie skody a to maserati z tveho linku. To co na tom maserati neuveritelne funguje je na to skode nedotazene. Na predku moc, na zadi neuveritelne moc.
Jinak minule MB SL vs. O2 s FL taky spadali do te kategorie "dvě segmenty tolik lišící se značky potkají při designu".
Jinak minule MB SL vs. O2 s FL taky spadali do te kategorie "dvě segmenty tolik lišící se značky potkají při designu".
Pokud by mely příští škodovky vypadat takhle, nastoupí Škoda úspěšně na cestu ke krachu :no:
Taky jsem smyslu clanku nechapal nez jsem si vsiml ze ridit tuto studii byli i kluci z novinek, tak tam snad auto.cz jelo aby se nereklo ze u neceho takoveho chybeli.
Kazdopadne bych ale podobny clanek nenazval prvni jizdni dojmy, to mi prijde slusne mimo.
Kazdopadne bych ale podobny clanek nenazval prvni jizdni dojmy, to mi prijde slusne mimo.
Ono to totiž vypadá, že by se nakonec mohl opravdu vyrábět! Zatím se sice mluví výhradně o čínském trhu, ale třeba se taky dočkáme.
Možná mi něco uteklo, ale nemluvilo se o Vision C jako o předobrazu nového Superbu?
Možná mi něco uteklo, ale nemluvilo se o Vision C jako o předobrazu nového Superbu?
Taky si říkám, co má ten článek za smysl (teda kromě toho udělat si čárku někde). Maximálně kvůli videu zachycujícímu studii v reálném pohybu....
Šlo tady vlastně o jízdní dojmy? Zbyly chlebíčky také pro panáčky z primaautosalonu? A co Rowan Atkinson, pozvali ho? A Jan Tleskač?
ty prostě koncern umí. Bohužel nikdy nemá koule na to dotáhnout zásadní věci ze studií do série. Studie vždy špičková s množstvím nových nápadů a vtipných řešení, sériovka jen šeď kde je za vrchol invence považována škrabka na led pod víčkem.
Tak třeba studie Roomsteru - posuvné boční dveře, progresivní uspořádání vnitřního prostoru. Série? Šoupačky pryč, interiér standard. Zůstal jen tvar zadních dveří, který je pro klasické otvírání zcela nesmyslný.
No ale uvidíme, třeba to tentokrát dopadne líp.
Tak třeba studie Roomsteru - posuvné boční dveře, progresivní uspořádání vnitřního prostoru. Série? Šoupačky pryč, interiér standard. Zůstal jen tvar zadních dveří, který je pro klasické otvírání zcela nesmyslný.
No ale uvidíme, třeba to tentokrát dopadne líp.
Tak popravde, moje prvé dojmy neboli neboli nijak pozitívne. Ale od úvodných fotiek nejaký ten deň pominul, hormóny sa skľudnili a triezvejší pohľad sprostredkováva zrazu dojmy celkom iné.
O farbe netreba polemizovať, a ani o niektorých markantnejších štylistických prvkoch - majú jedinú úlohu - pritiahnuť tvoj zrak, a tú plnia do bodky.
Vonkajšie tvary sa nesú v znamení Audi, čo nie je na škodu, okázalé, a pritom napodiv konzervatívne obrysy dávajú štúdii punc luxusu. Odvážne bočné prelisy akoby ani neboli z koncernu, konečne Škoda ukázala odvahu aj originalitu.
Pochválim aj interiér - možno s výnimkou pontónu palubky, je tradične až príliš jednoduchý, zaslúžil by si viac pozornosti. Naopak za volant alebo výplne dverí :yes: .
Ale najväčšiu pochvalu si dizajnéri zaslúžia za to, ako všetko spolu ladí. Vsadili na jednotný štýl, a hoci do série treba tie tvary jednoznačne ešte učesať, všetko spolu ladí, nikde sa nič nebije a neprekáža oku. Ako celok je na jednotku.
O farbe netreba polemizovať, a ani o niektorých markantnejších štylistických prvkoch - majú jedinú úlohu - pritiahnuť tvoj zrak, a tú plnia do bodky.
Vonkajšie tvary sa nesú v znamení Audi, čo nie je na škodu, okázalé, a pritom napodiv konzervatívne obrysy dávajú štúdii punc luxusu. Odvážne bočné prelisy akoby ani neboli z koncernu, konečne Škoda ukázala odvahu aj originalitu.
Pochválim aj interiér - možno s výnimkou pontónu palubky, je tradične až príliš jednoduchý, zaslúžil by si viac pozornosti. Naopak za volant alebo výplne dverí :yes: .
Ale najväčšiu pochvalu si dizajnéri zaslúžia za to, ako všetko spolu ladí. Vsadili na jednotný štýl, a hoci do série treba tie tvary jednoznačne ešte učesať, všetko spolu ladí, nikde sa nič nebije a neprekáža oku. Ako celok je na jednotku.
Téměř celý je udělaný ručně. Musely se dělat i formy na lisování kastle a jiných dílů. Opět ručně. A to se nasčítá. 😉
Tak pod tímhle článkem to dneska asi bude dost vřít, už teď jsou tady hodně rozporuplné názory. Podle mě se tu co nevidět budeme tlouct klávesnicema 😄
To sl s o2 by mě tedy nenapadlo, ale pokud jde o tu studii, já bych to klidně takhle pustil, ten zadek je naopak excelentní. 😉
Tak však je to jenom studie, do sériovky to má daleko. Ale píšou, že se to bude vyrábět - kéžby 😉
Tak sa teda opravím, aby sme sa chápali. Text článku nekorešponduje s titulkom. Aké jazdné dojmy nadobudneš pri rýchlosti 15 km/h? navyše ak nesmieš na nič šahať a prepínať? Áno aj pre mňa je zaujímavé, že ako je spracovaný výstavný prototyp a celkom ma prekvapilo, že je schopný vlastného pohybu (nieje to vždy zvykom u takýchto áut). O čom takáto jazda vypovedá? ABSOLÚTNE O NIČOM!
Podobné dojmy nadobudneš aj z detského el. autíčka. 😄
A nazvať to predprodukčným prototypom? Myslím si že predprodukčný prototyp je trošku iný kus auta, kde s finálnou verziou zdieľa väčšinu dizajnu aj techniky. A to sa s tebou kľudne stavím, že z tohto do séria prejde veľmi málo.
Podobné dojmy nadobudneš aj z detského el. autíčka. 😄
A nazvať to predprodukčným prototypom? Myslím si že predprodukčný prototyp je trošku iný kus auta, kde s finálnou verziou zdieľa väčšinu dizajnu aj techniky. A to sa s tebou kľudne stavím, že z tohto do séria prejde veľmi málo.
Krachu Škody sa nemusíte báť pán Adolf. Vtedy už aj tak budete stáť vypchatý v múzeu Auto.cz
Co ti na tom vadí? To množný číslo? Mě to nevzrušuje ani trochu. A redakci palec nahoru za tenhle článek. :yes:
Nikdy bych nečekal, že se dvě segmenty tolik lišící se značky potkají při designu.[odkaz] Tady myslím čistě ten předek, na který narážíš. 😉
Aký predprodukčný prototyp preboha? Že to nevie diskutujúci laik, to beriem, ale aby motoristický redaktor označil funkčný vzor za prototyp, to je tragické. A takíto ľudia nám servírujú takzvane fundované články na úrovni...
V automobilovej branži je prototypom vozidlo, ktoré je už konštrukčne prakticky hotové, a je zhotovené technológiou zhodnou alebo veľmi sa približujúcou technológii sériovej.
Tento Vision C je funkčný vzor, ktorý o sériových technológiách ani konštrukcii ani len nesníva - ide vpodstate o podmienečne pojazdnú tvarovú maketu, ktorá má do prototypu ešte ďaleko.
V automobilovej branži je prototypom vozidlo, ktoré je už konštrukčne prakticky hotové, a je zhotovené technológiou zhodnou alebo veľmi sa približujúcou technológii sériovej.
Tento Vision C je funkčný vzor, ktorý o sériových technológiách ani konštrukcii ani len nesníva - ide vpodstate o podmienečne pojazdnú tvarovú maketu, ktorá má do prototypu ešte ďaleko.
Tvarově je to super. Škoda, Škoda neprezentuje také tu šedou variantu, co je k vidění v Bratislavě.
Je to už klasická veta európskych automobiliek - auto je určené primárne pre Čínu, ale keď sa stane zázrak, auto sa bude predávať aj v Európe. Chápem, že 20 miliónov predaných áut za rok v Číne stojí za tú námahu, ale prečo európske automobilky diskriminujú európskych spotrebiteľov?
A netýka sa to len Číny, ale aj USA. Špičkové nadupané volkswageny a bavoráky vyrobené v EÚ a draho prevezené do USA sú v USA o 30 % lacnejšie než v EÚ! Z toho ide človeka šľak trafiť...
A netýka sa to len Číny, ale aj USA. Špičkové nadupané volkswageny a bavoráky vyrobené v EÚ a draho prevezené do USA sú v USA o 30 % lacnejšie než v EÚ! Z toho ide človeka šľak trafiť...
Mohu se zeptat jak vypadají krasomilní obloučkoví sobi??? Nějak si pod tím nedokážu nic představit.
Moc relevantních informací nezískáš, když pominu možnost promluvit si s přítomnými lidmi. I když jsou některé kousky překvapivě dobře naladěné. Pro čtenáře je to spíš zajímavost. Ale člověk má pomalu dojem, jaké má redakce štěstí, že je více automobilek nezve na projížďky studiemi, protože by akorát dostali za uši, že si něco takového dovolí publikovat.
slo mi jen o optiku prednich svetel (coz je taky to jedine co ma spolecne ona vision C a maserati.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
nového Superba vídám v práci prakticky každý den a Vision-u C moc podobný není...
jisté prvky jako nízký čumák, podobná mřížka chladiče a "odkaz" tvaru předních světlometů tam je. na zádi je již všechno jinak. tornádo linie je prakticky stejná. interiér se celkem dost inspiroval studií.
můj názor je takový, že nový Superb je mnohem hezčí než Vision C a hlavně je funkční >😁
až ho tady poprvé uvidíte, tak budete určitě hodně překvapeni, doufám, že mile... a nikdo z vás by po zakrytí loga na kapotě škodovku nehádal >😁
jisté prvky jako nízký čumák, podobná mřížka chladiče a "odkaz" tvaru předních světlometů tam je. na zádi je již všechno jinak. tornádo linie je prakticky stejná. interiér se celkem dost inspiroval studií.
můj názor je takový, že nový Superb je mnohem hezčí než Vision C a hlavně je funkční >😁
až ho tady poprvé uvidíte, tak budete určitě hodně překvapeni, doufám, že mile... a nikdo z vás by po zakrytí loga na kapotě škodovku nehádal >😁
Na mě bohužel tento článek a přiložené video zapůsobilo, jako znásilnění profesionálního PR. Proto ta ironie… Pokud by naznačili nějaké možné inovace v oblasti pohonu nových Škodovek, tak je to úplně o něčem jiném, ale na rozdíl od např. InEco Concept se zde jedná pouze o designovou studii, proto s tím není potřeba nikam jezdit a dělat ještě kolem toho velké haló. Osobně se mi koncept líbí a jen doufám, že nový Superb bude stále svébytný. Nejspíš jsem ale asi divný, když se mnou nic nedělá přiložené video konceptu v pohybu a informace o tom, že vše funkční, je vlastně pouze provizorní. Myslím si, že když neumytého a neoholeného bezdomovce oblečete do obleku od Versaceho, tak v měřítku dnešních hodnot dojde pouze k degradaci toho obleku…
Pořád dokola! Článek píše Machala, za volantem vidím jednoho člověka, ale čtu "...po chvilce přijde pokyn, abychom usedli za volant." "Tolik důvěry, abychom mohli zmáčknout zelený čudlík, jsme však nedostali"... atd. atp. Jak se vám za tím volantem sedělo, zřejmě najednou celé redakci? Řekl bych, že tu své dojmy sděluje autor, jeden člověk, prosím, ať tedy píše formou obvyklou pro takový případ, v první osobě jednotného čísla, máme republiku, sakryš! :-!
"Člověk si musí při prohlížení neustále připomínat, že jde o Škodu,"...
Ano, bohužel... :no:
Ano, bohužel... :no:
Nič nové. Už sme videli toľko všelijakých predsériových tutoviek od všetkých automobilek a nakoniec nič. Je to tradičná brand etuda, ktorú dirigujú tí hore.
Kabaň a jeho gruppa to očesávať nebudú, lebo celé je to len teátro. Origo sa pripravuje už inde a tomuto už dokonca vybrali miesto v Škoda múzeu. 😄
Kabaň a jeho gruppa to očesávať nebudú, lebo celé je to len teátro. Origo sa pripravuje už inde a tomuto už dokonca vybrali miesto v Škoda múzeu. 😄
Nechápu že nevymyslí už lepší design té oktávky. Od první generace vypadá pořád stejně. V sérii to samozřejmě dostane rozvor a rozchod z golgu, převisy jak kráva a kubíkový kufr. Nahodit zelenou metalízu, místo střední konzoly uměle přilepit tablet a nazvat to VIsion C to mi fakt nepřipadá jako pokrok v designu.
Může mi někdo kdo se v tom pohybuje vysvětlit jak vyrábějí plechové díly na takovédle prototypy, přece na to nedělají lisovací formy? Kvůli jednomu kusu. Opravdu by mě to zajímalo.
Hlavně že se povedla chladící mřížka,a lemování,protože na O III je to katastrofa.Vůbec neladí se světly.A co se týče světel to bude určitě předělán na Vision C protože tohle v reálu bude chytat všechen bordel světa.Naopak dobrý nápad je,kdyby to nechali pod lemem nechat otevírání dvěří,je to jiný sklon a pohodlnější při otevírání dvěří
HM.Neumím si představit že Škodovka,kde se hlídá každý milimetr,firma který se orientuje nato aby využití materiálu bylo maximální,tak pustí do prodeje zádě,kde mezi spodkem a vrchní částí je ,,díra,, snad 30 cm hluboká.Tohle je pro mě science fiction.Absolutně je to mimo filozofie Škodovky.Z tohohle co vidíme,maximálně polovina zůstane na voze. Maximálně.
Jízdní dojmy to nejsou, to je jasné.
Jinak jsi to trefil... je to maketa... na čemž není nic špatného.
Jinak jsi to trefil... je to maketa... na čemž není nic špatného.
V této diskuzi máš 80 európskych zákazníkov............ 😉 , už chápeš?
/nápověda - vyrobit rols-royce za cenu loganu ještě nikdo nevynalezl 😄 /
/nápověda - vyrobit rols-royce za cenu loganu ještě nikdo nevynalezl 😄 /
Ad. 1, nenadávejte, je to celkem dotažený prototyp, takže je celkem jedno, že se to rozpadá, vypadá to hodně dobře, pár detailů se doladí. ¨
Ad. 2, vsadím se, že tohle celé je přeje....nej passat CC, což nemusí být na škodu, protože to zase tak nebude drahé.
Ad. 3, škodovce něco takového jenom prospěje, další zvýšení prestiže.
Ad. 4, kdo jen nic nedělá /a jen mele pantem/ nic nezkazí, ale má za se sebou taky howno výsledky, to je třeba mít na paměti, až tu zase budeme bezbřeze kritizovat.
Ad. 2, vsadím se, že tohle celé je přeje....nej passat CC, což nemusí být na škodu, protože to zase tak nebude drahé.
Ad. 3, škodovce něco takového jenom prospěje, další zvýšení prestiže.
Ad. 4, kdo jen nic nedělá /a jen mele pantem/ nic nezkazí, ale má za se sebou taky howno výsledky, to je třeba mít na paměti, až tu zase budeme bezbřeze kritizovat.
Ano, je to design se silným názorem. Ze studnice funkcionalizmu a kubizmu pěkně o sto let dál do 21. století. Díky tomu poučenému náhledu na celek a detail je to celé důsledné, prokoumané, navazující. Zaplaťpámbu. Kabaň si tím ovšem sám dává výzvu - teď aby se ohlédl nazpět po Octavii a Rapidu, jestli nejsou příliš krotké. Uvidíme na Fabii, kolik odvahy dokáže vložit do neprémiového všespotřebitelského vozu. Je pro mě potěšením sledovat těch několik pánů, kteří prošli středisky Audi, jak se každý u svého nového ponku činí. Jako třeba: [odkaz]
Ještě odkaz na ty fotky z reportáže idnesáků, myslím, že ho sem zatím nikdo nedal: [odkaz]
Ještě odkaz na ty fotky z reportáže idnesáků, myslím, že ho sem zatím nikdo nedal: [odkaz]
Ano, v prvních jízdních dojmech by to nemělo co dělat. Nejen proto, že není z hlediska jízdních dojmů moc o čem psát, ale možná ještě podstatnější je, že nejde o sériové auto, ani prototyp v pokročilé fázi vývoje. Fakt ale je, že mi mnohem víc lezou na nervy nadpisy X zná Y, X chce Y atp. 😄
To zakryti loga zkouseli uz u minuleho ve fifth-gearu. Jestli nekecas a s tim zadkem fakt neco udelali, tak je to parada, protoze zad z titanicu, jako ma studie, fakt nic pekneho neni. Trochu me mrzi ten tvar prednich svetel, protoze jestli ma dostat podobne seriovka, tak si nedokazu predstavit, ze to bude vypdat jinak, nez seaty.
Dobry by bylo, kdyby natocili to vrzani, krouceni, chod ovladacu a treba i nejaky rozhovor s tim typkem, co je dozoroval.
To byl podle me spis takovy vykrik, kdyz se novinarum zdala studie na octavku moc velka, tak z ni automaticky udelali superba. A nebo bude pristi superb jenom pro cinu >😁
No protože se každá komponenta vyrábí nikoli v sérii na lince, ale zakázkově v množství 1ks... no dobře, každá ne... ale zkus uvažovat o tom, kde se třeba vzala světla.
Naštěstí z toho snad cifršpioni a technologové udělají něco přijatelnějšího . A rozhodně to chce jinou barvu !
Skice naznacovali o dost lepsi vysledok.
Pokus o nieco extra, nieco nezvycajne. No iba pokus.
Pokus o nieco extra, nieco nezvycajne. No iba pokus.
Volá sa to "plurál skromnosti" 😉 Je ale pravda, že v článku o jazde s autom je to akosi (dosť) mimo.
Nejde jen o optiku, jde o tvary jednotlivých částí předku a jejich vyvážení, poměry velikostí, masky ke světlům, otvorů v náraznících... samo, že mase je sporťák a má všechno umístěno celkově níže, ale ta kompozice je velmi podobná, shodný tvar světel je pak taková třešinka.
a je přidán trojúhelník - ten co je na pětkách nových škodovek a vypadá jako by s tím někdo našil do Desty.
mňa osobne škodovka ešte nikdy ničím neprekvapila , stále ľudí pripravujú na bombu a potom ti ukážu 150cm široký Rapid s plastovou kľučkou dverí , ktorá pôsobí ako keby mala odpadnúť s cenovkou okolo 14 tisíc € [odkaz]
"Na nic nešahejte, raději s tím ani nejezděte, aby se to celý nerozpadlo....."
to bolo prve,co ma napadlo po pozreti fotiek >😁
pekne pomalicky,nie ze trafite vytlk alebo kanal,lebo sa nam ta pojazdna maketa rozpadne....! 😄
to bolo prve,co ma napadlo po pozreti fotiek >😁
pekne pomalicky,nie ze trafite vytlk alebo kanal,lebo sa nam ta pojazdna maketa rozpadne....! 😄
Preco takmer nefunkcny prototyp stoji 40 milionov? Co tam je take revolucne hodne takej ceny? Asi tie krystaly.