Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Wolfsteen
Cena
| 3. 3. 2015 14:30
takže moje předpověď, že bude stát stejně jako Trojka se vyplnila. Je to téměř na korunu stejné :-!
Cena
| 3. 3. 2015 14:35
ja si dovolí pridať predpoveď že cenníková cena bude aj reálnou cenou a skladoviek bude pomenej, oproti konkurencii.
Cena
| 3. 3. 2015 17:28
Cena je opravdu výtečná... :yes: :yes: :yes:
Avatar - skejpa
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 14:39
Fakt mě CX-3 zaujala. Krásný design, adekvátní motory, slušné ceny.
Zklamal mě prostor na zadních sedačkách ale tak je to na platformě dvojky, takže se to dalo čekat. Škoda, že takhle nevypadá CX-5.
Avatar - white label
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:02
Je fakt pěkná, škoda, že tam nelze mít dvoulitrový diesel, jediný diesel v nabídce je docelo málo.
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:20
2.3 turbo benzín z MPS by byl ještě zajímavější... >:D
Avatar - white label
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:22
.
Avatar - white label
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:23
Ten bych klidně ke 4x4 bral, prostě chybí aspoň jeden silný turbomotor (benzín, nebo diesel).
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:35
Bohužel vývoj Kodo a Skyactive sežralo všechno sushi a na turbo zbylo jen pár noodles... >:-[]
Avatar - white label
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:43
Silnější dvoulitrový diesel z C-X5 by hodně slušel i CX-3.
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 18:52
To jo, ale kdo by potom kupoval CX-5? Leda že by do CX-5 dali V6... :-) Ale co potom nová CX-7? A CX-9? Pro Mazdu hrozné dilema... :-! Spousta šikovných karoserií a nedostatek šikovných motorů... ;-\
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 19:00
Motorov maju dost, pozri si, co ponuka v tejto kategorii napr. peugeot - zaklad trojvalcek a potom 1.6 VTI, ktory sa nechyta ani na slabsi mazdacky dvojliter v absolutne nicom...

Alebo co za smiesne motory ponuka o triedu vacsi"kaškaj". Zakladny benzin v cx3 je najlepsi zaklad v triede a silnejsi bude velmi slusny.

Jedine, co mazde chyba, je vyslovene vykonny motor, tak ale ten prijde s novou generaciou cx9...
Avatar - petrumr
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 21:24
Ak je to ten isty 1,6 VTI ako som mal v citroene c4, tak ten je o 2 se*** pomalsi a je este aj zravejsi a hlucnejsi nez ten mazdacky dvojliter, navyse mal problemy s rozvodmi, mozno ho medzicasom inovovali...
Nádherný auto
| 3. 3. 2015 20:08
Ano, Mazda není sama co zápasí s emisním terorismem... ;-\
Super cena
| 3. 3. 2015 14:41
Fakt jsem překvapenej, bezva cena, krásný vůz. Dobrá strategie a hlavně i pohon 4x4. :yes:
Avatar - Verny_2013
Super cena
| 3. 3. 2015 15:04
Naprostý souhlas, Navíc je moc dobře že jako základ mají 2,0 88 Kw, to je fakt vynikající motor. Má dynamiku, sílu úspornost. V kombinaci s malým SUV - dokonalá volba. Bude se to prodávat jako housky na krámě, typuju že do konce roku nejprodejnější model Mazdy. Jen aby ty ceny vydržely.
Super cena
| 3. 3. 2015 17:43
Jen je škoda že 4x4 je až pro nejvyšší dvě výbavy, mohli by ho nabídnout aspoň od té druhé výbavy a nebylo by co vytknout.
Super cena
| 3. 3. 2015 18:31
Pozor s tou cenou. Jak roste výbava, tak roste cena a velmi rychle čučíš na 600k cenovku...a v plné palbě D s A/T jseš na 700k. To už potom jseš hluboko v CX-5 teritoriu. ;-) Takže cena za holocar O.K, ale dále po žebříčku nahoru žádná láce... ;-)
Super cena
| 3. 3. 2015 21:26
Challenge dvojliter by som holocar nenazyval:D, ale mas pravdu, nizsie vybavy cena o.k., potom je to uz nekonkurencieschopne - su aj ine auta resp. samotny cx5...
Avatar - KANKUNEN
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 15:13
Pro rozvoz deti akorat.
Avatar - Emel
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 15:35
Těžko říct... u trojky je cenový rozdíl 25t, to bych si já osobně jistě připlatil, ale jako úplný základ tam ta 1.5 být mohla.
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 18:13
Ano, na rozvoz, aby jsme měli ještě víc obézních dětí a maminek... ;-\
Avatar - petrumr
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 19:40
Pravidelně, každý den, se ujišťuji, že tu není nikdo hloupější než ty. Na tomto fóru jsi "Blondýna ze satelitu" .
Avatar - petrumr
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 3. 3. 2015 20:49
Jo. A mám blond vlasy.
Proc to nema jako zaklad 1,5
| 4. 3. 2015 00:07
Chvalabohu, ze to nema zaklad 1.5, inak by vsetky ostatne modely s dvojlitrom boli este o tych 25000 drahsie, mazda nikdy nebola na cenu od...
Redakce
| 3. 3. 2015 16:48
A když už máme článek, budou i fotky z výstaviště a třeba i sděleny dojmy z interiéru, prostornost, kufr....? Raději jeden článek a komplexní... Protože zpráva, že základ bude za 380tis. unikla z interní komunikace českého zastoupení firmy už minulý rok.
Hvězda
| 3. 3. 2015 16:55
CX-3 je jednoznačná hvězda autosalonu. Kodo design, narozdíl o některých jiných modelů,je CX-3 ušitý na míru. Ceny jsou skoro totožné s tím, co bylo zvěřejněno v prosinci.
Avatar - white label
Hvězda
| 3. 3. 2015 18:01
Souhlas, designově jednoznačně nejpovedenější kousek v KODO designu vůbec. :yes:
Hvězda
| 3. 3. 2015 18:39
Neskutečné, co šikovně začerněný C sloupek udělá s autem... ;-)
Avatar - petrumr
Hvězda
| 3. 3. 2015 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Škoda
| 3. 3. 2015 17:14
Prečo nedajú automat do základnej výbavy? To je naozaj až tak luxusný prvok? Taktiež ostatné automobilky ... ach jo
Škoda
| 3. 3. 2015 18:43
525k, nejlevnější A/T ve výbavě Attraction není zas taková drahota... ;-)
cena velmi slusna
| 3. 3. 2015 17:26
jen pokud bych chtel 4x4 a automat , tak to uz se pak vyplati jit rovnou do CX5..
cena velmi slusna
| 3. 3. 2015 17:38
Anebo ještě do auta o třídu výš. Srovnávej srovnatelné. CX-5 s AT a 4x4 začíná na 734 tis. Kč a to v základní výbavě. Pokud ji dáš do srovnatelné výbavy s CX-3 tak jsi min. na 820 tis. Kč. Ale pokud bez problémů při koupi auta přihazuješ 200 tis. Kč, tak už se vyplatí jít rovnou do XC90 :-)
cena velmi slusna
| 4. 3. 2015 07:43
jasne, nezkoumal jsme to dopodrobna, jen co jsem si letmo (ne)pamatoval:-) tech 200 bez probklemu bohuzel neprihazuji:-) nicmene, je fakt, ze ok cx3 za nejakych 560, cx5 730 a o dalsich 200vic je pak M6 4x4;-)
ta 500x ve 4x4 a AT taky neni uplna lace, navic ten automat se mi moc nezamlouva, ale nejel jsme v ni....
cena velmi slusna
| 3. 3. 2015 18:45
Jasný, s A/T rovnou do CX-5... :-!
Avatar - euro89
Mazda vs. Fiat
| 3. 3. 2015 18:47
Líbí se mi jak 500X, tak CX-3. Ale už dříve jsem psal, že si u mě Fiat s 500X zavřel dveře tím, že nenabízí (a neplánuje nabízet) benzín s manuální převodovkou a 4x4, navíc má ještě debilní elektronickou parkovací brzdu. Takže jsem očekával a doufal, že alespoň CX-3 nabídne kombinaci benzín/manuál/4x4 a klasickou ručku a teď je to konečně oficiální. :yes: :-) Už se těším na první možnost svezení. Minulý týden měla tady akorát Mazda dny otevřených dveří na novou dvojku a musím říct, že lepšího auta asi v segmentu B momentálně není.
Avatar - 3_diamanty
Mazda vs. Fiat
| 3. 3. 2015 20:06
jo v mazde na to idu sikovne... a chvalabohu nie podla marketingovo divnej sablony ktora dost nici mnohe europske auta.... CX-3 je k tomu vsetkemu aj moc pekna :yes:
Avatar - pumpkin
Mazda vs. Fiat
| 3. 3. 2015 21:27
Presne, nová trojka posúva interiéri v tomto segmente na vyšší level. Ide o tie možnosti, široké spektrum od "socky" (aj tej veľmi dobre spracovanej) až po pekný luxus. Tak by to malo byť. Už aj ďalším automobilkám dochádza, že najvyššia výbava niektorým zákazníkom jednoducho nestačí. :yes:
Mazda vs. Fiat
| 4. 3. 2015 08:44
A mozno len maju filozofiu, ze zakladny benzin v nizsej vybave doplneny o 4x4 = vysoka spotreba.
A ti co maju na vykonne motorizacie, vysie vybavy, tak ich ta spotreba pri stvorkolke nebude tolko trapit. ;-)
Avatar - euro89
Mazda vs. Fiat
| 4. 3. 2015 17:55
To jsem moc nepochopil. Já tady vůbec neřeším spotřebu ani základní motorizace. Mazda u mě připadá v úvahu 2,0 150CV 4x4 manuál a Fiat by teoreticky připadal v úvahu s motorem 1,4T 170CV 4x4 a manuální převodovkou, ovšem tahle motorizace má být k dispozici jen s automatem.
Auto roka
| 3. 3. 2015 19:19
U mna auto roka 2015... :yes:
Avatar - 3_diamanty
Auto roka
| 3. 3. 2015 20:04
jo to by slo ;-) :yes:
Avatar - Delfin2
Auto roka
| 3. 3. 2015 20:56
Súhlasim tiež ;-) Ako pozerám tak väčšine sa páči mne osobne veľmi a ceny sú tiež v pohodičke :yes: Veľmi sa už teším na osobne stretnutie, ja by som volil strednú výbavu a dvojliter 88Kw :-)
kufr
| 3. 3. 2015 21:04
Já vim, cz nemoc...
Nevyčetl jste někdo jak velký to má kufr?
Avatar - white label
kufr
| 3. 3. 2015 21:15
A jak velký to má kufr? Kdo chce větší auto, může si vzít CX-5...
Avatar - miromen
kufr
| 4. 3. 2015 02:54
kufr
| 4. 3. 2015 07:55
264 l (VDA)
Nelíbí
| 3. 3. 2015 23:17
tak ať to tu není takové jednobarevné, na mne ta karosérie moc velký dojem neudělala. Jak se mně Kodo design líbí u M3, tak tady to u mne nefunguje. Asi potřebuji mít SUV designované na jiných pravidlech, než nízký šmrncovní hatch :-)
Avatar - white label
Nelíbí
| 3. 3. 2015 23:47
U mě zase KODO zdaleka tak dobře nefunguje právě u nižší Ma3.
Avatar - Blue Sun
Nelíbí
| 4. 3. 2015 08:12
Souhlasím. Čím více potkávám trojky a šestky, tím více si říkám, že ten design chce spíš vyšší karoserie.
Avatar - Emel
Nelíbí
| 4. 3. 2015 09:25
A abychom v tom měli ještě větší binec - podle mě chce hlavně delší karoserie, aby ten dlouhej čumák dostal nějakou protiváhu. 6 sedan je ideální, Wagon je bez problému, u trojky už ten čumák z některých úhlů trošku přerůstá zbytek auta a u dvojky se podle fotek bojím že to bude ještě horší.
Nelíbí
| 4. 3. 2015 11:08
aj preto mam trojku sedan, mne sa zda hatchback taky - nieco mu chyba, vyzera tak vsednejsie, pri pohlade zozadu na tie dva vyfuky to je sice fajn, ale hlavne z boku... Sedan posobi tak majestatnejsie, ale mnoho ludi to vidi opacne:D

Kodo podla mna pasuje na dlhe a/alebo vysoke auta
Avatar - Blue Sun
Nelíbí
| 4. 3. 2015 11:56
No, já to právě vidím spíš opačně, kratší a vyšší sedí, dlouhý čumák šestky vůbec. Připadá mi vyšší, než by se k celkové výšce auta hodilo a u kombi snad ještě markantněji. Jedna věc jsou asi statické fotky z "ideálních" úhlů, druhá věc je sledovat takové auto v jízdě, akceleraci a podobně z pohledu běžného chodícího pozemšťana.
Ale šestka není jediná, které pohled chodce nesvědčí, nejvíc na to trpí už dlouhé roky Octavia (a současná generace tedy extrémně) svou tlustou zádí.
Avatar - Emel
Nelíbí
| 4. 3. 2015 13:02
[odkaz]
Takhle ten čumák působí nataženě.

[odkaz]
[odkaz]
Čumák je sice dlouhý, ale zbytek auta poskytuje protiváhu, takže to nevadí

[odkaz]
Taky dobré... já si na SUV tolik nepotrpím, ale přijde mi, že tady ten čumák tak dlouhý není.

Ani šestka ani Octavia podle mě naživo nijak netrpí.
Avatar - white label
Nelíbí
| 4. 3. 2015 12:16
Přesně tak, ty KODO "vlny" potřebují určitou výšku karoserie, jinak se v nich "ztrácí" profil a vypadá to tak nějak rozpačitě až "rozšláple".
Nelíbí
| 4. 3. 2015 09:44
Já tedy z cx-3 nijak urvaný nejsem. Spíš se mi líbí Ma3 a 6.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku