Ženeva 2015
Testpilot
6
Fakt jsem překvapenej, bezva cena, krásný vůz. Dobrá strategie a hlavně i pohon 4x4. :yes:
Přejít do diskuze
takže moje předpověď, že bude stát stejně jako Trojka se vyplnila. Je to téměř na korunu stejné :-!
Naprostý souhlas, Navíc je moc dobře že jako základ mají 2,0 88 Kw, to je fakt vynikající motor. Má dynamiku, sílu úspornost. V kombinaci s malým SUV - dokonalá volba. Bude se to prodávat jako housky na krámě, typuju že do konce roku nejprodejnější model Mazdy. Jen aby ty ceny vydržely.
Fakt mě CX-3 zaujala. Krásný design, adekvátní motory, slušné ceny.
Zklamal mě prostor na zadních sedačkách ale tak je to na platformě dvojky, takže se to dalo čekat. Škoda, že takhle nevypadá CX-5.
Zklamal mě prostor na zadních sedačkách ale tak je to na platformě dvojky, takže se to dalo čekat. Škoda, že takhle nevypadá CX-5.
Anebo ještě do auta o třídu výš. Srovnávej srovnatelné. CX-5 s AT a 4x4 začíná na 734 tis. Kč a to v základní výbavě. Pokud ji dáš do srovnatelné výbavy s CX-3 tak jsi min. na 820 tis. Kč. Ale pokud bez problémů při koupi auta přihazuješ 200 tis. Kč, tak už se vyplatí jít rovnou do XC90 😄
Pravidelně, každý den, se ujišťuji, že tu není nikdo hloupější než ty. Na tomto fóru jsi "Blondýna ze satelitu" .
Motorov maju dost, pozri si, co ponuka v tejto kategorii napr. peugeot - zaklad trojvalcek a potom 1.6 VTI, ktory sa nechyta ani na slabsi mazdacky dvojliter v absolutne nicom...
Alebo co za smiesne motory ponuka o triedu vacsi"kaškaj". Zakladny benzin v cx3 je najlepsi zaklad v triede a silnejsi bude velmi slusny.
Jedine, co mazde chyba, je vyslovene vykonny motor, tak ale ten prijde s novou generaciou cx9...
Alebo co za smiesne motory ponuka o triedu vacsi"kaškaj". Zakladny benzin v cx3 je najlepsi zaklad v triede a silnejsi bude velmi slusny.
Jedine, co mazde chyba, je vyslovene vykonny motor, tak ale ten prijde s novou generaciou cx9...
Líbí se mi jak 500X, tak CX-3. Ale už dříve jsem psal, že si u mě Fiat s 500X zavřel dveře tím, že nenabízí (a neplánuje nabízet) benzín s manuální převodovkou a 4x4, navíc má ještě debilní elektronickou parkovací brzdu. Takže jsem očekával a doufal, že alespoň CX-3 nabídne kombinaci benzín/manuál/4x4 a klasickou ručku a teď je to konečně oficiální. :yes: 😄 Už se těším na první možnost svezení. Minulý týden měla tady akorát Mazda dny otevřených dveří na novou dvojku a musím říct, že lepšího auta asi v segmentu B momentálně není.
CX-3 je jednoznačná hvězda autosalonu. Kodo design, narozdíl o některých jiných modelů,je CX-3 ušitý na míru. Ceny jsou skoro totožné s tím, co bylo zvěřejněno v prosinci.
ja si dovolí pridať predpoveď že cenníková cena bude aj reálnou cenou a skladoviek bude pomenej, oproti konkurencii.
Prečo nedajú automat do základnej výbavy? To je naozaj až tak luxusný prvok? Taktiež ostatné automobilky ... ach jo
A když už máme článek, budou i fotky z výstaviště a třeba i sděleny dojmy z interiéru, prostornost, kufr....? Raději jeden článek a komplexní... Protože zpráva, že základ bude za 380tis. unikla z interní komunikace českého zastoupení firmy už minulý rok.
To jsem moc nepochopil. Já tady vůbec neřeším spotřebu ani základní motorizace. Mazda u mě připadá v úvahu 2,0 150CV 4x4 manuál a Fiat by teoreticky připadal v úvahu s motorem 1,4T 170CV 4x4 a manuální převodovkou, ovšem tahle motorizace má být k dispozici jen s automatem.
[odkaz]
Takhle ten čumák působí nataženě.
[odkaz]
[odkaz]
Čumák je sice dlouhý, ale zbytek auta poskytuje protiváhu, takže to nevadí
[odkaz]
Taky dobré... já si na SUV tolik nepotrpím, ale přijde mi, že tady ten čumák tak dlouhý není.
Ani šestka ani Octavia podle mě naživo nijak netrpí.
Takhle ten čumák působí nataženě.
[odkaz]
[odkaz]
Čumák je sice dlouhý, ale zbytek auta poskytuje protiváhu, takže to nevadí
[odkaz]
Taky dobré... já si na SUV tolik nepotrpím, ale přijde mi, že tady ten čumák tak dlouhý není.
Ani šestka ani Octavia podle mě naživo nijak netrpí.
Přesně tak, ty KODO "vlny" potřebují určitou výšku karoserie, jinak se v nich "ztrácí" profil a vypadá to tak nějak rozpačitě až "rozšláple".
No, já to právě vidím spíš opačně, kratší a vyšší sedí, dlouhý čumák šestky vůbec. Připadá mi vyšší, než by se k celkové výšce auta hodilo a u kombi snad ještě markantněji. Jedna věc jsou asi statické fotky z "ideálních" úhlů, druhá věc je sledovat takové auto v jízdě, akceleraci a podobně z pohledu běžného chodícího pozemšťana.
Ale šestka není jediná, které pohled chodce nesvědčí, nejvíc na to trpí už dlouhé roky Octavia (a současná generace tedy extrémně) svou tlustou zádí.
Ale šestka není jediná, které pohled chodce nesvědčí, nejvíc na to trpí už dlouhé roky Octavia (a současná generace tedy extrémně) svou tlustou zádí.
aj preto mam trojku sedan, mne sa zda hatchback taky - nieco mu chyba, vyzera tak vsednejsie, pri pohlade zozadu na tie dva vyfuky to je sice fajn, ale hlavne z boku... Sedan posobi tak majestatnejsie, ale mnoho ludi to vidi opacne😁
Kodo podla mna pasuje na dlhe a/alebo vysoke auta
Kodo podla mna pasuje na dlhe a/alebo vysoke auta
A abychom v tom měli ještě větší binec - podle mě chce hlavně delší karoserie, aby ten dlouhej čumák dostal nějakou protiváhu. 6 sedan je ideální, Wagon je bez problému, u trojky už ten čumák z některých úhlů trošku přerůstá zbytek auta a u dvojky se podle fotek bojím že to bude ještě horší.
A mozno len maju filozofiu, ze zakladny benzin v nizsej vybave doplneny o 4x4 = vysoka spotreba.
A ti co maju na vykonne motorizacie, vysie vybavy, tak ich ta spotreba pri stvorkolke nebude tolko trapit. 😉
A ti co maju na vykonne motorizacie, vysie vybavy, tak ich ta spotreba pri stvorkolke nebude tolko trapit. 😉
Souhlasím. Čím více potkávám trojky a šestky, tím více si říkám, že ten design chce spíš vyšší karoserie.
jasne, nezkoumal jsme to dopodrobna, jen co jsem si letmo (ne)pamatoval😄 tech 200 bez probklemu bohuzel neprihazuji😄 nicmene, je fakt, ze ok cx3 za nejakych 560, cx5 730 a o dalsich 200vic je pak M6 4x4😉
ta 500x ve 4x4 a AT taky neni uplna lace, navic ten automat se mi moc nezamlouva, ale nejel jsme v ni....
ta 500x ve 4x4 a AT taky neni uplna lace, navic ten automat se mi moc nezamlouva, ale nejel jsme v ni....
Chvalabohu, ze to nema zaklad 1.5, inak by vsetky ostatne modely s dvojlitrom boli este o tych 25000 drahsie, mazda nikdy nebola na cenu od...
tak ať to tu není takové jednobarevné, na mne ta karosérie moc velký dojem neudělala. Jak se mně Kodo design líbí u M3, tak tady to u mne nefunguje. Asi potřebuji mít SUV designované na jiných pravidlech, než nízký šmrncovní hatch 😄
Presne, nová trojka posúva interiéri v tomto segmente na vyšší level. Ide o tie možnosti, široké spektrum od "socky" (aj tej veľmi dobre spracovanej) až po pekný luxus. Tak by to malo byť. Už aj ďalším automobilkám dochádza, že najvyššia výbava niektorým zákazníkom jednoducho nestačí. :yes:
Challenge dvojliter by som holocar nenazyval😁, ale mas pravdu, nizsie vybavy cena o.k., potom je to uz nekonkurencieschopne - su aj ine auta resp. samotny cx5...
Ak je to ten isty 1,6 VTI ako som mal v citroene c4, tak ten je o 2 sekundy pomalsi a je este aj zravejsi a hlucnejsi nez ten mazdacky dvojliter, navyse mal problemy s rozvodmi, mozno ho medzicasom inovovali...
Súhlasim tiež 😉 Ako pozerám tak väčšine sa páči mne osobne veľmi a ceny sú tiež v pohodičke :yes: Veľmi sa už teším na osobne stretnutie, ja by som volil strednú výbavu a dvojliter 88Kw 😄
jo v mazde na to idu sikovne... a chvalabohu nie podla marketingovo divnej sablony ktora dost nici mnohe europske auta.... CX-3 je k tomu vsetkemu aj moc pekna :yes:
Jen je škoda že 4x4 je až pro nejvyšší dvě výbavy, mohli by ho nabídnout aspoň od té druhé výbavy a nebylo by co vytknout.
To jo, ale kdo by potom kupoval CX-5? Leda že by do CX-5 dali V6... 😄 Ale co potom nová CX-7? A CX-9? Pro Mazdu hrozné dilema... :-! Spousta šikovných karoserií a nedostatek šikovných motorů... ;-\
Ten bych klidně ke 4x4 bral, prostě chybí aspoň jeden silný turbomotor (benzín, nebo diesel).
Je fakt pěkná, škoda, že tam nelze mít dvoulitrový diesel, jediný diesel v nabídce je docelo málo.
Těžko říct... u trojky je cenový rozdíl 25t, to bych si já osobně jistě připlatil, ale jako úplný základ tam ta 1.5 být mohla.
Bohužel vývoj Kodo a Skyactive sežralo všechno sushi a na turbo zbylo jen pár noodles... >😒]
Pozor s tou cenou. Jak roste výbava, tak roste cena a velmi rychle čučíš na 600k cenovku...a v plné palbě D s A/T jseš na 700k. To už potom jseš hluboko v CX-5 teritoriu. 😉 Takže cena za holocar O.K, ale dále po žebříčku nahoru žádná láce... 😉