Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda CX-3 má české ceny, začínají na 379.900 Kč za benzinový dvoulitr

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 3. 3. 2015 • 17:58
44
60
Zobrazit náhledy (44)
Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3 Mazda CX-3
Tři motory, dvě převodovky, pět výbav a dva typy pohonu. Tak se bude prezentovat malé SUV Mazda CX-3 na českém trhu. Ceny začínají na částce 379.900 Kč za atmosférický dvoulitr.

Na ženevském autosalonu byly představeny české ceny malého SUV Mazda CX-3. Vůz bude začínat na částce 379.900 Kč, přičemž za tyto peníze dostanete pohon předních kol, šestistupňovou manuální převodovku a dvoulitrový atmosférický benzinový agregát o výkonu 88 kW, který známe již například z Mazdy 3. Jedná se o výhradní motorizaci pro základní výbavu Emotion, jinak je však dostupná pro další výbavové stupně s výjimkou toho nejvyššího. S automatem si takto nespecifikovaný model můžete pořídit pouze ve třetí a druhé nejlepší výbava Attraction respektive Revolution.

Silnější z benzinových dvoulitrů, který má 110 kW, je k dispozici výhradně s pohonem všech kol, a manuální či automatickou převodovkou. Dostanete jej jen ve dvou nejlepších výbavách Revolution a Revolution Top za ceny od 565.900 Kč, přičemž automat je o 45.000 Kč dražší.

Jediným dieselem v nabídce je patnáctistovka Skyactiv-D s výkonem 77 KW, kterou můžete mít se šestistupňovým manuálem jako předokolku i 4x4, případně s automatem výhradně s pohonem všech kol. S předním pohonem je základní cena 479.900 kč ve výbavě Challenge, s pohonem všech kol se však automaticky pojí také vyšší výbavy Revolution a Revolution Top s cenami od 594.900 Kč.

V základní výbavě Emotion očekávejte manuální klimatizaci, 6x airbag, elektricky ovládaná boční okna, elektricky nastavitelná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či asistent rozjezdu do kopce. Vyšší stupeň Challenge přináší také šestnáctipalcová litá kola, automatickou klimatizaci, sedmipalcový barevný displej, HMI ovladač, tempomat, kožený multifunkční volant, dešťový a světelný senzor, bluetooth, elektricky vyhřívaná a sklopná vnější zrcátka či systém pro prevenci čelního nárazu.

Další stupeň Attraction má navíc diodové přední světlomety, mlhovky a denní svícení, adaptivní světlomety, vyhřívaná přední sedadla, zadní parkovací asistent a zatmavená boční okna. Revolution pak obsahuje ještě osmnáctipalcová litá kola, bezklíčový vstup, parkovací kameru, head up displej, polokožené čalounění a přední parkovací senzory. Vrcholná výbava Revolution Top dostala také čalounění v kombinaci bílá kůže- látka, adaptivní tempomat, inteligentní brzdový systém SBS, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel i systém pro hlídání mrtvého úhlu a audio Bose.

Mazda CX-3 české ceny
Model2.0 Skycativ-G2.0 Skycativ-G2.0 Skycativ-G2.0 Skycativ-G1.5 Skyactiv-D1.5 Skyactiv-D1.5 Skyactiv-D 77 kW
Výkon88 kW88kW110kW110kW77 kW77 kW77kW
Pohon/převodovkaFWD/6MTFWD/6ATAWD/6MTAWD/6ATFWD/6MTAWD/6MTAWD/6AT
Emotion (Kč)379.900
Challenge (Kč)434.900479.900
Attraction (Kč)479.900524.900524.900
Revolution (Kč)504.900549.900565.900610.900549.900594.900639.900
Revolution TOP (Kč)620.900665.900649.900694.900

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - euro89
Mazda vs. Fiat
| 4. 3. 2015
To jsem moc nepochopil. Já tady vůbec neřeším spotřebu ani základní motorizace. Mazda u mě připadá v úvahu 2,0 150CV 4x4 manuál a Fiat by teoreticky připadal v úvahu s motorem 1,4T 170CV 4x4 a manuální převodovkou, ovšem tahle motorizace má být k dispozici jen s automatem.
Avatar - Emel
Nelíbí
| 4. 3. 2015
[odkaz]
Takhle ten čumák působí nataženě.

[odkaz]
[odkaz]
Čumák je sice dlouhý, ale zbytek auta poskytuje protiváhu, takže to nevadí

[odkaz]
Taky dobré... já si na SUV tolik nepotrpím, ale přijde mi, že tady ten čumák tak dlouhý není.

Ani šestka ani Octavia podle mě naživo nijak netrpí.
Avatar - white label
Nelíbí
| 4. 3. 2015
Přesně tak, ty KODO "vlny" potřebují určitou výšku karoserie, jinak se v nich "ztrácí" profil a vypadá to tak nějak rozpačitě až "rozšláple".
Avatar - Blue Sun
Nelíbí
| 4. 3. 2015
No, já to právě vidím spíš opačně, kratší a vyšší sedí, dlouhý čumák šestky vůbec. Připadá mi vyšší, než by se k celkové výšce auta hodilo a u kombi snad ještě markantněji. Jedna věc jsou asi statické fotky z "ideálních" úhlů, druhá věc je sledovat takové auto v jízdě, akceleraci a podobně z pohledu běžného chodícího pozemšťana.
Ale šestka není jediná, které pohled chodce nesvědčí, nejvíc na to trpí už dlouhé roky Octavia (a současná generace tedy extrémně) svou tlustou zádí.
Nelíbí
| 4. 3. 2015
aj preto mam trojku sedan, mne sa zda hatchback taky - nieco mu chyba, vyzera tak vsednejsie, pri pohlade zozadu na tie dva vyfuky to je sice fajn, ale hlavne z boku... Sedan posobi tak majestatnejsie, ale mnoho ludi to vidi opacne:D

Kodo podla mna pasuje na dlhe a/alebo vysoke auta

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku