Testy
Kde mají v nabídce 1.8TSI? Německý, rakouský, španělský ani anglický konfigurátor jej nemají a myslím že minulá generage jej také nikdy neměla
..to se máme ve městech na co těšit.
Se divím, že rovnou při testu nezměřili taky ty emise, aby se předešlo dalším diskuzím. U každého testovaného VW bych to bral jako povinnost. 😉
Jinak za mě k autu, jen další facelift (i přes nafouknutí rozměrů a linky na dveřích).
Jinak za mě k autu, jen další facelift (i přes nafouknutí rozměrů a linky na dveřích).
Emise už změřil Ťok. 😉
Blbě čtu články, nebo to Ťok změřil úplně stejnou metodou jako doposud, na kterou je sw připravený?
Tohle má nový motor. Ťok nechal měřit nové "motory" euro 6. Prošly.
Honzo nemáte náhodou info kedy sa objaví CNG verzia?
Nebude vůbec. Ani v Passatu. Vlivem toho, že největší trh (severní Evropa) přestal vozy CNG podporovat na státní úrovni. Takže v budoucnu pouze hybridní modely GTE.
Tak nějak se mi zdá ten diesel s příplatkem 60 tisíc jako ekonomický nesmysl. O kolik bude mít nižší spotřebu? O dva, dva a půl litru? Když pominu rozdíl v ceně banzínu a nafty (v létě je dražší benzín, v zimě nafta), tak se nafta vyplatí po nějakých 70 - 90 tisících km. Pro normálního rodinného uživatele tak 4-5 let. Což je tak asi doba než doplatí úvěr a koupí nové auto. Do toho močovina, a podobné "user friendly" vychytávky... Nějak se mi to až tak výhodné nezdá. A kdoví, jakou to bude mít za 5 let zůstatkovou hodnotu - jestli vlády podlehnou trendu a zvýší daň na naftu, tak diesel bude neprodejný...
Investice do dieselu bude rozhodně smysluplnější než u Sportvanu nebo Golfu. Taky záleží, jestli bude auto v rodině jedničkou nebo dvojkou. Jedničky budou diesely, dvojky benzíny.
Před měsícem jsem zkoušel Zafiru Tourer a taky mně zajímalo, čeho se prodává více - zda benzínů nebo dieselů. Odpověď zněla - především benzín.
Nicméně pokud bude v reálu rozdíl 2-2,5l - ta návratnost je slušná. Běžný nájezd dneska vidím kolem 25-30t km.
Před měsícem jsem zkoušel Zafiru Tourer a taky mně zajímalo, čeho se prodává více - zda benzínů nebo dieselů. Odpověď zněla - především benzín.
Nicméně pokud bude v reálu rozdíl 2-2,5l - ta návratnost je slušná. Běžný nájezd dneska vidím kolem 25-30t km.
Jenže reálný rozdíl je spíš kolem 1-1,5 litru... A to se už moc nevyplatí.
Na www.spritmonitor.de je průměr takto😒br />
1.4 TSI/103kw jezdí za cca 8,31l/100km
2.0TDI/103kw jezdí za cca 6,80l/100km
Takže 1,5litru.
2.0TDI/103kw jezdí za cca 6,80l/100km
Takže 1,5litru.
Přesně naopak než píšeš. Reálný bude větší, teoretický menší. Pokud by si majitelé dieselů (větší poměr jízdy na dálnicích) pořídili benzín, stoupnou i zde uváděná čísla.
Nalož si auto třemi dětmi a nějakou výbavou, ideálně nasaď 5 kol (ty už všechny na kouli nedáš) a zajeď si 250km tam a zpět na jižní moravu na kola...v obou vozech.
Samozřejmě při jízdě kolem komínu bude rozdíl menší.
Nalož si auto třemi dětmi a nějakou výbavou, ideálně nasaď 5 kol (ty už všechny na kouli nedáš) a zajeď si 250km tam a zpět na jižní moravu na kola...v obou vozech.
Samozřejmě při jízdě kolem komínu bude rozdíl menší.
No nevím. Průměrný nájezd mezi všemi soukromými vozy je cca 15tis, u tohoto vozu bude vyšší, řekněme 20tis. Rozdíl ve spotřebě zaokrouhleme na 2l (dle spritmonitoru 1,5l). To je při ceně litru nafty 30Kč/l roční úspora 12tis. To je skutečně 5 let než se vyplatí jen skrze palivo. Navíc to auto je těžší=dřívější opotřebení brzd, tlumičů atd. + další naftové neduhy. Ve výsledku to fakt vidím na benzín už dnes a to se ještě možná budou dít věci. Tedy pápá nafto 😄
A to hlavní...dvouhmota,vstřiky,čepy,finanční navýšení 60 000,- + úroky,pojistky,chcanky,atd...
u takového auta je asi největší důvod, proč by se měl potenciální zákazník o něj zajímat. V tom případě mi nedává smysl fotogalerie, kde je přehršel snímků exteriéru a minimum z interiéru.
Co mají Prius+ neznají závady, nedělají se rozvody, DPF to nemá, automat je bezporuchový, topí okamžitě a jezdí kousky na elektřinu.
priplatok 300k czk, to je z inej planety. Ludia tu (opravnene) riesia ci/kedy sa vrati priplatok 60k za diesel.
co to je za kec s tou spotřebou? >😁 >😁 , takže buď je na 2 věci...nebo jste nezměřili základní (a vlastně jediný) parametr v dnešním světě pro výběr dieselu...ale Váš výsledek je stejně dopředu jasný
"u takto velkého automobilu bychom ale rozhodně neváhali a šli do turbodieselu (rozdíl činí 60.000 Kč ve prospěch TSI za 587.900 Kč)." >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😁 😁
myšlení Auto.cz😒/a> no takže ten diesel je dražší, kazí se, výkon to nemá, smrdí to, spotřeba je hrozná, je to traktor...no ale víte, kola sou kulatý, výfuk je dlouhé...no takže optimální volbou zůstává zase TDI :yes: :yes: >😒] >😒]
"u takto velkého automobilu bychom ale rozhodně neváhali a šli do turbodieselu (rozdíl činí 60.000 Kč ve prospěch TSI za 587.900 Kč)." >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😁 😁
myšlení Auto.cz😒/a> no takže ten diesel je dražší, kazí se, výkon to nemá, smrdí to, spotřeba je hrozná, je to traktor...no ale víte, kola sou kulatý, výfuk je dlouhé...no takže optimální volbou zůstává zase TDI :yes: :yes: >😒] >😒]
Moderný diesel - moderné TSI - spoľahlivosť na rovnakej úrovni ( aj medzi TSI aj medzi TDI nájdeme spoľahlivejšie a tie menej - rozdiel je len v DPF do Tsi zatiaľ nemusí )
Problém okolo tdi sa týka eura5 nie týchto euro6 motorov čiže diskusia o tom je zbytočná...
A autor článku pravdepodobne myslel , že práve v rodinnom polovane - sa ten motor TDI omnoho viac vyplatí - či už úspora je ale nie to je diskutabilné - ale užívateľ ktorý si kupuje také auto pravdepodobne patrí k tým čo jazdia 1500 - 2500 ot / min a tu je diesel omnoho omnoho pružnejší. Mam doma 2,0 tdi 150 v O3 jazdil som na Golfe 7 tsi 140 a možno objektívne porovnateľná dynamika - subjektívne tomu Golfu trebalo stále šľapať na krk aby som dosiahol podobnú dynamiku ( rozdiel v spotrebách bol okolo 0,8 až 2 l ale Golfa som mal len 1000 km )
Kto neverí , nech si skúsi......
Problém okolo tdi sa týka eura5 nie týchto euro6 motorov čiže diskusia o tom je zbytočná...
A autor článku pravdepodobne myslel , že práve v rodinnom polovane - sa ten motor TDI omnoho viac vyplatí - či už úspora je ale nie to je diskutabilné - ale užívateľ ktorý si kupuje také auto pravdepodobne patrí k tým čo jazdia 1500 - 2500 ot / min a tu je diesel omnoho omnoho pružnejší. Mam doma 2,0 tdi 150 v O3 jazdil som na Golfe 7 tsi 140 a možno objektívne porovnateľná dynamika - subjektívne tomu Golfu trebalo stále šľapať na krk aby som dosiahol podobnú dynamiku ( rozdiel v spotrebách bol okolo 0,8 až 2 l ale Golfa som mal len 1000 km )
Kto neverí , nech si skúsi......
rozdil není jen v DPF, ale hlavne ve zbavovani se NOx, tedy v pripade dyzlu asi uz jen SCR a to ještě tak, ze ho nebude mozne sidit. redukcni katalyzator který se pouziva v méně vykonnych dyzlech zrejme nemá sanci.
znamej co si cca před 5 lety pujcil moje 1.8tsi, tak mi tvrdil, ze jeho polotraktor 1.4tdi s polovicnim vykonem ma vetsi dynamiku. pochopil jsem když me s tim svez - ramus jako v tanku, a dynamika byla ve smyslu - dlouho nic - pak kopanec - a pak zase nic. a protože tomu kopanic nic nepředcházelo ani neic nenásledovalo, tak to budilo zdani jakou to ma uzasnou dynamiku. a ktomu ten rachot a klepot. nedivim, se ze se jeho deti bojej jezdit autem..
znamej co si cca před 5 lety pujcil moje 1.8tsi, tak mi tvrdil, ze jeho polotraktor 1.4tdi s polovicnim vykonem ma vetsi dynamiku. pochopil jsem když me s tim svez - ramus jako v tanku, a dynamika byla ve smyslu - dlouho nic - pak kopanec - a pak zase nic. a protože tomu kopanic nic nepředcházelo ani neic nenásledovalo, tak to budilo zdani jakou to ma uzasnou dynamiku. a ktomu ten rachot a klepot. nedivim, se ze se jeho deti bojej jezdit autem..
Porovnávať 3 valcové 1.4 tdi z EA288 je ako porovnávať tvoje tsi s 8 valcom v BMW M3 😄
Rachot dávno zmyzol , aj ked len hluchý si to pomýli s benzínom.
Rachot dávno zmyzol , aj ked len hluchý si to pomýli s benzínom.
Srovnáváš 1.8 TSI s tříválcem 1.4 TDI-PD? To jsou neporovnatelné motory, 1.4 TDI-PD je o dvě generace starší motor než 1.8 TSI a navíc je to tříválec... je to ekvivalent k 1.2 HTP...
1.8 TSI srovnávej s 2.0 TDI-CR (ideálně ve 125kW verzi)...
1.8 TSI srovnávej s 2.0 TDI-CR (ideálně ve 125kW verzi)...
Teda Honzo, jestli necelých 8l spotřeby považujete za úspěch, tak to jste skromější, než jsem myslel. A vysvětlení, proč u takhle malýho auta raději naftu, to se taky moc nepovedlo. Tedy spíš chybí. Dynamika dle papírů lepší u TSI, spotřeba dle papírů +0,5l.
U Sharana už bych to chápal víc, tady ty motory vidím přinejlepším na plichtu.
U Sharana už bych to chápal víc, tady ty motory vidím přinejlepším na plichtu.
1.4 TSI prostě tak pružný jako 2.0 TDI nebude, obzvláště ve velkém a těžkém autě, tady už je propastný rozdíl v objemu...
Ve velkém a těžkém autě-ano. Je Touran velké a těžké auto?
7 ludi + stresny nosic + ten maly zvysok kufra. S tym by sa uz predbiehalo tak, ze radsej nie.
Novy Touran rozhodne tezky neni: 1.4TSI ma 1379kg... 2.0TDI ma vsak o 100kg vic, takze pro mne jasny vyber benzin, urcite bude agilnejsi do zatacek a s tou pruznosti bych to taky videl OK 😉 Navratnost do naftaku bych pri prumernem najezdu 25t/rok videl tak na 8 let - doporuceni redakce dost pokulhava...
Tak nevím , zda vůbec bude verze nového Touranu Cross s 4-motion?
Starý pohon 4*4 neměl ani za příplatek , což byla chyba..
Pak lidi musí koupit SUV..
Na TEST se těším , je to pěkné MPV.
Starý pohon 4*4 neměl ani za příplatek , což byla chyba..
Pak lidi musí koupit SUV..
Na TEST se těším , je to pěkné MPV.
Za mě rozhodně 1.8 TSI (132 kW). Mohla by slušně jet. 😄
Jinak 60 000Kč za diesel ?????? No to rozhodně ne !!!!! Přestřelili. Ikdyž se najdou ovečky který to koupí, protože jsou zmasírovaný: "táhne to vocpoda, žere to málo".
www.spritmonitor.de 😒br /> 1.4 TSI/103kw jezdí za cca 8,31l/100km
2.0TDI/103kw jezdí za cca 6,80l/100km
1,4TSI/110kw CNG jezdí za cca 5,60kg/100km (1kg stojí 26kč)
Rozdíl je 1,5l/100km - koupě dieslu se mi tedy vyplatí po cca 120 000km - počítány pouze náklady na palivo. Močovinu ani dražší servis jsem nekalkuloval.
Jako optimální pro polykače KM se jeví CNG verze.
Jinak 60 000Kč za diesel ?????? No to rozhodně ne !!!!! Přestřelili. Ikdyž se najdou ovečky který to koupí, protože jsou zmasírovaný: "táhne to vocpoda, žere to málo".
www.spritmonitor.de 😒br /> 1.4 TSI/103kw jezdí za cca 8,31l/100km
2.0TDI/103kw jezdí za cca 6,80l/100km
1,4TSI/110kw CNG jezdí za cca 5,60kg/100km (1kg stojí 26kč)
Rozdíl je 1,5l/100km - koupě dieslu se mi tedy vyplatí po cca 120 000km - počítány pouze náklady na palivo. Močovinu ani dražší servis jsem nekalkuloval.
Jako optimální pro polykače KM se jeví CNG verze.
Nejak som to v článku nenašiel... Veď taký dôležitý údaj by mal byť zverejnený 😄
Starý měl 700 l nový má skoro 750l..
Což je super a zcela bez konkurence , má to i s alu rezervou v kufru!
PŘI ROZUMNÉ DÉLCE AUTA , SKVĚLE OBESTAVĚNÝ VNITŘNÍ PROSTOR. :yes:
Což je super a zcela bez konkurence , má to i s alu rezervou v kufru!
PŘI ROZUMNÉ DÉLCE AUTA , SKVĚLE OBESTAVĚNÝ VNITŘNÍ PROSTOR. :yes:
co to trepes stary grand scenic3 z roku 2009 ma kufor 750l aj s plnohodnotnou rezervou(5 miestny, ale to iste aj u turana) a je o 8cm kratsi, pricom ponuka najviac miesta na zadnych sedadlach na nohy.....Za rok pride novy scenic, potom touran upadne do zabudnutia....tam kde bol aj teraz
Grand Scenic je mnohem delší a větší auto , k němu přiřadíme Sharan , OK? >😁
K Touranovi má Renault alternativu Scenic..a ten má kufr o dost menší!
Samozřejmě že má Touran plnohodnotnou rezervu a to dokonce ALU kolo. :yes:
K Touranovi má Renault alternativu Scenic..a ten má kufr o dost menší!
Samozřejmě že má Touran plnohodnotnou rezervu a to dokonce ALU kolo. :yes:
grand scenic k sharanu nemozes prirovnavat ani nahodou.
ani cenovo, ani vnutornymi a ani vonkajsimi rozmermi. Grand scenic je lacnejsi ako tento touranm, nieto este sharan, ktory je velkosotu rovnejsi staremu espace.
Ale pomylil som sa, grand scenic je o 2cm sirsi a je dokonca aj dlhsi, neviem preco som mal v hlave zafixovane 445cm.... realne ma 457 (vs 452 touran)
ani cenovo, ani vnutornymi a ani vonkajsimi rozmermi. Grand scenic je lacnejsi ako tento touranm, nieto este sharan, ktory je velkosotu rovnejsi staremu espace.
Ale pomylil som sa, grand scenic je o 2cm sirsi a je dokonca aj dlhsi, neviem preco som mal v hlave zafixovane 445cm.... realne ma 457 (vs 452 touran)
Mal som možnosť sa Touran-om zviesť.
Plusy😒br /> LED světlomety
Odhlučnění motoru
Dynamika jízdy
2 sedačky + dospělý v 2.řade sedaček
Mínusy😒br /> Aerodynamický hluk již od cca 140 km/h (tachometrových).
Nezvykle malé zpětné zrcátka
Uvítal by jsem výraznější bočné vedení sedadel
Plusy😒br /> LED světlomety
Odhlučnění motoru
Dynamika jízdy
2 sedačky + dospělý v 2.řade sedaček
Mínusy😒br /> Aerodynamický hluk již od cca 140 km/h (tachometrových).
Nezvykle malé zpětné zrcátka
Uvítal by jsem výraznější bočné vedení sedadel
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes: