Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - TeeJay
Cajk
| 16. 12. 2015 10:55
Líbí. :yes: To auto dostalo úplně jiný náboj, působí dospěleji a smysl začíná trochu dávat to jejich dementní značení modelů.
Avatar - Individualita
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 10:57
SLC místo SLK, čtyřválec místo šestiválce, šestiválec s turbem místo atmosférického osmiválce. Ještě že mu nedali hadr místo plechů. No musíme si zvykat že?

I tak ale SLC jistě zůstane tím nejuniverzálnějším roadsterem světa :yes:
Avatar - TeeJay
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:10
Ty sis ještě nezvykl ;-) že evropské trendy vyku*vily celý globální autoprůmysl?
Avatar - Individualita
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:21
Ještě budu tak dvacet let držkovat a pak si pořídím Priuse >:D
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:22
S osmiválcem, viď? >:D
Avatar - Individualita
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:55
Dočteš se o tom na AF.

,,BRUTÁLNÍ SLEEPER! MAJITEL PŘESTAVBOU PLIVL DO OBLIČEJE VŠEM EKOLOGŮM!"

>:D
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 12:01
AF...to je to periodikum, kde nejdřív testovali vše možný, pak se mazlili se Škodovkami tak veřejně, že už jim nepůjčí nikdo nic a redakce loví po inzerátech kočkopsy, aby měli o čem psát? ;-)
Avatar - Individualita
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 12:11
Proto to píšu ;-)
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 12:18
:-) :yes:
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:21
To, že některý automobilky nejsou schopny konkurovat evropskýmu mainstreamu v rámci běžných karosářských verzí od nižší střední výš nazýváš takto? ;-)
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:46
evropsky? koukl ses nekdy jaky prevaidla maj treba Cina nebo USA a jaka pravidla chystaj? pak bys nepsal ze za to muze evropa, naopak evropa je spac kde automobilova loby asi nejvic uspela, a vypada to ze dobudoucna v tomhle ohledu bude drznejsi i Indie ;-) evropa je jen tlupa neznalich uredniku co jen dela bordel v predpisech, ale nijak zasadne horsi nez jinde ve svete nejsou, spis naopak jsou celkem tolerantnejsi
Avatar - Individualita
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:53
No v USA se těch trucků jen tak nezbaví a to že v Californii je teď IN Tesla obyčejné burany nezajímá. A na svůj americký sen si jen tak šahat nenechají. Tam to půjde velmi opatrně řekl bych.
Avatar - TeeJay
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 12:28
Spustila to Evropa a teď už jde jen o soutěž ekoteroristů, kdo vymyslí větší debilitu.
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 13:13
Co spustila Evropa? Podívej se co H staví a stavěla pro JPN nebo US. Jak se jmenujou ty odporný hybridy bez tvaru? Za to může Evropa? Kde máme Accord, Legend, S2000, CR-X?
Avatar - Individualita
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 13:16
KDE JSOOOOOOOOOU!!!!! >:D
Avatar - TeeJay
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 14:21
Honda stavěla a staví pro USA stále to stejné - atmosférické čtyřválce a šestiválce. A hybridy pro Japonsko. A ten takzvaně odporný hybrid byl nějaký trendsetter? Navíc i on se mohl pochlubit, na rozdíl od jistých modelů BMW, čtyřmi válci.
Avatar - Dinar
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 14:17
Přesně tak, italský prius, německý insight, francouzi staví první vodíková auta (nějak jako clarity, či jak se to jmenovalo), jediní, kdo se k tomu ekoterorismu nepřipojili, byli a jsou japonci s těmi svými čmoudícími dýzly.
Jinými slovy, jak jste se tu těch posledních dvacet let měli, právě se vracím z Marsu.

>:D ;-)
Avatar - TeeJay
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 14:24
Mainstreamová Toyota má tříválce stále jen v Yarisu, na rozdíl od německé prémiofky, která je láme už i do sporťáků. >:D
Avatar - Dinar
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 14:33
Klička tyčka... Mluvils o tom kdo to začal, Nippone. :-!

P.S. Tak co, taky´s byl naplivat na hrob nsx, prej to teď "skalní" dělají před tím, než spáchají harakiri. >:-[]
Avatar - TeeJay
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 14:59
Však ano, začala to Evropa. Z dvanácti válců u 850 na 3. >:-[] >:-[] Nevšiml jsem si, že by japonskou technikou ovlivněný McLaren P1, 918 Spyder a LaFerrari někoho urážely. Zatímco "díky" evropskému downsizingu za chvíli bude u normálního auta problém získat alespoň čtyřválec. :-!
Avatar - Dinar
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 17:58
Ekošílenství a zelená móda přišly přes us trh z Japonska skrze apoštoly Priuse a Insighta. Downsizing je jen jedním z projevů ekošílenství a ano, v něm Evropa hraje prim, jakkoliv šestistovky jako v japonských autech tu ještě nemáme.
A technická, ideovým nástupcem 850 je dnešní 650i, je tu i M6, žádné strádání se nekoná, i8 je zcela nová kapitola.
Avatar - CHerokee
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 15:14
Jen v Evropě jezdí tříválce ve vozech kde by to mělo být o 6 a více válcích. Objemy tady máme menší u aut než mají americké motocykly. Smutné!
Avatar - Magister
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 11:50
Souhlas. Smutné....atmo 6 a 8 válec, to bylo jiné kafe. Auto pěkné, ale pod kapotu bych dal něco zajímavějšího.
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 12:02
Ten šestihrnek je super.
Avatar - CHerokee
Uf, ten MB nás tedy zkouší...
| 16. 12. 2015 15:16
Ne jako vrchol jako alternativa za atmo V8.
Avatar - boost.
43
| 16. 12. 2015 11:23
Takže V6 AMG má označení 43, zatímco dvoulitr v A-Klasse se jmenuje 45? Jakkoliv mi označení motorizací BMW a MB nevadí, tak tohle už je bordel. >:D
43
| 16. 12. 2015 11:36
No nazvime to pravym jmenem, bordel to je jak u BMW tak u MB. Cisla neznamenaji nic (ani pocet valcu, ani konkretni motor, ani konkretni vykon, ani konkretni Nm) a jeste se kazdou generaci kazdeho modelu meni. Nebudu tu hloupe volat o tom, ze cisla maji znamenat objem, ale znamenat neco ustalane napric modelama a casem delsim nez pul roky by teda mohli. >:D
Avatar - iudex
43
| 16. 12. 2015 11:38
Súhlas (predbehol si ma o minútu).
Avatar - iudex
43
| 16. 12. 2015 11:37
Presne nad týmto označením som sa pozastavil: čo tým chcel básnik povedať? Prečo práve 43? Má to evokovať, že daný motor má výkon atmo 4,3 litra? OK, ale prečo potom podobne výkonné Áčko je označené 45? Nehovoriac o tom, že človek logicky očakáva, že motor s R4 bude mať nižšie číslo ako V6, ale nie. Slovom, žiadny systém ani logika, len bordel.
Avatar - boost.
43
| 16. 12. 2015 14:01
Kdysi tu bylo C 43 (W201). Asi proto. Nicméně Mercedesu se nabízí lepší historická označení - 32 z generace W202, která měla V6 s kompresorem.
Avatar - iudex
43
| 16. 12. 2015 14:17
Áno, v kontexte starého C32 AMG je to trochu návrat ku koreňom. A v označení 32 by sa dala nájsť ešte logika: 3 litre, 2 turbá. >:D
43
| 16. 12. 2015 14:21
No a ted by me zajimala ta matematicka operace pri ktere by se z r4, 2L, 1 turbo v Acku vycarovalo 45 AMG. >:D
Avatar - iudex
43
| 16. 12. 2015 15:30
>:-[]
Avatar - white label
43
| 16. 12. 2015 18:17
Tam je to trochu jinak, ale štymuje to: 4(x)5 = 2(.)0 ;-)
Kadeře...
| 16. 12. 2015 11:28
...hezký holky mi k SLC, stejně jako SLK padnou nejlíp. Opuštění V8 se dalo očekávat, ale to jsem ve verzi AMG drandil v Itálii před lety a spíš než ovladatelný roadster se to chovalo jako hot-rod.
Nicméně, ani Z4 ani SLC mě toho moc neříkají. Tady je Boxster pánem ;-)
Avatar - iudex
Kadeře...
| 16. 12. 2015 11:33
Nie že by som nesúhlasil, ale Boxster nemá hardtop, čo je konkurenčná výhoda SLK, pardón, SLC. Btw. aj ten Boxster dostane čoskoro štvorvalce, viď prvé dojmy na Autoexpresse.
Kadeře...
| 16. 12. 2015 11:38
Ano, četl jsem a proto taky....zatímco většina se opájí tím co bude, já zůstávám ve sladkým boxerovským řevu současnosti. Pevnou střechu u roadsteru nevnímám apriori jako výhodu. K SLK stejně jako SL v zásadě sedne, u koncepčně jinak uspořádanýho Boxsteru by to podle mě vypadalo strašně ;-)
Avatar - Magister
Kadeře...
| 16. 12. 2015 11:52
Boxster možná, 718, které je těžší než předchůdce o 80 kg a má jen 4 válce už není zdaleka tak zajímavé.
Kadeře...
| 16. 12. 2015 11:58
Zatím tu Boxster je a je jen čím dál tím voňavější a vymazlenější. Ani jeden z prémie si na něj nesáhne. Jestli se to s příští generací změní, bude to vina Porsche a ne zásluha BMW nebo M-B.
Mám jen obavu, aby podobný motorový sešup nenaordinovali nálsedně tito dva kohouti.
Avatar - CHerokee
Kadeře...
| 16. 12. 2015 15:19
Mimochodem píšeš, že SLK je pro holky, pro koho je pak Boxster? Pro děti? :-) . Obě to jsou supr auta, která ale ztrácí na zajímavostí s faceliftem / novou generací. Bohužel. SLK 350 jsme měl, byl jsem spokojený. Teď už bych do toho asi nešel. Ještě, že zůstávají ty Ameriky se správnými motory.
Avatar - Individualita
Kadeře...
| 16. 12. 2015 12:05
Boxster je poznámka mimo, není to přímý konkurent SLK. Nevím o kolik mohla být horší ovladatelnost u V8, spíš možná trochu přemotorováno (to neberu jako totéž). Já jezdil denně s 2G 350 a ovladatelné to bylo až na půdu. Ono obecně bylo SLK vždy na svou velikost poměrně tučné, ale vše tomu bylo tak nějak přizpůsobené.
Kadeře...
| 16. 12. 2015 12:12
Ve srovnání se Z4 to určitě na půdu nebylo. Psal jsem to dole. Jako cruiser na slušný silnice a rychlý oblouk ano, ale cokoliv jinýho ne. A nebyla to věc motoru, spíš sladění. Pokud ovšem kluci z AMG nastavili jak nejlíp to šlo a přesto z toho byl nakonec hot-rod, pak vyjma zvuku žádná škoda.
Avatar - CHerokee
Kadeře...
| 16. 12. 2015 15:21
To bylo auto na radost. Měl jsem možnost vyzkoušet i 55 vedle toho svého. U obojího bylo dost síly na urvání zadku. Trochu mi to připomínalo Cobru...menší sportovní auto s velkým motorem!
Avatar - Individualita
Kadeře...
| 16. 12. 2015 15:26
To jo, zadkem se dalo hodit kdykoliv. Zároveň ale v zimě úplně v pohodě. Proto nechápu poznámky o záludnosti, to auto je velmi čitelné.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 11:34
Mohykane. Kvuli papirove usetrenym 0,7L (a z toho jeste cast pujde na vrub prevodovce) odchazi dalsi atmosfera V8 a MB se tak definitivne radi hned vedle BMW a Audi.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 11:40
Tady to ale dvakrát dobře nefungovalo. Což bych samosebou nevěděl nemít ho na 3dny.
Avatar - iudex
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 11:41
Ako písal Paja, ten ťažký V8 vpredu neumožňoval autu obratnosť, akú by človek od tak malého auta očakával. Ono ale menší motor s dvomi turbami to asi nevyrieši, v aktuálnom Speede som práve čítal, že nová 911ka s 3,0l biturbom je o 30 kíl ťažšia, ako pôvodná 3,6ka. Obdobne EVO píše, že nový štvorvalec v 718 Boxsteri bude ťažší, ako aktuálny B6.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 11:48
U SLK chyběla přesnější ovladatenost, určitě řízení, zbytečně to skákalo, chyběl pocit jistoty a nezáludnosti. Pokud je drobný navýšení u obecně lehkýho auta ku prospěchu ovladatelnosti, pak proč ne.
Avatar - Individualita
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:08
Jestli ti chyběl pocit jistoty a nezáludnosti, tak to bylo asi tím, že sis za ty 3 dny nemohl zvyknout ;-)
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:14
Dobrý auto se vyznačuje tím, že ho máš v ruce velmi rychle. Tady tomu tak nebylo. Neumím sice dostat z auta na první dobrou to nej, ale tady nebyl žádnej progres.
Avatar - CHerokee
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 15:24
To je tím, že 55 není auto pro holky. Ale ten výkon je třeba krotit. Dlůležité bylo přikoupit uzávěrku diferenciálu.

S 350 je jezdilo hodně dobře, měl jsem ho dva roky a ne 3 dny. Velmi kultivované a když člověk chtěl, nebyl problém udělat i nějaký ten řízený smyk.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 11:55
No prave na hmotnost bych to nesvadel, ono V8 od AMG obecne nejsou a nikdy nebyli tezke a zvlast 2x foukanych 6 valcu asi taky nebude z nejlehcich.

To co pise webpaja ze to moc nefungovalo beru, ale co nefungovalo? Moc vykonu / Nm a k tomu neadekvatni podvozek? Pokud jo tak tech 500Nm z V8 nahrazenych jinyma 500Nm z V6 samo o sobe asi nevyleci. A jestli poleci podvozek, tak by nejspis auto jako celek zacalo fungovat s V8 tak jak ted bude fungovat s V6. Tak ci onak je toho V8 skoda, ted s V6 to bude presny ekvivalent Z4, uz nic specialni, a boxster si pojede svou ligu (dokud tu bude F6).
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:00
Takhle malý auto musí fungovat jako překlápěčka. Ale tady jsi dal pravolevou kombinaci a to překlopení mělo zpoždění, doháníš to plynem, ale zadek nedrží a je všeho moc najednou.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:09
Takze to nebylo primarne o motoru, ale o neodladenosti zbytku, jak auto (podvozek, rizeni, rozlozeni/prenos hmotnosti) (ne)fungovalo jako celek?
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:18
Ano, celkový sladění. Ale znovu, bavíme se o verzi AMG. ty se ladí jinde a jinými. Líp to zřejmě už nešlo a proto nad V8 nepláču. Zvuk měla, odpálit se z rozjezdu a v zásadě kdykoliv taky. Ale to bylo ze zábavy vše.
Avatar - Dinar
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 14:09
Boxster pojede svou ligu, ikdyž bude mít čtyřválec. Při vší úctě k MB a BMW sportovní auta umí Porsche líp. ;-)
Avatar - CHerokee
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 15:29
Ano, svou 4 válcovou ligu.... vedle hot hatchů za půlku nebo třetinu ceny.
Avatar - iudex
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 15:34
Veď to je ten (imidžový) problém. Niežeby niekto vyberal medzi hothečom a kupé/roadsterom, ale jednoducho tá plebejská konfigurácia sa bude ťažšie obhajovať.
Btw. čo potom A45 AMG? ;-)
Avatar - Dinar
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 18:39
Projeď se SLK a pak boxsterem, ať přestaneš fantazírovat, jsou to řidičsky jiné světy, i když mají oba pod kapotou šestiválec. S příchodem čtyřválců, jak do slc tak do boxsteru, se na tom nic nezmění, co s tím mají hothatche společného, to netuším.
Avatar - CHerokee
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 23:24
https://www.youtube.com/watch?…… />
Nefantazíruju. SLK 350 jsem měl, Boxsterem jsem jel. Zas tak rozdílné světy to nejsou. SLK bylo pro ČR lepší, nemá plátěnou střechu. Liší se trošku charakterem. Teď se oba z ekologičťují.... 4válec + 85 kg je u Porsche katastrofa. SLK vrcho V8 atmo > V6 biturbo nápodobně.
Avatar - Dinar
Bud sbohem
| 17. 12. 2015 07:51
Pokud pro tebe jízdní projev slk a boxsteru nejsou jiné světy, pak ok, debata je zbytečná. Jde o to, že většina lidí, kteří chtějí sportovní roadster z důvodu řidičských zážitků, ten jiný svět pozná, proto velmi těžko budeš mezi kupci boxsteru hledat někoho, kdo by při výběru uvažoval o slk.
Avatar - Individualita
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:10
Mně mnohem víc než V8 chybí V6 bez turba. To byla akorátní motorizace k tomu autu.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:31
V6 je jedina motorizacia, ktora davala v SLK(C) naozaj zmysel. Specialne v poslednej generacii, kde jej slusne pridali na vykone, ze to auto viac ani nepotrebovalo. :'-(
Avatar - Dinar
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 12:37
Ano, mě se s V6 líbilo i větší SL, SLK 350 byl ideál, u SLK s přechodem na SLC nechápu, proč budou dělat okrajovou AMG verzi místo toho, aby udělali vrcholnou variantu z obyč. verze, ale dali do něj aktuální třilitrové biturbo, což je výborný motor.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 13:14
Ale SL už s atmo V6 neumělo tu dynamiku, kterou by člověk očekával.
Avatar - Individualita
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 13:18
Jde o to, co od toho auta chceš. U SL to bylo už možná na hraně, ale SLK není auto na okruh. Je to zábavný univerzální roadster pro každý den :-)
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 13:20
Tohle bylo k poslední generaci, která před FL atmo V6 měla. Je to podstaně větší auto a nečekal bych od něj způsoby dragsteru. Nicméně to bylo jak říkáš na hraně.
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 13:23
Tak by udelali silnejsi atmo V6. Nebo holt sahnout po V8 ;-)
Avatar - Dinar
Bud sbohem
| 16. 12. 2015 14:09
Znáš mou zálibu v zákl. verzích. ;-)
Vitej
| 16. 12. 2015 11:39
hezke auticko. Nad tim co MB udelal pod kapotou muzeme skuhrat, ale designove, designove je to krasavec na jasny palec nahoru (az na to umistneni obrazovky infotainmentu). :yes:
Vitej
| 16. 12. 2015 12:35
Základní tvar je super, agresivní nádechy taky, zadní lampy sedí, ale mám výhrady k optice těch předních...ale jen drobná piha na kráse.
Avatar - Dinar
Vitej
| 16. 12. 2015 12:39
No, všechny mb s těmi akt. předními světly vypadají tak nějak divně smutně.
Avatar - Individualita
Vitej
| 16. 12. 2015 12:44
Pro mě je jedinou pihou na kráse ta "diamantová maska". Jinak to vidím jako po všech stránkách vydařené auto (uvnitř i venku). Světla jsou ok.
Vitej
| 16. 12. 2015 13:34
I nazivo? Me se diamanty nazivo libi, neotrele a hezke. :-)
Avatar - Individualita
Vitej
| 16. 12. 2015 13:44
I naživo. Je to tak nějak moderně plastické. Nehodí se mi to k MB, trochu to ruší klasickou eleganci.
6A/9M ??
| 16. 12. 2015 14:40
chtěl bych vidět jak nakreslí devět rychlostí v manuálu na šaltrpáku >:D
Avatar - iudex
6A/9M ??
| 16. 12. 2015 15:35
No to bude 3x3, podobne, ako na ťahačoch. >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku