SLC místo SLK, čtyřválec místo šestiválce, šestiválec s turbem místo atmosférického osmiválce. Ještě že mu nedali hadr místo plechů. No musíme si zvykat že?
I tak ale SLC jistě zůstane tím nejuniverzálnějším roadsterem světa :yes:
AF...to je to periodikum, kde nejdřív testovali vše možný, pak se mazlili se Škodovkami tak veřejně, že už jim nepůjčí nikdo nic a redakce loví po inzerátech kočkopsy, aby měli o čem psát? ;-)
evropsky? koukl ses nekdy jaky prevaidla maj treba Cina nebo USA a jaka pravidla chystaj? pak bys nepsal ze za to muze evropa, naopak evropa je spac kde automobilova loby asi nejvic uspela, a vypada to ze dobudoucna v tomhle ohledu bude drznejsi i Indie ;-) evropa je jen tlupa neznalich uredniku co jen dela bordel v predpisech, ale nijak zasadne horsi nez jinde ve svete nejsou, spis naopak jsou celkem tolerantnejsi
No v USA se těch trucků jen tak nezbaví a to že v Californii je teď IN Tesla obyčejné burany nezajímá. A na svůj americký sen si jen tak šahat nenechají. Tam to půjde velmi opatrně řekl bych.
Co spustila Evropa? Podívej se co H staví a stavěla pro JPN nebo US. Jak se jmenujou ty odporný hybridy bez tvaru? Za to může Evropa? Kde máme Accord, Legend, S2000, CR-X?
Honda stavěla a staví pro USA stále to stejné - atmosférické čtyřválce a šestiválce. A hybridy pro Japonsko. A ten takzvaně odporný hybrid byl nějaký trendsetter? Navíc i on se mohl pochlubit, na rozdíl od jistých modelů BMW, čtyřmi válci.
Přesně tak, italský prius, německý insight, francouzi staví první vodíková auta (nějak jako clarity, či jak se to jmenovalo), jediní, kdo se k tomu ekoterorismu nepřipojili, byli a jsou japonci s těmi svými čmoudícími dýzly.
Jinými slovy, jak jste se tu těch posledních dvacet let měli, právě se vracím z Marsu.
Však ano, začala to Evropa. Z dvanácti válců u 850 na 3. >:-[] >:-[] Nevšiml jsem si, že by japonskou technikou ovlivněný McLaren P1, 918 Spyder a LaFerrari někoho urážely. Zatímco "díky" evropskému downsizingu za chvíli bude u normálního auta problém získat alespoň čtyřválec. :-!
Ekošílenství a zelená móda přišly přes us trh z Japonska skrze apoštoly Priuse a Insighta. Downsizing je jen jedním z projevů ekošílenství a ano, v něm Evropa hraje prim, jakkoliv šestistovky jako v japonských autech tu ještě nemáme.
A technická, ideovým nástupcem 850 je dnešní 650i, je tu i M6, žádné strádání se nekoná, i8 je zcela nová kapitola.
No nazvime to pravym jmenem, bordel to je jak u BMW tak u MB. Cisla neznamenaji nic (ani pocet valcu, ani konkretni motor, ani konkretni vykon, ani konkretni Nm) a jeste se kazdou generaci kazdeho modelu meni. Nebudu tu hloupe volat o tom, ze cisla maji znamenat objem, ale znamenat neco ustalane napric modelama a casem delsim nez pul roky by teda mohli. >:D
Presne nad týmto označením som sa pozastavil: čo tým chcel básnik povedať? Prečo práve 43? Má to evokovať, že daný motor má výkon atmo 4,3 litra? OK, ale prečo potom podobne výkonné Áčko je označené 45? Nehovoriac o tom, že človek logicky očakáva, že motor s R4 bude mať nižšie číslo ako V6, ale nie. Slovom, žiadny systém ani logika, len bordel.
...hezký holky mi k SLC, stejně jako SLK padnou nejlíp. Opuštění V8 se dalo očekávat, ale to jsem ve verzi AMG drandil v Itálii před lety a spíš než ovladatelný roadster se to chovalo jako hot-rod.
Nicméně, ani Z4 ani SLC mě toho moc neříkají. Tady je Boxster pánem ;-)
Nie že by som nesúhlasil, ale Boxster nemá hardtop, čo je konkurenčná výhoda SLK, pardón, SLC. Btw. aj ten Boxster dostane čoskoro štvorvalce, viď prvé dojmy na Autoexpresse.
Ano, četl jsem a proto taky....zatímco většina se opájí tím co bude, já zůstávám ve sladkým boxerovským řevu současnosti. Pevnou střechu u roadsteru nevnímám apriori jako výhodu. K SLK stejně jako SL v zásadě sedne, u koncepčně jinak uspořádanýho Boxsteru by to podle mě vypadalo strašně ;-)
Zatím tu Boxster je a je jen čím dál tím voňavější a vymazlenější. Ani jeden z prémie si na něj nesáhne. Jestli se to s příští generací změní, bude to vina Porsche a ne zásluha BMW nebo M-B.
Mám jen obavu, aby podobný motorový sešup nenaordinovali nálsedně tito dva kohouti.
Mimochodem píšeš, že SLK je pro holky, pro koho je pak Boxster? Pro děti? :-) . Obě to jsou supr auta, která ale ztrácí na zajímavostí s faceliftem / novou generací. Bohužel. SLK 350 jsme měl, byl jsem spokojený. Teď už bych do toho asi nešel. Ještě, že zůstávají ty Ameriky se správnými motory.
Boxster je poznámka mimo, není to přímý konkurent SLK. Nevím o kolik mohla být horší ovladatelnost u V8, spíš možná trochu přemotorováno (to neberu jako totéž). Já jezdil denně s 2G 350 a ovladatelné to bylo až na půdu. Ono obecně bylo SLK vždy na svou velikost poměrně tučné, ale vše tomu bylo tak nějak přizpůsobené.
Ve srovnání se Z4 to určitě na půdu nebylo. Psal jsem to dole. Jako cruiser na slušný silnice a rychlý oblouk ano, ale cokoliv jinýho ne. A nebyla to věc motoru, spíš sladění. Pokud ovšem kluci z AMG nastavili jak nejlíp to šlo a přesto z toho byl nakonec hot-rod, pak vyjma zvuku žádná škoda.
To bylo auto na radost. Měl jsem možnost vyzkoušet i 55 vedle toho svého. U obojího bylo dost síly na urvání zadku. Trochu mi to připomínalo Cobru...menší sportovní auto s velkým motorem!
Mohykane. Kvuli papirove usetrenym 0,7L (a z toho jeste cast pujde na vrub prevodovce) odchazi dalsi atmosfera V8 a MB se tak definitivne radi hned vedle BMW a Audi.
Ako písal Paja, ten ťažký V8 vpredu neumožňoval autu obratnosť, akú by človek od tak malého auta očakával. Ono ale menší motor s dvomi turbami to asi nevyrieši, v aktuálnom Speede som práve čítal, že nová 911ka s 3,0l biturbom je o 30 kíl ťažšia, ako pôvodná 3,6ka. Obdobne EVO píše, že nový štvorvalec v 718 Boxsteri bude ťažší, ako aktuálny B6.
U SLK chyběla přesnější ovladatenost, určitě řízení, zbytečně to skákalo, chyběl pocit jistoty a nezáludnosti. Pokud je drobný navýšení u obecně lehkýho auta ku prospěchu ovladatelnosti, pak proč ne.
Dobrý auto se vyznačuje tím, že ho máš v ruce velmi rychle. Tady tomu tak nebylo. Neumím sice dostat z auta na první dobrou to nej, ale tady nebyl žádnej progres.
No prave na hmotnost bych to nesvadel, ono V8 od AMG obecne nejsou a nikdy nebyli tezke a zvlast 2x foukanych 6 valcu asi taky nebude z nejlehcich.
To co pise webpaja ze to moc nefungovalo beru, ale co nefungovalo? Moc vykonu / Nm a k tomu neadekvatni podvozek? Pokud jo tak tech 500Nm z V8 nahrazenych jinyma 500Nm z V6 samo o sobe asi nevyleci. A jestli poleci podvozek, tak by nejspis auto jako celek zacalo fungovat s V8 tak jak ted bude fungovat s V6. Tak ci onak je toho V8 skoda, ted s V6 to bude presny ekvivalent Z4, uz nic specialni, a boxster si pojede svou ligu (dokud tu bude F6).
Takhle malý auto musí fungovat jako překlápěčka. Ale tady jsi dal pravolevou kombinaci a to překlopení mělo zpoždění, doháníš to plynem, ale zadek nedrží a je všeho moc najednou.
Ano, celkový sladění. Ale znovu, bavíme se o verzi AMG. ty se ladí jinde a jinými. Líp to zřejmě už nešlo a proto nad V8 nepláču. Zvuk měla, odpálit se z rozjezdu a v zásadě kdykoliv taky. Ale to bylo ze zábavy vše.
Veď to je ten (imidžový) problém. Niežeby niekto vyberal medzi hothečom a kupé/roadsterom, ale jednoducho tá plebejská konfigurácia sa bude ťažšie obhajovať.
Btw. čo potom A45 AMG? ;-)
Projeď se SLK a pak boxsterem, ať přestaneš fantazírovat, jsou to řidičsky jiné světy, i když mají oba pod kapotou šestiválec. S příchodem čtyřválců, jak do slc tak do boxsteru, se na tom nic nezmění, co s tím mají hothatche společného, to netuším.
https://www.youtube.com/watch?…… />
Nefantazíruju. SLK 350 jsem měl, Boxsterem jsem jel. Zas tak rozdílné světy to nejsou. SLK bylo pro ČR lepší, nemá plátěnou střechu. Liší se trošku charakterem. Teď se oba z ekologičťují.... 4válec + 85 kg je u Porsche katastrofa. SLK vrcho V8 atmo > V6 biturbo nápodobně.
Pokud pro tebe jízdní projev slk a boxsteru nejsou jiné světy, pak ok, debata je zbytečná. Jde o to, že většina lidí, kteří chtějí sportovní roadster z důvodu řidičských zážitků, ten jiný svět pozná, proto velmi těžko budeš mezi kupci boxsteru hledat někoho, kdo by při výběru uvažoval o slk.
V6 je jedina motorizacia, ktora davala v SLK(C) naozaj zmysel. Specialne v poslednej generacii, kde jej slusne pridali na vykone, ze to auto viac ani nepotrebovalo. :'-(
Ano, mě se s V6 líbilo i větší SL, SLK 350 byl ideál, u SLK s přechodem na SLC nechápu, proč budou dělat okrajovou AMG verzi místo toho, aby udělali vrcholnou variantu z obyč. verze, ale dali do něj aktuální třilitrové biturbo, což je výborný motor.
Tohle bylo k poslední generaci, která před FL atmo V6 měla. Je to podstaně větší auto a nečekal bych od něj způsoby dragsteru. Nicméně to bylo jak říkáš na hraně.
hezke auticko. Nad tim co MB udelal pod kapotou muzeme skuhrat, ale designove, designove je to krasavec na jasny palec nahoru (az na to umistneni obrazovky infotainmentu). :yes: