Novinky
hezke auticko. Nad tim co MB udelal pod kapotou muzeme skuhrat, ale designove, designove je to krasavec na jasny palec nahoru (az na to umistneni obrazovky infotainmentu). :yes:
Mohykane. Kvuli papirove usetrenym 0,7L (a z toho jeste cast pujde na vrub prevodovce) odchazi dalsi atmosfera V8 a MB se tak definitivne radi hned vedle BMW a Audi.
Však ano, začala to Evropa. Z dvanácti válců u 850 na 3. >😒] >😒] Nevšiml jsem si, že by japonskou technikou ovlivněný McLaren P1, 918 Spyder a LaFerrari někoho urážely. Zatímco "díky" evropskému downsizingu za chvíli bude u normálního auta problém získat alespoň čtyřválec. :-!
To jo, zadkem se dalo hodit kdykoliv. Zároveň ale v zimě úplně v pohodě. Proto nechápu poznámky o záludnosti, to auto je velmi čitelné.
To je tím, že 55 není auto pro holky. Ale ten výkon je třeba krotit. Dlůležité bylo přikoupit uzávěrku diferenciálu.
S 350 je jezdilo hodně dobře, měl jsem ho dva roky a ne 3 dny. Velmi kultivované a když člověk chtěl, nebyl problém udělat i nějaký ten řízený smyk.
S 350 je jezdilo hodně dobře, měl jsem ho dva roky a ne 3 dny. Velmi kultivované a když člověk chtěl, nebyl problém udělat i nějaký ten řízený smyk.
Klička tyčka... Mluvils o tom kdo to začal, Nippone. :-!
P.S. Tak co, taky´s byl naplivat na hrob nsx, prej to teď "skalní" dělají před tím, než spáchají harakiri. >😒]
P.S. Tak co, taky´s byl naplivat na hrob nsx, prej to teď "skalní" dělají před tím, než spáchají harakiri. >😒]
Mainstreamová Toyota má tříválce stále jen v Yarisu, na rozdíl od německé prémiofky, která je láme už i do sporťáků. >😁
Honda stavěla a staví pro USA stále to stejné - atmosférické čtyřválce a šestiválce. A hybridy pro Japonsko. A ten takzvaně odporný hybrid byl nějaký trendsetter? Navíc i on se mohl pochlubit, na rozdíl od jistých modelů BMW, čtyřmi válci.
Jde o to, co od toho auta chceš. U SL to bylo už možná na hraně, ale SLK není auto na okruh. Je to zábavný univerzální roadster pro každý den 😄
V6 je jedina motorizacia, ktora davala v SLK(C) naozaj zmysel. Specialne v poslednej generacii, kde jej slusne pridali na vykone, ze to auto viac ani nepotrebovalo. 😢
Jestli ti chyběl pocit jistoty a nezáludnosti, tak to bylo asi tím, že sis za ty 3 dny nemohl zvyknout 😉
Boxster je poznámka mimo, není to přímý konkurent SLK. Nevím o kolik mohla být horší ovladatelnost u V8, spíš možná trochu přemotorováno (to neberu jako totéž). Já jezdil denně s 2G 350 a ovladatelné to bylo až na půdu. Ono obecně bylo SLK vždy na svou velikost poměrně tučné, ale vše tomu bylo tak nějak přizpůsobené.
Dočteš se o tom na AF.
,,BRUTÁLNÍ SLEEPER! MAJITEL PŘESTAVBOU PLIVL DO OBLIČEJE VŠEM EKOLOGŮM!"
>😁
,,BRUTÁLNÍ SLEEPER! MAJITEL PŘESTAVBOU PLIVL DO OBLIČEJE VŠEM EKOLOGŮM!"
>😁
No prave na hmotnost bych to nesvadel, ono V8 od AMG obecne nejsou a nikdy nebyli tezke a zvlast 2x foukanych 6 valcu asi taky nebude z nejlehcich.
To co pise webpaja ze to moc nefungovalo beru, ale co nefungovalo? Moc vykonu / Nm a k tomu neadekvatni podvozek? Pokud jo tak tech 500Nm z V8 nahrazenych jinyma 500Nm z V6 samo o sobe asi nevyleci. A jestli poleci podvozek, tak by nejspis auto jako celek zacalo fungovat s V8 tak jak ted bude fungovat s V6. Tak ci onak je toho V8 skoda, ted s V6 to bude presny ekvivalent Z4, uz nic specialni, a boxster si pojede svou ligu (dokud tu bude F6).
To co pise webpaja ze to moc nefungovalo beru, ale co nefungovalo? Moc vykonu / Nm a k tomu neadekvatni podvozek? Pokud jo tak tech 500Nm z V8 nahrazenych jinyma 500Nm z V6 samo o sobe asi nevyleci. A jestli poleci podvozek, tak by nejspis auto jako celek zacalo fungovat s V8 tak jak ted bude fungovat s V6. Tak ci onak je toho V8 skoda, ted s V6 to bude presny ekvivalent Z4, uz nic specialni, a boxster si pojede svou ligu (dokud tu bude F6).
No v USA se těch trucků jen tak nezbaví a to že v Californii je teď IN Tesla obyčejné burany nezajímá. A na svůj americký sen si jen tak šahat nenechají. Tam to půjde velmi opatrně řekl bych.
Souhlas. Smutné....atmo 6 a 8 válec, to bylo jiné kafe. Auto pěkné, ale pod kapotu bych dal něco zajímavějšího.
Takže V6 AMG má označení 43, zatímco dvoulitr v A-Klasse se jmenuje 45? Jakkoliv mi označení motorizací BMW a MB nevadí, tak tohle už je bordel. >😁
Jen v Evropě jezdí tříválce ve vozech kde by to mělo být o 6 a více válcích. Objemy tady máme menší u aut než mají americké motocykly. Smutné!
Nie že by som nesúhlasil, ale Boxster nemá hardtop, čo je konkurenčná výhoda SLK, pardón, SLC. Btw. aj ten Boxster dostane čoskoro štvorvalce, viď prvé dojmy na Autoe😜resse.
Pokud pro tebe jízdní projev slk a boxsteru nejsou jiné světy, pak ok, debata je zbytečná. Jde o to, že většina lidí, kteří chtějí sportovní roadster z důvodu řidičských zážitků, ten jiný svět pozná, proto velmi těžko budeš mezi kupci boxsteru hledat někoho, kdo by při výběru uvažoval o slk.
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
Nefantazíruju. SLK 350 jsem měl, Boxsterem jsem jel. Zas tak rozdílné světy to nejsou. SLK bylo pro ČR lepší, nemá plátěnou střechu. Liší se trošku charakterem. Teď se oba z ekologičťují.... 4válec + 85 kg je u Porsche katastrofa. SLK vrcho V8 atmo > V6 biturbo nápodobně.
Nefantazíruju. SLK 350 jsem měl, Boxsterem jsem jel. Zas tak rozdílné světy to nejsou. SLK bylo pro ČR lepší, nemá plátěnou střechu. Liší se trošku charakterem. Teď se oba z ekologičťují.... 4válec + 85 kg je u Porsche katastrofa. SLK vrcho V8 atmo > V6 biturbo nápodobně.
Projeď se SLK a pak boxsterem, ať přestaneš fantazírovat, jsou to řidičsky jiné světy, i když mají oba pod kapotou šestiválec. S příchodem čtyřválců, jak do slc tak do boxsteru, se na tom nic nezmění, co s tím mají hothatche společného, to netuším.
Veď to je ten (imidžový) problém. Niežeby niekto vyberal medzi hothečom a kupé/roadsterom, ale jednoducho tá plebejská konfigurácia sa bude ťažšie obhajovať.
Btw. čo potom A45 AMG? 😉
Btw. čo potom A45 AMG? 😉
To bylo auto na radost. Měl jsem možnost vyzkoušet i 55 vedle toho svého. U obojího bylo dost síly na urvání zadku. Trochu mi to připomínalo Cobru...menší sportovní auto s velkým motorem!
Mimochodem píšeš, že SLK je pro holky, pro koho je pak Boxster? Pro děti? 😄 . Obě to jsou supr auta, která ale ztrácí na zajímavostí s faceliftem / novou generací. Bohužel. SLK 350 jsme měl, byl jsem spokojený. Teď už bych do toho asi nešel. Ještě, že zůstávají ty Ameriky se správnými motory.
No a ted by me zajimala ta matematicka operace pri ktere by se z r4, 2L, 1 turbo v Acku vycarovalo 45 AMG. >😁
Přesně tak, italský prius, německý insight, francouzi staví první vodíková auta (nějak jako clarity, či jak se to jmenovalo), jediní, kdo se k tomu ekoterorismu nepřipojili, byli a jsou japonci s těmi svými čmoudícími dýzly.
Jinými slovy, jak jste se tu těch posledních dvacet let měli, právě se vracím z Marsu.
>😁 😉
Jinými slovy, jak jste se tu těch posledních dvacet let měli, právě se vracím z Marsu.
>😁 😉
Áno, v kontexte starého C32 AMG je to trochu návrat ku koreňom. A v označení 32 by sa dala nájsť ešte logika: 3 litre, 2 turbá. >😁
Boxster pojede svou ligu, ikdyž bude mít čtyřválec. Při vší úctě k MB a BMW sportovní auta umí Porsche líp. 😉
Kdysi tu bylo C 43 (W201). Asi proto. Nicméně Mercedesu se nabízí lepší historická označení - 32 z generace W202, která měla V6 s kompresorem.
I naživo. Je to tak nějak moderně plastické. Nehodí se mi to k MB, trochu to ruší klasickou eleganci.
Tohle bylo k poslední generaci, která před FL atmo V6 měla. Je to podstaně větší auto a nečekal bych od něj způsoby dragsteru. Nicméně to bylo jak říkáš na hraně.
Co spustila Evropa? Podívej se co H staví a stavěla pro JPN nebo US. Jak se jmenujou ty odporný hybridy bez tvaru? Za to může Evropa? Kde máme Accord, Legend, S2000, CR-X?
Pro mě je jedinou pihou na kráse ta "diamantová maska". Jinak to vidím jako po všech stránkách vydařené auto (uvnitř i venku). Světla jsou ok.
Ano, mě se s V6 líbilo i větší SL, SLK 350 byl ideál, u SLK s přechodem na SLC nechápu, proč budou dělat okrajovou AMG verzi místo toho, aby udělali vrcholnou variantu z obyč. verze, ale dali do něj aktuální třilitrové biturbo, což je výborný motor.
Základní tvar je super, agresivní nádechy taky, zadní lampy sedí, ale mám výhrady k optice těch předních...ale jen drobná piha na kráse.
Ano, celkový sladění. Ale znovu, bavíme se o verzi AMG. ty se ladí jinde a jinými. Líp to zřejmě už nešlo a proto nad V8 nepláču. Zvuk měla, odpálit se z rozjezdu a v zásadě kdykoliv taky. Ale to bylo ze zábavy vše.
Dobrý auto se vyznačuje tím, že ho máš v ruce velmi rychle. Tady tomu tak nebylo. Neumím sice dostat z auta na první dobrou to nej, ale tady nebyl žádnej progres.
Ve srovnání se Z4 to určitě na půdu nebylo. Psal jsem to dole. Jako cruiser na slušný silnice a rychlý oblouk ano, ale cokoliv jinýho ne. A nebyla to věc motoru, spíš sladění. Pokud ovšem kluci z AMG nastavili jak nejlíp to šlo a přesto z toho byl nakonec hot-rod, pak vyjma zvuku žádná škoda.
Takze to nebylo primarne o motoru, ale o neodladenosti zbytku, jak auto (podvozek, rizeni, rozlozeni/prenos hmotnosti) (ne)fungovalo jako celek?
AF...to je to periodikum, kde nejdřív testovali vše možný, pak se mazlili se Škodovkami tak veřejně, že už jim nepůjčí nikdo nic a redakce loví po inzerátech kočkopsy, aby měli o čem psát? 😉
Takhle malý auto musí fungovat jako překlápěčka. Ale tady jsi dal pravolevou kombinaci a to překlopení mělo zpoždění, doháníš to plynem, ale zadek nedrží a je všeho moc najednou.
Zatím tu Boxster je a je jen čím dál tím voňavější a vymazlenější. Ani jeden z prémie si na něj nesáhne. Jestli se to s příští generací změní, bude to vina Porsche a ne zásluha BMW nebo M-B.
Mám jen obavu, aby podobný motorový sešup nenaordinovali nálsedně tito dva kohouti.
Mám jen obavu, aby podobný motorový sešup nenaordinovali nálsedně tito dva kohouti.
Boxster možná, 718, které je těžší než předchůdce o 80 kg a má jen 4 válce už není zdaleka tak zajímavé.
U SLK chyběla přesnější ovladatenost, určitě řízení, zbytečně to skákalo, chyběl pocit jistoty a nezáludnosti. Pokud je drobný navýšení u obecně lehkýho auta ku prospěchu ovladatelnosti, pak proč ne.
Ako písal Paja, ten ťažký V8 vpredu neumožňoval autu obratnosť, akú by človek od tak malého auta očakával. Ono ale menší motor s dvomi turbami to asi nevyrieši, v aktuálnom Speede som práve čítal, že nová 911ka s 3,0l biturbom je o 30 kíl ťažšia, ako pôvodná 3,6ka. Obdobne EVO píše, že nový štvorvalec v 718 Boxsteri bude ťažší, ako aktuálny B6.
Ano, četl jsem a proto taky....zatímco většina se opájí tím co bude, já zůstávám ve sladkým boxerovským řevu současnosti. Pevnou střechu u roadsteru nevnímám apriori jako výhodu. K SLK stejně jako SL v zásadě sedne, u koncepčně jinak uspořádanýho Boxsteru by to podle mě vypadalo strašně 😉
Presne nad týmto označením som sa pozastavil: čo tým chcel básnik povedať? Prečo práve 43? Má to evokovať, že daný motor má výkon atmo 4,3 litra? OK, ale prečo potom podobne výkonné Áčko je označené 45? Nehovoriac o tom, že človek logicky očakáva, že motor s R4 bude mať nižšie číslo ako V6, ale nie. Slovom, žiadny systém ani logika, len bordel.
No nazvime to pravym jmenem, bordel to je jak u BMW tak u MB. Cisla neznamenaji nic (ani pocet valcu, ani konkretni motor, ani konkretni vykon, ani konkretni Nm) a jeste se kazdou generaci kazdeho modelu meni. Nebudu tu hloupe volat o tom, ze cisla maji znamenat objem, ale znamenat neco ustalane napric modelama a casem delsim nez pul roky by teda mohli. >😁
To, že některý automobilky nejsou schopny konkurovat evropskýmu mainstreamu v rámci běžných karosářských verzí od nižší střední výš nazýváš takto? 😉
Líbí. :yes: To auto dostalo úplně jiný náboj, působí dospěleji a smysl začíná trochu dávat to jejich dementní značení modelů.
Ekošílenství a zelená móda přišly přes us trh z Japonska skrze apoštoly Priuse a Insighta. Downsizing je jen jedním z projevů ekošílenství a ano, v něm Evropa hraje prim, jakkoliv šestistovky jako v japonských autech tu ještě nemáme.
A technická, ideovým nástupcem 850 je dnešní 650i, je tu i M6, žádné strádání se nekoná, i8 je zcela nová kapitola.
A technická, ideovým nástupcem 850 je dnešní 650i, je tu i M6, žádné strádání se nekoná, i8 je zcela nová kapitola.
evropsky? koukl ses nekdy jaky prevaidla maj treba Cina nebo USA a jaka pravidla chystaj? pak bys nepsal ze za to muze evropa, naopak evropa je spac kde automobilova loby asi nejvic uspela, a vypada to ze dobudoucna v tomhle ohledu bude drznejsi i Indie 😉 evropa je jen tlupa neznalich uredniku co jen dela bordel v predpisech, ale nijak zasadne horsi nez jinde ve svete nejsou, spis naopak jsou celkem tolerantnejsi
I tak ale SLC jistě zůstane tím nejuniverzálnějším roadsterem světa :yes: