Novinky
0
To se tady asi prodávat nebude.
veru, pre Bravo by to chcelo skôr nejaký silnejší základný motor ako 90 koní a kombi, ktoré malo byť už dávno.
No pořád je to o 11 koní víc než dává Škodovka jako základ k oktávce, která je ale větší a těžší auto
Ale jinak kombík by to opravdu chtělo, zaplnil by díru mezi Bravem a Cromou
Ale jinak kombík by to opravdu chtělo, zaplnil by díru mezi Bravem a Cromou
Ale,Ale, proč?
Napiš proč, co je na něm špatného, totiž v porovnání s konkurencí patří k nejlepším, a navíc jako jediný je v základu spřažen se šestistupňovou převodovkou.
Tohle nenabízí nikdo jinej, to si zapamatuj. 😉
Napiš proč, co je na něm špatného, totiž v porovnání s konkurencí patří k nejlepším, a navíc jako jediný je v základu spřažen se šestistupňovou převodovkou.
Tohle nenabízí nikdo jinej, to si zapamatuj. 😉
Protože s jednou karosářskou variantou, která je dosti nepraktická, díru do světa neudělá. To si zapamatuj zase ty.
Pocitově je to teda dost líný a ta šestka je tak na dálnici. Nechtěl bych s tímhle autem, když je pořádně naložený předjíždět.
Už jsem se vyděsil, že toho chrochtla spojujou s Carlo Abarthem. To by se asi převaloval. Ale pěkně to pojede v tak malym autíčku...
Vždy posuzujte motory a auta v rámci konkurence. Tohle je velmi rozumný motor, který konkurenci hledá jen těžko. Moje volba byla a byla by i přes tuto nabídku však jiná. 1,4 T-Jet je podle mého ten správný motor do tohoto auta. Je lehký, výkoný silný.
Autory bych jen poupravil nebo doplnil, že ve verzi Sport má Bravo oficiálně zrychlení 8,3 s. S tímto těžším motorem to bude asi podobné.
Autory bych jen poupravil nebo doplnil, že ve verzi Sport má Bravo oficiálně zrychlení 8,3 s. S tímto těžším motorem to bude asi podobné.
super... Bravo už má vrcholný dieselový model, ale doufám, že přibude i nějaký benzín... přál bych si třeba 1.8T-Jet (147Kw), který má přijít v únoru příštího roku do Delty... jeden z důvodů, proč jsme ještě nevyměnili Stilo za Bravo je, že očekávám příchod silnějšího benzínu... tak doufám, že se dočkám... 😉 :yes:
Podle mě zbytečné čekání.
Myslím, že ten motor do Brava nepřijde (zvláště pokud není potvrzená verze Abarth) a mimo to, je 1,4 T-JET dostatečně výkonný motor. Neříkám, že neexistují silnější, ale jedná se o auto nižší střední třídy... a ten motor nabízí tolik síly, že to enmají ani některé auta o třídu výš, nebo mají srovnatelné výkony, při mnohem vyšší hmotnosti a samozřejmě tím, že nejsou přeplňpované, mají i menší točivý moment...
Myslím, že ten motor do Brava nepřijde (zvláště pokud není potvrzená verze Abarth) a mimo to, je 1,4 T-JET dostatečně výkonný motor. Neříkám, že neexistují silnější, ale jedná se o auto nižší střední třídy... a ten motor nabízí tolik síly, že to enmají ani některé auta o třídu výš, nebo mají srovnatelné výkony, při mnohem vyšší hmotnosti a samozřejmě tím, že nejsou přeplňpované, mají i menší točivý moment...
Pokiaľ viem tak tento motor bude aj v MiTe GTA ale s výkonom cca 230CV, naozaj sa Bravo Abarth robiť nebude?😒 a čo koncernový motor 1.9 JTD biturbo 190CV, ktorý má byť v Delte? Zostane len pre Alfu a Lanciu? Každé auto v nižšej strednej by malo mať akýsi vrcholový model viď..Golf, Astra, GTA atd...to by bola veľká škoda ako by Bravo Abarth nebolo.
Zdravim, jsem dost velký fanoušek fiatu i abarthu a že by nemělo být bravo abarth je pro mě novinka. Má přijít na svět stejně jako kombi v roce 2010 po faceliftu. Pohánět ho má přeplňovaná 1.6 s výkonem 220 koní. Doufám, že bude, čekám na něj už rok 😄 Hlavně doufám, že nezůstane jen u motoru - nezávislý zavěšení vzadu by nebylo už konečně od věci...