Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Bravo 2.0 JTD Multijet (121 kW): Nový vrchol řady Bravo

17 komentářů

britas1
Zdravim, jsem dost velký fanoušek fiatu i abarthu a že by nemělo být bravo abarth je pro mě novinka. Má přijít na svět stejně jako kombi v roce 2010 po faceliftu. Pohánět ho má přeplňovaná 1.6 s výkonem 220 koní. Doufám, že bude, čekám na něj už rok 😄 Hlavně doufám, že nezůstane jen u motoru - nezávislý zavěšení vzadu by nebylo už konečně od věci...
Avatar - ethicon
ethicon
Pokiaľ viem tak tento motor bude aj v MiTe GTA ale s výkonom cca 230CV, naozaj sa Bravo Abarth robiť nebude?😒 a čo koncernový motor 1.9 JTD biturbo 190CV, ktorý má byť v Delte? Zostane len pre Alfu a Lanciu? Každé auto v nižšej strednej by malo mať akýsi vrcholový model viď..Golf, Astra, GTA atd...to by bola veľká škoda ako by Bravo Abarth nebolo.
wolff
Podle mě zbytečné čekání.
Myslím, že ten motor do Brava nepřijde (zvláště pokud není potvrzená verze Abarth) a mimo to, je 1,4 T-JET dostatečně výkonný motor. Neříkám, že neexistují silnější, ale jedná se o auto nižší střední třídy... a ten motor nabízí tolik síly, že to enmají ani některé auta o třídu výš, nebo mají srovnatelné výkony, při mnohem vyšší hmotnosti a samozřejmě tím, že nejsou přeplňpované, mají i menší točivý moment...
Avatar - euro89
euro89
super... Bravo už má vrcholný dieselový model, ale doufám, že přibude i nějaký benzín... přál bych si třeba 1.8T-Jet (147Kw), který má přijít v únoru příštího roku do Delty... jeden z důvodů, proč jsme ještě nevyměnili Stilo za Bravo je, že očekávám příchod silnějšího benzínu... tak doufám, že se dočkám... 😉 :yes:
jossalito
Tak tos myslel naprosto špatně. Jak se říká, myslet, znamená - houno vědět. :-!
11koní? Já myslel že jako základ k oktávce je 1.9TDI se směšnýma 77kw. A jako vrchchol techniky od VW pro škodu je 2.0TDI se 103kw.
Avatar - deolator
deolator
Pro Bravo by byla možná nejlepší z hlediska výkonu/hmotnosti/emisí verze motoru 1,6 JTTD 16V se 110kW, ale to bude zřejmě bohužel alternativa pouze pro Lancii a Alfu. Zase dvě turba na druhou stranu nebudou "za pusu".
A2
No snad už brzy něco přibude, zřejmě crossower, i když klasické kombi by bylo lepší.
A2
To jsou v podstatě všechny čtrnáctistovky v takovýchto autech, ale tady to není ještě úplně nejhorší(dobrá spotřeba díky 6.), jel si například s Octavií 1,4?
Super zážitek, hlavně ve třech lidech. :yes:
wolff
Vždy posuzujte motory a auta v rámci konkurence. Tohle je velmi rozumný motor, který konkurenci hledá jen těžko. Moje volba byla a byla by i přes tuto nabídku však jiná. 1,4 T-Jet je podle mého ten správný motor do tohoto auta. Je lehký, výkoný silný.

Autory bych jen poupravil nebo doplnil, že ve verzi Sport má Bravo oficiálně zrychlení 8,3 s. S tímto těžším motorem to bude asi podobné.
Pocitově je to teda dost líný a ta šestka je tak na dálnici. Nechtěl bych s tímhle autem, když je pořádně naložený předjíždět.
Navtech
Už jsem se vyděsil, že toho chrochtla spojujou s Carlo Abarthem. To by se asi převaloval. Ale pěkně to pojede v tak malym autíčku...
jossalito
Protože s jednou karosářskou variantou, která je dosti nepraktická, díru do světa neudělá. To si zapamatuj zase ty.
A2
Ale,Ale, proč?
Napiš proč, co je na něm špatného, totiž v porovnání s konkurencí patří k nejlepším, a navíc jako jediný je v základu spřažen se šestistupňovou převodovkou.
Tohle nenabízí nikdo jinej, to si zapamatuj. 😉
Milenius
No pořád je to o 11 koní víc než dává Škodovka jako základ k oktávce, která je ale větší a těžší auto

Ale jinak kombík by to opravdu chtělo, zaplnil by díru mezi Bravem a Cromou
sacoer
veru, pre Bravo by to chcelo skôr nejaký silnejší základný motor ako 90 koní a kombi, ktoré malo byť už dávno.
To se tady asi prodávat nebude.