Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo 2.0 JTD Multijet (121 kW): Nový vrchol řady Bravo

Ondřej Láník Ondřej Láník 3. 11. 2008 • 12:55
34
17
Zobrazit náhledy (34)
Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat Fiat
Fiat chystá rozšíření modelové řady Bravo o nový vrcholný model. Protože se s Abarthem na základě Brava údajně nepočítá, bude jím vznětová motorizace.

Malý turbojet, který z objemu 1368 cm3 dává až 110 kW, sice umí Bravo rozjet na stovku za 8,5 s a pak dále na nejvyšší rychlost 212 km/h, ale objem ani u přeplňovaného motoru ničím nenahradíš. Nejmodernější čtyřválec JTD z Delty, tak bude tvořit nový top-model italské lidové značky.

Ze zdvihového objemu 1956 cm3 dává 121 kW při 4000 ot./min, točivý moment má maximum 360 Nm od 1750 ot./min. Větší z velkých JTD má pouze jediné turbodmychadlo, umí jet až 215 km/h a kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km bude nižší než u dnes dodávaného motoru 1,9 JTD (110 kW). Ten spotřebuje 5,6 l/100 km.

Fiat Bravo na AUTO.cz
PŘEDSTAVUJEME Fiat Bravo – dravý medvídek
TEST Fiat Bravo 1.9 MJET (110 kW) – Stilové kořeny (05/2007)
TEST Fiat Bravo 1,4 T-Jet (110 kW) - srdcovka (12/2007)
TEST Fiat Bravo 1,4 T-Jet (88 kW) – Výkon za rozumnou cenu (03/2008)
TEST Fiat Bravo 1,6 Multijet (88 kW) - Víc než hezká tvářička (08/2008)

Související články

Témata
4. 12. 2008 21:44
bravo abarth
Zdravim, jsem dost velký fanoušek fiatu i abarthu a že by nemělo být bravo abarth je pro mě novinka. Má přijít na svět stejně jako kombi v roce 2010 po faceliftu. Pohánět ho má přeplňovaná 1.6 s výkonem 220 koní. Doufám, že bude, čekám na něj už rok :-) Hlavně doufám, že nezůstane jen u motoru - nezávislý zavěšení vzadu by nebylo už konečně od věci...
Avatar - ethicon
5. 11. 2008 11:32
1,8 T-JET
Pokiaľ viem tak tento motor bude aj v MiTe GTA ale s výkonom cca 230CV, naozaj sa Bravo Abarth robiť nebude?:-( a čo koncernový motor 1.9 JTD biturbo 190CV, ktorý má byť v Delte? Zostane len pre Alfu a Lanciu? Každé auto v nižšej strednej by malo mať akýsi vrcholový model viď..Golf, Astra, GTA atd...to by bola veľká škoda ako by Bravo Abarth nebolo.
3. 11. 2008 23:15
Re: a co 1.8T-Jet (147Kw)..????
Podle mě zbytečné čekání.
Myslím, že ten motor do Brava nepřijde (zvláště pokud není potvrzená verze Abarth) a mimo to, je 1,4 T-JET dostatečně výkonný motor. Neříkám, že neexistují silnější, ale jedná se o auto nižší střední třídy... a ten motor nabízí tolik síly, že to enmají ani některé auta o třídu výš, nebo mají srovnatelné výkony, při mnohem vyšší hmotnosti a samozřejmě tím, že nejsou přeplňpované, mají i menší točivý moment...
Avatar - euro89
3. 11. 2008 22:12
a co 1.8T-Jet (147Kw)..????
super... Bravo už má vrcholný dieselový model, ale doufám, že přibude i nějaký benzín... přál bych si třeba 1.8T-Jet (147Kw), který má přijít v únoru příštího roku do Delty... jeden z důvodů, proč jsme ještě nevyměnili Stilo za Bravo je, že očekávám příchod silnějšího benzínu... tak doufám, že se dočkám... ;-) :yes:
3. 11. 2008 17:42
Re: mhm
Tak tos myslel naprosto špatně. Jak se říká, myslet, znamená - houno vědět. :-!
Články odjinud