Novinky
Hruza, hruza, za me teda rozhodne dalsi nepovedenej facelift, stejne jako u Octavia II.
Přesně, teda spíš tuzera.... Podobné kreace jsou vidět na leda tuzingových srazech...
Pro mě je to pořád nejhorší facelift automobilové historie. Facelift O2 se s tím nedá vůbec srovnávat...
Pro mě je to pořád nejhorší facelift automobilové historie. Facelift O2 se s tím nedá vůbec srovnávat...
Vypadá jako po zásahu tunera. Dáme tam ještě pár světel navíc. Ještě bych dal světla na chladič.
Škodovka se bude prodávat vždycky. Nižší manažeři se budou předhánět, kdo bude mít face lift dřív. Na tu zpackanou masku si za rok zvykneme...blablabla...
Ze strany koncernu mi to připadne, jako by talentovanému muzikantovi pro jistotu zlámali všechny prsty, připravili ho o talent... nebo co já vím... sólistu posadili v orchestru ke trianglu.
Je to fakt škaredé
Ze strany koncernu mi to připadne, jako by talentovanému muzikantovi pro jistotu zlámali všechny prsty, připravili ho o talent... nebo co já vím... sólistu posadili v orchestru ke trianglu.
Je to fakt škaredé
Aaa, koukám, že se zde pravděpodobně opakuje to, na co už jednou upozorňoval nalimer. Uživatel soda1976 má pod články na auto.cz tento jediný příspěvek, který se samozřejmě zastává Škody. A ještě ten psaný projev - jako ne špatný, naopak, připomíná to sloupek v novinách...
Takže tímto Vás, milá redakce, zdravím!
Takže tímto Vás, milá redakce, zdravím!
Fellet koupí vše protože je to škodvka a koncern a ti co to nafasujou se budou muset smířit. Ze skourkomých lidí se kupuje hlavně Fabia, Citygo a Rapid, Oktávka už tolik ne. A než se to začne tahat jako ojetina, bud si lidi zvyknou nebo ne, ale to už šáde mrzet nemusí že >😁
"U čtyřválce 2.0 TSI došlo ke zvýšení výkonu ze 162 na 169 kW v rozmezí 1500-4600 otáček"
Ak mi tam daju 169kW pri 1500ot., tak si to auto okamzite kupim aj napriek tej hnusnej maske >😒] >😒]
Ak mi tam daju 169kW pri 1500ot., tak si to auto okamzite kupim aj napriek tej hnusnej maske >😒] >😒]
Prostě se rozšířila maska a zmenšila se světla. Nevadí. Narozdíl od BMW, které má spojené světla s ledvinkama tak, že se ztratila čistota tvaru ledvinek a vzniklo z toho plandající ucho.
Nevím jak na tom jsou opravdu velké firmy, ale co jsme nakupovali my, tak se dá určitě srovnatelné auto koupit jinde levněji.
tak žiju v Česku... řeším tedy český trh. A také vím, jaké jsou fleet ceny Škodovky. A garantuji ti, že v Česku naprosto bezkonkurenční. Nikdo ti nenabídne nic lepšího.
Octavia RS nie je Leon Cupra, ten je jednoznačne zacielený okruhov👋okreskovo, viď jeho rekordy na Ringu. Octavia RS nikdy nemala byť hothečom na okruhy, ale iba rýchlym rodinným autom, takže 230 koní (a zrejme bude aj 245) je úplne postačujúcich.
Souhlasím ...vypadá zvláštně. Před faceliftem vypadala lépe. A co se výkonu týká, tak se Němci nepředali....Seat i VW jsou jinde.
Je čtyřoká !!! Vlastně promiňte PIDLOOKÁ ! Ach jo to je katastrofa a nejhezčí je verze světel bez xenonů a ledovek, to je krása. A když celý ten cirkus začne blikat, tak je o vánoční výzdobu postaráno. Jak tohle mohl někdo dopustit a schválit, nechápu ! :no:
Docela mě zaráží průběžný výsledek ankety. Pokud bych měl možnost si tento vůz koupit, s čistým svědomím po něm šáhnu. Opravdu nesdílím názor většiny z Vás, že je to nejhorší facelift škodovky. Naopak dávám palec nahoru za odvahu odlišit tento model od podobných vozidel na trhu. Těším se na vůz v reálu, protože jako u většiny značek to bude rozhodující.
V každém případě mám pocit, že negativní reakce na většinu vozidel naší automobilky Škoda (s podstatnou účastí německé automobilky) jdou ruku v ruce s českou povahou.
V každém případě mám pocit, že negativní reakce na většinu vozidel naší automobilky Škoda (s podstatnou účastí německé automobilky) jdou ruku v ruce s českou povahou.
V pořádku... Ale tam bych počkal na realitu. Mám zkušenost, že to, co se líbí na východě, nelíbí se na západě a naopak...
Presne môj pohľad. Identita Octavie bola jasná a vyhranená, výrazná zmena bola násilná. S Kabaňom to vidím, ako som písal vyššie, facelift asi robil so zaťatými zubami na zadanie vedenia.
Btw. vidiac toto, dosť sa obávam faceliftu Superbu. Tam tiež nevidím priestor na výraznú zmenu. ;-\
Btw. vidiac toto, dosť sa obávam faceliftu Superbu. Tam tiež nevidím priestor na výraznú zmenu. ;-\
fakt je to hrozné... nechápem tento krok 😐 100 ľudí sto chutí, ale toto sa proste nemôže nikomu páčiť :no:
Uz som to sem raz daval. Ja si myslim, ze ked uz bola nutna zmena to malo vyzerat aspon nejako takto: [odkaz]
původně zřejmě měl, ale po reakcích na O3 asi ne. Při uvedení Kodiaqu Kabaň vytruboval, že čtyřoké teď budou všechny Škodovky - běžná auta horizontálně, SUV vertikálně. Až prodeje O3 FL zřejmě ukáží, jak dál. Nicméně myslím, že jestli už měli čtyřoký Superb FL připravený, tak teď horečně vymýšlejí záložní variantu...
No, to bych takhle nenapsal. Škodovka umí decentní facelifty - OI, Roomster, Fabia I i II. Ty větší někdy dopadnou dobře (Yeti - i když byl před fl hezčí, tak facelift splnil sjednocení řady aniž by to vypadalo nepřirozeně). Superb II je tak na hraně, OII a OIII jsou nepovedené.
Ford je na tom podobně. Drobné facelifty dělá dobře, velké se mu někdy povedou (původní Mondeo, Focus III), jindy ne (aplikace New Edge na Fiestu a klauna na Scorpio). Je fakt, že v poslední době se mu daří tu astoní masku aplikovat docela úspěšně.
Ford je na tom podobně. Drobné facelifty dělá dobře, velké se mu někdy povedou (původní Mondeo, Focus III), jindy ne (aplikace New Edge na Fiestu a klauna na Scorpio). Je fakt, že v poslední době se mu daří tu astoní masku aplikovat docela úspěšně.
Skodovka faclifty neumi, stejne jako Fiat. To Ford zase neumi prvni vydani, ale exceluje ve faceliftech.
Je to bohuzel tak. Spousta firem ma nakazano brat Skodovku a i kdyby prodavala trakare, budou kupovat trakar. Jak se to zacne prodavat, budou nas redaktori ubezpecovat o zmene k lepsimu, takze vse bude v poradku.
Kdyby se jen rozšířila maska, tak dejme tomu, ona se ale rozšířila pomocí jakýchsi prapodivných sklíček, která nemají žádný účel (minimálně u LED verze tam kromě denního svícení žádné další světlo není)
Další problém jsou ty černé "násosky" ala Golf R-line, které mají zřejmě imitovat přivaděče vzduchu k chlazení brzd. Ovšem plocha, kterou lemují, je komplet zaslepená. To je taky tuzing jako prasse....
Další problém jsou ty černé "násosky" ala Golf R-line, které mají zřejmě imitovat přivaděče vzduchu k chlazení brzd. Ovšem plocha, kterou lemují, je komplet zaslepená. To je taky tuzing jako prasse....
...jako FL druhe generace Octavie, nebo jako druha generace Fabie.
V te bile to RS neni uplne krasavec, mozna jine barvy budou lepsi, ale celkove je mi Octavia - a i dalsi vozy soucasne generace krome Yetiho - sympaticka.
V te bile to RS neni uplne krasavec, mozna jine barvy budou lepsi, ale celkove je mi Octavia - a i dalsi vozy soucasne generace krome Yetiho - sympaticka.
Mě výsledek ankety zaráží také. Těch 16%, kterým se to líbí více než předfaceliftová verze, je pro mě obrovské číslo. A názor bych měl stejný, i kdybych byl Turek a Škoda byla mongolská automobilka, ty povaho...
Kabáň vypil hodně borovičky když tohle navrhnul,starej logan je proti téhle zrůdě krasavec...
Je to proste skaredy auto, at uz je to RS nebo ne. Ja si teda skutecne nedokazu predstavit, ze si za svy tezce nasetreny penize koupim neco takhle osklivyho - ikdyz technicky je to OK, predevsim benzinove RS...
vidím to tak, že co nevidět budou někde v nabídce černé samolepky, které překlenou to dělení v barvě karoserie. Pak by to mohlo vypadat líp...
Tak to se mi zdá zase nereálné 😄 To je spíš zaměstnanecký benefit ne (třeba pracuje u té firmy?). Kdyby to tak bylo, tak vezmu rovnou ještě jeden pro manželku >😁
tak jeden kámoš má cez dalších známych na operák Passat (hodne vybavený) za 4500Kč/mes aj s DPH !!!
Nerozumím tomu nadpisu, tohle je zatím jednoznačně nejlepší interpretace faceliftu třetí generace octavie, nijak mě neuráží, dokonce se mi to docela líbí.
Co nechápu, je použití základních světel, která byla i před faceliftem dost ošklivá a na RS nešla pořídit. Asi zavelela fleetová poptávka....
Co nechápu, je použití základních světel, která byla i před faceliftem dost ošklivá a na RS nešla pořídit. Asi zavelela fleetová poptávka....
to je teda ale za docela dost peněz, pokud je to za octávku... a co je k tomu za přidanou hodnotu? A jakej nájezd? To se mi zdá moc...
A v čem jezdí tvoje fleet manažerka? 😉
A v čem jezdí tvoje fleet manažerka? 😉
No asi jak kdo. My berem do fleetu oktávky na 4 roky za cca 11 tis. měsíčně bez DPH. Když vidím, že na netu jsou nabídky typu nové Mondeo za cca 11 tis. včetně DPH, tak si asi začnu nechávat vyplácet car allowance a pořídím si něco sám. Ve všech firmách, co jsem byl, měla fleet na starosti ženská a podle toho taky ceny vypadaly >😁 >😁
Jaký plech zase?
Původní Octavia měla to světlo zalomené obráceně, u masky bylo (skoro) rovné a pak šikmé, tady je u masky šikmé a pak rovné. Z té srovnávací fotky je vidět úplně jasně, že je světlomet tvarovaný jinak😒br />
[odkaz]
Původní Octavia měla to světlo zalomené obráceně, u masky bylo (skoro) rovné a pak šikmé, tady je u masky šikmé a pak rovné. Z té srovnávací fotky je vidět úplně jasně, že je světlomet tvarovaný jinak😒br />
[odkaz]
Co konkrétně? Větší rozchod vzadu mají mít všechny O3 FL a snížení u RS je standard...
Ja neobhajujem výsledok, to rozhodne nie. Len mi príde trošku nepodložené (ak nechcel povedať mimo) vytýkať Kabaňovi, že z úspechu scvokol a takto sa to prejavuje.
A možno na to pozeráš úplne zle a Kabaňovi krivdíš. Pri vývoji O3 mal Kabaň voľnú ruku a začínal od nuly. Viem si predstaviť, že spravil to najlepšie, čo vedel a mohol a bol so svojím dielom úplne spokojný. A teraz dostal zadanie to, čo považoval za najlepšie, nejak zmeniť. Tie línie pôvodnej O3 boli geniálne, čisté a jednoduché, všetko tam ladilo, malo to jednotný štýl, akákoľvek krivka by tam bola navyše. A teraz to mal prekopať, aby to bolo na prvý pohľad iné, to skrátka nemohlo dopadnúť dobre a viem si predstaviť, že Kabaň sa bránil násilnej zmene. Ale on nerohoduje. Takže manažérom dodal to, čo chceli: viditeľne zmenenú Octaviu. ;-\
Doporučuji Ti si lupnout další rohypnol a jít se vyspat. >😒]
Takhle zmrvit faceliftem auto umí jen Škoda.
Takhle zmrvit faceliftem auto umí jen Škoda.
Ještě že jsi nám zabedněncům otevřel oči. Tak ona jsou ta falešná vnitřní pseudosvětélka krokem do budoucnosti, možná dokonce mostem mezi dvacátým a dvaadvacátým stoletím... ahá....
tie vnutorne svetla akoby este viac splyvali a zanikali na prednej casti auta... neviem.. asi to chce pohlad nazivo ale predfaceliftovany face nemal chybu tak neviem no... priznavam ze stale som prekvapeny este z toho looku novej octavie... akosi si neviem predstavit ze taketo nieco "zvlastne" na pomery skody pojde coskoro uz do predaja ... ale nazivo to snad fakt bude lepsie a pohladnejsie lebo foto moze ozaj dost klamat oko ... takze zatial este nelamajme palicu... a aj ked krasavec to asi nebude .... je mozne ze nakoniec to bude vcelku fajn... a zaujimave.... ved vlastne doteraz sa vzdy stazujeme na nudny face u skody a podobnost povedzme s rapidom ...tak apon bude octavka teraz originalna 😲
Živě si vzpomínám na zděšení, které nastalo, když škodováci představili facelift Octavie II. generace. A nyní to není o moc lepší... 😲 Hodnocení "vypadá zvláštně" je jen diplomatický opis pro "ošklivě" a autor má bohužel naprostou pravdu... 😢
žiadny dizajnér nemá posledné slovo. Za prvé pracuje podľa zadania vedenia a nie podľa svojvôle a vypracovanie musí skorigovať a schváliť vedenie. Miera vstupov vedenia sa u značiek líši, ale vždy nejaká je. Samozrejme ľudia hneď skáču do kabaňa, lebo on je dizajnér, ale je celkom možné, že on prskal na ten fejslift rovnako ako diskutéri, ale nebolo mu to nič platné. Pred kamerami potom musí držať linku a vzletne popisovať veľkolepý posun, predsa nepovie, že to domrvili. A možno naopak, on si to presadil a vedenie so zaťatými zubami pospísalo. ale vždy sa dá vychádzať z toho, že dizajnér je malý pán na rozhodujúce slovo.
malá očíčka. Na člověka maska auta působí jako obličej. Jinak si myslím, že to bude nějaká úspora nákladů, jinak si tu ošklivou změnu nedokážu vysvětlit.
Snížený podvozek o 15 mm a větší rozchod zadních kol o 30 mm? To jako opravdu? Tohle se mě nějak nezdá.
Z dnešního pohledu se může zdát FL Octavie jako nepochopitelný. Jenže odhlédněme od aktuálního šoku, kdy jsme zvyklí od konzervativní Škody na decentní změny a jemné oživení vzhledu.
Octavia mohla v klidu zůstat taková, jaká byla. A prodávala by se jak rohlíky... I přes to do toho Škoda šla a udělala radikálnější řez. No, až to slabší povahy rozdýchají, myslím, že i ony pochopí jistou nadčasovost a vizionářství této změny.
RS dopadlo přinejmenším stejně slušně jako klasická Octavia. Spíše to ale RS sedne výrazně více, tmavé linky zkrátka dávají vyniknout celé koncepci a naopak zmizela určitá překombinovanost a slepé místo v napojená vnitřního rohu světel na masku.
Vysoce je také třeba hodnotit zakomponování radaru do masky, ale tohle je společné s běžnou Octavií... Naopak přímé srovnání s dosavadní podobou vyznívá jednoznačně ve prospěch FL. Právě v tomhle kontrastu vyniká, jak neuvěřitelně nudná a konzervativní byla dosavadní podoba...
Za mě dávám 1-. Minus je za to, že se nezbavila obálky v zadním víku kufru, což mi od počátku nesedělo a nesedí. Přijde mi to jako až příliš násilný markant značky.
Uznale se skláním před šéfdesignérem, doufám, že Scout dopadne stejně zdařile :yes:
Octavia mohla v klidu zůstat taková, jaká byla. A prodávala by se jak rohlíky... I přes to do toho Škoda šla a udělala radikálnější řez. No, až to slabší povahy rozdýchají, myslím, že i ony pochopí jistou nadčasovost a vizionářství této změny.
RS dopadlo přinejmenším stejně slušně jako klasická Octavia. Spíše to ale RS sedne výrazně více, tmavé linky zkrátka dávají vyniknout celé koncepci a naopak zmizela určitá překombinovanost a slepé místo v napojená vnitřního rohu světel na masku.
Vysoce je také třeba hodnotit zakomponování radaru do masky, ale tohle je společné s běžnou Octavií... Naopak přímé srovnání s dosavadní podobou vyznívá jednoznačně ve prospěch FL. Právě v tomhle kontrastu vyniká, jak neuvěřitelně nudná a konzervativní byla dosavadní podoba...
Za mě dávám 1-. Minus je za to, že se nezbavila obálky v zadním víku kufru, což mi od počátku nesedělo a nesedí. Přijde mi to jako až příliš násilný markant značky.
Uznale se skláním před šéfdesignérem, doufám, že Scout dopadne stejně zdařile :yes:
Když je vidím na fotce vedle sebe, tak kupodivu se mi víc líbí facelift. Klasická trojka mi přijde moc fádní a nudná, tohle je alespoň něčím zajímavý.
OK, já zase řeším potenciální propad celkových prodejů a jeho dopady na snížení e😜ortní konkurenceschopnosti české ekonomiky 😄
jak všichni víte, jiné příspěvky než ty na téma vylučování nepíšu .... ale myslím, že tentokrát nemám zažívací potíže při pohledu na FL jen já...
nemozes vycitat tieto nazory, ten facelift je proste otrasny a keby len to, je to uplne cez nepodareny kopirak MB class E ! [odkaz] takze tu nejde len o nepodareny dizajn ale aj o gycovu a nepochopitelnu stratu originality a ponizujuce nepodarene kopirovanie, fakt to nechapem a ak to bolo z Kabanovej hlavy tak sa asi fakt scvokol bohuzial...
Pred fl vyzerala okta lepsie, ale v tejto rs verzii je to pre mna menej devastacne ako v normale. S tou ciernou maskou to az tak nebije do oci. Nie ze by to bolo krasne, ale normalne verzie boli sprznene viac.
Tak Vám musím dát za pravdu. Prošel jsem si manuál ke svému autu a porovnal s údaji z konfigurátoru dnešní FL verze. Přední rozchod se zvětšil z 1535 na 1543 a zadní z 1506 na 1542 mm. Zajímavé.
Teda jestli je to takhle dobry design jak rikas, pristi Ferrari a Porsche si z toho budou muset vzit priklad aby drzeli krok s dobou ... a to se mi teda nejak nezda ...
Menší zadní rozchod obecně je jeden z designových problémů Octavie před FL... i když RS se svými 18" na to až tolik netrpí.
Zvětšení rozchodu o 3cm znamená vysunutí kola o 1,5cm na každé straně, to je tak akorát aby to bylo poznat...
Každopádně začíná být optimální konfigurace RS docela zajímavá skládačka - původní kastle před FL a látkové sedačky, k tomu samosvor a silnější motor z RS245, širší rozchod z FL, adaptivní tlumiče, třeba ještě původní kulatý volant, nový infotainment... 😄
Zvětšení rozchodu o 3cm znamená vysunutí kola o 1,5cm na každé straně, to je tak akorát aby to bylo poznat...
Každopádně začíná být optimální konfigurace RS docela zajímavá skládačka - původní kastle před FL a látkové sedačky, k tomu samosvor a silnější motor z RS245, širší rozchod z FL, adaptivní tlumiče, třeba ještě původní kulatý volant, nový infotainment... 😄
Me se libi. Takovy auta potkavat na silnici je preci skvely, rad se podivam na hezky auto.
Co konkrétně? Oni nepíšou že má být podvozek snížený o 15 mm a zvětšený rozchod vzadu o 30 mm oproti normálním verzím, ale oproti předchozí verzi OIII RS před FL. Alespoň tak jsem to pochopil. Aby byl větší rozchod vzadu o 30 mm, to už by byl pořádný zásah do podvozku. Takže tomu zkrátka nevěřím. Jinak OIII RS TSI mám již téměř 3 roky.
Facelift FoFo 2 je pro mě jeden z nejpovedenějších vůbec, Fiesta viz white label níže. Na Yetim se zase shodnu s Emelem, celkově to není špatný ale prostě původní byl výrazně zajímavější s originálním předkem. Z O2 FL a O3 FL čiší snaha o změnu za každou cenu a výsledek je pro mě až nepřijatelný.
To plati iba ak sa volate Henrik Fisker a prave ste navrhli Karmu. 😉
Inak samozrejme plati ze aj sefdesigner je len zamestnanec ktory ma svojich sefov.
Inak samozrejme plati ze aj sefdesigner je len zamestnanec ktory ma svojich sefov.
Ale v tomhle detailu přece nebyl rozdíl mezi RS a normální Octavií... jiný je až nárazník.
[odkaz]
[odkaz]
To jako fakt tahle?
[odkaz]
Yeti přišel o zajímavý prvek, ale ten výsledek pořád není tak zlý... pořád mi třeba víc vadí velké podběhy než ten čumák.
[odkaz]
[odkaz]
Yeti přišel o zajímavý prvek, ale ten výsledek pořád není tak zlý... pořád mi třeba víc vadí velké podběhy než ten čumák.
[odkaz]
Nesmysl. Designér má vždy poslední slovo, protože je to právě jeho jméno které tímto dává všanc, jeho autorská věc. Vždycky může říct NE.
ta mi tam jako jediná nevadí.
Další věc, která bije do očí (když už se smíříme s tím předkem jako takovým), je potom nesoulad onoho "transformers předku" se zbytkem auta, který zůstal naprosto konzervativní...
Japonci když už dělají ta svá designově ujetá auta, tak je mají ujetá pěkně ze všech stran. Tady je to hrubě nevyvážené...
Další věc, která bije do očí (když už se smíříme s tím předkem jako takovým), je potom nesoulad onoho "transformers předku" se zbytkem auta, který zůstal naprosto konzervativní...
Japonci když už dělají ta svá designově ujetá auta, tak je mají ujetá pěkně ze všech stran. Tady je to hrubě nevyvážené...
Aaaa sorry, myslel jsem, že reaguje na rendery...Golf GTI nebo Focus ST jsou na tom stejně (nebo donedávna byli), tak se asi rozhodli zkatovat kosty taky.
Absence LED v základu = příspěvek na dieselgate. Složíme se na VW jako na Národní divadlo >😁
Spackaný facelift druhej generácie Fabie? To myslíš vážne? Veď ten facelift spravil s úplne otrasnej disproporčnej vysokej kozy akotak pozerateľné auto (vo vyšších výbavách). Kdežto tu je to presne naopak, z veľmi vydareného, vyváženého a čistého dizajnu spravil FL mačkopsa.
Do jisté míry s tebou bohužel musím souhlasit. Na Vision D a Mission L Kabaň prezentoval krásně čistý nový směr. Musel jej ale dále rozvíjet a posunovat, možná na něj byl vyvíjen i tlak z vedení. Já se začal postupně obávat, aby ten posun neskončil přeplácaností a kontroverzními prvky, a nyní se zdá, že mé obavy byly oprávněné.
Kodiaq mi ještě nepřijde tak špatný. Octavia III FL se ale původnímu konceptu příliš vzdaluje a to není dobře.
Kodiaq mi ještě nepřijde tak špatný. Octavia III FL se ale původnímu konceptu příliš vzdaluje a to není dobře.
Jj souhlas....když si vzpomenu jak vypadala Fabia 2 (ač jinak ji nebylo moc co vytknout) je tohle zcela cajk.Ještě dnes se musím tlemit jak GTI tady "žvatlal" že to je směr, který udává budoucnost designu aut. To mu fakt nevyšlo.
Len jednu chybu ten prvý výsledok mal a to, že vyzeral ako prifúknutý mierne omladený Rapid. >😁
žeby mala p. manažérka dobavenú nejakú extra zľavu na svoje súkromné auto? >😁
Ale jasne, nie je operák ako operák.
Ale jasne, nie je operák ako operák.
Souhlas (až na toho Yetiho, kterého jasně řadím do chlívku "nepovedené velké FL"). Kdyby Škoda zůstala u decentních omlazovacích faceliftů, udělala by lépe.
Fordu se docela daří jak decentní facelifty (minulá Fiesta, Mondeo mk3, Focus mk1), tak i ty výraznější (zejména Focus mk2, to bylo perfektní oživení). Mně se líbila i New Edge Fiesta. U té vidím problém spíš v tom, že místo ní měla dávno být nová generace...Scorpio byl totální úlet.
Fordu se docela daří jak decentní facelifty (minulá Fiesta, Mondeo mk3, Focus mk1), tak i ty výraznější (zejména Focus mk2, to bylo perfektní oživení). Mně se líbila i New Edge Fiesta. U té vidím problém spíš v tom, že místo ní měla dávno být nová generace...Scorpio byl totální úlet.
za tyhle peníze? Mám Mondeo ve výbavě Titanium s 210 k dieselem s podobnými službami a za podobné peníze. To je divný. To je fakt divný...
On tam nepracuje,ale niekto z rodiny.
Samozrejme,ze by som to bral aj ja,ale nejde to. On je rád že sa k niečomu takému dostal.Spominal aj nieco o A7 za 8500Kč/mes.....
Samozrejme,ze by som to bral aj ja,ale nejde to. On je rád že sa k niečomu takému dostal.Spominal aj nieco o A7 za 8500Kč/mes.....
Jo je to oktávka, zrovna na to koukám. Splátka 10700 bez DPH měsíčně/13 000 včetně daně. Mně to taky přijde drahý, ale zase je to kompletně pojištěný, pneumatiky, palivové karty atd. prostě kompletní firemní balíček. Oktávky jsou 2.0 TDI Elegance s DSG. Nájezd 120 000 km/4 roky V minulé firmě byl limit tuším 14 500 včetně daně a měli jsme Ford Focus 1.6 TDCi manuál a to se ještě manažerka kasala, jak nám to výhodně nezařídila >😁
Kdyby měl někdo nějakej tip na výhodnej operák pro soukromou osobu, jsem jedno ucho. Ideálně v do těch 13 tis. včetně DPH měsíčně.
V obou případech fleetové manažerky jezidily vlastním vozem, ale konkrétní typ neznám 😄
Kdyby měl někdo nějakej tip na výhodnej operák pro soukromou osobu, jsem jedno ucho. Ideálně v do těch 13 tis. včetně DPH měsíčně.
V obou případech fleetové manažerky jezidily vlastním vozem, ale konkrétní typ neznám 😄
Myslím plech mezi maskou a světlem od klasické Octavie ne RS. Kdybych sem mohl vlepit obrázek tak vám to označím, je to jedno, nechte to být.
ja by som mal byť radšej ticho, lebo som neveril, že dajú taký výrazný fejslift a vypisoval som to kdekade a mýlil som sa (aj keď výsledok potvrdil, že súdny človek nemohol očakávať také harakiri) ale myslím, že išlo primárne o to, aby octavia odskočila od rapidu a nie o to, aby bola odvážnejšia alebo kúlovejšia. Superb je dosť odlišný, takže pravdepodobne nebudú mať potrebu násilne ho posúvať.
Posledné slovo čo sa týka kreatívneho návrhu, resp. predloženia finálneho návrhu určite má.
Avšak o tom, aký auto bude mať nakoniec finálny tvar je o rozhodnutí vedenia. (teda keď pominieme vplyv technológa, konštruktéra atď.)
Avšak o tom, aký auto bude mať nakoniec finálny tvar je o rozhodnutí vedenia. (teda keď pominieme vplyv technológa, konštruktéra atď.)
To s tebou souhlasim a zastávat oktávky se asi jen tak nebudu >😁 Ale i tak čistě po vzhledový stránce mi facelift přijde jako takový oživení, samozřejmě budu vědět až to uvidim na vlastní oči...Jinak v klasický neRS verzi se mi to nelíbí, ale před faceliftem mi to přišlo až odporně nudný...no, ale to už je subjektivní.
tak uznávám, že jakési perverzní kouzlo to má a vypadá to i moderněji, to ano. Nicméně to ještě neznamená, že to není strašně hnusné a trapné (v tom smyslu, že ta vnitřní "světla" ani žádná světla vlastně nejsou, jen tuzingová imitace...)
To určitě ne, nové řešení je komplikovanější, než původní vcelku jednoduchý světlomet. Je tam LED pásek i blinkr v obou částech světlometu...
Vcelku souhlasím, s Rapidem, Octavií i Superbem.
Citigo nevím, to auto se mi docela líbilo na prvních fotkách v té zelené a na velkých kolech... ale tím to taky skončilo a přední maska je zralá na facelift už od uvedení.
Kodiaq mi jako katastrofa nepřijde. Ten čumák není žádný zázrak, auto díky nízkým světlům vypadá hodně vysoké, vykrojení blatníků taky mohlo být udělané jinak... ale zbytek je v pořádku a jako celek za mě celkem normální SUV.
Facelift Octavie je nejproblematičtější... částečně proto jak vypadá, částečně i proto, že mají všichni ve voku původní Octavii a ta změna je hodně na sílu.
Citigo nevím, to auto se mi docela líbilo na prvních fotkách v té zelené a na velkých kolech... ale tím to taky skončilo a přední maska je zralá na facelift už od uvedení.
Kodiaq mi jako katastrofa nepřijde. Ten čumák není žádný zázrak, auto díky nízkým světlům vypadá hodně vysoké, vykrojení blatníků taky mohlo být udělané jinak... ale zbytek je v pořádku a jako celek za mě celkem normální SUV.
Facelift Octavie je nejproblematičtější... částečně proto jak vypadá, částečně i proto, že mají všichni ve voku původní Octavii a ta změna je hodně na sílu.
ano ale dovody su predsa jasne je to jedna z hypotez... ale jednym dychom potom treba dodat, ze sa scvoklo aj vedenie Skody, lebo Kaby nie je majitel ani najvyssi organ ak toto v Skode odklepli tak budis, nikto nevie ake zadanie Kaban plnil a podrobnosti a myslim, ze sa to ani nedozvieme... je mozne ze sa scvokol ako je aj mozne, ze za to nemoze no reakciam sa necudujem
Je někde fotka té předseriové verze Citigo? Nějak jsem tu změnu masky nepostřehl, tak bych se rád podíval.
Jinak jestli jste si všimli, tak je přední světlomet jen rozdělený ten původní ! Beru tvar ne grafiku světel. Plech mezi maskou a světlem je strčený mezi světlo co se rozdělila. To muselo dát práce tohle vymyslet.
rozsiahly FL zamerany na zmenu identity nepotrebuje. Odfiknite chlapovi baby karotku, nadopujte estrogenom ale zensku tym takto nasilu z neho neurobite. Tak preco snaha o silnu zmenu ked je raz identita dana pri premiere. U Golfa, Astry ci Focusu a par dalsich by takuto zmenu asi ani nechvalili a ich FL napriec napriec generaciami boli vyrazne decentne.
PS - zaujimaloby ma, ci ma Kaban naozaj posledne slovo u dizajnu a faceliftoch Skodovky alebo je za tym poslednu dobu nejaky VW akcionar s pravom veta. Lebo kedysi to isli - vid Octa I napriklad.
PS 2 - navrhujem tunerom nastriekat si ten plast na radare v maske do farby karoserie a dostanente ladvinky a la Bávo.
PS - zaujimaloby ma, ci ma Kaban naozaj posledne slovo u dizajnu a faceliftoch Skodovky alebo je za tym poslednu dobu nejaky VW akcionar s pravom veta. Lebo kedysi to isli - vid Octa I napriklad.
PS 2 - navrhujem tunerom nastriekat si ten plast na radare v maske do farby karoserie a dostanente ladvinky a la Bávo.
Ty ženský se prostě neorientují. Dostanou nějakou slevu a jsou hotové z toho, že udělaly dobrej kšeft. Vůbec netuší, že i obyčejný zákazník si uhádá lepší cenu 😄
Zrovna jsem našel mailovou komunikaci - standardně bereme 2.0 TDI - dotaz dodavateli: "jeden kolega by raději benzín - 1.8 TSI. Má víc koní, takže předpokládám, že je dražší. Můžete mi napsat, o kolik je dražší?" Odpověď samozřejmě zněla: že jste to vy, tak vám ten benzín dáme dokonce o něco levněji, než stojí ta 2.0 nafta."
Takže velký úspěch, manažerka sehnala vysněnou 1.8 TSI a to jen za cenu 2.0 TDI resp. dokonce o něco nižší. Přitom by stačilo podívat se do ceníku a udělat si představu o tom, co kolik příbližně stojí.
S tímhle přístupem by musel být ten dodavatel pitomej, aby takovou firmu neo*ebal.
Zrovna jsem našel mailovou komunikaci - standardně bereme 2.0 TDI - dotaz dodavateli: "jeden kolega by raději benzín - 1.8 TSI. Má víc koní, takže předpokládám, že je dražší. Můžete mi napsat, o kolik je dražší?" Odpověď samozřejmě zněla: že jste to vy, tak vám ten benzín dáme dokonce o něco levněji, než stojí ta 2.0 nafta."
Takže velký úspěch, manažerka sehnala vysněnou 1.8 TSI a to jen za cenu 2.0 TDI resp. dokonce o něco nižší. Přitom by stačilo podívat se do ceníku a udělat si představu o tom, co kolik příbližně stojí.
S tímhle přístupem by musel být ten dodavatel pitomej, aby takovou firmu neo*ebal.
Osobně bych si šel nyní koupit Golf nebo Leon..
A tuhle hrůzu snad moc potkávat nebudu. :no:
A tuhle hrůzu snad moc potkávat nebudu. :no:
... proč alespoň netvarovali horní část předního nárazníku podle linie předních světel? Třeba by to vypadalo lépe. Takhle ty ledky v nárazníku mají zas jiný sklon než vše ostatní. Škoda promarnéné šance OIII vylepšit ;-\
Nesúhlasím s týmto názorom. Aj keď sú mi iné značky srdcu blízke, tak nedá mi sa zastať Kabaňa a jeho tímu. Škodovka už dávnejšie avizovala, že chce svoje portfólio priblížiť viac mladšej generácii a s tým ide okrem iného ruka v ruke aj design. Mne sa posledné tri (FL Octa, Kodiaq, Superb) Kabaňove počiny páčia. Škodovka dostala konečne väčší priestor sa odlíšiť nielen v rámci materského koncernu, ale aj voči najbližším konkurentom. Je svojská, nikoho nenapodobňuje, nekopíruje. Už to konečne nie je Golf, Passat či Tiguan s inou prednou maskou a väčším rozvorom. Konečne dokáže človek aj na veľkú diaľku odlíšiť Octaviu od Rapida, až sa čudujem že s touto tvárou Octavia neprišla od začiatku. Páči sa mi ten design v zmysle, že je originálny, odvážny a zaujímavý. niektoré detaily nepotešia ale ako celok exteriéru je to posun pre značku vpred.
Má stejně výkonu jako GTI, nějak nevidím problém. Pokud jde o SEAT, tak ten je třeba protěžovat (i v poměru k VW), co to jen jde, aby nemusel zavřít krám...
Spíše jsem zvědavý na konfiguraci RS245, jestli bude stejně přitroublá jako RS230 (povinně už přehnaná kola 19" a těžké drahé elektrifikované sedačky a s tím související vysoký příplatek (proti GTI Performance))
Spíše jsem zvědavý na konfiguraci RS245, jestli bude stejně přitroublá jako RS230 (povinně už přehnaná kola 19" a těžké drahé elektrifikované sedačky a s tím související vysoký příplatek (proti GTI Performance))
Ještě větší zrůda než jsme čekali. Ale pro českýho burana akorát, bude slintat >😁 Ty voe ereso >😁
Již hotovému Citigu trochu pozměnil masku a podle mne k lepšímu (dle tehdejších fotek předsériových vozů to byla změna k lepšímu
Rapid - na již hotovém podvozku s nádechem lowendu dokázal vykřesat docela pohledné auto. Ošizený interiér bych mu odpustil.
Octavia 3 - jedna z nejkrásnějších Škodovek od roku 1991
Superb - pro mě nejhezčí porevoluční Škodovka vůbec
Kodiaq - za mne katastrofa. Částečně je to způsobené tím, že nemám rád SUV, ale tohle auto nemá šmrnc, lehkost, ani sportovní vzhled Range Roverů.
Octavia facelift - jedním slovem průšvih. I zanícení škodovkáři jsou minimálně velmi na pochybách, jak se tohle auto bude prodávat.
Tak to dopadá, když si úspěšný designér začne plnit své vášně a začne být "kreativní". Škodovky si kupují lidé, kteří jsou konzervativní. A nemusíme se dohadovat, zda je to špatně nebo dobře. Každopádně tak to je a masku Octavie hodně lidí nerozdýchá.