Novinky
Petrko
8
bude moudrosti kapitánu průmyslu co by měl teď Peugeot udělat a co ne. A samozřejmě tady nebudou chybět hospodské kecy o tom jak vše německé je kvalita a francouzské na ***. A nejvíc budou chytří ti co si v bazaru kdysi koupili francouzské auto s 400 tisíci kilometry na hrbu a jim to prodali jako fajnovou voňavku s 90 tisíci na tachometru.
Přejít do diskuze
Jo, jo, naštěstí je tu pořád renault, který jde svou nešizenou technikou s použitím jednoduchých zadních náprav a silných šestnáctistovek ve střední třídě, velkých suv i mpv přímo proti filozofii vnímané kvality, protože kdo by přes tuhle super techniku viděl ty krásné odstíny žlutých a červených metalíz, dvacetipalcová kola na kompaktním mpv atp. >😁 >😁
Nechápem načo je koncernu PSA ďalšia značka ktorá má cca rovnaké portfólio modelov a pôsobí v podstate iba v Európe.. Všetky štyri značky sa v podstate modelmi prekrývajú a sú sami sebe konkurenciou aj keď v poslednej dobe je snaha značkám zadefinovať určitú identitu no výsledok zatiaľ slabý a do tohto guláša pribudne Opel... 8-s
Jasne, agenti z PSA sledujú články na auto.cz a referujú statusy do centrály kde potom korigujú svoje strategické rozhodnutia... >😁
Obávám se, že je to počátek konce Opelu tak jak ho známe, tedy technicky vyspělé a samostatné německé automobilky. Těžké katování kostů už bude nevyhnutelné. Nejhorší varianta je, že žabožroutům jde v první řadě o brand.
Tak ona je otázka co si od té koupě žabožrouti slibují. To že PSA zahltí Opel svými "kvalitami" je pouze jedna z variant. Další z variant je že chtějí využít techniku Opel či že ho prostě nechají žít vlastním životem. Jedno je ale jisté, Opel již nebude jako dřív 😐
Tiez nechapem, totalny ullet. Pochopil by som spojenie Suzuki a Opel. Japonci by dostali turbobenziny a diesely a pristup na EU trh. Nemci zase 4x4, offroady a pristup do Azie. Takto ma maju vsetko portfolio dvojnasobne, prebytok tovarni a silni su iba v EU.
no ja ti poviem,ze bmw po 14tis km viacej praská v interiéri ako pežó po 180tis km. Smutne,ale pravdivé.
Tak Číňan může být lepší vlastník než chřadnoucí GM, v každém případě je zde určitě dost slušné investiční zázemí pro nové projekty.
Já si naopak myslím, že Opel nemá moc co ztratit. Vznikne aspopoň vzájemně se doplňující skupina jednookých, proč ne.
jestli si PSA koupilo Opel, podstatné je, že si obě značky koupili Číňané. A na jejich schopnostech řídit velkou automobilku teď bude záviset jak se jí povede dál. V případě Volva ukázali, že úplní hlupáci nejsou.
Katování kostů už je hodně znát i u nové Astry. I když tam je to hodně schované za snižováním hmotnosti. Horší bude asi fakt, že Opel se přidá k filosofii vnímané kvality, jakou se řídí VW nebo PSA. To, co jde vidět, bude na pohled kvalitní (např interiér a plasty) a na ostatním se bude šetřit (např. motory).
To, že nejsou hlupáci, je dobře vidět na tom, že se o nich, jak v Případě PSA tak i Volva, moc nemluví. Jen dělají svou práci.
Renaul a jeho kvalita, to je seriál na pokračování ... Pokud renaulťáci neochutnali jiné auta, budou pořád tvrdit, jak je R prostě jednička
HDi...hodně draze investuj... >😁
RIP OPEL ... :no:
To je špatná zpráva...německá kvalita půjde do kytek.
Francouzská nekvalita..to lidi určitě osloví.
Pokud to Opel přežije..odliv klientů je jasný.
Škoda ho.
RIP OPEL ... :no:
To je špatná zpráva...německá kvalita půjde do kytek.
Francouzská nekvalita..to lidi určitě osloví.
Pokud to Opel přežije..odliv klientů je jasný.
Škoda ho.
VW má taky 3 podobné značky (VW, Seat a Škoda). PSA chce asi prodávat i v Německu a Británii. Třeba mu to přelepování znáčků taky projde.
Pokud vim, tak maji Cinani 14% podil... to mi teda zatim uplne jako cinska automobilka neprijde.
😉
😉
Neprojde... ale přesto tam může dobře prodávat.
😄
Sousta, jestli ne většina, důležitých soušástí auta prostě není vidět... a může být společná.
A je levnější vyrábět převodovky pro 5 milionů aut, než pro 3.5... mně se to líbí. Třeba to bude silná konkurence v Evropě pro VW.
A nic by víc neprospělo evropskému rybníku .. a popravdě VW asi nejvíc.
😉
😄
Sousta, jestli ne většina, důležitých soušástí auta prostě není vidět... a může být společná.
A je levnější vyrábět převodovky pro 5 milionů aut, než pro 3.5... mně se to líbí. Třeba to bude silná konkurence v Evropě pro VW.
A nic by víc neprospělo evropskému rybníku .. a popravdě VW asi nejvíc.
😉
Zkus místo těchto mouder přidat nějaké technické problémy, kterými Renaulty trpí. Něco jako TSI, THP,....
No.. a dokážeš si představit business case postavenej na prodejích v Evropě?
Mně by se to líbilo: v Evropě VW, PSA a Renault po 20%... FCA 10%... a ostatní dohromady těch zbývajících 30.
A z těch 30 ještě většina taky Evropa, jako je BMW nebo Mercedes... a Asie tak jako na okořenění.
Obdobně, jako je skladba aut v Asii...
😉
Mně by se to líbilo: v Evropě VW, PSA a Renault po 20%... FCA 10%... a ostatní dohromady těch zbývajících 30.
A z těch 30 ještě většina taky Evropa, jako je BMW nebo Mercedes... a Asie tak jako na okořenění.
Obdobně, jako je skladba aut v Asii...
😉