Profi
kalousek
No koukám na ten minibus Tatra 603 MB a docela bych pochyboval že jeho základem byla aerodynamicka karosérie Tatry 603 a že se jedná o modifikaci základního modelu. Karosérie je zgruntu jiná, motor úplně jinde, navíc v jiné poloze, poháněná přední kola místo zadních ...no možná mají stejný volant
Protože k dotažení projektu do sériové výroby chyběly finance, Škoda Plzeň přijala zajímavou koncepci: prodej licence do rozvojových zemí na výrobu Bety v join-ventures. technologie vozu umožňovala relativně (sám nemám tohle slovo rád) snadnou implementaci výroby i ve formě rozvojové pomoci. nejdále dospěla příprava JV v Bulharsku. Opět ale chyběly peníze na vyhledání vhodných partnerů a po delší agónii celý projekt Škoda Tatra Beta zahynul.
Docela škoda... Ne kvůli Tatře, ale kvůli obchodnímu potenciálu. Ten byl slušný.