Testy
Fakt bych chtěl na vlastní oči vidět člověka, co při stejné ceně a výbavě dá přednost Passatu před 5-er.
Clovece, placas nezmysly,ale absurdne.. . Od augusta mam FL S400d, 4500km som zatial najazdil, ziadne chrochtanie sa nekona-leda tak vo vlhkom sne. A k tomu zmienovanemu smradu ti poviem len jedno-v uzatvorenej a nie moc priestrannej garazi rodinneho domu sme s kamaratom pri nastartovanom motore stravili asi 15 min (moc peclive nastavovanie tlaku v pneu+pokec) a on sam sa divil jak je to *** mozne ze neciti spaliny-nie to este smrad 😄 😄 )
PS. nechod na mna s recami ze kto je zvyknuty na diesel, ten to nepozna.. Posledne 2 roky som bol majitelom benz V6 (z370) a V8 (C63s) a to ti prisaham ze smrad narobili vcelku citelny.. hm?
PS. nechod na mna s recami ze kto je zvyknuty na diesel, ten to nepozna.. Posledne 2 roky som bol majitelom benz V6 (z370) a V8 (C63s) a to ti prisaham ze smrad narobili vcelku citelny.. hm?
Prosím dáme si spicha a vysvětlíš mi co mi na autě chrochtá, ano? mám GLK V6 320. Dej vědět kde se sejdeme, nechám se poučit. >😁
Nemusíš snívat, nový R6 dýzl dostane éčko na jaře, podle info, které mám, půjde po novém roce už objednat i u nás. Výkonové verze by měli být dvě, jestli to bude 210 a 250kw jako v esku nebo 200 a 240 např., nevědí ani u importu MB, ale je to jedno, ten motor je špička v obou verzích. 😉
Ano, BMW 5er je pohodlnější, má lepší sedačky, skvělé LED, lépe se ovládá a je mnohem komfortnější.
😉
😉
Passat nesiaha k prémii o nič viac, ako Mondeo či Insignia (ak už, tak tie presahujú priemer mainstreamu, Mondeo svojím modelom Vignale a Insignia svojím Exclusive programom).
A k tomu známemu: si si istý, že len nezvládol živiť prémiovku, resp. nemal na nástupcu? 😉
A k tomu známemu: si si istý, že len nezvládol živiť prémiovku, resp. nemal na nástupcu? 😉
Predesle Ecko melo obrovskou chybu. Bylo absolutne nezajimave a rekl bych, ze clvek musel byt hodne mercedesovy, aby do nej sel misto 5er nebo A6. Prave ze nove pritahlo dost kupcu.
Design sedi nejvice Sku, jak u E tak u C ale dost pomohou pakety. Na Chodove stoji E kombi v AMG paketu a vypada hodne dobre.
Design sedi nejvice Sku, jak u E tak u C ale dost pomohou pakety. Na Chodove stoji E kombi v AMG paketu a vypada hodne dobre.
A proto v každé diskusi o funkci start/stop všichni píšou, jak to okamžitě po nastartování vypínají😊 No nic, čekal jsem na nějaké srovnání majitele šestiválcového benzínu a nafty, který tvrdí, že mezi nimi nepozná rozdíl...
Mám na mysli hodnocení designu panem Machalou a zdejšími diskutéry. Styl Mercedesu za poslední 3 roky je extrémně úspěšný, nalezl si zdaleka nejvíce příznivců pokud se jedná o D3, a to dokonce i v Evropě. Tudíž není možno vyslovit podezření, že se jejich současný design snaží zalíbit Číňanům. Naproti tomu prodeje Audi i BMW v Evropě letos hodně stagnují, a pokud bych měl vzít pana Toppera za slovo, pak za to může hlavně design, podle nějž zákazníci auta kupují.
January – July brands ranking
Brand Jan-July 2017 change 2017
1 Volkswagen
2 Renault
3 Ford
4 Opel/Vauxhall
5 Peugeot
6 Mercedes-Benz 546.034 11,5%
7 Fiat
8 Audi 509.246 0,2%
9 BMW 489.982 1,6%
Market total: 4,0%
Je jisté, že MB získává hodně zákazníků svými M-třídami, ale rovněž prodeje nového E-čka a C-čka jsou více než slušně rostoucí. Mně se design všech 3 sedanů velmí líbí, stejně jako design SUV od Mercedesu. Když vidím C, působí na mě jako mnohem větší, a hlavně mnohem honosnější auto, než jakým v dřívějších generacích bylo.
January – July brands ranking
Brand Jan-July 2017 change 2017
1 Volkswagen
2 Renault
3 Ford
4 Opel/Vauxhall
5 Peugeot
6 Mercedes-Benz 546.034 11,5%
7 Fiat
8 Audi 509.246 0,2%
9 BMW 489.982 1,6%
Market total: 4,0%
Je jisté, že MB získává hodně zákazníků svými M-třídami, ale rovněž prodeje nového E-čka a C-čka jsou více než slušně rostoucí. Mně se design všech 3 sedanů velmí líbí, stejně jako design SUV od Mercedesu. Když vidím C, působí na mě jako mnohem větší, a hlavně mnohem honosnější auto, než jakým v dřívějších generacích bylo.
Suhlas... Passat je taky medzistupen medzi mainstreamom a premiou... Auta sa stale zvacsuju... taky Passat je skoro rovnako velky ako dakedy S-Klasse... Bratov kamarat ma noveho Passata a je tam miesta ako v luxusnej triede... nikto dnes realne nepotrebuje auto velkosti eska... mne pohodlne staci aj Polo... aj ked Kia Ceed by bola lepsia... aspon to nie ja taka nuda ako dnesna D3...
>😁 >😒]
>😁 >😒]
Vec vkusu, mam opacny nazor, ale je mi to vazne jedno.
Preco by som do toho ktavku netahal? E malo svetla, teraz uz nema - podla miestnych odbornikov od toho MB upustil. Dnes ma delene svetla oktavka (vobec mi to nevadi), podla miestnych odbornikov je to hnus, grc a neviem co. Dnes sa dozviem podla miestnych odbornikov, ze delene svetla su vlastne u MB ok, ale u oktavky uz nie. Preco? Nekydam na dizajn ani jedneho, sucasne E sa mi paci, viac ako predchadzajuce. Oktavka ma nechava chladnym, ale to aj ta predosla. Akurat sa nevzrusujem nad delenymi svetlami.
Preco by som do toho ktavku netahal? E malo svetla, teraz uz nema - podla miestnych odbornikov od toho MB upustil. Dnes ma delene svetla oktavka (vobec mi to nevadi), podla miestnych odbornikov je to hnus, grc a neviem co. Dnes sa dozviem podla miestnych odbornikov, ze delene svetla su vlastne u MB ok, ale u oktavky uz nie. Preco? Nekydam na dizajn ani jedneho, sucasne E sa mi paci, viac ako predchadzajuce. Oktavka ma nechava chladnym, ale to aj ta predosla. Akurat sa nevzrusujem nad delenymi svetlami.
Moderní diesely nemají s chrochtáním nic společného. Měl jsem nějakou dobu 2014 F15 X5 40d a žádné chrochtání a ani smrad se nekonal. Motor zněl a choval se jako benzin...laik by nepoznal, že jde o naftu.
Nie je, praktickejsi v com - aha, jasne kufor. Lepsie sa neovlada, pocit lacneho auta z neho sice nie je, ale zase za tie peniazetoho tak extra neponuka.
Mame na firme passata 2.0tdi v highline s lepsimi sedackami, ledkami a dalsou vybavou. A mame rovnako aj F10 530d. Ano vykono je to rozdiel, ten porovnavat nebudem - co sa ale tyka jazdy a komfortu, tak porovnavas hrusky s jablkami a v nicom, ale naozaj v nicom passat nie je lepsi (okrem ceny samozrejme). Ak to pritiahnem za vlasy, skoro nevidim rozdiel medzi jazdou v caddy a golfe a passat je len o chlp lepsi.
Mame na firme passata 2.0tdi v highline s lepsimi sedackami, ledkami a dalsou vybavou. A mame rovnako aj F10 530d. Ano vykono je to rozdiel, ten porovnavat nebudem - co sa ale tyka jazdy a komfortu, tak porovnavas hrusky s jablkami a v nicom, ale naozaj v nicom passat nie je lepsi (okrem ceny samozrejme). Ak to pritiahnem za vlasy, skoro nevidim rozdiel medzi jazdou v caddy a golfe a passat je len o chlp lepsi.
ja ako majitel noveho C a aj E tiez nemam s tym ziadny problem. Trochu viac ma bolelo ten prechod z GLK 350 na GLC, ( preto som si ho aj nechal!), ale nema uz vyhrady a mne vyhovuje aj interier medvedov ( to sme tu uz par krat riesili :-! ) a hlavne pekne detaily ( ovladace, prepinace, ovladanie sedadiel na dverach ) a aj dobre ozvucenie.
Nakoniec E 220 sa ukazal ako super auto z D3 ( testy su jasne) ale oproti E350 je sestvalcovy bavorak lepsie auto a preto som bol zvedavy, ako ecku pomoze tento novy motor ( ak uz ho konecne nasadia!!!) :-!
Nakoniec E 220 sa ukazal ako super auto z D3 ( testy su jasne) ale oproti E350 je sestvalcovy bavorak lepsie auto a preto som bol zvedavy, ako ecku pomoze tento novy motor ( ak uz ho konecne nasadia!!!) :-!
Jj, 2,9 l a 250 kW, za to by sa nemusel hanbiť ani benzín (napr. F-type má v základe 3,0 turbobenzín s rovnakým výkonom); na konvenčnú naftu (rozumej bez 4 dúchadiel či elektrického kompresoru) je to fantastická cifra. K tomu spotreba 7,4 litra, to je na úrovni Passata 2,0BiTDI. Tu jasne a bez výhrad klobúk dole. :yes:
Ty troubo tohle ale není vyrachtaná 15 let stará Oktávka. Mluvíš o tom nejmodernějším od Mercedesu. Čím jezdíš ty ty koště, že ohrnuješ nos nad eskovým Merglem? >😁 >😁
vlastne ked si kupis takovy passat... tak aj ked si kupis mercedes... alebo aj S triedu, tak vlastne ten passat urobi rovnaku sluzbu... a pojde ako premia pred par rokmi, aj v interiery uz niesu dnes take rozdiely a nakoniec, ved uz aj predaje zacinaju ukazovat ako sa premia a mainstream priblizuju...
>😁
Abych to zkratil, ja mam z mistniho overeneho zdroje, ze rozdily mezi premii a mainstreamem dnes uz vlastne neexistuji, a to co pises je urcite jen pomluva. 😄
>😁
Abych to zkratil, ja mam z mistniho overeneho zdroje, ze rozdily mezi premii a mainstreamem dnes uz vlastne neexistuji, a to co pises je urcite jen pomluva. 😄
Máte pravdu, ale na druhou stranu: mercedesovský chrochták je mnohem kultivovanější a tišší, než peugeotovský. Čili nejvíce záleží na tom, kde jste si ustlal a do jaké příjmové skupiny patří vaši sousedé. 😐
Tak nejak konkurencia nespi... Este hodne zalezi na konkretnim dilerovy nie je dealership ako dealership...ja som pri kupe MB obehol 3 dilerov a najlepsi bol ten najdalej od Londyna v malom mestecku 50 mil za mestom a ten pristup bol uplne super. menit pojdem zase tam niet co riesit...
Ale ale...klídek. My tu přece neřešíme muzeální vylágrované kousky, ale moderní techniku jestli sis nevšiml. Jo, a u toho dealera by ses měl určitě zastavit a dovzdělat se. :-!
Ten motor je (prekvapive) opravdu celkem sikovny. Dustojna nahrada za 320cdi :yes: Prejezd pricnych nerovnosti samozrejme zustal, od 221 tolik odlisneho ve skutecnosti neni. Na plastove chromy si take nezvyknu nikdy, ale jinak je sondere klasse sikovna perinka prenasejici cloveka pres kazdodenni starosti vzdycky o neco blize vikendu 😄
Bubaqu, shoď rypák dolu a ukaž mi mezi těmi typy jediný, který má v názvu M....
Tak nechutný despekt tady předvedl málokdo. :no: :-!
Mimochodem, dopravní policie nepíše tabule "Uprav rychlost"...
Tak nechutný despekt tady předvedl málokdo. :no: :-!
Mimochodem, dopravní policie nepíše tabule "Uprav rychlost"...
Přesně! Chlapi si nepřestávájí hrát, protože stárnou.......stárnou ti chlapi, kteří si hrát přestali... 😉
Děda ten benzínový R6 má, tak asi trochu vie, čo hovorí.
Ono samozrejme ten rozdiel tam poznáš, ale pri naftovom šesťvalci už sa nejedná o žiadne kadla-kadla, ten zvuk je iný, hutnejší, vyrovnanejší a vcelku príjemný. Už som to tu písal, som odporca nafty, ale zvezenie s 335d ma celkom nadchlo, ten motor mal veľmi príjemný, veľkoobjemový zvuk, točil do 5t rpm a výkon ako najlepšie hotheče (230 kW).
Ono samozrejme ten rozdiel tam poznáš, ale pri naftovom šesťvalci už sa nejedná o žiadne kadla-kadla, ten zvuk je iný, hutnejší, vyrovnanejší a vcelku príjemný. Už som to tu písal, som odporca nafty, ale zvezenie s 335d ma celkom nadchlo, ten motor mal veľmi príjemný, veľkoobjemový zvuk, točil do 5t rpm a výkon ako najlepšie hotheče (230 kW).
No a čím jiným než dieselem by si chtěl takový těžký auto tahat? Leda silným benzínem, ale to bude žrát i trávu kolem silnice. Hybrid je jistě milý řešení, ale to je dobrý tak v městským provozu. Na dálnici to stejně žene jen spalovací motor a tohle auto si jaksi nikdo nebude kupovat na příměstský provoz.
vieš o tom, že si výzor svojho Mercedesu vieš vyskladať podľa svojho vkusu a peňaženky? 😄
ok beriem... mate pravdu .... auta su to dokonale... mne len ten dizajn uz nesedi... GLK malo chlapacky smrnc.. krasne hrany... pritom neposobilo tazkopadne ... ach jo... ale mozno je to aj o zvyku... casom si asi zvykneme 😒
Souhlas, Mercedes je cenově velmi kreativní, na nabídku, kterou jsem schopen se dostat u MB, si u Audi a BMW zdaleka nesáhnou. Pokud je to tak i jinde v Evropě, pak nárůst na úkor konkurence chápu, současné modely MB jsou až na výjimky špičková auta, takže pokud umí cenově lépe než konkurence, prodávají více. 😉
to aj teraz je vyborna cenova bomba!
pozeral som na mobile.de Tuareg 2016, 6 valec cca 270 koni, na vzduchu cca do 20.000 km je ovela lacnejsi ako napriklad mensi GLC 250 iba 4 valce, a vybava hola ***ka!
:-!
pozeral som na mobile.de Tuareg 2016, 6 valec cca 270 koni, na vzduchu cca do 20.000 km je ovela lacnejsi ako napriklad mensi GLC 250 iba 4 valce, a vybava hola ***ka!
:-!
Prepáčte, prosím, toto nieje objektívně trvdenie. Geny? Copak je nejnovější generace nemají? Hm, nemohu souhlasit. Problém je v tom, co se těmi geny myslí. Pokud tím myslíte hranatou karosérii off-radu G-klasee a hranatou karosérii GLK-klasse, pak je to opravdu omyl. Geny se u Mercedesu rozumí především nejlepší možná technika, bezpečnost, spolehlivost, komfort a materiály. V těchto oblastech lze u Mercedesu (stejně jako u Vámi zmiňovaného Volva) najít spojitost mezi 20. lety minulého stolení a současnou produkcí.
Pokud se ale soustředíme jen na design, lze vypozorovat, že zavedení oblého stylu Mercedesu nejen neuškodilo (i když jsou zde jeho odpůrci slyšet), ale naopak přineslo značce nové zákazníky. Tvrdit o nich, že jsou "barbíny", je - jak jen to říci gentlemansky - poněkud ošidné. Asi tak.
Pokud se ale soustředíme jen na design, lze vypozorovat, že zavedení oblého stylu Mercedesu nejen neuškodilo (i když jsou zde jeho odpůrci slyšet), ale naopak přineslo značce nové zákazníky. Tvrdit o nich, že jsou "barbíny", je - jak jen to říci gentlemansky - poněkud ošidné. Asi tak.
Celosvětově, třída C😒br />
2016 176.038
2015 173.011
2014 136.474
2013 120.285
Velký skok nahoru s novým designem.
Třída E😒br /> 2016 99.494
2015 84.771
2014 99.565
2013 106.559
Návrat vzhůru hned první měsíce po uvedení na trh....
Třída S😒br /> 2016 14.967
2015 16.583
2014 17.638
2013 8.736
2012 7.299
2011 9.619
Velký skok nahoru po uvedení novinky.
To je supr, ne?
2015 173.011
2014 136.474
2013 120.285
Velký skok nahoru s novým designem.
Třída E😒br /> 2016 99.494
2015 84.771
2014 99.565
2013 106.559
Návrat vzhůru hned první měsíce po uvedení na trh....
Třída S😒br /> 2016 14.967
2015 16.583
2014 17.638
2013 8.736
2012 7.299
2011 9.619
Velký skok nahoru po uvedení novinky.
To je supr, ne?
ano, súhlas!
Preto som kupoval nove C v AMG pakete a v Designo, že za tie peniaze je to pekne auto a s dobrou technikou - räd by som v ňom mal motor z E220 a možno casom sa dočkám.
Preto som kupoval nove C v AMG pakete a v Designo, že za tie peniaze je to pekne auto a s dobrou technikou - räd by som v ňom mal motor z E220 a možno casom sa dočkám.
dakujem!
no tak snivam dalej.... :-!
( nie ze by mi motor v GLC 250 nestacil, je to vyborne auticko pre Prahu a okolie ale uz sa celkom tesim na ten novy. )
no tak snivam dalej.... :-!
( nie ze by mi motor v GLC 250 nestacil, je to vyborne auticko pre Prahu a okolie ale uz sa celkom tesim na ten novy. )
Sranda, predosle Ecko s predelenymi svetlami, ktore ma dnes octavia bol udajne krajsi ako dnes a na octaviu sa nadava 😄
Za mna naopak - GLK by som si nekupil, ale o GLC uz teraz uvazujem, ze o take 2-3 roky by to mohlo byt realne.
Za mna naopak - GLK by som si nekupil, ale o GLC uz teraz uvazujem, ze o take 2-3 roky by to mohlo byt realne.
tak prave na tento motor uz tak cakam...
mne by urcite stacil v mensom a lahsom aute - doteraz som myslel, ze v E klasse ale momentalne uprednostnujem vyhody GLC :-!
mne by urcite stacil v mensom a lahsom aute - doteraz som myslel, ze v E klasse ale momentalne uprednostnujem vyhody GLC :-!
Jaký smrad? Žádný smrad, ani z výfuku ani z motorového prostoru. Když nevěříš, tak se koukni k nějakému BMW dealerovi a slušně ho požádej, aby ti nějakou F15 X5 30d nebo 40d nakopnul. Budeš žasnout....garantuju!
Ty jako myslíš, že se mě ty tvoje žvásty nějak dotknou, ale to máš zbytečně moc veliký sebevědomí. To není žádnej můj sazomet. Takový auto jsem nikdy nevlastnil. Nicméně zaráží mě tvoje zvláštní reakce, kdy topíc se ve svý vlastní blbosti nazýváš nejmodernější motory od Mercedesu způsobem, který přijde normálnímu člověku krajně nepatřičný. Nějak jsem ve tvým příspěvku přehlédnul informaci o tom v čem jezdíš, že ohrnuješ nos nad S-kovým Mercedesem? >😁 >😁
Na schopnosti pohlcovat priecne nerovnosti by teda v buducej generacii rozhodne mali popracovat. Inak :yes:
Samozřejmě že potřebuješ zdroj, když něco takového tvrdíš. EU dotovala a dotuje diesely, protože mají nižší emise CO2 jestli o tom nevíš? Takže ne všechny hodnoty má benzin lepší, jak tvrdíš ty. Zdroj....trochu ti pomůžu......[odkaz]
Mne zas vojna prišla ako strata času. Jedine ten kto pred ňou nefajčil a nepil, tak po nej zvládal už obe disciplíny. >😁
tie dva roky patrili k nasmu zivotu - boli tam aj pekne veci a kamaratstva a bolo aj peklo
beriem to uz ako pradavnu historiu
:-!
beriem to uz ako pradavnu historiu
:-!
ja som vtedy prave usiel od BMW 5 radsej k E klasse
ale zase tam ma pomilovala ta poruchovost ( E 500) :-!
ale zase tam ma pomilovala ta poruchovost ( E 500) :-!
My tu neporovnáváme 10 let starý benziňáky a 10 let starou naftu. My tu porovnáváme 2014 R6 v naftě a 2016 R6 v benzinu.
Jasně >😒] Bubaqu, tyhle povídačky zkoušej jinde. Samozřejmě, že R6 bude kultivovanější než R4. Ale při stejné koncepci to takový rozdíl nebude.
....šlo žít? Živořit my friend, živořit....bída, svrab a neštovice. Když jsem přistál v Holandsku tak jsem myslel, že jsem na jiné planetě. Vojnu jsem sloužil v polovině 60 tých...to už bylo trochu lepší, v 60tých komunisté už odpůrce nevěšeli... >😒]
Jo, na nějakých starých plečkách to jo. Ale já nejsem dost bohatý na to, abych si kupoval vraky.
Tož tyto služby a péči dnes poskytují i jiní výrobci. Má zkušenost je s Mazdou a s BMW. Konkurence je nelítostná a tak se hoši musí snažit... :-!
Já se pořád těším, až někoho uvidím pózovat s G65AMG. Tu jsem nepotkal ani jednu. VIděl jsem ty šestikolové verze, tohle je do městského provozu opravdu póza. Nicméně, WOW faktor je nesporný.
A pro mně klidně 63ku, i s tím cejchem😊
A pro mně klidně 63ku, i s tím cejchem😊
Nieco Ti zlavia mne dali zlavu Ł 750 bez toho aby som nieco pytal ale to davali plosne. Potom maju celkom dobre sluzby ako odtahovka po UK a EU zadara + ak ostanes niekde vysiet zaplatia ti hotel,letenku a nahradne auto. Na rocnu prehliadku nemusim zobrat auto ak nemam cas pridu si ho vyzdvihnut a umyte odservisovane ho donesu domov.Cenova politika MB je dost OK, u Audi mi predavali podobny voz zhruba o Ł 2000 za vic...Pozyvaju ma na prezentaciu novych modelov / lakaju klientov vymenit auto cim skor... / atd. proste pri kupe MB je to cely balik a nie len opustit predajnu a potom nezajem...Kupoval som manzelke novy Ford a ten pristup a vsetko sa neda zrovnat , viem aj cena bola inde ale aj tak ...
Tož poslouchej a dobře. Jezdím teď šestiválec benzin a před tím jsem měl šestiválec naftu. Rozdíl v hlučnosti je tak nepatrný, že je zanedbatelný. Smrad žádný, ani benzinu ani u nafty...spokojen?
To by si ale nechcel ani v 5er a rovnako ani v passate. Preco? Lebo sedacky. Pri svojom sucasnom aute som zistil - ked som vyberal auto, nech ma dost miesta vzadu kvoli polovicke => ze je potreba vela miesta na nohy. Nie je - ovela dolezitejsie su pohodlne sedacky ako to, ci mas par cm pred kolenami. Automobilky - ako je VW group nahanaju "miesto" pre nohy kratkymi sedakmi. Taka astra kombi mala miesta kralovsky na dany segment, ale tu trestnu lavicu by som nevydrzal ani 5 km. Kratky, nizko polozeny sedak so zlym sklonom. Vela hra ulohu aj samotne materialy - na textile sa sedi inak ako na alcantare.
Ono to bude velmi individualne vseobecne u kazdej znacky podla diproporcii samotneho uzivatela a nasledne podla zvolenej vybavy a materialov.
Prikla😜 F10 bola vzadu pre mna nic moc, ale F34 strcila do vrecka superb. Naopak, majitel F11 mi na zaklade dobrych arugmentov vyvratil, preco F34 nie, ale radsej F11. Tam sme prisli na to, ze sme rozdielne velki (vyska nemusi byt podstatna, ale celkove rozmery) a z toho potom plynie subjektivny pocit o priestore.
Ono to bude velmi individualne vseobecne u kazdej znacky podla diproporcii samotneho uzivatela a nasledne podla zvolenej vybavy a materialov.
Prikla😜 F10 bola vzadu pre mna nic moc, ale F34 strcila do vrecka superb. Naopak, majitel F11 mi na zaklade dobrych arugmentov vyvratil, preco F34 nie, ale radsej F11. Tam sme prisli na to, ze sme rozdielne velki (vyska nemusi byt podstatna, ale celkove rozmery) a z toho potom plynie subjektivny pocit o priestore.
Tož normální smrtelník nemá jinou možnost než porovnávat na konfigurátoru. Jasný, až seš na place, tak se dá nějaká ta kačka ukecat, ale to se dá všude i u toho MB.... :-!
Asi to ještě nevíš, ale s moderním autem, když zastavíš na světlech tak ti automaticky zhasne motor. Takže, je úplně jedno jestli máš naftu nebo benzin, stejně neslyšíš nic... 😉
Ty si na webe prvýkrát? 😉
V diskusiách si všetci tykajú, to je zaužívaný úzus, naviac nevieš, či sa za nickom skrýva 16-ročný pubertiak alebo dôchodca sedemdesiatnik (áno, aj taký tu v diskusii je).
V diskusiách si všetci tykajú, to je zaužívaný úzus, naviac nevieš, či sa za nickom skrýva 16-ročný pubertiak alebo dôchodca sedemdesiatnik (áno, aj taký tu v diskusii je).
V článku je pravděpodobně omylem vložen graf výkonu a momentu pro jiný motor. Nástup momentu v grafu až od cca 1600 ot./ min vůbec neodpovídá ani technickým údajům pod článkem, ani subjektivním pocitům autora testu
ano předešlý éčko bylo mnohem hezčí než současný. Oktávku do toho netahej. Krom dělených světel jsou to designově odlišný auta, takže co je hezký na merglu nemusí sedět na Oktávce.
Jo to "by woko" sedí, já jsem jel proti tomu silnějšímu BiTDI s 240kW, ty tam máš verzi 230kW.
ano, G je uz klasika a preto sa na to aj inak pozerame a tie tvary su velmi klasicke - ale kamarat kupil dva kusy v AMG 63 a musim priznat, ze z pocitu jazdy a interier som bol dost sklamany - priestor a celkova architektura mi vyhovuje v pracovnej verzii a uzivat si aj off road - ale takto to nema ( pre mna) ziadny zmysel, aj ked on vie, preco to kupoval a ma aj ine priblizovadla :-!
Ta 5-er byla auto od dispečinku, který je měl lacině, protože stáčel autům kilometry. Ta auta im samozřejmě sebrali. Pak se neni co divit, že půjčovnovej Passat biTDI je za stejný prachy a že za ně ten člověk musí bejt rád.
Porovnavam dve konkretni auta s +- podobnou vybavou. Kdyz uz mas 520dx tak ti k nicemu neni, ze muzes mit 530 nebo 535d, ze.. takze se dostavame k tomu, ze pokud Passat bude stihat nabidkou vybavy a vykonem, ten rozdil takovy nebude.
HUD je takove tve zaklinadlo, stejne jako vyplne dveri u O3. Ja HUD mam, dokonce v premii a je to totalni kravina k nicemu. Neco co tam.je, jen aby bylo a nemohlo se rict, ze to jini maji a tahle znacka ne.
HUD je takove tve zaklinadlo, stejne jako vyplne dveri u O3. Ja HUD mam, dokonce v premii a je to totalni kravina k nicemu. Neco co tam.je, jen aby bylo a nemohlo se rict, ze to jini maji a tahle znacka ne.
Souhlas. Nový motor bude asi dobrý. Pořád skvělé auto. U "S" mi ta kulatost taky nevadí, jinak mi u Mercedesu mnohem více seděl hranatý design
Malinko tě opravím, základní F-Type má 2,0 turbobenzín a to co máš na mysli je přeplňováno kompresorem. Základní verze 340, další 380 a nejvyšší pak rovných 400 koní 😉
Takze Audi zustane nejslabsi?
Kdyz vidim ze vrcholny TDI v A4 zustal jen singleturbo (ikdyz s uctyhodnym vykonem, myslim ze mezi singleturbo sestivalci nejvyssim?), tak se stale vic a vic priklanim k myslence ze A6 V8 tdi nedostane a zustane jen u BiTDI.
Docela by me zajimalo proc je s osazenim silnejsich dieslu do nizsich trid audi tak zdrzenlive.
Kdyz vidim ze vrcholny TDI v A4 zustal jen singleturbo (ikdyz s uctyhodnym vykonem, myslim ze mezi singleturbo sestivalci nejvyssim?), tak se stale vic a vic priklanim k myslence ze A6 V8 tdi nedostane a zustane jen u BiTDI.
Docela by me zajimalo proc je s osazenim silnejsich dieslu do nizsich trid audi tak zdrzenlive.
Myslim ze benzinovy 8 valec napr. S 500 sa mu hodi viac . neviem aky je celosvetovy predaj S ka diesel vs benzin . Novy radovy diesel bude urcite top co sa tyka kultivovanosti chodu. Jemne sa obavam ako dlho nas nechaju v EU sorry v EU uz asi dlho nie ale myslim celkovo v Europe jazdit na dizlakoch. ..
je to tak a hlavne sa to preda aj na dynamike v praxi... 2tony na 100 za 5,2s je pekne... sice nad 160kmh to zrychlenie uz nebude asi tak skvele, ale na potreby nasich dialnic a luxusneho ropáka stale nadpriemerne... spotreba je tiez vyborna, na okreske to musi ist aj pod 6...
zas na druhej strane V8 TDi je skvost >😁
zas na druhej strane V8 TDi je skvost >😁
kolik pánové najezdíte, že se musíte uchylovat k takovým praktikám... já si dvakrát měsíčně nezajdu do bordelu a za to co ušetřím, zaplatím rozdíl nafta vs benzín😊))
S tím 100% souhlasím. Tři dny jsem jezdil v nové 530D a když jsem přesedl do SQ7, tak jsem byl dost v šoku. Vše jiné, od excelentního zvukového projevu po dostupnost síly a tahu.
některá hlučnost je pěkná. Na volnoběh je to sto a jedna, to mi pane neříkejte. A smrad, kyselý smrad z nafty je hrůza proti benzínovým exhalátům...
Hoši, nějak jsem si jistej, že vy dva se znáte víc než dobře osobně. A že máte počítače pár metrů od sebe. 😉
Když na světlech zastavím s benzínem, na volnoběh o motoru nevím. Totéž se dá říct o naftě? Nemyslím si. Když nastartuje start/stop systém, o benzínu o tom skoro nevím, u naftě se o tom dá mluvit taky?
Přes léto na motorce jsem na semaforech čichal dost chrochtáků a musím říct, že nějaký mýtus o tom, že to poznat není je jenom mýtus. A ačkoliv přímovstřikový benzín má na volnoběh taky trochu "nýtovací" sound, nafta je pořád stejně snadno identifikovatelná.
Ostatně mně docela zaráží, že investují tolik prostředků do něčeho, co stejně nemá šanci přežít víc než pár let...
Ostatně mně docela zaráží, že investují tolik prostředků do něčeho, co stejně nemá šanci přežít víc než pár let...
Tak to je kravina, do 100km/h jednoturbová verze lehce ztrácí a nad 100km/h ji biturbo semele jak kafemlejnek.
To chrochtání je např. od 5 series BMW. Ale naštěstí si teď pořídil Teslu, takže bude snad klid. Strašný zvuk...
Ale určitě to je lepší, než když startuje pažout, to je jiný traktor >😁
Ale určitě to je lepší, než když startuje pažout, to je jiný traktor >😁
V passatu nebudes mit lepsi sedadla nez ventilovane komfortsitze v 5er. Passat nikdy nebude vykonejsi nez vykonejsi 5er, staci se v passatu kouknout na HUD a porovnat to s HUD z premie, to symbolizuje to kde je jeden a kde druhy. Jsou to proste dva svety, ktere taky deli nemaly cenovy odstup. Cim se obloukem dostavame k tomu co ti uz napsal iudex...
...je zjevne ze ve svem porovnani operujes s cenou, coz je sice pochopitelne, ale zaroven je to tak to jedine co da trumfy do rukou passatu. Cena a pak FWD koncepce (misto). Kdyz ale nekdo musi do sve rovnice zakomponovavat cenu aby se o necem presvedcil, dokazuje tim prave ze roven premii neni, a to ani o nic vic nez opel, ford a dalsi.
...je zjevne ze ve svem porovnani operujes s cenou, coz je sice pochopitelne, ale zaroven je to tak to jedine co da trumfy do rukou passatu. Cena a pak FWD koncepce (misto). Kdyz ale nekdo musi do sve rovnice zakomponovavat cenu aby se o necem presvedcil, dokazuje tim prave ze roven premii neni, a to ani o nic vic nez opel, ford a dalsi.
Len pre doplnenie: Passat BiTDI má na spritmonitore priemerku 7,92 l, Stredná trieda so štvorvalcom vs. lux trieda so šesťvalcom...
Smrad z výfuku sazometových aut. Samozřejmě, že nové Audi nesmrdí stejně, jako první generace chrochtávky, ale prostě smrdí. Benzín, pokud ho není moc a pokud je v pořádku, voní. Ale vidím, že rád lžeš sobě i ostatním, tak tě při tom nechám.
Edit: ale je vtipné, jak ze sebe děláš vola a posíláš mě k dealerovi... jako kdyby na silnicích byl nedostatek plebs s ropáky >😁
Edit: ale je vtipné, jak ze sebe děláš vola a posíláš mě k dealerovi... jako kdyby na silnicích byl nedostatek plebs s ropáky >😁
Samozřejmě, že rakovinomety s přijatelnějším počtem válců zní lépe, než vyklepané čtyrhrnky. Některé mohou v určitých otáčkách i znít pěkně. Ale celkový projev je prostě pod benzínem, o smradu z toho ani nemluvě. A samozřejmě nafta ztrácí s věkem mnohem víc na atraktivnosti zvuku.
Jo, tenhle mýtus mě taky vždycky rozesměje😁 . No, děkuji za pobavení, ale vraťmě se zpátky do reality.
Ale ale, nějaká chudinka je dotčená, že se někdo odvážil kritizovat její sazomet! >😁 Hele, až/jestli vyrosteš a budeš s lidmi mluvit normálně, tak se vrať. Do té doby neobtěžuj těmito prázdnými řečmi a nadávkami.
No ano, slyšet prémiové auto prochrochtat okolo a zasmrdět nejbližší okolí, to mě vždycky rozesměje. Poslouchání ranního startování sousedů s těmito sazomety bych si ovšem rád odpustil.
E+C je fakt bieda dizajnovo, koncept Ska je fakt vydareny a uplne suhlasim s autotom, ze na 5m limuzine to stale funguje... resp fungovalo kym neprisli E a C ... velka skoda a tiez si myslim, ze to je uz fadne...
na 2,9l pekne parametre... konecne bude aj medved konkurencieschopny a ked to daju do C kombi tak to bude ina raketa >😁
na 2,9l pekne parametre... konecne bude aj medved konkurencieschopny a ked to daju do C kombi tak to bude ina raketa >😁
Ano, v zachvatu nemohucnosti si odprezentoval tezu, obvinil, odsudil ma a teraz uz len cakam na popravu. 😄 😄 Mozno to nebolo 15 min, ale podobnu scenu som obsolvoval aj s V8 a minimalne podla cuchu toho smradu pri 400d bolo menej-nieco samozrejme v ovzdusi bolo, vyslovene smrad by som to nenazval. Pointa je v tom ze ten benzinak bol na tom o nieco horsie.
Aha já nevěděl, že mi má vadit fakt, že slyším běžet motor. Já vůl. Mě se zvuk motoru vždycky líbil a ono mi to má po novu vadit. Takže abych tomu rozuměl, u "správného" auta nesmí být slyšet motor?
Co jako jo? Vyjadrujes sa ako 20 rocny chlapecek spoza monitoru.. Co ti je tazke pochopit z toho co som napisal? Ze som mal zmienovane benzinove auta, ci moje nove S400d v zatvorenej garazi nespravi vecsi smrad ako C63?
Názor na design je individuální záležitost, ale stejně nechápu proč se furt někdo vrací k banglovým BMW. S výjimkou E30 kde už Bangla pravděpodobně někam zavřeli jsou 7mička i 5ka jeho éry příšerné. Platí že byly hrozné a s časem jsou stejně nebo víc příšerné. To se týká i interieru kde se může přidat už i ta E30.
Toto je ale článek o Mercedesu. Tady by se dalo souhlasit že S je asi nejhezčí Mercedes a E se nepovedla. Co se ale týká interieru i barevné kombinace, s kritikou nesouhlasím, zvykal jsem si na společný rozměrný displej, ale je to celkem praktické a dnes ho mám rád. Proti banglovým BMW ráj na zemi.
Co se týká interieru je BMW evidentně zaměřeno na řidiče, Mercedes pak i na spolujezdce. Líbí se mi oba. Nejdůležitější je ale jak se Vám pojede na delší trase. Pokud nechcete aby Vás po delší době bolely záda vyhrává Mercedes. Hlavně si zkuste porovnat tu relaxační atmosféru všech Mercedesů. Z opěrek hlavy Volva mne bolí záda po ujetí 500 metrů, BMW je dobrý na závodění ne na relaxaci. Audi je zajímavé v SUV, co se týká A4 - naprostý průšvih měkkých sedadel posledních pěti let u aut koncernu VW - příšerně měkká sedadla, nepohodlné sezení. Takže nejlepší limuzíny určitě nové Mercedesy a BMW. Vrací se ke kořenům.
Toto je ale článek o Mercedesu. Tady by se dalo souhlasit že S je asi nejhezčí Mercedes a E se nepovedla. Co se ale týká interieru i barevné kombinace, s kritikou nesouhlasím, zvykal jsem si na společný rozměrný displej, ale je to celkem praktické a dnes ho mám rád. Proti banglovým BMW ráj na zemi.
Co se týká interieru je BMW evidentně zaměřeno na řidiče, Mercedes pak i na spolujezdce. Líbí se mi oba. Nejdůležitější je ale jak se Vám pojede na delší trase. Pokud nechcete aby Vás po delší době bolely záda vyhrává Mercedes. Hlavně si zkuste porovnat tu relaxační atmosféru všech Mercedesů. Z opěrek hlavy Volva mne bolí záda po ujetí 500 metrů, BMW je dobrý na závodění ne na relaxaci. Audi je zajímavé v SUV, co se týká A4 - naprostý průšvih měkkých sedadel posledních pěti let u aut koncernu VW - příšerně měkká sedadla, nepohodlné sezení. Takže nejlepší limuzíny určitě nové Mercedesy a BMW. Vrací se ke kořenům.
Další poplašná zpráva, která popírá předešlou poplašnou zprávu, která napadla minulou poplašnou zprávu a tak pořád dokola, aby mohli vědci a politici dál utrácet peníze daňových poplatníků a daňový poplatnící čučet co se to s jejich planetkou děje a při tom být odrbáván o svobodu a těžce vydělané peníze... >😒]
spíš to vypovídalo o kupní síle v Německu...
na Slovensku je Mercedes Benz tuším v Holíči (11 tisíc obyvatel)? v Česku zase jedno z největších zastoupení Audi v Kyjově (11 tisíc obyvatel)...
na Slovensku je Mercedes Benz tuším v Holíči (11 tisíc obyvatel)? v Česku zase jedno z největších zastoupení Audi v Kyjově (11 tisíc obyvatel)...
Funguje im to aj ja budem repeat business u nich aj ked na S ko to este stale nie je chyba tam maly krucek....myslim ze nej. hybrid to bude zacinaju sa hromadit spatne spravy pre dizlaky...
tak to máš, když to napíšeš tak, jak ti zobák narost.
Souhlasil bych s tím, že barva by měla být nějaký odstín šedé, či černá, či stříbrná... A motor samozřejmě sametový osmiválec, když ne rovnou varhany😊 A kůži černou, raději. Pro nás čuňata😊
Souhlasil bych s tím, že barva by měla být nějaký odstín šedé, či černá, či stříbrná... A motor samozřejmě sametový osmiválec, když ne rovnou varhany😊 A kůži černou, raději. Pro nás čuňata😊
Viděl jsem v Německu dealerství Ferrari v takové díře, že jsem si musel vylézt z auta abych se přesvědčil, že to nejsou jenom nakašírované kulisy...
Nene, Samantha Fox spievala "touch me, touch me". Ale kozy si pamätáš dobre (to asi všetci). >😁
Sice taky začínala na "S" (jako Samantha Fox) a měla taky kozy, ale byla to Sabrina.
Doufám, že si podobně nepamatuješ všechno. 😉
Doufám, že si podobně nepamatuješ všechno. 😉
17 a dcc to musi fungovat, keby nie je to bieda... na dnesnu dobu su 17 este ten rozumny rozmer a dcc k tomu...
Tož zírám. MB dealership v malém městečku? Musí mít dobrý repeat business.....a taky se musí o to víc snažit.....ale prostor pro discount, jako malý prodejce? Množstevní sleva od výrobce? Ale zase nižší nájem nebo žádný pokud je ve svém...nižší council rates....no musí to dělat dobře, když mu business funguje....
Je to stejné jako u konkurence, při náběhu růst, pak pozvolný pokles. Ten se ještě obvykle láme v případě dalších karosářských variací.
Já si o době socialismu nemyslim fakt nic dobrýho = a tý jiný planetě fakt věřim 😉
Jen si nedovedu představit to pozitivum bejt 2 roky povinně v zelenym = ale asi víš o čem mluvíš 😄
Jen si nedovedu představit to pozitivum bejt 2 roky povinně v zelenym = ale asi víš o čem mluvíš 😄
no, myslim si, ze v komunisticke diktature to sice byly take dva promarnene roky, ale na druhou stranu chapu, ze ti zadne podstatne prilezitosti v mezidobi neutekly.
Nevim v jakejch letech = 70. léta? = tě to potkalo. Ale 2 roky v těhle a asi v jakejchkoli letech je šílená doba. V dnešní době by to bylo úplně absurdní = totálně ztracený roky života = ale i tehdy asi šlo žít normálnějš než v nějakejch kasárnách
Jako fakt? To si fakt nedovedu představit = podle toho co sem slyšel já zabitý měsíce a roky = který stát stály obří peníze a ty lidi zoufale chyběly všude možně
no tak ja mam sluzebni passat b8 na sedmnactkach s dcc tlumici a je to velmi komfortni svezeni. samozrejme mercedes na vzduchu (apod.) je lepsi, ale "drncak" vypada jinak.
no tak zase to neprehanej - golf/passat = stejny *. ale caddy je pracovni auto s velmi tvrdym perovanim vzadu. to zase ten passat bude komfortem vyrazne blize tomu petkovemu bmw nez caddyne 😉.
no, na vojne jsem nebyl. tu mi zrusili tesne pred nosem. ale nemyslim si, ze by vojna delala z kluku chlapy. spis si myslim, ze to byl celkove provareny rok zivota...
... a jen tak pro poradek, ty se necitis na sedmnact? 😉
... a jen tak pro poradek, ty se necitis na sedmnact? 😉
Mám jen par drobnosti. Posunuje se sedadlo řidiče podle klicku druhého uživatele. Média se posouvají v sekundách vpřed při nějaké skladbě, ale není slyšet zvuk, dokud neprepnu na rádio a zpět, na klimatizací dole v LCD jsou divné znaky, které tam pro předání nebyly a podobně. Vše software. Jo a palubak kecá o dost šílený jeden litr.
sme dvaja kolego 😉
kto by to byl řek a to nejsem ani Řek, ze moja desiata V8 bude TDI... >😁 😉
kto by to byl řek a to nejsem ani Řek, ze moja desiata V8 bude TDI... >😁 😉
Konfigurator je jedna vec, zaplacena cena pak vec druha.
U nas ve firme je mercedesu nejmin, jsou (pro nas) z D3 nejdrazsi. Dlouho dostaval manazment nabidky ktere se neodmitaji na A6 (nizsi level pak na A3 a A4), ale ted pry prevzalo iniciativu BMW, ktere je vic nez ochotne pustit zilou u nove 5er, takze ted se nam tu zacina mnozit ta.
U nas ve firme je mercedesu nejmin, jsou (pro nas) z D3 nejdrazsi. Dlouho dostaval manazment nabidky ktere se neodmitaji na A6 (nizsi level pak na A3 a A4), ale ted pry prevzalo iniciativu BMW, ktere je vic nez ochotne pustit zilou u nove 5er, takze ted se nam tu zacina mnozit ta.
Jasne, zvonku to spoznáš vždy. Ale bavíme sa o pocitoch spoza volantu, kde svoje spraví kvalitné utlmenie a taký pozdĺžne uložený R6 dízel sa neprejavuje ani vibráciami či nekultivovanosťou, rozdiel je hlavne v inom charaktere zvuku a rozsahu otáčok.
V zásadě v rámci modelové péče jako model 2017.1. Teď už do FL v příštím roce nebude žádná novinka.
Dvoulitry pak jsou už zbrusu nové.
Dvoulitry pak jsou už zbrusu nové.
schizo nikdy nieje sam, ako inak si vysvetlit, ze sice ten styl funguje len na S, na E uz v ziadnom pripade, ale ked su tie auta na krizovatke, tak posobia rovnako?
A jistě ti z toho taky krom nepředstavitelnýho chrochtání jde nepředstavitelný dým že >😁 >😁 To dá rozum. To je běžný projev moderních dieselů. Jak v takovým "vraku" vůbec můžeš jezdit? >😁
Nielenže som Vignale videl, ale aj skúšal. A hoci netvrdím, že to z Mondea robí prémiu (také vyhlásenia ponechám Tebe), tak tá verzia má skutočne niečo do seba. Materiálovo a pocitovo je to o level vyššie, ako štandardné Mondeo, výbava je maximálna (vrátane vecí, ktoré bežné Mondeo nemôže mať). Samozrejme za cenu prémie by to bol nezmysel, ale to Ford vie a predáva to za slušnú cenu, kamarát ho nedávno kúpil za 900t (silnejšia nafta s dvojspojkou, cenníková cena 1,2M, zľava 25😖.
To video může být kdo ví co, to jsem si jen zadal na YT, když jsi napsal, že je to blbost, ale to auto proti kterému A7 200kw jela bylo předfacelift A6, takže taky těch 230kW.
Nemám, než jednu zkušenost, kterou jsem napsal, znova říkám, docela mě to překvapilo, šlo to klasicky většinou z 90 na někam k 230ti a prostě nic, i po tel se hoši domlouvali, že na to šlapou, v té A7 jsme seděli dva, A6 jeden, ale byl to zas kombík.
Váhy, resp. rozdíly A6kombi vs A7 neznám, ale ono stačí 150kg, co mám např. stopro ověřeno, že 335xd neujede 330d rwd, a papírový rozdíl ve výkonu větší než u těch audi.
Váhy, resp. rozdíly A6kombi vs A7 neznám, ale ono stačí 150kg, co mám např. stopro ověřeno, že 335xd neujede 330d rwd, a papírový rozdíl ve výkonu větší než u těch audi.
Tuším koncom minulého roku, od MY 2017. Paja má tuším MY 2016 s tými 340k, aktuálne je to už 380k. A ako hovoríš, takto celkom potichu sa z XE S stal najvýkonnejší civilný sedan (teda mimo RS, ///M a AMG modelov).
Plus tiež pribudla najvýkonnejšia verzia dvojlitras 300k (doteraz boli 200 a 250k verzie).
Plus tiež pribudla najvýkonnejšia verzia dvojlitras 300k (doteraz boli 200 a 250k verzie).
Jestli máš dost času, tak si na konfigurátoru všech 3D porovnej ceny podobných vozů a hned ti bude jasno. :-!
Nejsilnější jednoturbový měla stará Panamera, 221 kW. Udělali ho snad proto, že se jim tam dvouturbový nevešel (stejně tak osmiválec).
Těžko říct, jestli bude další generace tohoto motoru a do čeho ji dají. Spíš bych si tipl, že dostane elektrický kompresor. Obě varianty (jak jedno, tak dvě turbodmychadla) jsou možné (oba koncepty v minulosti ukázali). Asi by preferovali jedno, ale pokud se jim to nepodaří uspokojivě odladit... Bude záležet, na jaké parametry budou mířit.
Na V8 v A6 bych si také nevsadil.
Kdo ví. Snad jediné logické vysvětlení, které mě napadá, je, že v tom nevidí dostatečný prodejní potenciál. Motor měli, v Q5 byl, v A4 ne (stejná platforma, stejná třída). Možná se snaží držet hierarchii; Q5 je SUV a Q7 měla V8.
Těžko říct, jestli bude další generace tohoto motoru a do čeho ji dají. Spíš bych si tipl, že dostane elektrický kompresor. Obě varianty (jak jedno, tak dvě turbodmychadla) jsou možné (oba koncepty v minulosti ukázali). Asi by preferovali jedno, ale pokud se jim to nepodaří uspokojivě odladit... Bude záležet, na jaké parametry budou mířit.
Na V8 v A6 bych si také nevsadil.
Kdo ví. Snad jediné logické vysvětlení, které mě napadá, je, že v tom nevidí dostatečný prodejní potenciál. Motor měli, v Q5 byl, v A4 ne (stejná platforma, stejná třída). Možná se snaží držet hierarchii; Q5 je SUV a Q7 měla V8.
citim to podobne, dizajnovo sa mi najviac paci asi Audi... co sa tyka vyzretia dizajnu ma najblizsie k tym starsim autam akurat je hranatejsi... nova 5ka kazdopadne nie je uplne spatna a tesim sa na 3ku od nej mam ocakavania aj kvoli uspore hmotnosti
a hlavne passat s MQB je drncák... aj ten predosly pred MQB bol na 18kach drncak, to bolo utrpenie aj ked pravda su to uz velke disky
V8 je sice technicky nejvyšší liga, ale do luxusní limuzíny patří co nejtišší motor a to nejlépe zvládají R6/V12. Tam kde jsou používány zážehové V12/W12 si umím dobře představit R6 okolo 4,0l s 600k (klidně i s tím el. kompresorem). V12 přetrvávají v podstatě kvůli arabákům, jinak racionální opodstatnění kromě atmosférických hyper/supersportů nemají...
a tady řada e😜ertů naftu už pohřbila....někteří dokonce zpanikařili a nafťáky dávají skoro zadarmo...no nekup to... 😉
[odkaz]
[odkaz]
Benzín voní, rád sa nechám poučiť. Nedávno som poslal z domu dízel a priamo po naštartovaní za studena ide jednoznačne viac smradu z toho benzínu. To isté platí aj o firemnom benziňáku (oba priamovstrekové). Oba smrdia ako naštartovaný dvojtakt a cítiš ich výrazne intenzívnejšie ako v tejto chvíly už prehistorický EU IV dízel :-! :-!
Skleníkový plyn, kterého kráva vyprodukuje víc než auto? Nevěřím, že nějak škodí, to by pánbůh takhle nevymyslel😊))
jestli někdo narazel na znacku, která stále dokola oprasuje to same a tvrdi zakaznikum, ze jde o novy design, Mercedes to urcite není.
Nechapu, jak si to pane redaktore takhle můžete vykladat? vlastne chápu, jsme na ACZ...
mercedes mozna v poslední generaci vozu ma velmi podobny design napric modely, ale Bangel mluvil o tom, ze je se oprasuje stále to same! a v tom mame jasného přeborníka - AUDI a to jiz po několik generaci, bez jakekoli revoluce.
Nechapu, jak si to pane redaktore takhle můžete vykladat? vlastne chápu, jsme na ACZ...
mercedes mozna v poslední generaci vozu ma velmi podobny design napric modely, ale Bangel mluvil o tom, ze je se oprasuje stále to same! a v tom mame jasného přeborníka - AUDI a to jiz po několik generaci, bez jakekoli revoluce.
Na to nepotřebuješ žádný zdroj, stačí ti selský rozum. Copak už někdo fixloval emise benzínového motoru? Nebo do něho lil močovinu?
Diesel má svoje opodstatnění. Do velkého SUV například. Diesely udělaly velký pokrok, ale třeba do S-klasse bych viděl radši hybrid /a určitě ne diesel-hybrid😊
Deset roků stará plečka s benzínovým motorem bude mít lepší zvuk, emise a nebudeš do ní muset lít chcánky a řešit filtr pevných částic...
Dizajn od Bangla bol katastrofa. Vyzeral tak plocho, čínsky a hlavne lacno, zvlášť v interiéri. Našťastie sa z toho už BMW spamätalo.
Takže čo sa týka Bangla, pre neho platí: hovoriť striebro, mlčať zlato...
Takže čo sa týka Bangla, pre neho platí: hovoriť striebro, mlčať zlato...
Jj krátká kliková hřídel 4válce vs o třetinu delší 6 válců = audisti právě dostali infarkt >😒]
... tesat do kamene. vzdycky rikam, ze chlap je bud mladej nebo mrtvej. nic mezi. mne uz je napriklad peknych par let stale sedmnact. 😉
Na pocitovou suverenitu ("s prstem v nose") aktuálního V8 TDI nestačí žádný aktuální R6/V6 diesel.
Obema diky, tohle me uplne obeslo (ne ingenium motory, ale posileni V6).
Ty ingenium motory by me docela zajimali, onehda jsem se ptal nekoho ze zdejsi redakce, jestli neplanuji test (bud znovu XE, nebo klidne v necem nove, treba E pace), ale bez odezvy. Mel uz nekdo z vas tu cest? Zajimal by me ten 250k (25t?).
Ty ingenium motory by me docela zajimali, onehda jsem se ptal nekoho ze zdejsi redakce, jestli neplanuji test (bud znovu XE, nebo klidne v necem nove, treba E pace), ale bez odezvy. Mel uz nekdo z vas tu cest? Zajimal by me ten 250k (25t?).
Jj, benzíny už nie sú forďácke upravené Ecoboosty, ale vlastné Ingenium. Teraz je na Autoe😜resse porovnávačka s XE s tým novým benzínom v 200k verzii. Ale úplne nadšení neboli, dynamikou zaostáva za porovnateľnou konkurenciou (tuším 1,5s na stovku za Giuliou) a XE to vyhralo najmä vďaka podvozku, riadeniu a celkovej agilite.
No já jezdím s tou jednoturbovou A6 a proti 240 kW jsem si na dálnici neškrtl, do 100 km/h bych to mohl svádět na horší startovní reakci (a to že jednoturbo moc neztrácí je jenom díky dvojspojce, která je rychlejší než HDM), ale když se podrží plyn na podlaze do omezovače někde v 250-260 tak biTDI prostě zmizí (je o stovky metrů vpředu).
jako 8,5s rozdiel na 0-200 a neusla ? >😁
A7 3.0 TDI 0-200 29,9s
[odkaz]
A7 3.0 BiTDI 0-200 21,4s
[odkaz]
A7 3.0 TDI 0-200 29,9s
[odkaz]
A7 3.0 BiTDI 0-200 21,4s
[odkaz]
Seděl jsem v a7 200kW tdi, které zkoušela ujet a6 bitdi a...nic, myslel bych si, že tam rozdíl být musí, znatelný, no nebyl prakticky žádný.
Nakonec ani tady taky žádný kafemlejnek nevidím. [odkaz]
Nakonec ani tady taky žádný kafemlejnek nevidím. [odkaz]
To zni zaujimave a samozrjeme logicky. Audi ma naskok, tak hlavne nezaspat a tlacit pokrok dal.
Me spis prekvapila uz v minule generaci A4/A5 bez bitdi. Pritom BMW ma 35d/40d v 3er uz druhou generaci a spatne se urcite neprodava (minimalne tak jako 35/40i). Kdyz clovek cte test benzinove S5 a takovy ten povzdech nad sterilitu a nezabavnosti (coz jednu skupinu zajemcu muze odradit a jinou zase nalakat), tak se sam sebe ptam jestli by prave dieslova S5 nedavala vetsi smysl.
Me spis prekvapila uz v minule generaci A4/A5 bez bitdi. Pritom BMW ma 35d/40d v 3er uz druhou generaci a spatne se urcite neprodava (minimalne tak jako 35/40i). Kdyz clovek cte test benzinove S5 a takovy ten povzdech nad sterilitu a nezabavnosti (coz jednu skupinu zajemcu muze odradit a jinou zase nalakat), tak se sam sebe ptam jestli by prave dieslova S5 nedavala vetsi smysl.
teraz som mal 2 dni 320xd GT namiesto mojeho benzínu a po meste to je tragédia s tým rachtaním,zvýraznil to ešte start/stop keď som to zabudol vypnúť.
Dízel počuť aj pri mestkých jazdách ,či pri kick-downe v 335d F31 a to je lepšie odhlučnené ako tá moja haraburda.
Mig : poznať zvukový rozdiel R6 b vs d , ale skôr v meste a pri K-D
A k tomu Pežotu čo tu niekto spomínal 2.2hdi bola tichšia ako 320d
Dízel počuť aj pri mestkých jazdách ,či pri kick-downe v 335d F31 a to je lepšie odhlučnené ako tá moja haraburda.
Mig : poznať zvukový rozdiel R6 b vs d , ale skôr v meste a pri K-D
A k tomu Pežotu čo tu niekto spomínal 2.2hdi bola tichšia ako 320d
On chudák zřejmě bydlí v nějakém suterénním bytě a sousedi mu parkují výfuky přímo do okna. Nebo ráno stojí na zastávce autobusu a sousedi všichni jedou okolo. 😉
G AMG 63 je nejpozérštější auto na světě, jediný jemu přirozený habitat, kde dává smysl, je nějaký šestiproudý bulvár v Moskvě. 😉
Problém akt. bitdi vidím spíš v tom, že nová jednoturbová verze 200kw tdi jede úplně stejně a v reálu má o pár deci nižší spotřebu. 😉
v sucasnosti uz mame tak vyspele vozy ze postaci aj "bezny" arteon a mas uz vsade luxus a pohodu.. dnes uz ozaj clovek nemusi davat 3 melony za S kladu ako kedysi ked sa chce komfortne a pohodlne povozit.. tieto casy su nastaste uz fuc.. a je len otazka casu kedy tieto obrovske me***dany nahanajuce vsetko mozne uz skoncia nie zrovna slavne ...
Ma to na operak, plati uplne stejne.
A sorry, ale Vignale je nesmysl a kyc. Videl jsi to vubec nekdy? Myslim, ze je to preslap. To nema k premii o nic vic, nez jakekoli Mondeo, klidne v zakladu. Stejne jako ze Superba neni o nic premiovejsi auto v LaK nez v Ambition nebo Style. Je to jen vyssi verze vybavy, u Passatu odpovida Higline? Jenze Vignale vypada kycovite a ty kecy kolem toho, to je jak vtip.
A sorry, ale Vignale je nesmysl a kyc. Videl jsi to vubec nekdy? Myslim, ze je to preslap. To nema k premii o nic vic, nez jakekoli Mondeo, klidne v zakladu. Stejne jako ze Superba neni o nic premiovejsi auto v LaK nez v Ambition nebo Style. Je to jen vyssi verze vybavy, u Passatu odpovida Higline? Jenze Vignale vypada kycovite a ty kecy kolem toho, to je jak vtip.
...iba dorovnali 3.0 BiTDi v A6/A7 Competition ( tiez 240kW a "len" 2 turboduchadla ) 😉
edit: toz asi musim pockat kym zabere ranna kava a naucim sa rozlisovat 240 a 250 kW, lol... :😉 >😁
edit: toz asi musim pockat kym zabere ranna kava a naucim sa rozlisovat 240 a 250 kW, lol... :😉 >😁
myslim, ze to hovori o tom, ze v Sku ten dizajn pomohol a v case prichodu bol ozaj aktualny, C classe to zase pomaha v tom, ze aj ti co nemaju na Sko tak maju podobne vyzerajuci model... Ecko sa straca medzi tymi dvomi a nefunguje to
Jasně, přijedu s některým ze svých benzínových V6 a pak to poznáš. Ale chápu, když to někdo poslouchá pořád, tak mu to pak přijde naprosto normální.
za mna dnes uz v tejto triede jednoznacne hybridny pohon... dizle su uz na ustupe a coskoro s nimi nevkrocis ani do nejedneho velkomesta.... a osobne si ani neviem predstavit kupit si tak drahe luxusne auto prave s dizlom
Souhlasím s autorem. Podle mě je nový éčko designově proti předchozímu E hnus. To co vypadá na S majestátně. se k E nebo C absolutně nehodí.
GLK nemalo chybu...malo vizaz skutocne taku aku od medveda ocakavam... este "stare" Gecko je podla mna z medvedov vyzorovo stale fajn... ma v sebe tie povodne geny 😄
Libi se mi, jak (aspon podle me) jde charakteristika toho motoru k duhu tech vlastnosti kterymi je mercedes znam, tedy kultivovanosti a tou diskretnosti projevu sily, vse navic korunovano rozumnou spotrebou. Proste, prijde mi, ze ten motor v sobe snoubi vse, cim se ta znacka prezentuje, to ze svymi vlastnostmi, odpovida zamereni znacky a ovekavani klientely.
Otazkou je, co je to ta modularita, jestli jde o "unisex" zaklad z duvodu jeho sirsiho modelovaho vyuziti, nebo o snahu v ramci nej dodahnout sirsiho pojeti jizdni charakteristiky.
Jakoby snaha oslovit co nejsirsi zakaznictvo, byla nasledovana snahou podchytit svoji nabidkou, veskere mozne chute oblibence te ci one znacky, zkratka aby neprisel zkratka. A tak nedilnou soucasti znacek, jsou dneska dve zakladni vetve, sportovni a ta komfortni, pricemz mam pocit, jakoby slo spis o modu, se hlasit ke sportovnosti nez o opravdovou radost, kdy za komfortni ocekavani, jako by se mel clovek dneska pomalu stydet. A v teto souvislosti, jakoby si mnohe znacky zakladaly spis na tom rici "Vsak mi taky dokazeme byt sportovni" trochu se distancujic od "Vzdycky jsme si hlavne zakladali na komfortu".
Jako kdyz nekdo, kdo se stydi za komfort, si koupi mercedes v AMG provedeni, protoze by se stydel mit "jen" treba Jaguara, jakozto, mozna, v soucasnosti se ke sportovnosti nejvice otevrene hlasici znacky, kdy ssmozrejme, ze kompromis mezi premiovosti a dravosti, ne az tak splnuje.
Z toho pohledu se mi jako nejvyvazenejsi co do celkove funkcnosti, jevi BMW 5, ktere v sobe zdarile vyvazilo naroky na komfort a ridicskou vasen, kdy druhe jmenovane, jakoby nabizelo v zaloze, ke ktere lze kdykoli sahnout k jakozto, skoro bych rekl vice plnohodnotnemu nez jen dostacujicimu odkazu, aniz by cloveku nedavalo zjevne najevo svou uroven komfortu. A vlastne i co se tyce vzhledu, neni na tom petka vubec spatne, je dle meho proporcne subtilnejsi a hezci nez predchozi generace. Nevyvolava ve mne takove vykyvy jako treba Audi A5 s tim svym sokolim cumakem jinak vcelku hezke karoserie, ten ohyb alá "splav", se mi jak sam o sobe moc nezda tak i mi moc nesedi jako k celku. I predni svetla mi prijdou rozpacita, jakoby jejich vysledna podoba zaostala za moznostmi karoserie jak je do ni zakomponovat a tak i moc dobre nevypovidala o schopnostech toho, kdo je navrhl. Jakoby tvar byl az moc dan aerodybamickym tunelem, jinak si totiz neumim vysvetlit opodstatneni toho "sokoliho cumaku", kdy se mi nechce verit, ze ta, ehm "trochu", ehm "serednost" je vlastne jen "designovym vystrelkem", co do prakticke funkcnosti, nijak "nucene" neopodstanenym a tedy necim co s klidem na srdci ani nemuselo byt. Neni um udelat ultimatne krasne auto, bez ohledu treba na koeficient odporu vzduchu, a naopak ultimatne funkcni auto, bez ohledu na jeho krasu. Uvidime jak na tom bude A7 ktera vypada nadejne, kdy pak se mi jeste libi Q8, u niz se s tou, pro Audi trochu "kritickou oblasti" mezi kapotazi a maskou, pro me zatim vyporadali nejlepe. A snad i ta svetla na prvni dobrou doznala hezciho tvaru, kdy obecne mi prijdou jakoby byly obetnimi beranky, vysledkem uz nezvrazneho procesu, kterezto jsou predefinovavany "tak nejak podobou predku, ktera snad uz zacina buhvi kde", neb neni mozne jak kolikrat mnoha predni svetla vypadaji, kdy bud nekdy samy o sobe "tristi jakysi tvaroproud", nebo jsou i na nej az prilis vazani co do masky viz Kia Optima, coz jde ovsem udelat i lepe viz Arteon krom te jeho listy. Nevim, kdyby A5 nevypadala jako celek tak hezky, nic nereknu, ale takhle, "ten z niceho nic sesup na hrane" s ta predni svetla, to se proste nepovedlo, proste ne...
Otazkou je, co je to ta modularita, jestli jde o "unisex" zaklad z duvodu jeho sirsiho modelovaho vyuziti, nebo o snahu v ramci nej dodahnout sirsiho pojeti jizdni charakteristiky.
Jakoby snaha oslovit co nejsirsi zakaznictvo, byla nasledovana snahou podchytit svoji nabidkou, veskere mozne chute oblibence te ci one znacky, zkratka aby neprisel zkratka. A tak nedilnou soucasti znacek, jsou dneska dve zakladni vetve, sportovni a ta komfortni, pricemz mam pocit, jakoby slo spis o modu, se hlasit ke sportovnosti nez o opravdovou radost, kdy za komfortni ocekavani, jako by se mel clovek dneska pomalu stydet. A v teto souvislosti, jakoby si mnohe znacky zakladaly spis na tom rici "Vsak mi taky dokazeme byt sportovni" trochu se distancujic od "Vzdycky jsme si hlavne zakladali na komfortu".
Jako kdyz nekdo, kdo se stydi za komfort, si koupi mercedes v AMG provedeni, protoze by se stydel mit "jen" treba Jaguara, jakozto, mozna, v soucasnosti se ke sportovnosti nejvice otevrene hlasici znacky, kdy ssmozrejme, ze kompromis mezi premiovosti a dravosti, ne az tak splnuje.
Z toho pohledu se mi jako nejvyvazenejsi co do celkove funkcnosti, jevi BMW 5, ktere v sobe zdarile vyvazilo naroky na komfort a ridicskou vasen, kdy druhe jmenovane, jakoby nabizelo v zaloze, ke ktere lze kdykoli sahnout k jakozto, skoro bych rekl vice plnohodnotnemu nez jen dostacujicimu odkazu, aniz by cloveku nedavalo zjevne najevo svou uroven komfortu. A vlastne i co se tyce vzhledu, neni na tom petka vubec spatne, je dle meho proporcne subtilnejsi a hezci nez predchozi generace. Nevyvolava ve mne takove vykyvy jako treba Audi A5 s tim svym sokolim cumakem jinak vcelku hezke karoserie, ten ohyb alá "splav", se mi jak sam o sobe moc nezda tak i mi moc nesedi jako k celku. I predni svetla mi prijdou rozpacita, jakoby jejich vysledna podoba zaostala za moznostmi karoserie jak je do ni zakomponovat a tak i moc dobre nevypovidala o schopnostech toho, kdo je navrhl. Jakoby tvar byl az moc dan aerodybamickym tunelem, jinak si totiz neumim vysvetlit opodstatneni toho "sokoliho cumaku", kdy se mi nechce verit, ze ta, ehm "trochu", ehm "serednost" je vlastne jen "designovym vystrelkem", co do prakticke funkcnosti, nijak "nucene" neopodstanenym a tedy necim co s klidem na srdci ani nemuselo byt. Neni um udelat ultimatne krasne auto, bez ohledu treba na koeficient odporu vzduchu, a naopak ultimatne funkcni auto, bez ohledu na jeho krasu. Uvidime jak na tom bude A7 ktera vypada nadejne, kdy pak se mi jeste libi Q8, u niz se s tou, pro Audi trochu "kritickou oblasti" mezi kapotazi a maskou, pro me zatim vyporadali nejlepe. A snad i ta svetla na prvni dobrou doznala hezciho tvaru, kdy obecne mi prijdou jakoby byly obetnimi beranky, vysledkem uz nezvrazneho procesu, kterezto jsou predefinovavany "tak nejak podobou predku, ktera snad uz zacina buhvi kde", neb neni mozne jak kolikrat mnoha predni svetla vypadaji, kdy bud nekdy samy o sobe "tristi jakysi tvaroproud", nebo jsou i na nej az prilis vazani co do masky viz Kia Optima, coz jde ovsem udelat i lepe viz Arteon krom te jeho listy. Nevim, kdyby A5 nevypadala jako celek tak hezky, nic nereknu, ale takhle, "ten z niceho nic sesup na hrane" s ta predni svetla, to se proste nepovedlo, proste ne...
Prečo? Ty vole třeba proto, že to je ten jediný designový prvek, který mají obě auta stejný. Navíc O3 to dostala v rámci faceliftu, kdy se nový tvar světel narouboval na stávající auto, zatímco design MB-E s nimi už počítal, takže do celkového pojetí auta ta světla lépe zapadají. Jestli sis totiž všimnul, tak krom těch dělených světel ty auta vypadají úplně jinak. Takže o co pasuje na proporce MB-E nemusí nutně pasovat na O3.
Len mala poznamka k sedackam. Absolutorium. Je to prve auto v ktorom ma ani po 8 hodinovej jazde nic neboli, nemam nutkanie sa krutit, natahovat atd..
Nejsem e😜ert na MB, ale abych se přiznal, tak ten jejich designový jazyk je zatraceně dlouhý a pokryl všechny třídy. Čili, pro mě je těžké odlišit C od E nebo od S........ 8-s
Osobní dízláky končí, protože NĚKOMU stojí v cestě... 😉
Osobní dízláky končí, protože NĚKOMU stojí v cestě... 😉
Ano, o tom vím a taky tomu nerozumím...musí něco dělat sakra dobře že přitáhnou zákazníky i z dalekého okolí. Na příklad v Hodoníně se neuživil ani Ford dealer a Hodonín je 3x větší než Kyjov. S tou kupní sílou v Německu to není zase až tak úžasné...[odkaz]
Cooooo?
sopliak Frank! >😁
odteraz mi budes aj ty pekne vykat! :-!
( ja som videl Zappu nazivo, ked si ty este pocuval Samanthu Fox)
:yes: :yes: :yes:
mas pravdu, som uz duplovany dedecek
sopliak Frank! >😁
odteraz mi budes aj ty pekne vykat! :-!
( ja som videl Zappu nazivo, ked si ty este pocuval Samanthu Fox)
:yes: :yes: :yes:
mas pravdu, som uz duplovany dedecek
V Ecku bys vzadu urcite cestovat nechtel (mit to jako auto kde budes sedet casto vzadu) a o C se nema cenu vubec bavit, to je hracka pro deti. Velka jsou ta auta jen z venku. Nemuzes to porovnavat s mainstreamem, ten je prostornejsi. Vyjma sirky.
je to tak... navyse je to cele uz na jedno brdo... C,E,S su fakt jak take matriosky ;-\
este k tej predajnosti .. luxusne auta sedany obecne uz vo svete klesaju... ze sa zvysil pocet C a E je neprekvapujuci... lebo tie uz dokazu v mnohych veciach prave pozierat a parazitovat S kladu... lebo kto chce dnes super luxus a komfort ozaj uz nemusi prave S kladu ... ale vystaci si uz v pohode aj s novym C alebo E ( stejne su uz obrovske aj silne aj vyzeraju rovnako .. co je dalsi vlastny gol pre S kladu ) a tak S klada z roka na rok uz proste pada ku dnu... az casom to bude len kusovka.. lebo ju pozeru vlastni surodenci ktori sa na nu uz v podstate dotiahli technicky a ktori su este aj rozmerovo praktickejsi a financne dostupnejsi... evd nove Ecko je dnes u daleko sikovnejsie pritom fakt vyzera rovnako a na nejaky diuskomfort ani malo miesta sa tm uz tiez stazovat nikto nebude... sami sa tieto sedany pozeru navzajom.. krasne to vidno prave na poklesoch dnes uz zbytocnej S klady
este k tej predajnosti .. luxusne auta sedany obecne uz vo svete klesaju... ze sa zvysil pocet C a E je neprekvapujuci... lebo tie uz dokazu v mnohych veciach prave pozierat a parazitovat S kladu... lebo kto chce dnes super luxus a komfort ozaj uz nemusi prave S kladu ... ale vystaci si uz v pohode aj s novym C alebo E ( stejne su uz obrovske aj silne aj vyzeraju rovnako .. co je dalsi vlastny gol pre S kladu ) a tak S klada z roka na rok uz proste pada ku dnu... az casom to bude len kusovka.. lebo ju pozeru vlastni surodenci ktori sa na nu uz v podstate dotiahli technicky a ktori su este aj rozmerovo praktickejsi a financne dostupnejsi... evd nove Ecko je dnes u daleko sikovnejsie pritom fakt vyzera rovnako a na nejaky diuskomfort ani malo miesta sa tm uz tiez stazovat nikto nebude... sami sa tieto sedany pozeru navzajom.. krasne to vidno prave na poklesoch dnes uz zbytocnej S klady
no dpc,čo si ty mal dnes za vešteckú kašu na raňajky? Arteon a S klase dávať do jednej vety o komforte.Máš to podobné ako pretekár taxi Andy,tam je zase Superb uber alles
pride mi ako by medved setril na dizajne... financne... navrhnut 3 a viac uplne svojbytnych modelov je fakt tazke
A hlavne pri OL keď platíš dohodnutú splátku a phm , ktoré prejazdíš, čo je v tomto prípade plus mínus to isté 😉 Teda keď tá splátka bola naozaj rovnaká...
No tak to se dostáváme zpátky k těm tolerancím 😄 . Někomu diesel vadí méně... A další věc je, že některé benzínové přímovstřiky hnusně zasmrdí tím prvním výfukem hned po nastartování. Něco jako nové S400d je asi schopné ve volnoběhu odfiltrovat skoro veškerou síru a jiné naftové smrady, ale nepředpokládám, že to bude za 50k km stejné, nemluvě o regeneraci filtru. A co se týká zvukového projevu, je celkem zřetelně dieselový (tj. chrochtavý), ač samozřejmě značně tlumený. Tedy pokud nenastala nějaká revoluce a zvuk je naprosto odlišný od 350 d a všech ostatních dieselů...
Je srandovní, když se mě někdo zeptá "Co ti je tazke pochopit z toho co som napisal?" a přitom sám patrně nechápe, co jsem napsal já >😁 . Ale když to potřebuješ polopatě: můj předchozí příspěvek byl sarkastické vyjádření skepse. Neboli tě obviňuji ze lhaní. Být 15 minut v jakékoli uzavřené garáži u nastartovaného auta se spalovacím motorem, tak není možné, aby to nesmrdělo, ať už je to sazomet, nebo benzín. Rozdíl je ale v tom, že rakovinomet smrdí prakticky všem kromě těch, co už jsou na to zvyklí, zatímco benzín (pokud je samozřejmě technicky v pořádky) nemálo lidem voní. Ale být několik minut v benzínovém oparu není nic příjemného (o sazích z nafty nemluvě). Takže nelži, chlapečku 😄
"Moderní" a "smrad a chrochtání" se nijak nevylučuje. Dealer mi nemůže ukázat nic, co už jsem neviděl.
Elementární logika ti moc nejde.
Elementární logika ti moc nejde.
Donedávna bol Mercedes autom pre starších pánov, dnes vie osloviť ďaleko širšie spektrum a to bol myslím hlavný designérsky zámer a očividne sa im podaril. 😄
Tak ještě jednou a srozumitelně. Deset roku starý benzin bude mít všechny hodnoty lepší než moderní nafta😊
Psal sem rozumnějšim 😉
Třeba archeologoií? 😄
Myslim že se určitě daj 2 roky života strávit něčim lepšim než v zelenym :-! 😉
Třeba archeologoií? 😄
Myslim že se určitě daj 2 roky života strávit něčim lepšim než v zelenym :-! 😉
Tož já jsem si odkroutil celé 2 roky a taky jsem nebyl hned po vojně zrovna nadšený. Ale s odstupem času mě došlo, že to nebyly tak úplně provařený 2 roky. Stal se ze mě samostatnější a sebevědomější člověk schopný dělat rychlá rozhodnutí. Proto jsem hned krátce po vojně, po druhém "osvobození" RA v roce 1968, odtud zmizel. Myslím, že kdybych neprošel tou vojnou, tak bych zde zůstal smrdět a živořil jako moji vrstevníci. :-!
Neznám hezčí "gazyk". A to, jakým způsobem to auto drží cenu je taky velmi silný argument. O jeho "šarmu" se není třeba zmiňovat😊
prípadne Dubai či SAE 😄 V obrnenej verzii dobre odslúži u hocakého diktátora či bossa. >😁
da sa suhlasit, V8 ale kombinuje podmanivy zvuk s kultivovanostou aj u diesla a samozrejme uplne nekompromisnu a nenutenu dynamiku... ako ropakovy TOP by som to v S urcite rad videl vedla S500
podla mna kazdy v Ingolstadte od upratovacky az po Rupinia ( Stadlera >😁 ) vie, ze prave V6 BiTDi bol ten lepsi kasovy trhak, minimalne tu v EU. Problem vidim skor v tych prebehnutych naftogatiach. SQ7 bola hotova este predtym, tieto nove S-ka to uz ale asi ovplyvnilo... :-!
teda dufam, ze sa mylim a nejaky uctovnik im povie - urobte ! Ved to bude zarabat looooveeeee >😒] 😉
teda dufam, ze sa mylim a nejaky uctovnik im povie - urobte ! Ved to bude zarabat looooveeeee >😒] 😉
Kdyz uz jag zminujes, kdy jaguar posunul XE S z 340 na 380k? Tahle zmena me uplne minula, a pritom to z jagu udelalo nejvykonejsi civilni stredni premii ktere se 340i, S4 i C43 AMG divaji vykonove na zada.
pracuju na novej generacii V6 BiTDi - suskandy suskaju, ze to bude "eBiTDi" >😁
Co je logicke, kedze vsetky novopredstavene Audi uz zvladaju 48V, toz 1 klasicke turbo a 1 EAV. Ciel je jasny - vykonovo nezaostat, odozva na pokyn pravej nohy klasickych max. 250 ms a spotreba nizsia ako konkurencia.
Ked sa vratim do minulej generacie tychto motorov, tak v "stredne triednom voze" bolo BiTDi len v SQ5 - proste to videli tak, ze potrebuju "S-ko" od Q5ky s naftou - bola tomu viac naklonena doba... :-!
Ci daju nove V6 eBiTDi do A4/A5/Q5 a urobia z toho naftove S4/S5/SQ5 teraz nemam taku odvahu tipovat, ako pred dvoma rokmi. :😉
A podla toho ako sa tam vyvinie situacia, tak budem mat nejake voditko, ze ci je teda realna buduca "S6 V8 TDi"
Co je logicke, kedze vsetky novopredstavene Audi uz zvladaju 48V, toz 1 klasicke turbo a 1 EAV. Ciel je jasny - vykonovo nezaostat, odozva na pokyn pravej nohy klasickych max. 250 ms a spotreba nizsia ako konkurencia.
Ked sa vratim do minulej generacie tychto motorov, tak v "stredne triednom voze" bolo BiTDi len v SQ5 - proste to videli tak, ze potrebuju "S-ko" od Q5ky s naftou - bola tomu viac naklonena doba... :-!
Ci daju nove V6 eBiTDi do A4/A5/Q5 a urobia z toho naftove S4/S5/SQ5 teraz nemam taku odvahu tipovat, ako pred dvoma rokmi. :😉
A podla toho ako sa tam vyvinie situacia, tak budem mat nejake voditko, ze ci je teda realna buduca "S6 V8 TDi"
...z čeho prosím? Já tu nejsem ten, kdo si potřebuje obhajovat svůj chrochták pohádkami o "moderní technice", aby ušetřil pár korun na pohonných hmotách.
Samozřejmě, že je to do značné míry o objemu, ale jaká je šance, že ti někdo nabídne dieselový čtyřlitrový R6? 😉
Proti géčku vůbec nic nemám, jen říkám, že ve verzi AMG je to nejpozérštejší auto uber alles. 😄 😉
Napsal jsem "M-třídami", nikoliv M-třídou. Mám tím na mysli všechny SUV od Mercedesu: GLA, GLC, GLC Coupé, GLE, GLE Coupé, GL. Pro toho, kdo chce porozumět, to není problém. Kdo nechce, dělá se chytrým....
Prosím netykejte mi, pane mariachi. Chováte se jako dopravní policie ČR, když píše na tabule nad dálnicí "uprav rychlost" a podobně. Jde o naprosté buranství. Jste buran.
Prosím netykejte mi, pane mariachi. Chováte se jako dopravní policie ČR, když píše na tabule nad dálnicí "uprav rychlost" a podobně. Jde o naprosté buranství. Jste buran.
Nejlepsi na tom vsem bude, az tu s nama bude stinger s vicevalcem a klasickou koncepci, a nekteri budou furt klast passat na uroven premie a Kia bude dal jen... Kia. 😄
Jeste usmevnejsi je kdyz stredni mainstream dava nekdo na uroven vyssi stredni premiove. No, snad to nebude rovnat k 3er, te preci konkuruje oktavka (pisu "konkuruje", cti "je lepsi nez").
Nekdo holt skrze sve fandovstvi nevidi, neslysi...
Jeste usmevnejsi je kdyz stredni mainstream dava nekdo na uroven vyssi stredni premiove. No, snad to nebude rovnat k 3er, te preci konkuruje oktavka (pisu "konkuruje", cti "je lepsi nez").
Nekdo holt skrze sve fandovstvi nevidi, neslysi...
by som povedal ze by to kludne mohlo byt aj C klasse alebo snad E klasse? .. akoze ta vzajomna podoba je neskutocna 😒
3,7 milionu za bílej taxikářskej či kolotočářskej nevkus, navíc se zcela neperspektivním dieselem a sedačkama z hnědýho prasete, který připomínají lacinej bordel? Tak to jo ... :no: >😒]
Mně se tedy C, E ani S současných generací nikdy příliš nelíbily. Aktuální sedmička svým designem esko zcela deklasuje.
ved prave o to ide ze to bol klasicky medved.... ze to nie je zrovna auto pre 20 rocnych ani barbiny je jasne... vecna skoda ze medvede takto zgulateli... teraz nic proti gulatej F500-ke alebo levante ... ale zrovna medvedom hrany sedeli
Je pohodlnejsi, zere jen o malo vic i pres vyssi vykon, praktictejsi, lip se ovlada a pocit nejakeho osizeni nebo levneho auta z nej nemas. Ma tam i led svetla, lepsi sedacky atd..
To je, kdyz srovnavas dve konkretni auta.
To je, kdyz srovnavas dve konkretni auta.
suhlas... uz sme o tom pisali viaceri ze tento bananovy pompezny styl prave a jedine na S klasse funguje .. vzhladom na zameranie "luxusneho" vozu je to fakt ok... ale uz C a E su fadne nudne a vlastne vizualne za taku cenu hodne slabe.... je to fadne suhlasim... take uz bez stavy... bohuzial casy ked si E klasse od S klady rozoznal na kilometer su uz prec.. minule vedla seba na krizovatke vidim medveda a az na treti pokus som uhadol aky je to model... a to zase uz tie auta nejaky ten piatok sledujem... co ma ale najviac "stve" je zistenie ze ma proste dnesne medvede uz nijako "nepritahuju" ... bmw to iste... akosi uz necitim tu naklonnost k tymto "superznackam" ktore som este pred nejakymi 10 rokmi mal tak rad a vzdy im fandil... dnes popravde ma uz viac zaujima povedzme lexus alebo honda suzuki mazda mitsubishi kia toyota jeep a podobne ... celkovo je dnesna D3 jedna velka dokonala nuda
Fox si pamatam ako vyliezala s tymi kozama z toho bazenu a kricala boys boys boys....
sucasny styl mercedesu je preto tak uspesny lebo uz nezaujima len gentlemanov ale aj kdejake barbiny... navyse mi pride coraz globalnejsi... staci si ale odmysliet tie obrovske masky a razom to moze byt uz hocico.. dnes snad uz len volvo ma ozaj dizajn na ktorom vzdy spoznas ze ide o volvo
k poslednemu odstavcu.... aj sucasny megane na ma posobi ovela vacsi hodnotnejsi a robustnejsi ako ten spred 15 rokov... tento trend zvacsovania sa tyka kazdej znacky a kazdeho modelu.... aj clia pola mazdy6 civicu CR-Vcka proste kazdeho.. auta sa proste stale zvacsuju.. aj ked donekonecna to nepojde tak len cakam kedy sa to zastavi 😲
PS: M trida dnes je uz GLE 😉
k poslednemu odstavcu.... aj sucasny megane na ma posobi ovela vacsi hodnotnejsi a robustnejsi ako ten spred 15 rokov... tento trend zvacsovania sa tyka kazdej znacky a kazdeho modelu.... aj clia pola mazdy6 civicu CR-Vcka proste kazdeho.. auta sa proste stale zvacsuju.. aj ked donekonecna to nepojde tak len cakam kedy sa to zastavi 😲
PS: M trida dnes je uz GLE 😉
Ale hybrid je zas na prd na dálnici, to pak s sebou taháte třeba čtvrt tuny balastu prakticky pro nic... nicméně souhlasím, "prémii" s naftou bych si nikdy nepořizoval.
predosle E-cko nemalo chybu..a aj ten hranaty styl GLK-cka sa mi pacil podstatne viac ako to co predvadza nove GLC ;-\ ( alebo si len spomenmne na prve SLK.... nema chybu ) ... a zrovna medvedom vzdy hrany sedeli ... vzdy ... ale tieto pompezne kabelky co robia dnes ( navyse su vsetky uplne rovnake ) su dokazom akejsi vizualnej bezradnosti... je to cele fadne nudne ... nezaujimave.. a robene vsetko akoby uz len z povinnosti.. chyba tomu nejaka vizualna pridana hodnota... aku ma povedzme lexus alebo honda a podobne
jediny pekny medved je dnes paradoxne stare Gecko ;-\
PS: pred par dnami som u nas v Cermeli videl ten novy sportiak AMG GT v takej zlatistej farbe.... akoze ta maska a svetla k tej placke vobec nepasuju.... neskutocna disproporcia spredu ... prislo mi to tiez take akoze "sportiak z povinnosti" ale krasne to teda fakt nie je... nazivo fakt nie
jediny pekny medved je dnes paradoxne stare Gecko ;-\
PS: pred par dnami som u nas v Cermeli videl ten novy sportiak AMG GT v takej zlatistej farbe.... akoze ta maska a svetla k tej placke vobec nepasuju.... neskutocna disproporcia spredu ... prislo mi to tiez take akoze "sportiak z povinnosti" ale krasne to teda fakt nie je... nazivo fakt nie
Ty takhle povazujes koncern VW, nekdo kdo je podobne zaslepenej na fordy tak bude povazovat mondeo, dalsi insignii, vsem vam to ukaze fanousek mazdy kterej vam vsem na okresce ujede a nejvic se pritom u rizeni pobavi a tak furt dokola.
A premie bude furt premii a mainstream mainstreamem. Ostatne nejlepe to reflektuje prave cena za kterou se prodavaji passaty a za kterou jde premie.