Videa
Ficus
5
Opět slátanina už od nadpisu... Opravdu jsou tam všichni taková jelita, jako co píšou ty články? Asi jo, jinak by to nemohli pustit mezi čtenáře...
Přejít do diskuze
ze Mazda pracuje IBA na motore SPCCI. Ziadne HCCI nebude. Sledovali ste vobec tu genezu okolo toho? Zjavne nie, lebo inak by ste vedeli, ze prave z udajneho HCCI sa nakoniec vyklul koncept SPCCI. Vidim, ze uroven novinarciny na tomto serveri ide fakt rapidne dolu!
"Nejprve se objevil benzinový motor HCCI, který dle vyjádření automobilky nepotřebuje spalovací svíčky."
Spalovací svíčky ? To jako ty ze hřbitovů ? >😁 Raději zapalovací. (2. odstavec)
"Naopak v okrajích spalovacího by se měla k zapálení směsi využít vysoká teplota vzniklá kompresí." Spalovacího čeho ? Asi prostoru. (5. odstavec)
Spalovací svíčky ? To jako ty ze hřbitovů ? >😁 Raději zapalovací. (2. odstavec)
"Naopak v okrajích spalovacího by se měla k zapálení směsi využít vysoká teplota vzniklá kompresí." Spalovacího čeho ? Asi prostoru. (5. odstavec)
Oni jen pitomci byli líní přeložit to jako "křížence". Motor je křížencem benzínu a dieselu.
Tak nevím, třeba Fabii crossover prý nahradí, ale montovat ho rovnou do aut..? To i do MX-5..? 8-s
Jasně, je to pouze lenost nebo stupidita autora... Nicméně podle nadpisu by jeden řekl, že u Mazdy bude crossover jako doplňková výbava...
Možná neuveřejnili video, ale novinářům SPCCI vysvětlili a dali jim k tomu podklady. A bylo to myslím týden nebo dva před autosalonem (Mazda má u Frankfurtu vývojové středisko). Novináři měli i možnost se projet prototypem.
Prezentácia konceptov bola na autosalone, ale video vysvetľujúce princíp SPPCI bolo uverejnené pred šiestimi dňami.
Tak, pokiaľ ide o to sa niečo dozvedieť, konkurencia to vysvetlila lepšie a o pár dní skôr😒br />
[odkaz]
Tunajší autor to riadne odflákol.
Tunajší autor to riadne odflákol.
Co tě k této myšlence vede? Tahle vylepšení se točí kolem částečné zátěže, protože tam mají zážehové motory výraznou slabinu a tam tráví spoustu času. Z toho, co jsem o tom motoru četl, nebylo úplně jasné, v jakém režimu běží pod plnou parou. Zdá se, že by to mohl být Millerův cyklus. Jen vím, že je tam kompresor (ne turbodmychadlo), který má udržet směs chudší i při vyšší zátěži. To ve mne vyvolává trochu drbání se za uchem. Ale věřím, že to mají spočítané a otestované.
Zarazilo mě také to, že si s pevnými částicemi, které tenhle proces produkuje (značná slabina vrstvení směsi), poradili vyšším tlakem (klasické řešení u přímého vstřikování, které vede k produkci jemnějších částic) místo filtrem (což by dnes člověk čekal).
Zarazilo mě také to, že si s pevnými částicemi, které tenhle proces produkuje (značná slabina vrstvení směsi), poradili vyšším tlakem (klasické řešení u přímého vstřikování, které vede k produkci jemnějších částic) místo filtrem (což by dnes člověk čekal).
I to je trochu nadnesené. Ve své podstatě je to pořád zážehový motor. Spíš mi to přijde jako variace na staré známé vrstvení směsi.
to je tzv. sendvičová mazda, kdy je na CX-3 aplikována CX-5, respektive výplň zavazadlového prostoru doplněna slisovanou Mazdou 6 ještě na přání k nejvyšší výbavě... ale lepší je teda objednat si plnohodnotnou rezervu, protože taková nadstanfdardní výbava už je spíše pro nadšené fanoušky a postrádá smysl podobně, jako nadpis článku....
Fuj tajxl, tohle se vážně nepovedlo...
Fuj tajxl, tohle se vážně nepovedlo...
Niekedy mám pocit, že to preženú len cez google a korekciu spraví brigádne popri manikúre Míša...