Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test bezpečnosti sedadel: Mezi malými vozy je nejlepší Daihatsu a Renault

Výzkumný ústav německého svazu pojišťoven (UDV) zveřejnil výsledky srovnání bezpečnosti sedadel. Mezi malými vozy uspělo Daihatsu Cuore a Renaulty Clio a Modus.
Zpět na článek
2. 8. 2008 12:27
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:44
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:56
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:25
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:29
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:22
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:26
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:30
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:33
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:42
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:48
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 12:54
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 13:01
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 13:06
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 14:56
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 15:00
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 13:01
2. 8. 2008 13:54
neregistrovaný "nick02"
2. 8. 2008 14:58
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 17:24
3. 8. 2008 18:53
2. 8. 2008 17:24
2. 8. 2008 19:23
2. 8. 2008 20:35
2. 8. 2008 20:38
2. 8. 2008 20:45
15. 8. 2008 09:26
2. 8. 2008 20:39
2. 8. 2008 20:45
2. 8. 2008 20:49
2. 8. 2008 20:51
2. 8. 2008 21:07
2. 8. 2008 21:13
2. 8. 2008 21:15
2. 8. 2008 21:20
2. 8. 2008 21:28
2. 8. 2008 21:33
2. 8. 2008 21:24
2. 8. 2008 21:03
2. 8. 2008 20:58
2. 8. 2008 21:08
2. 8. 2008 21:12
2. 8. 2008 21:14
2. 8. 2008 21:26
2. 8. 2008 21:32
2. 8. 2008 21:35
2. 8. 2008 21:52
2. 8. 2008 21:56
2. 8. 2008 21:58
2. 8. 2008 22:09
2. 8. 2008 22:12
2. 8. 2008 22:21
2. 8. 2008 21:57
2. 8. 2008 21:47
2. 8. 2008 21:52
2. 8. 2008 21:53
2. 8. 2008 22:10
2. 8. 2008 22:12
2. 8. 2008 22:14
2. 8. 2008 22:16
2. 8. 2008 22:19
2. 8. 2008 22:41
2. 8. 2008 22:49
2. 8. 2008 23:11
2. 8. 2008 23:22
3. 8. 2008 09:06
3. 8. 2008 11:22
2. 8. 2008 09:50
Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
VW Polo - nevyhovující. Už a ji tady jsou spiklenci!!!! Brácho, pošli je nafasovat ručníky...!!Hned... :yes:
Rozbalit vlákno
15
2. 8. 2008 10:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:07
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
i tak se to dá vykládat.. nicméně nevyhovující neobkecáš >:D
15. 8. 2008 08:51
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Tak předně by bylo dobré si ujasnit označení těch hodnocení. Od nejlepšího řazeno to je dobrý - akceptovatelný- dostatečný - nevyhovující/nehodnoceno.
Nojo, páte pravdu, Grande Punto (tedy to bez aktivních opěrek, to s aktivními patří k nadprůměru) dopadlo stejně špatně jako nová Mazda 2, malé Peugeoty nebo Toyoty, hůř než Renaulty, Daihatsu, Fabka a Mini, ale zase líp než VW, Opel, Honda nebo Mitsu.
A docela mě mrzí, že z koreje se tam zase hodnotí jenom Daewoolet. Dost lidí tu jezdí Getzem, Atosem nebo Picantem. Určitě víc než třeba těch Mini nebo Daihatsu...
Avatar - miromen
2. 8. 2008 10:18
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Ty voe jak je to možny ty WW jsou tak hnusny a ještě ktomu nekvalitni kuwa jak je to jen možny.
2. 8. 2008 10:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
2. 8. 2008 10:37
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Staré Punto tem není, jen Clio a Ibiza.
2. 8. 2008 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
2. 8. 2008 10:43
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Nevím, ale je to dost dobře možný. Přece jenom je to deset let starý auto, Polo osm. To by nebylo dobrý kdyby za tu dobu nedošlo ke zlepšení ne?
2. 8. 2008 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
2. 8. 2008 10:59
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Jde o to že VW v této třídě nic dalšího nemá. Kdo chce bezpečnější Renault, připlatí si ke Cliu II odpovídající obnos a má Clio III nebo Modus.
Avatar - Ricardo
2. 8. 2008 11:00
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Pardon bavíme se o Fiatu. Tedy připlatí k Puntu Classic (není ale v testu, nevím jak by dopadlo) odpovídající obnos a má Grande Punto nebo Ideu nebo Lineu (ale obě zase v testu chybí)
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:08
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
je co vyčítat neboť jej VW stále prodává.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 15:47
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
No ale nová Fabie taky kdo ví jak neuspěla... Jak vysvětlíš tohle? Nový model a...?
2. 8. 2008 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:42
Re: Polo - nevyhovující, neb konečně to někdo napsal.
Druhý nejlepší byl Daihatsu
2. 8. 2008 10:22
Renaul = bezpečnost
Opět se ukázalo kdo udává trendy v bezpečnosti ve svě třídě. Můžeme mu např. poděkovat za zavedení standardu 6 airbagů, což v r. 2002 bylo spolu s 5* craschtestem velkým povzbuzením i pro ostatní automobilky. Některé však tuto rukavici dodnes nezvedly.
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2008 10:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
77
2. 8. 2008 10:29
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Ten článek o střetu audiny s fiátkem byla kritika a ne oslava Audi. Je smutné, že jsi to pochopil naopak.
2. 8. 2008 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2008 10:32
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
No právě, že audi je nebezpečné. S tvojí logikou by jsme všichni jezdili v tancích.
2. 8. 2008 10:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2008 10:50
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Pořád nic nechápeš, problém je v nebezpečnosti Audi pro ostatní. Ty asi vůbec nechápeš, že někdo taky testuje ohleduplnost aut při srážce s chodci. Jde pře jen o mě !!! Co mi je po ostatních.
2. 8. 2008 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2008 10:55
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Prostě tvoje logika vede k tankům, zprvu lehkým, pak težším až k nejtěžším, které pak ale budou tahat koně. Prostě dělat tanky na přepravu lidí není řešení. Já teda osobně ve válce s lidmi nejsem.
2. 8. 2008 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:09
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
a proto ADAC vzkázal AUDI - přepracujte Q7 >:-[]
2. 8. 2008 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:19
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ty si větší ********** než sem si myslel. Každému inteligentnímu člověku je jasné, že neSUV nejdou přepracovat tak aby odolaly SUV vozům. Mimochodem XC90 se zastavilo o sedačku řidiče Golfu5.
2. 8. 2008 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:22
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Výsledek G5 po nárazu s XC90 - těžce poraněná hlava, hrudník, břicho, rozdrcené holeně >:D
2. 8. 2008 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:27
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
A není to jedno? Nemusím být doktor nebo medik jako Ronault abych věděl, že jsou to zranění neslučitelná se životem. >:D Proč ten Golf sakra nepředělají, když je to nebezpečné??
2. 8. 2008 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:31
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ty si větší * než sme doufali. Chápeš, že měl rozdrcené nohy??
2. 8. 2008 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:37
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
a já říkám, že golf je stejně nebezpečný při střetu s velkým SUV jako miniauto
2. 8. 2008 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:52
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ty si * nehorázný
2. 8. 2008 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 15:53
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Ano, tato zranění by neměla být slučitelná se životem, ALE podívej se na 507 a máš tady důkaz, že se dá žít i bez mozku
2. 8. 2008 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:16
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ten klaun už pár těch nesmrtelných jezdců pitval.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 19:57
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
jj, pár jsem už jich přežíz >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:11
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Ale kolego za život jich ještě přeřízne >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:27
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Jednodušejc to řidič Golfu nepřežil.
2. 8. 2008 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:36
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
jasně s těžce pohmožděnou hlavou, hrudníkem, a nohami totálně v *.u, uuurčitě bys to přežil >:D :yes:
2. 8. 2008 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:52
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
na rozdíl jsem už měl anatomii >:D
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:44
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Mrtvej
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:53
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
sice bys byl mrtvej, ale přežil bys. Si neviděl Korbu 11? >:D
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:56
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
>:D Tak tohle mě dostalo >:D
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:25
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Při čelním nárazu Sorenta do Golfu si řidič Golfu ťukl hlavou do nárazníku Sorenta.
2. 8. 2008 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:29
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
[odkaz]
2. 8. 2008 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:22
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Danielku, dvě auta jedou proti zdi rychlostí 60km/h. Jsou to Audi Q7 a Fiat 500. V kterým bys radši seděl?
2. 8. 2008 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:26
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
A proč?
Avatar - T613
2. 8. 2008 12:27
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
aby nám udělal radost :-!
2. 8. 2008 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:30
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Mozná proto, že je bezpečnější než Q7?
2. 8. 2008 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:33
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
¨Pak bys dopadl hůř než frajer v F500
2. 8. 2008 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:42
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Tak ty jseš ještě blbší než jsem si myslel. Tyhle nesmysly si běž říkat Übermainstreamovi. Poplácá tě za to po zadečku.
2. 8. 2008 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2008 13:38
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Myslim, ze by se to nemelo pausalizovat jen na Audi, potazmo na Q7. Myslim, ze zadne jine vetsi SUV by nedopadlo "lepe".XC90, X5(X6), ML, GL a dalsi, ti by tu 500 sesrovotali taky naprosto stejnym stylem. Je to proste problem vsech (vetsich) SUV.
Avatar - T613
2. 8. 2008 13:58
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ty to víš, já to vím, všichni to ví jen dvěma týpkům to nedokáží. Z toho ten starší to hraje
2. 8. 2008 13:59
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
:-) >:D Prisla ti vcera SZ? Doufam, ze ji to odeslalo. :-)
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:21
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
přišla ;-)
2. 8. 2008 19:29
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
A das ho do te ankety tedy? :-)
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:34
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
jasně, víc v SZ. dostals?
2. 8. 2008 19:55
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ee, zatim ne.. mozna to chvili trva, snad prijde
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:22
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
chyba byla na mé straně. opraveno ;-)
2. 8. 2008 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:22
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
včetně nižší střední, možná i střední
2. 8. 2008 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:35
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
jinými slovy problém je v SUV
2. 8. 2008 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:38
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
problém je v konstrukci suv, proto doporučení ADACu aby bylo překonstruováno. Ne naopak hlupko
2. 8. 2008 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:51
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ty hlupáku jeden nejde o tvrdost, ale jde o to aby se SUV při kontaktu s neSUV vozy deformovala stejně jako při vzájemném střetu dvou neSUV vozů! Aby SUV nepřenášela veškerou svou energii na konstrukci neSUV! tady nejde ani o tu váhu! Jde o konstrukci vozu! Střet Q7 vs A8 by dopadl totální demolicí A8, protože ta podobně jako Golf5 a F500 by musela zachytit veškerou energii nárazu!
2. 8. 2008 19:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:58
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
kristepane najdi si něco proč se auta musí deformovat :-O 8-s
2. 8. 2008 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:06
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
napsal jsem ti to o dva příspěvky výš hlupáku! máš to přesně pospáno i v článku na auto.cz kde se popisuje Q7vsF500!
2. 8. 2008 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:24
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
ty si hlupák! GAZ 21 ti taky rozšrotuje fabii, a přesto v té Fabii to přežijí! Nejde o pevnou konstrukci! Jde o rozložení sil!
2. 8. 2008 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:45
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
uhodils hřebíček na hlavičku. A přesně touto pevnou konstrukcí je i SUV pokud se střetne s neSUV vozem. Proč? Protože mu při tomto střetu nefungují jeho deformační zóny a veškerou svou energii přenáší na konstrukci neSUV vozu. Jenže tato není schopná zachytit, nebo´t to není z fyzikálního hlediska možné. Důvod? Jednoduchý, SUV je natolik vysoké, že celou bezpečnostní konstrukci neSUV nadjede, a ta tak postrácí smysl. Proto v F500 explodoval pytel. Proto byl v Golfu 5 řidič rozdrcen.
2. 8. 2008 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:52
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
a proč neudělat SUV tak, aby se při kontaktu s normálními vozy lépe deformovala?
Avatar - Blue Sun
2. 8. 2008 21:09
Re: GRANDE HVIEZDIČKY
Protože s tím Matelko nesouhlasí.
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 12:48
pidi auta zakázat!!!
všechna tahle auta s x hvězdičkami jsou úplně na hov.
vemte jakékoli daihatsu, punto... a pošlete ho proti jakémukoliv SUV a uvidíte jak dopadne.

buď zakázat, nebo ať si majitelé těhle plechovek platí léčebné výlohy sami!!!

ten svět je teď posraným navrch. Když někdo konečně vyrobí bezpečné auto (Q7, Touareg, XC90...), tak mu doporučej: udělejte ho z gumy ať neohrozí socky v těhle nákupních taškách.

Kdyby majitel tohodle Hčka seděl v puntu, tak ho ten grázl vzal sebou:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
28
2. 8. 2008 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 12:54
Re: pidi auta zakázat!!!
všechna tahle SUV jsou úplně na hov.
vemte jakékoli Q7, X5... a pošlete ho proti jakémukoliv tiráku a uvidíte jak dopadne.

buď zakázat, nebo ať si majitelé těhle plechovek platí léčebné výlohy sami!!!

ten svět je teď posraným navrch. Když někdo konečně vyrobí bezpečné auto (Tatra 815, Renault Magnum...), tak mu doporučej: udělejte ho z gumy ať neohrozí socky v těhle rádoby teréňácích.
2. 8. 2008 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 13:01
Re: pidi auta zakázat!!!
To jako, že bych schválně najížděl jen do aut s kterýma si poradím? Sednu do 815 a poradim si s každým. >:-[]
2. 8. 2008 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "PREMDA"
2. 8. 2008 13:06
Re: pidi auta zakázat!!!
A já tobě, že nejlepší je být odolný proti všem. :-!
2. 8. 2008 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 14:56
Re: pidi auta zakázat!!!
99% pravděpodobnost že tě sejme osobák
1% že tě sejme autobus nebo náklaďák

další komentáře nemaj smysl, jenom plácáš do klávesnice
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 15:00
Re: pidi auta zakázat!!!
schválně co ti řekne stará až jí oznámíš ber děcka, jedeme 815kou k moři :-)

PS:letadla padaj, vlaky smrděj ale ty máš v 815ce stromeček >:D
2. 8. 2008 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:23
Re: pidi auta zakázat!!!
Hummer je taky náklaďák
2. 8. 2008 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:25
Re: pidi auta zakázat!!!
není vůbec poloviční neb překračuje 3,5tuny, tudíž spadá mezi nákladní vozy. Potřebuješ na něj řidičský průkaz typu C
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:21
Re: pidi auta zakázat!!!
A náklaďáky nejezdí po silnicích?
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 15:59
Re: pidi auta zakázat!!!
Takže teoreticky bychom všichni měli mít doma jednu rodinnou Scanii a do města Renault Magnum nebo M-B Atego, ti si poradí se vším...? Tak jsi to myslel? Proč ty jezdíš teda nebezpečnou trojkolkou?
2. 8. 2008 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:12
Re: pidi auta zakázat!!!
můžu ti důvěrně sdělit, že Ronault opravdu, ale opravdu francouzské auto nemá >:-[]
2. 8. 2008 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:21
Re: pidi auta zakázat!!!
Jak to, že nemám? Mám Ti ho přivézt ukázat, do 40 minut jsem u Tebe >:-[]
2. 8. 2008 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:26
Re: pidi auta zakázat!!!
a stejný vztah mám s 1/3 zde zúčastněných diskutérů. ;-)
2. 8. 2008 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:41
Re: pidi auta zakázat!!!
tak s těmi v bližším kontaktu nejsem. Ale s navtechem, matesem, ronaultem, ricardem, webpajou a v dohledné době snad i s Pierrem a markem určitě :-)
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:26
Re: pidi auta zakázat!!!
dovezeš Maruš? Nedovezeš, tak zůstaň v noře >:D
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:32
Re: pidi auta zakázat!!!
Dobrá, zůstanu v noře s Maruškou >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:41
Re: pidi auta zakázat!!!
a uši sis myl?
Avatar - Blue Sun
2. 8. 2008 21:13
Re: pidi auta zakázat!!!
Co je to za divnou logiku??? Naopak, nikoli malá auta, ale SUV omezit. SUV (a zvláště ta městská, pětimetrová) jsou něco, co působí problémy na silnicích, ne malá auta.
3. 8. 2008 18:50
Re: pidi auta zakázat!!!
Tohle může napsat jen naprostej primitiv, a ty jím zřejmě budeš. :no:
Avatar - T613
2. 8. 2008 13:01
VZKAZ PRO 507
JE NÁM ÚPLNĚ JEDNO MILÝ MATELKO CO SI MYSLÍŠ, CO PÍŠEŠ, CO VÍŠ. JSI OSTUDA, SVRAB TOHOTO WEBU. VŠICHNI AŽ NA PÁR JEDINCŮ TĚ MAJÍ PLNÉ ZUBY A JSI JIM K SMÍCHU. JEDINÝ KOMU NEVADÍŠ A MÁ TĚ RÁD JSI GTI. S KÝMKOLIV JINÝM PROMLUVÍŠ SI O TOBĚ MYSLÍ JEN TO NEJHORŠÍ. ANO S KÝMKOLIV. VČETNĚ LIDÍ CO PRO AUTO.CZ PUBLIKUJÍ. ŠANCÍ JSI OD NÁS DOSTAL VÍCE NEŽ DOST.

S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY

P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "nick02"
2. 8. 2008 13:54
Re: VZKAZ PRO 507
Cuore, Clio, Modus, T613: :yes:
neregistrovaný ".Deadlift"
2. 8. 2008 14:58
Re: VZKAZ PRO 507
co to je???
chlapci, běžte si to vyříkat za roh

jo a capslock se dá i vypnout ;-)
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 16:15
Re: VZKAZ PRO 507
Ty jsi tady nový, viď? časem poznáš a pochopíš i ten Caps
2. 8. 2008 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 8. 2008 18:53
Re: VZKAZ PRO 507
Hele, ty už ses se svou inteligencí předvedl u článku výše,takže dost.
2. 8. 2008 16:29
Re: VZKAZ PRO 507
jednoducho ignorovat,ignorovat,ignorovat. 506 pokusov na roznych serveroch skoncilo banom, 507. mu zatial vychadza. Tym ze na neho reagujete a oponujete mu, ho krmite dalsou energiou. Jedine co od Vas vyzaduje je Vasa pozornost. Ak sa dohodnete a dosiahnete to, ze aspon 2 mesiace spod ziadneho prispevku od "pokusu c.507" nevzide ziadna reakcia, tak Vam garantujem, ze ho to pretane bavit. Zo zaciatku to bude kua tazke, pretoze bude provokovat, kopat nohami, hryzt, urazat a to od Vas bude vyzadovat istu mieru ovladania sa. Ak to vydrzite nejaku dobu, tak sa ignorovanie stane jednoduchym a za cas automatickym.
Toto nie je nic, co by ste sami nevedeli. Skor ma napada otazka, ci tu nedoslo k istej symbioze. Vy si mate na kom ulavit, mate nieco co Vas spojilo a v com ste 100% jednotni a to je "boj s 507". On naoplatku dostal Vasu pozornost, Vase reakcie a iluziu ze je viac nez platnym a respektovanym clenom diskusii.
2. 8. 2008 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
2. 8. 2008 19:12
Re: VZKAZ PRO 507
s tebou se clovek nemusi pohadat.staci si jen cist tvoje plky ktere meles furt dokola.dokola jak o červene pančošce :no: a,ze on ma malo prizpevku...ty jich mas zase moooooc,vice nez je zdravo.a drtiva vetsina,ale drtiva stoji za vyliž pr.del :-!
2. 8. 2008 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
2. 8. 2008 20:34
Re: VZKAZ PRO 507
umis cist???asi ne 8-s jasne jsem napsal,ze se s tebou clovek nemusi hadat,ze staci číst opakuji ČÍST tve plky.nikde jsem nepsal,ze bychom spolu diskutovali páč s tebou diskutuje akorat tak GTI kteremu lezes do zadnice.ostatni se s tebou hadaji kdyz obhajujes neobhajitelne >:-[]
Avatar - jurajos
2. 8. 2008 17:36
Re: VZKAZ PRO 507
Amen. Tieto slova by mali byt vytesane do kamena!
2. 8. 2008 18:22
Re: VZKAZ PRO 507
do mramoru zlatým písmom napísané!
Avatar - T613
2. 8. 2008 19:36
Re: VZKAZ PRO 507
touto fází už jsem si taky prošel. nebojte to vás přejde 8-s
Avatar - Blue Sun
2. 8. 2008 21:16
Re: VZKAZ PRO 507
To už tu taky ale bylo... Blokování, pak ignorace, teď dáváme miminku prostor, aby si hrálo a vybouřilo se... ono taky jednou dospěje.
2. 8. 2008 20:21
Re: VZKAZ PRO 507
POdepisuji v plném rozsahu. Nemám potřebu tady číst zaplevelenou diskuzi hovadinama. Tohle překonalo fakt všechno. Je to už fakt humus. Redakce by s tím měla něco udělat. tento člověk má BAN snad na všech českých servrech, ale tady je stále tolerován. A já se ptám proč? S GTI se už lidé vyrovnají, ale tohle je myslím, že fakt síla. BAN je od toho aby na netu nemohl otravovat kdoví jaký duševně chorý, nedospělý jedinec. TAdy to zatím bohužel možné je. MYslím, že kdyby si redakce tyhle reakce přečetla nebo aspoň prošla, tak Daniel má BAN jak vyšitý. ;-\
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 20:25
Re: VZKAZ PRO 507
A to zase redakce to cítí jinak -> škoda,že jsi nečetl jejich vyjádření,pak se divit přestaneš...
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:28
Re: VZKAZ PRO 507
napsal jsem jim i dnes. Přepis je na klubových stránkách. Jsem zvědav na reakci. Když tak zkusím napsat většímu zvířeti. Uvidíme, e-mail mě nic nestojí.
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 20:48
Re: VZKAZ PRO 507
Tatro,už jsem četl a něco písnul taky ;-) ...Máš :yes: :yes: :yes: za svatou trpělivost na dvou frontách -> 1.Geneticko-fysiologický omyl
2.Jejich povýšená blahorodí na tomto webu
2. 8. 2008 14:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2008 09:11
Re: Grandizóne hviezdičky
GP s aktivními opěrkami má úplně stejné hodnocení jako Fabka. Renault Clio je hodnocen jako dobrý, čili máte v tom jako obvykle hokej.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:20
Matelko, zde máš vysvětlení
...toho, proč nemůžou být auta tvrdší a těžší.

Dám ti fyzikální model, který by ti to měl vysvětlit, pokud teda nejsi hloupý, takže aspoň to pochopí jiní.

Umístíme člověka do koule, která bude nedeformovatelná, nezničitelná a bude mít uvnitř mechanismus, který zabrání člověku v rotaci s koulí. Člověk i s koulí bude vážit 2 500 kg.

Do druhé stejné koule umístíme taktéž člověka.

Tyto dvě koule rozpohybujeme na 56 km/h, což je zaokrouhleno 15,6 m/s, čímž každé z nich dodáme kynetickou energii, kterou vypočítáme ze vzorce E=1/2mv2, což cca je 3 MJ. Dohromady tyto tělesa mají energii 6 MJ.

Při srážce se část této energie uvolní. Pokud ani jedno z těchto těles nepohltí tuto kynetickou energii svou deformací. Co se ale stane s člověkem uvnitř koule. Uvolněná energie mu roztrhá slezinu a další vnitřní orgány, které způsobí masivní vnitřní krvácení...

Proto nemůžou být auta nedeformovatelná, čili musí mít deformační zony a ty se musí přizpůsobit i jiným vozům, ne jenom jim a taktéž nemohou být extrémně těžká, protože ze vzorce je patrné, že s hmotností se kynetická energie zvyšuje lineárně a s rychlostí exponenciálně, proto není dobré jezdit jak šílení.

Tak co, 507, chápeš? Nebo jste se tohle ještě neučili?

P.S.: Pokud jsem udělal někde chybu, tak mě upozorněte, z fyziky jsem maturoval, mám i z biofyziky zkoušku, ale na MatFyz nechodím ;-)
Rozbalit vlákno
43
2. 8. 2008 20:24
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Máš to úplně dobře. Bohužel děti tohle nepochopí. Je to ještě mimo rámec jejich chápání¨, neb co se přece nerozbije nemůže být nebezpečné. Bohužel to tak není.

P.S. Ano GP je jedno z nejbezpečnějších aut ve třídě. Máš možnost objednat si aktivní opěrky hlavy (za 1500 Kč). Podobné hodnocení má v této třídě už je P 207 a Renault Clio. Faie ej na tom hůř.
2. 8. 2008 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2008 09:23
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Tentokrát má 507 pravdu. To si musím zapamatovat, to se moc nestává...
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:29
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Teď mě napadlo, že bych mu to mohl popsat na modelovém příkladu pro fyzikální analfabety, tedy i pro právníky.

Vezmu do každé ruky polštář o hmotnosti 3 kg. Tyhle polštáře prudkým pohybem pošlu proti sobě a mezi ně umístím lidskou hlavu.

Stejný pokus udělám s dvěmi předměty o stejné hmotnosti vyrobené z oceli.

Teď je otázka, kde chce mít Matelko hlavu >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:36
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
doufejme, že mezi dvěma krychlema z olova o rozměrech 500x500x500 >:D
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 20:53
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Jóóóó,já chci laboratorní práce a demonstrační pokus + (božský coby figurant) - pro matelka grátis >:D >:D >:D
2. 8. 2008 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:33
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
tak matelko ty naše dítě tupé ještě jednou a naposledy - nejde o to, aby neSUV vozy (golf není rozhodně malé auto, a ty i GTI katastrofální výsledek XC90 vs Golf rádi přehlížíte)nebyly pevnější, ale aby SUV auta nenadjely deformační zóny neSUV vozů!
2. 8. 2008 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:37
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
dyť o tom se tady nikdo krom tebe nebaví tupé dítě
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:36
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Ach ta fyzika a logika. Když se budou pevnější, tak se zároveň budou méně deformovat a tím méně pohlcovat kynetické energie. Kynetické přetížení je buď slovenský pojem nebo sis to (a to spíš) vycucal z prstu.

A právě v těch deformačních zonach je problém SUV, čili Q7, které je mají špatně umístěny v porovnání s osobními vozy. Už i tahače jsou dlouhá léta konstruovány tak, aby měly deformační zony pro osobní auta uzpůsobeny.
2. 8. 2008 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:39
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Nové auta mají pevnější prostor pro řidiče, ale zároveň mají deformační zony, které auta před 20 lety neměla. Chápeš ten rozdíl?
2. 8. 2008 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:39
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
jak chceš dítěti se slabikářem vysvětlit, že věc jde udělat tak aby byla za určitých okolností pevná a za určitých snadno deformovatelná. Pro něj je auto monolit a tím to končí
2. 8. 2008 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:44
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Nekopíruj příspěvky o dva řádky výše, vypadá to moc okatě, pytlíku ;-\
2. 8. 2008 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:51
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
tohle stejně nepochopíš, ale stejně to napíšu. Nové automobily jsou pevnější než staré, ale jsou také mnohem lépe deformovatelné. Bacha aby se ti u toho nezavařil mozek >:D
2. 8. 2008 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:57
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
bože ty si vůl >:D
Avatar - marek.g
2. 8. 2008 21:08
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
nerikej mu boze.nebo si o sobe bude myslet >:-[]
2. 8. 2008 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:44
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
tys mě ustrelil kde a čím? dyť nemáš náboje na tož zbraň >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:48
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
na co sou ti u obyčejných vozů deformační zóny, když je SUV nadjede tupé dítě?
2. 8. 2008 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:57
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Ale pak bude z člověka uvnitř auta kaše, protože tu energii pohltí hlavně on. 8-s
2. 8. 2008 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:01
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
vysvětlím ti to takto :
máš na hlavě helmu, která ti kryje vše krom obličeje. já mám v ruce pálku, klerá má první 1/2 zakrytou velice tlustou vrstvou molitanu. zbytek je čistá ocel.
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý

Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku? >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:10
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Odpověď: V bodu 4 jsi udělal velkou věc pro lidstvo >:D
2. 8. 2008 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:16
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
golf 5 není bezpečné auto???
2. 8. 2008 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:35
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Tak proč ho Sorrento rozšmalcovalo na padrť? Nemělo by být pevnější dle tvého nápadu?
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:45
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
proč řidiče Golfu 5 rozdrtil XC90? To by se v bezpečném vozu nemělo stát ne??
2. 8. 2008 21:51
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
To je jak v tom vtipu: řidič G5 napadl řidiče XC90 - nekalým způsobem ho udeřil hlavou do kolena, což byla podpásovka.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:00
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:15
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
>:D >:D :yes:
2. 8. 2008 22:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:20
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Ale jak může být bezpečné, když ho rozoralo Sorrento i XC90?
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:24
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
proč je F500 s mrtvým řidičem nebezpečná, a Golf 5 s mrtvým řidičem bezpečná??
15. 8. 2008 09:21
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
Když je něco pevné, znamená to, že se to moc nedeformuje.
Pokud je ideálem dosáhnout co nejmenší deformace auta, pak by staré ruské dodávky (jako třeba Gazík) byly ohromně bezpečné. Je fakt, že to auto hodně vydrží, ale pro posádku to není moc bezpečné (o těch mimo vůz nemluvě). A tady v Evropě mají ti rozhodující lidé pocit, že lidský život je cennější, než celistvost tanku nějakého idiota. V severní Koreji nebo v Rusku to možná vidí jinak (nas mnógo), ale my evropani to vidíme takhle.
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:29
Re: Matelko, zde máš vysvětlení
jak vidíš sám, on nezná ani malou násobilku 8-s
2. 8. 2008 20:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:37
Re: NEPOCHOPIL
smutné, ale příroda to tak asi chtěla :-(
2. 8. 2008 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:45
Re: NEPOCHOPIL
U mě taky, proto umím vypočítat kynetickou energii, ty ani nevíš, co to je. Ale příroda to tak prostě chtěla.
2. 8. 2008 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2008 09:26
Re: NEPOCHOPIL
Z vašich příspěvků bych tipoval, že to nevíte. Nebo to neumíte aplikovat v praxi - což je prakticky totéž.
Jo a Ronault by zase mohl psát kinetická s měkkým i - ono je to totiž cizí slovo ...
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:39
Re: NEPOCHOPIL
vážení IT pracovníci, jak dlouho ještě prosím??
2. 8. 2008 20:45
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - T613
2. 8. 2008 20:49
Re: PRE BURAGOV
otázky, které mi zodpověz:
na co sou ti u obyčejných vozů deformační zóny, když je SUV nadjede?
proč byl rozdrcen řidič Golfu 5 po nárazu s XC90?
2. 8. 2008 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:56
Re: PRE BURAGOV
Takže místo čelního skla kus pancíře s průzory jako v obrněném voze? o by řešení bylo, to ano
2. 8. 2008 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - marek.g
2. 8. 2008 21:12
Re: PRE BURAGOV
kur.va na co mu bude pevnejsi karoserie,kdyz mu to SUVecko najede na kapotu a pres celni sklo vjede soferovi do naruce 8-s
2. 8. 2008 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:15
Re: PRE BURAGOV
jak ti to nemůže nadskočit, kyž je SUV vyšší než normální auto? resp. podvozek má mnohem výše?
2. 8. 2008 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:22
Re: PRE BURAGOV
A jak přes ty deformační zony výše uvidíš na cestu, ty chytráku?
2. 8. 2008 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:32
Re: PRE BURAGOV
A kde bude motor? Ten je právě pod kapatou, ne? >:D A jak chceš udělat pevnější čelní sklo?
2. 8. 2008 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:34
Re: PRE BURAGOV
Která část auta má být pevnější? Zatím jsi na to neodpověděl.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:24
Re: PRE BURAGOV
jak mohou být výše? kde mají být? v kapotě vozu? nebo mají mát metrové A sloupky?
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 21:02
Re: PRE BURAGOV
Znovu opakuji - nechápu boží záměr tvojí existence.Morové rány má Evropa sice už dávno za sebou a doufám,že nejsi infekční,ale chraň nás před tebou a tobě podobnými pánbůh :-| ....
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:03
Re: PRE BURAGOV
na tebe čekají v ADACu ti chudáci na to studují školy, aby tys jim to vyvrátil >:D
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 20:55
Re: PRE BURAGOV
Ty jseš ale úplně mimo. O tomhle se tady nebavíme. Bavíme se o tom, že SUV jsou nebezpečné pro ostatní vozidla, protože jejich deformační zony nejsou přizpůsobené zbytku účastníků provozu.

Jak chceš upravit deformační zony VW Golfu, který ty jistě považuješ za bezpečné auto a nejlepší ze všech, tak, aby byly ve výši SUV? Dát je před čelní sklo? A že Golf dopadl daleko hůře než F500, a to Golf nejel proti Q7, ael Sorrentu, čili podstatně lehčímu vozu.
2. 8. 2008 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:08
Re: PRE BURAGOV
ne my si myslíme, že jsi tupé dítě. To je jediné co si o tobě myslíme
2. 8. 2008 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:14
Re: PRE BURAGOV
nemusím se zamyslet. pro tebe klub vymyslel Zadřený píst. Zatím jsi jediný nominovaný. Na rozdíl od Zlatého ventilku dostaneš i věcnou cenu. Kus plastu z Fabie
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 21:11
Re: PRE BURAGOV
Ještě,že tvoji inteligenci nemůže Hujer zvážit a zapsat ...
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:24
Re: PRE BURAGOV
Naopak je to škoda, protože by byl nový zápis do Guinessovy knihy rekordů v kolonce nejnižší změřené IQ osoby schopné psát na PC.
2. 8. 2008 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 21:29
Re: PRE BURAGOV
Tipuju to spíš na kolonku "koncentrace atomů ve vakuu"...
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:13
Příklad pro 507
máš na hlavě helmu, která ti kryje vše krom malé části obličeje. já mám v ruce pálku, klerá má první 1/2 zakrytou velice tlustou vrstvou molitanu. zbytek je čistá ocel.
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý

Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 21:17
Re: Příklad pro 507
Odpověď:

A ja sa pýtam prečo ty tupec tupí,aj by som s tebou diskuziu viedol a ty na mňa bejsbolkou - si blbý.... >:D
2. 8. 2008 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:23
Re: Příklad pro 507
NE JÁ SE PTÁM CO SE MÁ UPRAVIT? TVÁ HELMA NEBO MÁ PÁLKA?
2. 8. 2008 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:46
Re: Příklad pro 507
neodpověděls na mou otázku. Má se upravit tvá helma nebo pálka. Prosté a jasné.
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 21:24
Re: Příklad pro 507
Házíš perly po kýblech ...však víš komu.Tady prostě nebylo z hůry dáno:Když rozdávali IQ,božský byl u palubky,nebo na palubce....Četl jsem tvůj dopis a jasný souhlas ;-) (psal jsem to už výše,ale tolik příspěvků za malou chvíli...)
2. 8. 2008 21:32
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:33
Re: JE TO JASNÉ
Hlavně plasty by měly být měkčí, nemyslí králi měkčených plastů? >:D
2. 8. 2008 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:51
Re: JE TO JASNÉ
Moje auto není předmětem této diskuze, nicméně patří k tomu nejbezpečnějšímu, co můžeš na silnici potkat. ;-)
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:52
Re: JE TO JASNÉ
když je odstavené na lesní cestě, má otevřené zadní dveře a znich svítí dvě bílé nohy trčící vzhůru a jedna chlupatá zadnice 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 21:54
Re: JE TO JASNÉ
Zapomněl jsi na gumu, terve pak je bezpčné >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:56
Re: JE TO JASNÉ
tak guma je snad zákonem předepsaná výbava ne? >:-[]
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:06
Re: JE TO JASNÉ
U těchto dopravních situací je zajímavý jev, že pokud dojde k nehodě, tak lidský život nejen není v ohrožení, ba naopak nový vzniká >:D
2. 8. 2008 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2008 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
2. 8. 2008 21:34
Re: JE TO JASNÉ
Apage Satanas,amen...
2. 8. 2008 21:42
Re: JE TO JASNÉ
Tak povedzte, " Blbec na večeru" sa po dvoch dňoch vrátil, diskusia na auto.cz kvitne, tam 610 príspevkov, tu už vyše 200, no nebola by redakcia s takýmto bl.bom spokojná? Možno mu zvýši prémie, predsa robiť zo seba nechápavého blba je určite ťažšie, ako ním v skutočnosti byť. Tak želám redakcii veľa zdravia a úspechov, ale tie dnešné Matelkove kreácie sa už fakt nedajú čítať. A kolegom, ktorí to tu ešte nevzdali želám veľa síl., budete ich potrebovať.
2. 8. 2008 21:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:47
Re: JE TO JASNÉ
máš na hlavě helmu, která ti kryje vše krom malé části obličeje. já mám v ruce pálku, klerá má první 1/2 zakrytou velice tlustou vrstvou molitanu. zbytek je čistá ocel.
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý

Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku?
2. 8. 2008 21:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 21:53
Re: JE TO JASNÉ
na to sem se neptal. Ptám se jestli je nebezpečná přilba nebo pálka?
2. 8. 2008 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:12
Re: JE TO JASNÉ
a to sem se neptal. Ptám se jestli je nebezpečná přilba nebo pálka?
2. 8. 2008 22:13
Re: JE TO JASNÉ
Ty si jak osol. Prečo silou-mocou chceš diskutovať o niečom, o čom nemáš ani šajn? Veď si už na smiech.
2. 8. 2008 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:16
Re: JE TO JASNÉ
Ptám se jestli je nebezpečná přilba nebo pálka?
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:18
Re: JE TO JASNÉ
Nenezpečné je cokoliv v jeho rukách
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:19
Re: JE TO JASNÉ
neobávám se jeho rukou, obávám se jeho myšlení milý Watsone :-!
2. 8. 2008 22:29
Re: JE TO JASNÉ
Hele, že ty ho chceš sbalit, co?
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:37
Re: JE TO JASNÉ
On chce konečně seznámit s Maruškou >:-[]
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:41
Re: JE TO JASNÉ
teď je v kurzu Pierrova marcelka :-!
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:48
Re: JE TO JASNÉ
To je zase která?
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:49
Re: JE TO JASNÉ
To je ta co vystudovala tvoji školu. A je túúze nadaná >:-[]
2. 8. 2008 22:57
Re: JE TO JASNÉ
U tebe je v kurzu 507 >:D
Avatar - T613
2. 8. 2008 23:11
Re: JE TO JASNÉ
kanone laden! zielen!feuer!
Avatar - T613
2. 8. 2008 23:22
Re: JE TO JASNÉ
něco bych napsal, ale víc jsem z filmu Das Boot nepochytil :*) >:-[]
3. 8. 2008 00:10
Re: JE TO JASNÉ
V pripade Daniela je to:
kanone laden!! Feuer!! Laden! Feuer!! Nochmals!! Feuer!! Fehlschießen!! Laden!! Feuer.........
2. 8. 2008 22:23
Re: ach jo, jsi z lesa?
to co je měkké je tvoje tělesná schránka, která sedí v autě. Deformační zóny jsou tak pevné aby snesly naprogramované zatížení a pak se zbortily, aby se ti neutrhl žaludek nebo nevypadly oči z důlku. U auta se hodnotí torzní tuhost, možná tomu ty říkáš pevnost.
Co se týče deformačních zón je zde další fenomén "*" který hodnotí bezpečnost auta podle toho co z nich zbyde po nárazu: Volvo mělo jenom škráblej nárazník, ale ta Honda byla úplně zmačkaná. Další fenomén je "polák": kastle toho bezpečnýho auta nejde "natáhnout", takže takový auto je "nahov.." že?
Takže, pokud ti záleží na bezpečnosti, zřejmě to bude auto, na kterým se při nárazu zdeformuje úplně všechno mimo nejmenší možný prostor který potřebuješ, aby tě zdravýho vytáhli. Jestli tomu říkáš pevnost, a ztotožňuješ s bezpečností ~~~ tvoje volba....
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:27
Re: ach jo, jsi z lesa?
a právě proto musí být malé auta pevnější tupče tupý ;-) >:-[]
2. 8. 2008 22:36
Re: ach jo, jsi z lesa?
nechápu, proč na pětistovku nemontují Massův koncernový čumák, bylo by po problémech (aspoň Kimi by měl teda po problémech s Massou >:-[] )
2. 8. 2008 22:11
Re: ach jo, jsi z lesa?
Ty kokso, a to čakáš, že toto 507 pochopí...?
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:18
Re: ach jo, jsi z lesa?
tak když to pochopil i kamarádčin pětiletý kluk mi na to odpověděl: Strejdo seš blbej? Jasně že pálka
Avatar - Ronault.
2. 8. 2008 22:36
Re: ach jo, jsi z lesa?
Počkej až ten pětiletý kluk řekne před tatínkem a maminkou: "A mami, kdy příjde zase ten hodný strejda, se kterým se tak směješ u nás v ložnici?" >:-[]
Avatar - T613
2. 8. 2008 22:43
Re: ach jo, jsi z lesa?
zítra pepíčku, zítra až budeš už v postýlce a mi tři budeme sami >:-[]
2. 8. 2008 22:10
Bezpečnosť.
Takže pre bezpečnosť všetkých navrhujem zakázať osobné autá s pohotovostnou hmotnosťou nad 1500 kg, motorom silnejším ako 100 koní, u všetkých obmedziť maximálku na 130 km/h a za prekročenie rýchlosti na mieste zabaviť vodičák, auto, aj rodný list. Potom sa snáď už bude jazdiť bezpečne a na sedačkách nebude až tak strašne záležať...
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2008 09:06
Lidi děkuji
Obzvláště děkuji T 613. V životě sem neviděl tolik snahy.. Opravdu. Úpřímně musím říct, že takhle sem se ještě nepobavil. Tohle je poslední server, kde Daniel Design nedostal ještě BAN. Ale myslím, že je to dobře. Dnešní ráno, po tom co sem si tohle přečetl mi prodloužilo život asi o 1,5 roku. Tolik sem se ještě nenasmál.
Jinak Tatro, pošli mi prosím ten dopis, nebo odkaz na wolff@email.cz Díky.
Jinak pokud by jste potřebovali kus té Fabie, tak přispěji rád a nebo se pokusím něco sehnat.
Kámové mějte se. Poslední dny tady mne fakt bavily. Prvně GTI, teď Matelko... Fakt dobrý. Chtělo by to azse nějaký článek o Fiatu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2008 11:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
3. 8. 2008 12:16
Re: MÁME V TOM JASNO
Matelko, nauč se číst, nauč se základy kynetiky, statiky a hlavně studuj, tedy pokud na to nejsi už starý... na základku by tě třeba s tvou inteligencí mohli vzít...

A stále jsi neodpověděl na otázku T613, zda je nebezpečná pálka nebo helma. Zapoj zbytky mozku a zkus odpovědět, tohle tvé překrucování a demagogie na nikoho nezabírá, všichni si to, co jsi tady nahoře tvrdil, umí přečíst.
3. 8. 2008 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:20
Re: MÁME V TOM JASNO
no mi, kteří sme měli alespoň základy fyziky víme, že při navrhování deformačních zón nejde o měkkost nebo pevnost, ale o co největší pohlcení energie vzniklé nárazem a co její nejmenší přenos na posádku vozu. Ty to samozřejmě NEMŮŽEŠ CHÁPAT, neboť nedokážeš rozhodnout zda-li je nebezpečná pálka nebo helma (z mého příkladu). Jsi tupé dítě s černou dírou mezi ušima.
3. 8. 2008 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 12:32
Re: MÁME V TOM JASNO
pevnou karosérii měl i žigul a osádka nepřežije. Proto se vyvíjejí deformační zóny, aby posádka v pevné karosérii přežila >:D Vzhledem k tomu, že jsi tupé dítě chápu, že nechápeš 8-s >:-[]
3. 8. 2008 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
3. 8. 2008 13:03
Re: MÁME V TOM JASNO
no to by ještě chybělo, aby auto nemělo karosérii >:-[]
15. 8. 2008 09:40
Re: MÁME V TOM JASNO
Deformační zóny jsou součástí karosérie.
Pokud auto bude mít tuhý rám, který by ty zóny nepustil se deformovat, pak by deformační zóny neměly smysl.
Auto bezpečné pro posádku tedy není tuhé jako tank.