Bezpečnost
Z vašich příspěvků bych tipoval, že to nevíte. Nebo to neumíte aplikovat v praxi - což je prakticky totéž.
Jo a Ronault by zase mohl psát kinetická s měkkým i - ono je to totiž cizí slovo ...
Jo a Ronault by zase mohl psát kinetická s měkkým i - ono je to totiž cizí slovo ...
Když je něco pevné, znamená to, že se to moc nedeformuje.
Pokud je ideálem dosáhnout co nejmenší deformace auta, pak by staré ruské dodávky (jako třeba Gazík) byly ohromně bezpečné. Je fakt, že to auto hodně vydrží, ale pro posádku to není moc bezpečné (o těch mimo vůz nemluvě). A tady v Evropě mají ti rozhodující lidé pocit, že lidský život je cennější, než celistvost tanku nějakého ***a. V severní Koreji nebo v Rusku to možná vidí jinak (nas mnógo), ale my evropani to vidíme takhle.
Pokud je ideálem dosáhnout co nejmenší deformace auta, pak by staré ruské dodávky (jako třeba Gazík) byly ohromně bezpečné. Je fakt, že to auto hodně vydrží, ale pro posádku to není moc bezpečné (o těch mimo vůz nemluvě). A tady v Evropě mají ti rozhodující lidé pocit, že lidský život je cennější, než celistvost tanku nějakého ***a. V severní Koreji nebo v Rusku to možná vidí jinak (nas mnógo), ale my evropani to vidíme takhle.
GP s aktivními opěrkami má úplně stejné hodnocení jako Fabka. Renault Clio je hodnocen jako dobrý, čili máte v tom jako obvykle hokej.
Tak předně by bylo dobré si ujasnit označení těch hodnocení. Od nejlepšího řazeno to je dobrý - akceptovatelný- dostatečný - nevyhovující/nehodnoceno.
Nojo, páte pravdu, Grande Punto (tedy to bez aktivních opěrek, to s aktivními patří k nadprůměru) dopadlo stejně špatně jako nová Mazda 2, malé Peugeoty nebo Toyoty, hůř než Renaulty, Daihatsu, Fabka a Mini, ale zase líp než VW, Opel, Honda nebo Mitsu.
A docela mě mrzí, že z koreje se tam zase hodnotí jenom Daewoolet. Dost lidí tu jezdí Getzem, Atosem nebo Picantem. Určitě víc než třeba těch Mini nebo Daihatsu...
Nojo, páte pravdu, Grande Punto (tedy to bez aktivních opěrek, to s aktivními patří k nadprůměru) dopadlo stejně špatně jako nová Mazda 2, malé Peugeoty nebo Toyoty, hůř než Renaulty, Daihatsu, Fabka a Mini, ale zase líp než VW, Opel, Honda nebo Mitsu.
A docela mě mrzí, že z koreje se tam zase hodnotí jenom Daewoolet. Dost lidí tu jezdí Getzem, Atosem nebo Picantem. Určitě víc než třeba těch Mini nebo Daihatsu...
507
Tupec si ty, väčší než som čakal. Moderné auto má aj deformačné zóny, aj karosériu. Ale taký tupec ako ty nepchopí, ako môže byť auto pevné, a aj mať deformačné zóny. 8-s 8-s :no:
pevnou karosérii měl i žigul a osádka nepřežije. Proto se vyvíjejí deformační zóny, aby posádka v pevné karosérii přežila >😁 Vzhledem k tomu, že jsi tupé dítě chápu, že nechápeš 8-s >😒]
507
Ty nechápeš. Autá majú nielen deformačnú zónu, ale aj pevnú karosériu. Dve veci. A hovorím o druhej. Malé autá majú mať pevnejšiu karosériu. Že to nechápeš, nečudujem sa.
507
Ty sa nauč čítať. Já som povedal, ža autá majú byť pevnejšie, ale to znamenalo, že deformačné zóny sa nemajú deformovať?
no mi, kteří sme měli alespoň základy fyziky víme, že při navrhování deformačních zón nejde o měkkost nebo pevnost, ale o co největší pohlcení energie vzniklé nárazem a co její nejmenší přenos na posádku vozu. Ty to samozřejmě NEMŮŽEŠ CHÁPAT, neboť nedokážeš rozhodnout zda-li je nebezpečná pálka nebo helma (z mého příkladu). Jsi tupé dítě s černou dírou mezi ušima.
Matelko, nauč se číst, nauč se základy kynetiky, statiky a hlavně studuj, tedy pokud na to nejsi už starý... na základku by tě třeba s tvou inteligencí mohli vzít...
A stále jsi neodpověděl na otázku T613, zda je nebezpečná pálka nebo helma. Zapoj zbytky mozku a zkus odpovědět, tohle tvé překrucování a demagogie na nikoho nezabírá, všichni si to, co jsi tady nahoře tvrdil, umí přečíst.
A stále jsi neodpověděl na otázku T613, zda je nebezpečná pálka nebo helma. Zapoj zbytky mozku a zkus odpovědět, tohle tvé překrucování a demagogie na nikoho nezabírá, všichni si to, co jsi tady nahoře tvrdil, umí přečíst.
507
Tak to som si teda prečítal. Podľa Ronaulta bezpečné autá nie sú pevné, lebo by zaťaženie na posádku by bolo príliš veľké. Takže v skutočnosti tu nemáme doformačné zóny a pevný skelet, ale naopak, mäkký skelet, ktorý sa deformuje. Je možné že, podľa Roanulta sa nemajú deformovať len deformačné zóny, ale rovno celá karoséria ako hramonika. Tak v tom je budúcnosť. Bravo. :yes: Myslím, že Roanult dostane aj Nobelovu cenu za prísun pre ľudstvo.
A ešte na záver pár rád výrobcom😒br /> -SUV sa zmäksčovať
-kvôli malým autám má byť všetko naokolo mäkčšie.
-ak by dnešneé autá mali pevnú karosériu, zaťaženie na posádku by bolo príliš veľké
A ešte na záver pár rád výrobcom😒br /> -SUV sa zmäksčovať
-kvôli malým autám má byť všetko naokolo mäkčšie.
-ak by dnešneé autá mali pevnú karosériu, zaťaženie na posádku by bolo príliš veľké
Obzvláště děkuji T 613. V životě sem neviděl tolik snahy.. Opravdu. Úpřímně musím říct, že takhle sem se ještě nepobavil. Tohle je poslední server, kde Daniel Design nedostal ještě BAN. Ale myslím, že je to dobře. Dnešní ráno, po tom co sem si tohle přečetl mi prodloužilo život asi o 1,5 roku. Tolik sem se ještě nenasmál.
Jinak Tatro, pošli mi prosím ten dopis, nebo odkaz na wolff@email.cz Díky.
Jinak pokud by jste potřebovali kus té Fabie, tak přispěji rád a nebo se pokusím něco sehnat.
Kámové mějte se. Poslední dny tady mne fakt bavily. Prvně GTI, teď Matelko... Fakt dobrý. Chtělo by to azse nějaký článek o Fiatu. :yes:
Jinak Tatro, pošli mi prosím ten dopis, nebo odkaz na wolff@email.cz Díky.
Jinak pokud by jste potřebovali kus té Fabie, tak přispěji rád a nebo se pokusím něco sehnat.
Kámové mějte se. Poslední dny tady mne fakt bavily. Prvně GTI, teď Matelko... Fakt dobrý. Chtělo by to azse nějaký článek o Fiatu. :yes:
V pripade Daniela je to😒br />
kanone laden!! Feuer!! Laden! Feuer!! Nochmals!! Feuer!! Fehlschießen!! Laden!! Feuer.........
nechápu, proč na pětistovku nemontují Massův koncernový čumák, bylo by po problémech (aspoň Kimi by měl teda po problémech s Massou >😒] )
Počkej až ten pětiletý kluk řekne před tatínkem a maminkou: "A mami, kdy příjde zase ten hodný strejda, se kterým se tak směješ u nás v ložnici?" >😒]
to co je měkké je tvoje tělesná schránka, která sedí v autě. Deformační zóny jsou tak pevné aby snesly naprogramované zatížení a pak se zbortily, aby se ti neutrhl žaludek nebo nevypadly oči z důlku. U auta se hodnotí torzní tuhost, možná tomu ty říkáš pevnost.
Co se týče deformačních zón je zde další fenomén "*" který hodnotí bezpečnost auta podle toho co z nich zbyde po nárazu: Volvo mělo jenom škráblej nárazník, ale ta Honda byla úplně zmačkaná. Další fenomén je "polák": kastle toho bezpečnýho auta nejde "natáhnout", takže takový auto je "nahov.." že?
Takže, pokud ti záleží na bezpečnosti, zřejmě to bude auto, na kterým se při nárazu zdeformuje úplně všechno mimo nejmenší možný prostor který potřebuješ, aby tě zdravýho vytáhli. Jestli tomu říkáš pevnost, a ztotožňuješ s bezpečností ~~~ tvoje volba....
Co se týče deformačních zón je zde další fenomén "*" který hodnotí bezpečnost auta podle toho co z nich zbyde po nárazu: Volvo mělo jenom škráblej nárazník, ale ta Honda byla úplně zmačkaná. Další fenomén je "polák": kastle toho bezpečnýho auta nejde "natáhnout", takže takový auto je "nahov.." že?
Takže, pokud ti záleží na bezpečnosti, zřejmě to bude auto, na kterým se při nárazu zdeformuje úplně všechno mimo nejmenší možný prostor který potřebuješ, aby tě zdravýho vytáhli. Jestli tomu říkáš pevnost, a ztotožňuješ s bezpečností ~~~ tvoje volba....
tak když to pochopil i kamarádčin pětiletý kluk mi na to odpověděl: Strejdo seš blbej? Jasně že pálka
507
A ty máš. Podľa teba je bezpečné auto mäkké? Bezpečné auto má nielen deformačné zóny, ale aj pevnú karosériu. To nevieš?
Ty si jak osol. Prečo silou-mocou chceš diskutovať o niečom, o čom nemáš ani šajn? Veď si už na smiech.
Takže pre bezpečnosť všetkých navrhujem zakázať osobné autá s pohotovostnou hmotnosťou nad 1500 kg, motorom silnejším ako 100 koní, u všetkých obmedziť maximálku na 130 km/h a za prekročenie rýchlosti na mieste zabaviť vodičák, auto, aj rodný list. Potom sa snáď už bude jazdiť bezpečne a na sedačkách nebude až tak strašne záležať...
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
U těchto dopravních situací je zajímavý jev, že pokud dojde k nehodě, tak lidský život nejen není v ohrožení, ba naopak nový vzniká >😁
507
Pekne si sa tu vyplakal ladlenko. Len škoda,že namiesto blbého zvážnenia už nezabávaš svojimi naivitami. 😒 😉
když je odstavené na lesní cestě, má otevřené zadní dveře a znich svítí dvě bílé nohy trčící vzhůru a jedna chlupatá zadnice 8-s >😒]
To je jak v tom vtipu: řidič G5 napadl řidiče XC90 - nekalým způsobem ho udeřil hlavou do kolena, což byla podpásovka.
Moje auto není předmětem této diskuze, nicméně patří k tomu nejbezpečnějšímu, co můžeš na silnici potkat. 😉
máš na hlavě helmu, která ti kryje vše krom malé části obličeje. já mám v ruce pálku, klerá má první 1/2 zakrytou velice tlustou vrstvou molitanu. zbytek je čistá ocel.
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý
Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku?
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý
Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku?
Tak povedzte, " Blbec na večeru" sa po dvoch dňoch vrátil, diskusia na auto.cz kvitne, tam 610 príspevkov, tu už vyše 200, no nebola by redakcia s takýmto bl.bom spokojná? Možno mu zvýši prémie, predsa robiť zo seba nechápavého blba je určite ťažšie, ako ním v skutočnosti byť. Tak želám redakcii veľa zdravia a úspechov, ale tie dnešné Matelkove kreácie sa už fakt nedajú čítať. A kolegom, ktorí to tu ešte nevzdali želám veľa síl., budete ich potrebovať.
507
No vidíš. Takže nová generácia ešte bezpečnejších aut bude mať ešte dômiselnejšie, ale tiež karoséria pevnejšia. A hovorím, že karosérie by mali byť pevnejšie proti SUV.
507
Tak sme sa toho dozvedeli.
-moderný bezpečný automobil nie je pevný lebo si sa posádke roztrhali orgány
-SUV sa maju zmäkčovať
-kvôli malým autách má byť všetko okolo čo najmäkšie
-moderný bezpečný automobil nie je pevný lebo si sa posádke roztrhali orgány
-SUV sa maju zmäkčovať
-kvôli malým autách má byť všetko okolo čo najmäkšie
A kde bude motor? Ten je právě pod kapatou, ne? >😁 A jak chceš udělat pevnější čelní sklo?
Naopak je to škoda, protože by byl nový zápis do Guinessovy knihy rekordů v kolonce nejnižší změřené IQ osoby schopné psát na PC.
Házíš perly po kýblech ...však víš komu.Tady prostě nebylo z hůry dáno:Když rozdávali IQ,božský byl u palubky,nebo na palubce....Četl jsem tvůj dopis a jasný souhlas 😉 (psal jsem to už výše,ale tolik příspěvků za malou chvíli...)
507
No veď deformačné zóny budú aj v štandardnej polohe a ďalší vyššie. A k tomu ešte pevnejšia štruktúra karosérie.
Odpověď😒br />
A ja sa pýtam prečo ty tupec tupí,aj by som s tebou diskuziu viedol a ty na mňa bejsbolkou - si blbý.... >😁
A ja sa pýtam prečo ty tupec tupí,aj by som s tebou diskuziu viedol a ty na mňa bejsbolkou - si blbý.... >😁
To už tu taky ale bylo... Blokování, pak ignorace, teď dáváme miminku prostor, aby si hrálo a vybouřilo se... ono taky jednou dospěje.
jak ti to nemůže nadskočit, kyž je SUV vyšší než normální auto? resp. podvozek má mnohem výše?
nemusím se zamyslet. pro tebe klub vymyslel Zadřený píst. Zatím jsi jediný nominovaný. Na rozdíl od Zlatého ventilku dostaneš i věcnou cenu. Kus plastu z Fabie
507
Povedal som, už bezpečné autá s doformáčnými zónami sú aj pevné. Že to nechápeš? Nečudujem sa. :-!
Co je to za divnou logiku??? Naopak, nikoli malá auta, ale SUV omezit. SUV (a zvláště ta městská, pětimetrová) jsou něco, co působí problémy na silnicích, ne malá auta.
máš na hlavě helmu, která ti kryje vše krom malé části obličeje. já mám v ruce pálku, klerá má první 1/2 zakrytou velice tlustou vrstvou molitanu. zbytek je čistá ocel.
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý
Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku?
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý
Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku?
507
Inak, ty si so mnou chcel normálne diskutovať? Ty? Já som chcel s tebou normálne diskutovať. Aj som diksutoval. Ty si ma začal urážať, že vyhrávať Zlaty Ventilek. A ak za opodvede považuješ stokrát V čom?, tak to je, no, divné. Nestojím o reackiu. Stačí, aby si sa zamyslel.
kur.va na co mu bude pevnejsi karoserie,kdyz mu to SUVecko najede na kapotu a pres celni sklo vjede soferovi do naruce 8-s
Znovu opakuji - nechápu boží záměr tvojí existence.Morové rány má Evropa sice už dávno za sebou a doufám,že nejsi infekční,ale chraň nás před tebou a tobě podobnými pánbůh 😐 ....
vysvětlím ti to takto 😒br />
máš na hlavě helmu, která ti kryje vše krom obličeje. já mám v ruce pálku, klerá má první 1/2 zakrytou velice tlustou vrstvou molitanu. zbytek je čistá ocel.
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý
Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku? >😒]
1)Udeřím tě do hlavy poprvé. dostaneš to molitanem přesně do helmy cítíš jen tlak
2) udeřím tě nechtě do helmy ocelovou částí - máš otřes mozku
3) udeřím tě do nekrytého obličeje molitanem - nic moc necítíš
4) udeřím tě do nekrytého obličeje ocelovou částí - jsi mrtvý
Logická otázka: Máš ty blbou helmu nebo já nebezpečnou pálku? >😒]
Takže místo čelního skla kus pancíře s průzory jako v obrněném voze? o by řešení bylo, to ano
Ty jseš ale úplně mimo. O tomhle se tady nebavíme. Bavíme se o tom, že SUV jsou nebezpečné pro ostatní vozidla, protože jejich deformační zony nejsou přizpůsobené zbytku účastníků provozu.
Jak chceš upravit deformační zony VW Golfu, který ty jistě považuješ za bezpečné auto a nejlepší ze všech, tak, aby byly ve výši SUV? Dát je před čelní sklo? A že Golf dopadl daleko hůře než F500, a to Golf nejel proti Q7, ael Sorrentu, čili podstatně lehčímu vozu.
Jak chceš upravit deformační zony VW Golfu, který ty jistě považuješ za bezpečné auto a nejlepší ze všech, tak, aby byly ve výši SUV? Dát je před čelní sklo? A že Golf dopadl daleko hůře než F500, a to Golf nejel proti Q7, ael Sorrentu, čili podstatně lehčímu vozu.
Jóóóó,já chci laboratorní práce a demonstrační pokus + (božský coby figurant) - pro matelka grátis >😁 >😁 >😁
tohle stejně nepochopíš, ale stejně to napíšu. Nové automobily jsou pevnější než staré, ale jsou také mnohem lépe deformovatelné. Bacha aby se ti u toho nezavařil mozek >😁
otázky, které mi zodpověz:
na co sou ti u obyčejných vozů deformační zóny, když je SUV nadjede?
proč byl rozdrcen řidič Golfu 5 po nárazu s XC90?
na co sou ti u obyčejných vozů deformační zóny, když je SUV nadjede?
proč byl rozdrcen řidič Golfu 5 po nárazu s XC90?
Tatro,už jsem četl a něco písnul taky 😉 ...Máš :yes: :yes: :yes: za svatou trpělivost na dvou frontách -> 1.Geneticko-fysiologický omyl
2.Jejich povýšená blahorodí na tomto webu
2.Jejich povýšená blahorodí na tomto webu
uhodils hřebíček na hlavičku. A přesně touto pevnou konstrukcí je i SUV pokud se střetne s neSUV vozem. Proč? Protože mu při tomto střetu nefungují jeho deformační zóny a veškerou svou energii přenáší na konstrukci neSUV vozu. Jenže tato není schopná zachytit, nebo´t to není z fyzikálního hlediska možné. Důvod? Jednoduchý, SUV je natolik vysoké, že celou bezpečnostní konstrukci neSUV nadjede, a ta tak postrácí smysl. Proto v F500 e😜lodoval pytel. Proto byl v Golfu 5 řidič rozdrcen.
507
Niečo Vám poviem. Chcete mi povedať, že bezpečné autá nie sú pevnejšie? Jasné, že sú. Dnešné moderné autá majú dômyselné deformačné zóny. Ale tiež oveľa pevnejšiu štruktúru. A práve o tom hovorím. Čo takto keby malé autá boli pevnejšie. A že nebudú dobré deformačné zóny? 😄 Takže dnešné moderné autá majú podľa vás deformačné zóny, ktoré sa tak dobre nedeformujú ako tie staré? 😄 😄
U mě taky, proto umím vypočítat kynetickou energii, ty ani nevíš, co to je. Ale příroda to tak prostě chtěla.
tak s těmi v bližším kontaktu nejsem. Ale s navtechem, matesem, ronaultem, ricardem, webpajou a v dohledné době snad i s Pierrem a markem určitě 😄
507
No veď o tom já hovorím ty pako. Dnešné autá majú deformáčné zóny a zároveň sú pevenejšie. Tak ich treba ešte viac spevniť proti SUV.
Nové auta mají pevnější prostor pro řidiče, ale zároveň mají deformační zony, které auta před 20 lety neměla. Chápeš ten rozdíl?
jak chceš dítěti se slabikářem vysvětlit, že věc jde udělat tak aby byla za určitých okolností pevná a za určitých snadno deformovatelná. Pro něj je auto monolit a tím to končí
507
Niečo ti poviem. Odpovedz mi priamo. Majú dnešné autá pevnejšiu karosériu než staršie autá alebo nie?
Ach ta fyzika a logika. Když se budou pevnější, tak se zároveň budou méně deformovat a tím méně pohlcovat kynetické energie. Kynetické přetížení je buď slovenský pojem nebo sis to (a to spíš) vycucal z prstu.
A právě v těch deformačních zonach je problém SUV, čili Q7, které je mají špatně umístěny v porovnání s osobními vozy. Už i tahače jsou dlouhá léta konstruovány tak, aby měly deformační zony pro osobní auta uzpůsobeny.
A právě v těch deformačních zonach je problém SUV, čili Q7, které je mají špatně umístěny v porovnání s osobními vozy. Už i tahače jsou dlouhá léta konstruovány tak, aby měly deformační zony pro osobní auta uzpůsobeny.
507
Tak sme sa toho zase dozvedeli.
-bezepčné autá v skutočnosti nie sú pevné, ale mäkké.
-SUV by mali byť mäkkšie, lebo potom budú bezepčnejšie
-vývoj malých aut v bezepčnosti nemá pokračovať, ale majú sa zmäkčovať veci okolo nich zmäkčovať.
-bezepčné autá v skutočnosti nie sú pevné, ale mäkké.
-SUV by mali byť mäkkšie, lebo potom budú bezepčnejšie
-vývoj malých aut v bezepčnosti nemá pokračovať, ale majú sa zmäkčovať veci okolo nich zmäkčovať.
umis cist???asi ne 8-s jasne jsem napsal,ze se s tebou clovek nemusi hadat,ze staci číst opakuji ČÍST tve plky.nikde jsem nepsal,ze bychom spolu diskutovali páč s tebou diskutuje akorat tak GTI kteremu lezes do zadnice.ostatni se s tebou hadaji kdyz obhajujes neobhajitelne >😒]
tak matelko ty naše dítě tupé ještě jednou a naposledy - nejde o to, aby neSUV vozy (golf není rozhodně malé auto, a ty i GTI katastrofální výsledek XC90 vs Golf rádi přehlížíte)nebyly pevnější, ale aby SUV auta nenadjely deformační zóny neSUV vozů!
Teď mě napadlo, že bych mu to mohl popsat na modelovém příkladu pro fyzikální analfabety, tedy i pro právníky.
Vezmu do každé ruky polštář o hmotnosti 3 kg. Tyhle polštáře prudkým pohybem pošlu proti sobě a mezi ně umístím lidskou hlavu.
Stejný pokus udělám s dvěmi předměty o stejné hmotnosti vyrobené z oceli.
Teď je otázka, kde chce mít Matelko hlavu >😁
Vezmu do každé ruky polštář o hmotnosti 3 kg. Tyhle polštáře prudkým pohybem pošlu proti sobě a mezi ně umístím lidskou hlavu.
Stejný pokus udělám s dvěmi předměty o stejné hmotnosti vyrobené z oceli.
Teď je otázka, kde chce mít Matelko hlavu >😁
507
Fabie je na tom horšie? Ale veď Fabia má také isté hodnotenie ako Grande Punto s aktívnymi opierkami. 😄
napsal jsem jim i dnes. Přepis je na klubových stránkách. Jsem zvědav na reakci. Když tak zkusím napsat většímu zvířeti. Uvidíme, e-mail mě nic nestojí.
507
Ronault, já hovorím, že malé autá majú byť pevnejšie. Já som ale povedal, aby sa nedefmovali? Veď dnešné bezpečné autá sú tiež pevnejšie než tie staré. Alebo máš pocit, že mali prísť s tým ako neurobiť autá pevnejšie, lebo kedy boli pevnenejšie ako tie dnešné, tak by bolo kinetické preťaženie vysoké? >😁
A to zase redakce to cítí jinak -> škoda,že jsi nečetl jejich vyjádření,pak se divit přestaneš...
není vůbec poloviční neb překračuje 3,5tuny, tudíž spadá mezi nákladní vozy. Potřebuješ na něj řidičský průkaz typu C
Máš to úplně dobře. Bohužel děti tohle nepochopí. Je to ještě mimo rámec jejich chápání¨, neb co se přece nerozbije nemůže být nebezpečné. Bohužel to tak není.
P.S. Ano GP je jedno z nejbezpečnějších aut ve třídě. Máš možnost objednat si aktivní opěrky hlavy (za 1500 Kč). Podobné hodnocení má v této třídě už je P 207 a Renault Clio. Faie ej na tom hůř.
P.S. Ano GP je jedno z nejbezpečnějších aut ve třídě. Máš možnost objednat si aktivní opěrky hlavy (za 1500 Kč). Podobné hodnocení má v této třídě už je P 207 a Renault Clio. Faie ej na tom hůř.
ty si hlupák! GAZ 21 ti taky rozšrotuje fabii, a přesto v té Fabii to přežijí! Nejde o pevnou konstrukci! Jde o rozložení sil!
POdepisuji v plném rozsahu. Nemám potřebu tady číst zaplevelenou diskuzi hovadinama. Tohle překonalo fakt všechno. Je to už fakt humus. Redakce by s tím měla něco udělat. tento člověk má BAN snad na všech českých servrech, ale tady je stále tolerován. A já se ptám proč? S GTI se už lidé vyrovnají, ale tohle je myslím, že fakt síla. BAN je od toho aby na netu nemohl otravovat kdoví jaký duševně chorý, nedospělý jedinec. TAdy to zatím bohužel možné je. MYslím, že kdyby si redakce tyhle reakce přečetla nebo aspoň prošla, tak Daniel má BAN jak vyšitý. ;-\
...toho, proč nemůžou být auta tvrdší a těžší.
Dám ti fyzikální model, který by ti to měl vysvětlit, pokud teda nejsi hloupý, takže aspoň to pochopí jiní.
Umístíme člověka do koule, která bude nedeformovatelná, nezničitelná a bude mít uvnitř mechanismus, který zabrání člověku v rotaci s koulí. Člověk i s koulí bude vážit 2 500 kg.
Do druhé stejné koule umístíme taktéž člověka.
Tyto dvě koule rozpohybujeme na 56 km/h, což je zaokrouhleno 15,6 m/s, čímž každé z nich dodáme kynetickou energii, kterou vypočítáme ze vzorce E=1/2mv2, což cca je 3 MJ. Dohromady tyto tělesa mají energii 6 MJ.
Při srážce se část této energie uvolní. Pokud ani jedno z těchto těles nepohltí tuto kynetickou energii svou deformací. Co se ale stane s člověkem uvnitř koule. Uvolněná energie mu roztrhá slezinu a další vnitřní orgány, které způsobí masivní vnitřní krvácení...
Proto nemůžou být auta nedeformovatelná, čili musí mít deformační zony a ty se musí přizpůsobit i jiným vozům, ne jenom jim a taktéž nemohou být extrémně těžká, protože ze vzorce je patrné, že s hmotností se kynetická energie zvyšuje lineárně a s rychlostí e😜onenciálně, proto není dobré jezdit jak šílení.
Tak co, 507, chápeš? Nebo jste se tohle ještě neučili?
P.S.: Pokud jsem udělal někde chybu, tak mě upozorněte, z fyziky jsem maturoval, mám i z biofyziky zkoušku, ale na MatFyz nechodím 😉
Dám ti fyzikální model, který by ti to měl vysvětlit, pokud teda nejsi hloupý, takže aspoň to pochopí jiní.
Umístíme člověka do koule, která bude nedeformovatelná, nezničitelná a bude mít uvnitř mechanismus, který zabrání člověku v rotaci s koulí. Člověk i s koulí bude vážit 2 500 kg.
Do druhé stejné koule umístíme taktéž člověka.
Tyto dvě koule rozpohybujeme na 56 km/h, což je zaokrouhleno 15,6 m/s, čímž každé z nich dodáme kynetickou energii, kterou vypočítáme ze vzorce E=1/2mv2, což cca je 3 MJ. Dohromady tyto tělesa mají energii 6 MJ.
Při srážce se část této energie uvolní. Pokud ani jedno z těchto těles nepohltí tuto kynetickou energii svou deformací. Co se ale stane s člověkem uvnitř koule. Uvolněná energie mu roztrhá slezinu a další vnitřní orgány, které způsobí masivní vnitřní krvácení...
Proto nemůžou být auta nedeformovatelná, čili musí mít deformační zony a ty se musí přizpůsobit i jiným vozům, ne jenom jim a taktéž nemohou být extrémně těžká, protože ze vzorce je patrné, že s hmotností se kynetická energie zvyšuje lineárně a s rychlostí e😜onenciálně, proto není dobré jezdit jak šílení.
Tak co, 507, chápeš? Nebo jste se tohle ještě neučili?
P.S.: Pokud jsem udělal někde chybu, tak mě upozorněte, z fyziky jsem maturoval, mám i z biofyziky zkoušku, ale na MatFyz nechodím 😉
napsal jsem ti to o dva příspěvky výš hlupáku! máš to přesně pospáno i v článku na auto.cz kde se popisuje Q7vsF500!
507
To já viem, možno ty si tak na to až teraz došiel. >😁 8-s
Ale já nechápem, prečo by menšie autá nemali byť bezpečnejšie.
Ale já nechápem, prečo by menšie autá nemali byť bezpečnejšie.
507
Vidím, že si pekný cholerik. Priam sa z teba parí. A mimochodom, urážaš. 😄
Já sa ťa opýtam inak. Prečo máme robiť mäkšie SUV? Prečo nie tvrdšie iné autá? To je teda myslenie. Niektoré autá sa majú zmäkčovať a ine tie iné, aby boli bezpečnejšie,tvrdšie. 😄
Já sa ťa opýtam inak. Prečo máme robiť mäkšie SUV? Prečo nie tvrdšie iné autá? To je teda myslenie. Niektoré autá sa majú zmäkčovať a ine tie iné, aby boli bezpečnejšie,tvrdšie. 😄
ty hlupáku jeden nejde o tvrdost, ale jde o to aby se SUV při kontaktu s neSUV vozy deformovala stejně jako při vzájemném střetu dvou neSUV vozů! Aby SUV nepřenášela veškerou svou energii na konstrukci neSUV! tady nejde ani o tu váhu! Jde o konstrukci vozu! Střet Q7 vs A8 by dopadl totální demolicí A8, protože ta podobně jako Golf5 a F500 by musela zachytit veškerou energii nárazu!
problém je v konstrukci suv, proto doporučení ADACu aby bylo překonstruováno. Ne naopak hlupko
507
Mokrý hadry fasujú hneď vľavo za vrátnicou Marek. Aké plky? Já som s tebou vôbec niekedy diskutoval?
s tebou se clovek nemusi pohadat.staci si jen cist tvoje plky ktere meles furt dokola.dokola jak o červene pančošce :no: a,ze on ma malo prizpevku...ty jich mas zase moooooc,vice nez je zdravo.a drtiva vetsina,ale drtiva stoji za vyliž pr.del :-!
507
Ronault Klaun! Ty si tu už flho nebol. Tak zabavíš ma aspoň dnes? Už dlho nijaká zábava. :yes: 😉
507
Teda, vidím, že ty so tým Martini prehanl. >😁 Príspevkom máš málo, nikdy som ťa tu ani nevidel a čo je hlavné, nikdy si na mňa nereagoval. A takto o mne píšeš. Prečo keď som sa s tebou nepohádal, nič také. Mokrý handry, Dute, dávajú hneď vľavo za vrátnicou.
jednoducho ignorovat,ignorovat,ignorovat. 506 pokusov na roznych serveroch skoncilo banom, 507. mu zatial vychadza. Tym ze na neho reagujete a oponujete mu, ho krmite dalsou energiou. Jedine co od Vas vyzaduje je Vasa pozornost. Ak sa dohodnete a dosiahnete to, ze aspon 2 mesiace spod ziadneho prispevku od "pokusu c.507" nevzide ziadna reakcia, tak Vam garantujem, ze ho to pretane bavit. Zo zaciatku to bude kua tazke, pretoze bude provokovat, kopat nohami, hryzt, urazat a to od Vas bude vyzadovat istu mieru ovladania sa. Ak to vydrzite nejaku dobu, tak sa ignorovanie stane jednoduchym a za cas automatickym.
Toto nie je nic, co by ste sami nevedeli. Skor ma napada otazka, ci tu nedoslo k istej symbioze. Vy si mate na kom ulavit, mate nieco co Vas spojilo a v com ste 100% jednotni a to je "boj s 507". On naoplatku dostal Vasu pozornost, Vase reakcie a iluziu ze je viac nez platnym a respektovanym clenom diskusii.
Toto nie je nic, co by ste sami nevedeli. Skor ma napada otazka, ci tu nedoslo k istej symbioze. Vy si mate na kom ulavit, mate nieco co Vas spojilo a v com ste 100% jednotni a to je "boj s 507". On naoplatku dostal Vasu pozornost, Vase reakcie a iluziu ze je viac nez platnym a respektovanym clenom diskusii.
Takže teoreticky bychom všichni měli mít doma jednu rodinnou Scanii a do města Renault Magnum nebo M-B Atego, ti si poradí se vším...? Tak jsi to myslel? Proč ty jezdíš teda nebezpečnou trojkolkou?
Ano, tato zranění by neměla být slučitelná se životem, ALE podívej se na 507 a máš tady důkaz, že se dá žít i bez mozku
schválně co ti řekne stará až jí oznámíš ber děcka, jedeme 815kou k moři 😄
PS:letadla padaj, vlaky smrděj ale ty máš v 815ce stromeček >😁
PS:letadla padaj, vlaky smrděj ale ty máš v 815ce stromeček >😁
99% pravděpodobnost že tě sejme osobák
1% že tě sejme autobus nebo náklaďák
další komentáře nemaj smysl, jenom plácáš do klávesnice
1% že tě sejme autobus nebo náklaďák
další komentáře nemaj smysl, jenom plácáš do klávesnice
507
Nuž, Grande Punto, vraj jedno z najbezpečnejších aut v triede obstálo s hodnotením-priemerné. Môže mi niekto povedať či Grande Punto považuje ešte stále za jedno z najbezpečnejších aut v triede?
Inak, prečo si len nekúpiť poctivý výrobok? Škoda Fabia je nakoniec v celkovom súčte bezpečnejšie než Fiat Grande Punto. A čo ešte viac Renault Clio. :yes:
Inak, prečo si len nekúpiť poctivý výrobok? Škoda Fabia je nakoniec v celkovom súčte bezpečnejšie než Fiat Grande Punto. A čo ešte viac Renault Clio. :yes:
Myslim, ze by se to nemelo pausalizovat jen na Audi, potazmo na Q7. Myslim, ze zadne jine vetsi SUV by nedopadlo "lepe".XC90, X5(X6), ML, GL a dalsi, ti by tu 500 sesrovotali taky naprosto stejnym stylem. Je to proste problem vsech (vetsich) SUV.
To jako, že bych schválně najížděl jen do aut s kterýma si poradím? Sednu do 815 a poradim si s každým. >😒]
JE NÁM ÚPLNĚ JEDNO MILÝ MATELKO CO SI MYSLÍŠ, CO PÍŠEŠ, CO VÍŠ. JSI OSTUDA, SVRAB TOHOTO WEBU. VŠICHNI AŽ NA PÁR JEDINCŮ TĚ MAJÍ PLNÉ ZUBY A JSI JIM K SMÍCHU. JEDINÝ KOMU NEVADÍŠ A MÁ TĚ RÁD JSI GTI. S KÝMKOLIV JINÝM PROMLUVÍŠ SI O TOBĚ MYSLÍ JEN TO NEJHORŠÍ. ANO S KÝMKOLIV. VČETNĚ LIDÍ CO PRO AUTO.CZ PUBLIKUJÍ. ŠANCÍ JSI OD NÁS DOSTAL VÍCE NEŽ DOST.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
P.S.: NEPIŠ da_b0mbovi DALŠÍ SZ, OBTĚŽUJE HO TO.
507
Niečo ti poviem. Hovoríš, že si neporadia s nákladiakom. Ale nie je mať lepšie auto, ktoré si poradí aj malým, aj s SUV a neporadí s nákladiakom, než kto, kto si poradia len s malým, s nákladiakom nie, ale ani s SUV. :-!
všechna tahle SUV jsou úplně na hov.
vemte jakékoli Q7, X5... a pošlete ho proti jakémukoliv tiráku a uvidíte jak dopadne.
buď zakázat, nebo ať si majitelé těhle plechovek platí léčebné výlohy sami!!!
ten svět je teď posraným navrch. Když někdo konečně vyrobí bezpečné auto (Tatra 815, Renault Magnum...), tak mu doporučej: udělejte ho z gumy ať neohrozí socky v těhle rádoby teréňácích.
vemte jakékoli Q7, X5... a pošlete ho proti jakémukoliv tiráku a uvidíte jak dopadne.
buď zakázat, nebo ať si majitelé těhle plechovek platí léčebné výlohy sami!!!
ten svět je teď posraným navrch. Když někdo konečně vyrobí bezpečné auto (Tatra 815, Renault Magnum...), tak mu doporučej: udělejte ho z gumy ať neohrozí socky v těhle rádoby teréňácích.
507
Ak si tu tam tú hviezdičku dal sám, cením sebazáchovu. 😉
Neviem čo sa rozčuľuješ, veď ti hovorím, že XC 90 sa nezastavilo až u sedadla.
Neviem čo sa rozčuľuješ, veď ti hovorím, že XC 90 sa nezastavilo až u sedadla.
507
Aké nezmysli. Inak nevieš reagovať? Zamysli sa. Narazíš s Q7 do Q7, bude to na štyri hviezdičky. Narazíš s 500 do Q7, umrieš. A práve náraz do steny ma imitovať náraz s rovnakým autom. Si ešte blbší než som čakal keď to nevieš.
všechna tahle auta s x hvězdičkami jsou úplně na hov.
vemte jakékoli daihatsu, punto... a pošlete ho proti jakémukoliv SUV a uvidíte jak dopadne.
buď zakázat, nebo ať si majitelé těhle plechovek platí léčebné výlohy sami!!!
ten svět je teď posraným navrch. Když někdo konečně vyrobí bezpečné auto (Q7, Touareg, XC90...), tak mu doporučej: udělejte ho z gumy ať neohrozí socky v těhle nákupních taškách.
Kdyby majitel tohodle Hčka seděl v puntu, tak ho ten grázl vzal sebou😒br /> [odkaz]
vemte jakékoli daihatsu, punto... a pošlete ho proti jakémukoliv SUV a uvidíte jak dopadne.
buď zakázat, nebo ať si majitelé těhle plechovek platí léčebné výlohy sami!!!
ten svět je teď posraným navrch. Když někdo konečně vyrobí bezpečné auto (Q7, Touareg, XC90...), tak mu doporučej: udělejte ho z gumy ať neohrozí socky v těhle nákupních taškách.
Kdyby majitel tohodle Hčka seděl v puntu, tak ho ten grázl vzal sebou😒br /> [odkaz]
Tak ty jseš ještě blbší než jsem si myslel. Tyhle nesmysly si běž říkat Übermainstreamovi. Poplácá tě za to po zadečku.
507
Vážne? Dôležité je jedno, Janíček😒br />
Crashtesty EuroNCAP sú robené tak, že majú simulovať akoby testované auto zrazilo s testovaným. To znamená, že ak by som sa zrazil v Q7 s Q7 tak by som síce dopadol horšie než ak by sa zrazil Fiat 500 s Fiatom 500. Ale určite lepšie dopadnúť horšie v Q7 až pri rovnocennom aute a inak dobre než vo Fiate 500, ktoré ma už nijak neochráni pred Q7. >😁 😉
jasně s těžce pohmožděnou hlavou, hrudníkem, a nohami totálně v *.u, uuurčitě bys to přežil >😁 :yes:
507
Veď já hovorím, že každé auto, ktoré je takéto by mali urobiť bezpečnejšie.
Ale k tomu, já iba hovorím, že sa auto nezastavilo až u sedadla.
Ale k tomu, já iba hovorím, že sa auto nezastavilo až u sedadla.
507
>😁
A odkiaľ to vieš? >😁 Tu je hlava u Sorenta úplne v poriadku. Ach, Janko, ty si ale hlupáčik.
[odkaz]
A odkiaľ to vieš? >😁 Tu je hlava u Sorenta úplne v poriadku. Ach, Janko, ty si ale hlupáčik.
[odkaz]
A není to jedno? Nemusím být doktor nebo medik jako Ronault abych věděl, že jsou to zranění neslučitelná se životem. >😁 Proč ten Golf sakra nepředělají, když je to nebezpečné??
Danielku, dvě auta jedou proti zdi rychlostí 60km/h. Jsou to Audi Q7 a Fiat 500. V kterým bys radši seděl?
507
Ale nezastavilo ty pako.
A mimochodom, prečo by iné autá než SUV nemali byť bezpečnejšie?
P.S.: Tak ako s tým príspevkami pod Fiatom 500?
A mimochodom, prečo by iné autá než SUV nemali byť bezpečnejšie?
P.S.: Tak ako s tým príspevkami pod Fiatom 500?
ty si větší ********** než sem si myslel. Každému inteligentnímu člověku je jasné, že neSUV nejdou přepracovat tak aby odolaly SUV vozům. Mimochodem XC90 se zastavilo o sedačku řidiče Golfu5.
507
A načo? Majú prepracovať malé autá.
P.S.: Povedz, ty tie stupidné príspevky pod Fiatom 500 píšeš alebo len stále kopíruješ Ctrl?
P.S.: Povedz, ty tie stupidné príspevky pod Fiatom 500 píšeš alebo len stále kopíruješ Ctrl?
507
Moja logika nevedie k tankom. Moja logika vedie k bezpečnejším autám. Nechápem prečo by sa mala zmenšovať bezpečnosť Audi. Tvoja logika vedie k menej bezpečným autám. Originálne.
Pardon bavíme se o Fiatu. Tedy připlatí k Puntu Classic (není ale v testu, nevím jak by dopadlo) odpovídající obnos a má Grande Punto nebo Ideu nebo Lineu (ale obě zase v testu chybí)
Jde o to že VW v této třídě nic dalšího nemá. Kdo chce bezpečnější Renault, připlatí si ke Cliu II odpovídající obnos a má Clio III nebo Modus.
Prostě tvoje logika vede k tankům, zprvu lehkým, pak težším až k nejtěžším, které pak ale budou tahat koně. Prostě dělat tanky na přepravu lidí není řešení. Já teda osobně ve válce s lidmi nejsem.
507
Hele, nechápem prečo by Audi Q7 mali robiť menej bezpečné. Prečo by nemal byť Fiat 500 bezpečnejší. To je teda zvrátená myseľ.
Pořád nic nechápeš, problém je v nebezpečnosti Audi pro ostatní. Ty asi vůbec nechápeš, že někdo taky testuje ohleduplnost aut při srážce s chodci. Jde pře jen o mě !!! Co mi je po ostatních.
507
Já iba hovorím, že niet čo vyčítať Polu u wolffa, pretože aj to Punto, ktoré je z doby Pola je na tom tak isto.
Nevím, ale je to dost dobře možný. Přece jenom je to deset let starý auto, Polo osm. To by nebylo dobrý kdyby za tu dobu nedošlo ke zlepšení ne?
507
Prosím? Jasné, že Audi je bezpečné. Veď je to civilný tank. A práve preto by mali uvažovať nad väčšou bezpečnosťou malých aut. Nie nad zmenšovaním bezpečnosti u Audi, bože.
507
Vôbec, ale vôbec nepochopil ako oslavu Audi. Presne som to pochopil ako kritiku, všetkých výrobcom, ktorý masturbujú ako sú ich autíčka extra bezpečné.
Ten článek o střetu audiny s fiátkem byla kritika a ne oslava Audi. Je smutné, že jsi to pochopil naopak.
507
Tak to sa dnes zas rozdávali hviezdičky. Minule o tom ako veľký päťhviezdičkovy rytier bol úplne prebodnutý nie mečom, ale slamkou zo skutočného rytiera, ktorému mimochodom ani nestál o to byť vyznamenaný tým čím pseudorytier, Fiat 500, dnes zas o tom, ako najbezpečnejšie autá zrovna až tak žiarivé, opäť nie sú.
Nuž, ak mňa ešte niekto chcem presviedčať o tom, že Grande Punto je jedno z najbezpečnejších áut, tak prosím, nech ide okamžite k očnému. V skutočnosti máme len niekoľko skutočne najbezpečnejších aut v triede. REANULT CLIO a ŠKODA FABIA. Tak to sú oni. Renault Clio, obstál so cťou a ukázal sa ako rytier testu. Bravo Renault. :yes: :yes: A tiež Fabia ukázala, že dôverovať poctivému tuzemskému výrobku sa oplatí. Smejem sa tomu, že velice upravovali sedadlá vo Fieste ST, aby boli atraktívne. Nuž, teraz tu majú to svoje kúúúúl. >😁 >😁
Splash a Agila, najhoršie hodnotenie, moje miesto ako u favoritov triedy po prečítaní článku vyprchalo ako para. Tiež musím spomenúť šetričom u 107. Len sa pozrite. Ani u 5dv. verzii sa nedajú vysunúť zadné okná, hlavové opierky nie sú, sú len také sedadlá a oni si aj tak dovolia zato pýtať ako za Fabiu. Odporné. Slepá Európa. Ako môže toto kupovať. Predražené autíčka.
A ešte sa vrátim ku Grande Puntu. Tak je tu niekto kto si myslí, že je to jedno z najbezpečnejších aut triedy?
Nuž, ak mňa ešte niekto chcem presviedčať o tom, že Grande Punto je jedno z najbezpečnejších áut, tak prosím, nech ide okamžite k očnému. V skutočnosti máme len niekoľko skutočne najbezpečnejších aut v triede. REANULT CLIO a ŠKODA FABIA. Tak to sú oni. Renault Clio, obstál so cťou a ukázal sa ako rytier testu. Bravo Renault. :yes: :yes: A tiež Fabia ukázala, že dôverovať poctivému tuzemskému výrobku sa oplatí. Smejem sa tomu, že velice upravovali sedadlá vo Fieste ST, aby boli atraktívne. Nuž, teraz tu majú to svoje kúúúúl. >😁 >😁
Splash a Agila, najhoršie hodnotenie, moje miesto ako u favoritov triedy po prečítaní článku vyprchalo ako para. Tiež musím spomenúť šetričom u 107. Len sa pozrite. Ani u 5dv. verzii sa nedajú vysunúť zadné okná, hlavové opierky nie sú, sú len také sedadlá a oni si aj tak dovolia zato pýtať ako za Fabiu. Odporné. Slepá Európa. Ako môže toto kupovať. Predražené autíčka.
A ešte sa vrátim ku Grande Puntu. Tak je tu niekto kto si myslí, že je to jedno z najbezpečnejších aut triedy?
Opět se ukázalo kdo udává trendy v bezpečnosti ve svě třídě. Můžeme mu např. poděkovat za zavedení standardu 6 airbagů, což v r. 2002 bylo spolu s 5* craschtestem velkým povzbuzením i pro ostatní automobilky. Některé však tuto rukavici dodnes nezvedly.
Ty voe jak je to možny ty WW jsou tak hnusny a ještě ktomu nekvalitni kuwa jak je to jen možny.
507
Vieš, jedno ti chcem úprimne napísať, Grande Punto má hodnotenie priemerné, druhé najhoršie, čo spadá do kategórie kde nevyhovujúci a priemerný. :yes: :yes:
Pokud auto bude mít tuhý rám, který by ty zóny nepustil se deformovat, pak by deformační zóny neměly smysl.
Auto bezpečné pro posádku tedy není tuhé jako tank.