Novinky
mato967
7
Síce to asi bude stále také škaredé auto, ale sadzomet vPorsche nemá čo robiť. Poznám len jedného človeka, ktorý by chcel naftu aj v Lamborghini, ale ten má Outlandera... :-!
Přejít do diskuze
mam taky mentalni problem s naftou v Porsche, takze pokud jej vyradili z nabidky, muj svet je o trochu vic v poradku
No jak kdo. Ja vzal SUV v benzinu a nad dieselem jsem ani nepremyslel a na hory s nim jedu taky.
zbytečně a předčasně. V dnešní době, kdy je "korektní" blafat proti dieselům se Porsche radši nevyjadřuje a vypouští zkušební balónky. V případě větších modelů dostalo Porsche přes prsty a konkurence nikam nezmizela. Takže si pěkně počkáme na skutečnost které se dostaví.
No vida a pak ze je to dneska jen sama spatna zprava a samej trivalec... u Porsche je to cely naruby a k dobrymu :-!
off topic, ale nejako sa tu na skodaauto.cz zabudaju zmienit ze o diesel prisla aj octavia RS, resp diesel 135kw vypadol z ponuky kompletne, u skody aj vw.
Zadní světla Macanu jsou (designově) jedny z vůbec nejpovedenějších v rámci celé automobilové produkce. Pokud se výrazně přizpůsobí vzhledu těch na aktuálním Cayenneu, lepší to nebude, naopak.
Dle interních materiálů kolujících po netu Octavia v novém modelovém roce dostane 2.0 TDI 135 kW v kombinaci s DSG7 s možností 4x4. RS TDI zůstává a zdraží o 20 tisíc kč.
To je tak, když budeš mít na place dieslový Cayenne a benzínový a pojedeš na hory, tak vezmeš tu naftu a o tom to je. Ale když ti přibude 911 tak se budeš rozhodovat mezi dieslovým Cayennem a 911, ten benzínový Cayenne bude jen stát.
Konečně důvod, proč toho přeplácaného Touarega nekupovat :-!
PS: nepoznám ťa, tak nerátaj, že poznáš ty mňa :no:
PS: nepoznám ťa, tak nerátaj, že poznáš ty mňa :no:
Ano, prodával se výborně i s dieselem a prodává se dál výborně i bez dieselu.
Motorizace, která se do Macanu hodí zřetelně ještě méně, než V6 diesel, je R4 benzín.
Motorizace, která se do Macanu hodí zřetelně ještě méně, než V6 diesel, je R4 benzín.
tak v tomhle souhlasim. Nevim proč brát naftu, jen proto, že je to SUV. A jsou značky, kam se nafta (životním postojem) prostě nehodí.
Když se člověk podívá u Porsche na podíl prodeje nafty v SUV, tak jsem zvědavý, čím tu ztrátu vykryjí.. ;-\ 😉
diky za info, a kedy nabieha ten 2019? nabehne uz v lete? musim objednavat do konca leta, inak vezmem insi.
mam dojem ze i zde na auto.cz se psalo o vyjadreni Porsche kdys zarizli diesly kvuli necemu v Nemecku, ze dieselu meli podil jen cca 15%, tedy vesmes tak smesne prodeje, ze mozna proste nema smysl resit jak konstrukcne jeste dalsi motor co se ulozeni tyce, coz vyvoj daneho auta proste prodrazi (jasne platforma je schodna s VW v tomto pripade s Q5, ale proste nejaky finance je to stat bude pokud by tam mel bejt i diesel), tak pak legislativni kroky k uvedeni na trh, kde tohle jiz musi resit u kazdeho modelu a to ze Q5 homologaci ma, neznamena ze ji automaticky dostane vsechno na dane platforme s danym motorem, musi se vse absolvovat znova s danym modelem, a asi si rozmislej jestli nechaji udelat veskere homologace pro diesel v danem modelu kdys to bude stat treba 5-10 milionu eur a pak ho prodaj celosvetove sotva 300 kusu mesicne po dobu treba 2-3 let a spise na tom ve finale prodelaj
jedine misto kde ma diesel jeste trosku sanci se prodavat je EU, a v ni prodeje dieselu taky klesaj, asi proste nema smysl pro Porsche aby se necim cemu klesaji prodeje a i tak byli prodeje u nich nizke zabejvalo
jedine misto kde ma diesel jeste trosku sanci se prodavat je EU, a v ni prodeje dieselu taky klesaj, asi proste nema smysl pro Porsche aby se necim cemu klesaji prodeje a i tak byli prodeje u nich nizke zabejvalo
tohle tema uz se tu resilo mnohokrat
diesel ma sve opodstatneni: delsi dojezd, snizsi spotreba, optimalni na dlouhe cesty..
diesel ma sve opodstatneni: delsi dojezd, snizsi spotreba, optimalni na dlouhe cesty..