Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Audi A6 Avant vstupuje na český trh jen s turbodiesely. Jak si vede ve srovnání s konkurencí?
37 komentářů
freferg
"pneumatickým nastavením bederní opěrky"
To jako vážně je ta bederní opěrka pneumatická? Není náhodou elektrická?
To jako vážně je ta bederní opěrka pneumatická? Není náhodou elektrická?
maXX_CZ
Takze v dojclandu uz to nikdo nekupuje, tak to zacnou tlacit tady?
No co, nekde se to udat musi, tak proc ne tady 😄
No co, nekde se to udat musi, tak proc ne tady 😄
Ale v realu v tom budes tak za 2 mil., za ktery muzes mit v benzinu kdekoli tech valcu 6.
Tak co s tim.
Audi jednoznačně pochvala za V6 proti R4 a Quattru v základu.
Já třeba u starejch 5kovejch báv radši úspornou R4 než 525d.Sice 3litr, ale nejede víc, jen žere a je těřší.
Jasně, 530 je jiný kafe.
Ale někdo to nepotřebuje.
Proč potřebuješ na normální jízdu 6 válců?
A pro ne 8?
Ale prostě ho nemusíš mít.
Jde i pořizovací cenu. Prostě si to líp vybavíš.
Na co ti třeba ve Švédsku nebo Norsku, kde nesmíš jet snad ani kilo, je V6?
Nebo na D1 😄
Za 1.7 miliona ceskych = cca Ł 56 000 je v pohode E 400 d a nie holota...
Koupím to ve finále levnějc, než ty s volantem vpravo, chytráku.
pak se podívaj na daně z těch aut a dosolils
prostě bys bral suv a než D3 tak samozřejmě JLR.
My už to víme strašně dlouho.
Proč říkáš, co by si měl koupit kupec velkého kombi?
Tajemství - stavěj ho pro lidi, co chtěj velký kombi.
SUV stavěj pro lidi, co chtěj SUV.
Je to asi tak, jako kdybych napsal, že za 2M bych radši nasál dejme tomu Caymana.
Chápeš?
Nic ve zlým.
Je fakt super, asi až moc
...z hlediska prodejů Q7...
Líbí se mi to rozšíření v oblasti zadního blatníku, ale jinak žádná sláva. S černou místo chromu bude určitě vypadat lépe, ale zatím jsem ho naživo viděl jen v chromu. Např. konfigurace R-line/chrom/bílá vypadala docela špatně.
Normálně se vobjednávaj v Německu ceníkovky okolo 100.000E jak na běžícím pásu.
Hlavně RLine. >😁