Ekonomika
Nové Audi A6 Avant vstupuje na český trh jen s turbodiesely. Jak si vede ve srovnání s konkurencí?
37 komentářů
My víáme kámo.
prostě bys bral suv a než D3 tak samozřejmě JLR.
My už to víme strašně dlouho.
Proč říkáš, co by si měl koupit kupec velkého kombi?
Tajemství - stavěj ho pro lidi, co chtěj velký kombi.
SUV stavěj pro lidi, co chtěj SUV.
Je to asi tak, jako kdybych napsal, že za 2M bych radši nasál dejme tomu Caymana.
Chápeš?
Nic ve zlým.
prostě bys bral suv a než D3 tak samozřejmě JLR.
My už to víme strašně dlouho.
Proč říkáš, co by si měl koupit kupec velkého kombi?
Tajemství - stavěj ho pro lidi, co chtěj velký kombi.
SUV stavěj pro lidi, co chtěj SUV.
Je to asi tak, jako kdybych napsal, že za 2M bych radši nasál dejme tomu Caymana.
Chápeš?
Nic ve zlým.
XF s šestihrnkem už nekoupíš a v reálu za E400 nebo 540i s příplatky budeš taky přes. Ten kdo bude chtít naftu na ně stejně koukat nebude.
Audi jednoznačně pochvala za V6 proti R4 a Quattru v základu.
Audi jednoznačně pochvala za V6 proti R4 a Quattru v základu.
Dle nabídky je vidět, že klasický kombík příznivce má. Tudíž Velar ani jiný gazík bych sem nemotal. Btw, za 2mio bude Velar opět s R4 pod kapotou.
Kdyz mas u BMW za skoro stejny peniz ctyri valce, vypada to jako dobra nabidka.
Ale v realu v tom budes tak za 2 mil., za ktery muzes mit v benzinu kdekoli tech valcu 6.
Tak co s tim.
Ale v realu v tom budes tak za 2 mil., za ktery muzes mit v benzinu kdekoli tech valcu 6.
Tak co s tim.
Takze v dojclandu uz to nikdo nekupuje, tak to zacnou tlacit tady?
No co, nekde se to udat musi, tak proc ne tady 😄
No co, nekde se to udat musi, tak proc ne tady 😄
Nesouhlasím, jak u sedanu tak kombi XF pořád nabízí V6 naftu. Benzínová V6 se už v nové generaci kombi neobjevila, pouze v zámoří. Spekulovalo se o benzínové R6, ale moc tomu nevěřím, když podle všech informací má být nový XJ čistě elektro..
Na severu Norska jsem si krásně zajezdil, paní tam proháněla svoje Saxo VTS takovým způsobem, až mě strhla. Vůbec se tam všichni chovali jako sourozenci Solberga. 😉
Přestaň blemcat srance.
Koupím to ve finále levnějc, než ty s volantem vpravo, chytráku.
pak se podívaj na daně z těch aut a dosolils
Koupím to ve finále levnějc, než ty s volantem vpravo, chytráku.
pak se podívaj na daně z těch aut a dosolils
Jo, taky souhlas.
Ale prostě ho nemusíš mít.
Jde i pořizovací cenu. Prostě si to líp vybavíš.
Na co ti třeba ve Švédsku nebo Norsku, kde nesmíš jet snad ani kilo, je V6?
Nebo na D1 😄
Ale prostě ho nemusíš mít.
Jde i pořizovací cenu. Prostě si to líp vybavíš.
Na co ti třeba ve Švédsku nebo Norsku, kde nesmíš jet snad ani kilo, je V6?
Nebo na D1 😄
No on R-Line v černém paketu nevypadá o nic vábněji. Spíš naopak. A to co je na reklmních bannerech je ještě strašnější ;-\
Na tom designu je poměrně hodně vidět, že je dělaný primárně pro Čínu apod., tím spíš ve verzích s chromem, který je v základu dokonce i u R-linu.
Vsetko sa da len treba chciet tak ako nas pani ucitelka ucila v skole uz si zabudol? >😁
Pozeram ze v Cechach vas pekne solia za 1.7 miliona mam aj 300 konove 3 d XF Sportbreak v slusnej palbe...
Rozdíl mezi R4 a šestiválcem v naftě je výrazně větší než mezi vznětovým šesti a osmiválcem. Ten se navíc už málokde vyskytuje.
Moje zkušenost je taková, že srovnatelně výkonný šestihrnek nežere víc, než R4. Myslím tak, aby to vůbec stálo za řeč.
Chlapi - jezdí super a je to trhák.
Normálně se vobjednávaj v Německu ceníkovky okolo 100.000E jak na běžícím pásu.
Hlavně RLine. >😁
Normálně se vobjednávaj v Německu ceníkovky okolo 100.000E jak na běžícím pásu.
Hlavně RLine. >😁
No...někomu může R4 opravdu stačit. pokud je (a to dnes je) dostatečně výkonný. Je tady zatím řeč o naftě, a tam jde taky o nějakou tu hospodárnost, ne?
Já třeba u starejch 5kovejch báv radši úspornou R4 než 525d.Sice 3litr, ale nejede víc, jen žere a je těřší.
Jasně, 530 je jiný kafe.
Ale někdo to nepotřebuje.
Proč potřebuješ na normální jízdu 6 válců?
A pro ne 8?
Já třeba u starejch 5kovejch báv radši úspornou R4 než 525d.Sice 3litr, ale nejede víc, jen žere a je těřší.
Jasně, 530 je jiný kafe.
Ale někdo to nepotřebuje.
Proč potřebuješ na normální jízdu 6 válců?
A pro ne 8?
Naživo mě nový Touareg (opticky) docela zklamal, líp, než Q7 celkově nevypadá.
Líbí se mi to rozšíření v oblasti zadního blatníku, ale jinak žádná sláva. S černou místo chromu bude určitě vypadat lépe, ale zatím jsem ho naživo viděl jen v chromu. Např. konfigurace R-line/chrom/bílá vypadala docela špatně.
Líbí se mi to rozšíření v oblasti zadního blatníku, ale jinak žádná sláva. S černou místo chromu bude určitě vypadat lépe, ale zatím jsem ho naživo viděl jen v chromu. Např. konfigurace R-line/chrom/bílá vypadala docela špatně.
Touareg naštěstí pro Audi vypadá ještě víc radiátorově než Q7 a v R-Line jako by mu pod haupnou vybuchl granát.
to je skoda.... ale keby ze mi niekto da 2 melony... tak pridem za nim s velarom... a podakujem sa mu >😁 ... ale takyto placaty megakombik mi nejak uz nepride zaujimavy po ziadnej stranke ... pritom CLS alebo stingera ci A7 beriem.. to ano.. aj arteona.. :yes:
"pneumatickým nastavením bederní opěrky"
To jako vážně je ta bederní opěrka pneumatická? Není náhodou elektrická?
To jako vážně je ta bederní opěrka pneumatická? Není náhodou elektrická?
ja by som popravde zobral radsej touarega za podobne peniaze ...chapem ze nie su priami konkurenti ale chciet velke dlhe auto s velkym kufrom do 2 melonov.. tak urcite uz dnes zvolim radsej nejake paradne SUV a nie klasicky kombik s megarazvorom ktory taha brucho po zemi ... mne by sa v danej cenovke a rozmeroch urcite viac pacil touareg ( velar ) ako A6 .... ale kto chce bezny kombik ok... ten si vyberie samozrejme kombik... z tejto stvorice ( D3 plus Jag ) ... sa mne osobne najviac paci jaguar XF .... ale v reale fakt neviem.. mozno by som skoncil v A6tke ktovie .. chcelo by to vzajomne ich vyskusat ale urcite to vsetko budu dokonale kary kde uz rozhodnu len malickosti a aj nejake tie osobne sympatie vsak ano :yes:
Je fakt super, asi až moc
...z hlediska prodejů Q7...