Malý hatchback německé automobilky se před časem představil jen jako elektromobil. Nyní Opel prozrazuje podrobnější informace také o spalovacích motorech.
Takže je to zfalšovaný japonskou lobby, že jo. :D
Zákazníci budou reklamovat nevymahatelnej parametr, kterej je závislej na všech možnejch podmínkách, výbavě atp. Co třeba rozdíl deklarované a skutečné hmotnosti auta ? Nic ? A hele víš co, klidně si dej přes oči šátek, ucpi si uši a realitu neber v potaz. Jenom se pak nediv, když někdo jinej pozná rozdíl mezi dvěma auty, kde jedno zrychluje na 100 o tři vteřiny dříve. To prostě normální člověk pozná.
To zase nevím proč. Neberu ti to, ale z podstaty používání malých aut coby doplňkových, do města a pro kratší jízdy, mi automat připadá jako lepší volba. Samozřejmě záleží i na tom, aby ten automat uspokojivě fungoval a nebyl jen k vzteku. Šest a půl roku nám třeba sloužil předchozí Swift s automatem a neměl jsem k pohonu žádné výhrady.
Pokud si někdo dělá obrázek jen na základě papírových údajů, tak pochopitelně žádné rozdíly nepozná. Kromě toho, že dynamika auta není dána jen zrychlením 0-100, pak ještě přichází na řadu reálné měření. A ano, je tam fakt výrazný rozdíl, resp. pro P208 je to hotové waterloo. ;-) http://www.zeperfs.com/…uel6752-4342.htm
Nemluvil bych o hranici použitelnosti, v podobně těžkém autě jsem jezdil s 44 kW i po dálnici a ve čtyřech lidech. Krouťáku to mělo dost. Záleží na zpřevodování, apod. Swišť má asi top základní motorizaci ve třídě.
na hranici použiteľnosti som myslel, že ak to má niekto ako jediné auto alebo často jazdí aj mimo mesta, tak už to nie je žiadna sláva. Samozrejme jazdiť sa s tým dá aj po diaľnici.
HMMM...stará Corsa měla atmosferu 1.2 16v 59 kw.. to je sešup dolů :no:
Asi Pažouti lépe motory neumí..
Opel má smůlu na nové majitele.. ale asi to nějakým dámám bude i fuk , a nějaké prodeje budou..jen Corsa alias 208 už nikdy nebude auto roku , jako dřív. :-(
Áno, suzuki akceleruje za 10,5 a výrobca sa naschvál nepochvali a Peugeot nedosiahne tých 12,5 a naschvál udáva menej a vôbec mu nevadí, že mu to ľudia budú reklamovať.
Mluvím za sebe, na malém autě oceňuji jeho mrštnost a automat mě nebaví. Možná by solidní dvojspojka poupravila můj názor, zatím ale nemám důvod nechtít manuál.
a navyse vazi viac ako o dve triedy vacsia mazda 6 ... pritom sportove auto ma byt hlavne o nizkej hmotnosti ale tak vw ma asi nejaky vlastny recept .... aneb taktika a la premotorovane monstrum
Kto má na silnejší benzín, má aj na automat a väčšinou to kupuje s automatom. Pretekárov, ktorí auto berú na okruh je veľmi málo. A aj tam im lepší čas spraví automat. Keby tomu bolo ináč, ponúkali by to. Ostatní kupujú polo.
Mňa by tiež zaujímalo, prečo má motor 55kw, keď pred rokmi mal 60kw. Použiteľné mimo mesta to bude v pohode, až na dážď. Swiftu píšu akceleráciu z 0 na 100 za 12,3 s a starému Peugeot 208 12,2 s. Tam musí byť fakt výrazný rozdiel, že motorom si Vás jedno auto získa a druhé nie :-)
Ešte rozdiel je, že Swift ma najvyšší krútiaci moment v 4400 otáčkach a Peugeot má rovnaký v 2750 myslím, čiže s tým vie jazdiť aj žena.
swišť dal na extrémne ľahké auto základ 1,2 atmo 66 kW a aj tým si ma získal. Corsa bude asi o niečo ťažšia, motor o niečo slabší a už je to na hranici použiteľnosti mimo mesta.