Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Opel Corsa prozrazuje informace o konvenčních motorech. Dostane atmosféru i turbodiesel

35 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… všichni ostatní konkurenti diesel nabízejí, aby to Fkoda nepodělala …... :-!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nonsens
swišť dal na extrémne ľahké auto základ 1,2 atmo 66 kW a aj tým si ma získal. Corsa bude asi o niečo ťažšia, motor o niečo slabší a už je to na hranici použiteľnosti mimo mesta.
Avatar - xxc
xxc
Mňa by tiež zaujímalo, prečo má motor 55kw, keď pred rokmi mal 60kw. Použiteľné mimo mesta to bude v pohode, až na dážď. Swiftu píšu akceleráciu z 0 na 100 za 12,3 s a starému Peugeot 208 12,2 s. Tam musí byť fakt výrazný rozdiel, že motorom si Vás jedno auto získa a druhé nie 😄

Ešte rozdiel je, že Swift ma najvyšší krútiaci moment v 4400 otáčkach a Peugeot má rovnaký v 2750 myslím, čiže s tým vie jazdiť aj žena.
Nonsens
swiftu píšu 11,9 s manuálom a 11, 0 s cvt s týmto základom, max 180 kmh, to má máloktorý základný m otor v B mejnstríme.
Avatar - xxc
xxc
Tak možno iná norma, ale rozdiely nie sú výrazne.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Pokud si někdo dělá obrázek jen na základě papírových údajů, tak pochopitelně žádné rozdíly nepozná. Kromě toho, že dynamika auta není dána jen zrychlením 0-100, pak ještě přichází na řadu reálné měření. A ano, je tam fakt výrazný rozdíl, resp. pro P208 je to hotové waterloo. 😉
http😐/www.zeperfs.com/…uel6752-4342.htm
Avatar - xxc
xxc
Áno, suzuki akceleruje za 10,5 a výrobca sa naschvál nepochvali a Peugeot nedosiahne tých 12,5 a naschvál udáva menej a vôbec mu nevadí, že mu to ľudia budú reklamovať.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Takže je to zfalšovaný japonskou lobby, že jo. 😁
Zákazníci budou reklamovat nevymahatelnej parametr, kterej je závislej na všech možnejch podmínkách, výbavě atp. Co třeba rozdíl deklarované a skutečné hmotnosti auta ? Nic ? A hele víš co, klidně si dej přes oči šátek, ucpi si uši a realitu neber v potaz. Jenom se pak nediv, když někdo jinej pozná rozdíl mezi dvěma auty, kde jedno zrychluje na 100 o tři vteřiny dříve. To prostě normální člověk pozná.
traveldrive
Sympatická, ale s najväčšou pravdepodobnosťou aj márna snaha.
Avatar - woody-alien
woody-alien
😉 Máš pravdu.
Avatar - xxc
xxc
Ľudia reklamujú kde čo, keby nevedel Peugeot dosiahnuť čas akcelerácie, tak by sa pár ľudí našlo, čo by to reklamovali a to asi nikto nechce.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Možná v tvém případě bude lepší zůstat u isofixů a nevrtat se v něčem, čemu nerozumíš.
Nonsens
kokso, mám viper,
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nemluvil bych o hranici použitelnosti, v podobně těžkém autě jsem jezdil s 44 kW i po dálnici a ve čtyřech lidech. Krouťáku to mělo dost. Záleží na zpřevodování, apod. Swišť má asi top základní motorizaci ve třídě.
Avatar - Jaros71
Jaros71
HMMM...stará Corsa měla atmosferu 1.2 16v 59 kw.. to je sešup dolů :no:
Asi Pažouti lépe motory neumí..
Opel má smůlu na nové majitele.. ale asi to nějakým dámám bude i fuk , a nějaké prodeje budou..jen Corsa alias 208 už nikdy nebude auto roku , jako dřív. 😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To ale zdaleka nebyla základní motorizace.
Nonsens
na hranici použiteľnosti som myslel, že ak to má niekto ako jediné auto alebo často jazdí aj mimo mesta, tak už to nie je žiadna sláva. Samozrejme jazdiť sa s tým dá aj po diaľnici.
Dixik2
Objednávky 9/19
Výroba 10/19
U prodejců 11/19

Premiéra ve Frankfurtu 9/19

Výroba E-Corsy 1/20
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - miromen
miromen
Ty povinne automaty k motorizacim se šiři jak mor. :no:
Avatar - xxc
xxc
Keď to ľudia nebudú kupovať, vymiznú.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Taky mě to štve, nejsilnější benzín a povinný automat. :no: Mám takové tušení, že se to zase rozlézá kvůli emisím...
Avatar - xxc
xxc
Kto má na silnejší benzín, má aj na automat a väčšinou to kupuje s automatom. Pretekárov, ktorí auto berú na okruh je veľmi málo. A aj tam im lepší čas spraví automat. Keby tomu bolo ináč, ponúkali by to. Ostatní kupujú polo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Automat v malém autě nechci, i kdyby ho dávali zadarmo.
Avatar - woody-alien
woody-alien
To zase nevím proč. Neberu ti to, ale z podstaty používání malých aut coby doplňkových, do města a pro kratší jízdy, mi automat připadá jako lepší volba. Samozřejmě záleží i na tom, aby ten automat uspokojivě fungoval a nebyl jen k vzteku. Šest a půl roku nám třeba sloužil předchozí Swift s automatem a neměl jsem k pohonu žádné výhrady.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mluvím za sebe, na malém autě oceňuji jeho mrštnost a automat mě nebaví. Možná by solidní dvojspojka poupravila můj názor, zatím ale nemám důvod nechtít manuál.
Avatar - praptak
praptak
Zrovna u Pola GTI je smutné, že je nabízen pouze v automatu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a navyse vazi viac ako o dve triedy vacsia mazda 6 ... pritom sportove auto ma byt hlavne o nizkej hmotnosti ale tak vw ma asi nejaky vlastny recept .... aneb taktika a la premotorovane monstrum
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
zase? to jsou hrozné zmatky s těmi motorizacemi u VW...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Manuál šel objednat do konce dubna. Dlouho se na něj čekalo a moc dlouho se nezdržel. 😐
netss
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
specmisha
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
specmisha
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
slopinim
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.