Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Citigoe iV a Superb iV odhalují ceny. Kolik dáte za očekávané elektromini a plug-in hybrid?

David Bureš David Bureš 10. 9. 2019
42
75
Zobrazit náhledy (42)
Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Citigoe iV Škoda Superb Combi iV Škoda Superb Combi iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb PHEV Škoda Superb PHEV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb iV Škoda Superb Sportline

První majitelé elektrického Citigo se mohou těšit na rok nabíjení zdarma. Hybridní Superb pak dorazí i v luxusní výbavě Laurin & Klement.

Škoda Citigoe iV bude na českém trhu stát 429.900 korun. Českou cenu napjatě očekávaného miniaturního elektromobilu na bázi Citigo automobilka odhalila na Autosalonu Frankfurt 2019, kde rovněž prozradila cenu plug-in hybridního Superbu iV.

Elektrické Citigo tak bude dražší než stávající varianty. Vždyť ceny pětidveřového Citigo s konvenčním pohonem startovaly na částce 209.900 korun. Zároveň však půjde o nejdostupnější elektroauto na českém trhu.

Základní výbava zahrne diody denního svícení, přední mlhovky nebo dvoubarevná 16palcová kola z lehkých slitin. Rozšířit ji bude možné o paket Extra, který bude dostupný ve třech verzích. Basic za 10.000 Kč nabídne tempomat, vyhřívaná přední sedadla a odpadkový koš, Plus pak nad rámec Basic za 15.000 korun přidá zadní parkovací senzory, mezipodlahu v zavazadelníku a přední mlhovky s funkcí přisvěcování do zatáček. Vrcholný Top za 20.000 korun pak tyto prvky doplňuje o vyhřívané čelní sklo, držák multimédií a digitální příjem rádiového vysílání.

O pohon Citigoe iV se stará elektromotor o výkonu 61 kW a točivém momentu 212 N.m, který čerpá svoji energii z akumulátoru umístěného v podlaze o kapacitě 36,8 kWh. Na baterie se vztahuje osmiletá záruka (respektive 160.000 km), přičemž firma garantuje, že do této doby bude zachováno minimálně 70 % jejich původní kapacity.

Vůbec první sériový elektromobil značky Škoda se k prvním zákazníkům dostane na začátku roku 2020. Dostupný bude výhradně s pětidveřovou karoserií. Lákat je bude i na speciální nabídku v podobě možnosti bezplatného nabíjení z veřejné sítě Skupiny ČEZ po dobu jednoho roku. Tento lákavý bonus dostane prvních 500 zákezníků, kteří si Citigoe iV závazně objednají.

„Skupina ČEZ má již v současnosti největší síť dobíjecích stanic v tuzemsku a ke stávajícím více než 170 přibývá každý týden nová. Dobíjení v rámci akce „Rok zdarma s ČEZ“ nemá žádné omezení: Kolikrát přijedu ke stanici, tolikrát dobiji,“ říká k tomu Pavel Cyrani, člen představenstva Skupiny ČEZ.

Spolu s cenami Citigo na elektřinu automobilka prozradila české ceny plug-in hybridu Superb iV, který na trh vstoupí na přelomu tohoto a příštího roku. Ty startují na částce 876.900 korun, přičemž vůz bude dostupný ve čtyřech stupních výbavy – Ambition, Style, Laurin & Klement a Sportline.

První sériový plug-in hybrid značky Škoda je poháněn kombinací spalovacího motoru 1.4 TSI a elektromotoru o systémovém výkonu 160 kW. Čistě na elektřinu vůz ujede až 56 kilometrů, podle měřicího cyklu WLTP.

Příchod Citigoe iV a Superbu iV také znamená příchod nové značky Škoda iV, která zastřeší nabídku elektrifikovaných modelů mladoboleslavské automobilky, ať už elektromobilů nebo hybridů různé úrovně. Do konce roku 2022 uvede Škoda iV na trh celkem 10 modelů s různým stupněm elektrifikace. První model s novou koncernovou platformou MEB vyvinutou pro elektromobily dorazí v roce 2020, půjde o sériovou verzi konceptu Škoda Vision iV.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Ale aby nedoslo k omylu:
| 11. 9. 2019
Takže to že se zvyšuje doba dožití díky medikaci a rapidnímu snížení dětské úmrtnosti opravňuje dělat z měst smradlavé díry plné jedů?
Re: Re: Re: Ale aby nedoslo k omylu:
| 11. 9. 2019
Utikáš od otázky dotací. Proč vadí přímé dotace a nevadí nepřímé v podobě nemocnosti a úmrtí na následky emisí?
Jestli spíš to auto svobodu nebere, když si vemeš ty obrovské finanční zatížení v podobě koupě, údržby, pojištění a paliv dělá z tebe auto spíše otroka. Ale to už je spíš otázka pro filosofii.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Cena
| 11. 9. 2019
To je moc hezký, ale snad sis všiml, že jsem reagoval na příslěvek, který se týkal pořizovací ceny. Vyšší zústatková cena elektrického Citiga je navíc ve hvězdách. Citigo není Tesla s táborem nadšených čekajících fanoušků.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Superb
| 11. 9. 2019
No oni v tom ty peníze totiž hrajou celkem zásadní roli a pokud někdo nemusí řešit, že si koupí za půl míče citigo, tak je to ten milionářský podivín. Jestli na to takhle nahlížíš jak popisuješ, tak spadáš právě do této kategorie. Ovšem pořád mám obavu, že většina zákazníků takhle aktuálně neuvažuje a zajímá je kolik jejich auto stojí a co za ty svoje prachy dostanou. Jestli mám pravdu já nebo ty ukáže čas. Možná se jich prodá 100-200 tis ročně a zákazníci se o to budou fackovat. To momentálně nikdo neví. BTW ohledně Superbů Škodovka plánuje prodat hybridů asi 10000 ročně, takže sama Škodovka nemá ohledně nových eko aut veliký očekávání.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Ale aby nedoslo k omylu:
| 11. 9. 2019
Doba se zvyšuje, ale z jakého důvodu by nemohla být ještě vyšší? Zvyšuje se proto, že se postupně řeší problémy a když se nějaký podaří vyřešit, tak se jde hned na další v řadě. Teď jsou na řade emise.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku