Normálně tu titulky nehejtuju ale tohle je fakt úlet. O kolik je tedy podle autora dynamičtější u jednotlivých motorů? Ten titulek je lež jako prase navíc v článku potvrzena. To není žádná novinářská zkratka, ale proste uvedeni v omyl. Nelze jej chápat jinak než ze je rychlejší/lépe zrychlujici a to se všemi motory, což není ani o jednu setinu sekundy. Byl by takový problém napsat Sportovnější design se všemi motory??? Jo ono by to tolik netáhlo pozornost co?!!! :no::no::no:
Tento web tak nejak upada. Boli casy ked som sem siel kazdy den a vzdy bolo nieco nove a zaujimave. Teraz sa staci pozriet raz za dva tyzdne a jedine co sa dozviem ze je nova Skoda/VW/Audi alebo Seat. Nuz bohuzial.
Člověk by rád byl slušnej a tolerantní, ale ty mi prostě nedáváš šanci.
Cituji tvůj blábol z článku: "Začněme ale tradičně u interiéru, kde jsou úpravy viditelné již při letmém pohledu na přední masku"
Jsi retardovanej? Nebo sjetej?
Kde tě Machala vyhrabal? Já bych tě dávno vyhodil. Přeci není možný, aby dělal v redakci čehokoliv někdo, kdo nenapíše souvisle tři odstavce bez nějakýho idiotskýho blábolu.
Už je to trapný.
Jsi totálně neschopnej babrák.
Já už dream team ani nekomentuji, neboť bych musel být ale kuwa fest sprostý. ...třeba zatím někde jinde počkat na nového kapitána, protektorát taky nebyl donekonečna. Mějte se tu zatím fanfárově.
Neřeš to. Strašlivej prospekt od Kodiaqu RS kde se píše o sportovní DNA atd by ti rozerval palici.
Tohle ale není jen u škodovky.
Sportovní je na papíře dneska prostě úpně všechno. Nejvíc ze všeho SUV a offroady.
Slovo "sport" prosě prodává.
Máš pravdu - je to děs.
Hehe a už ani oficiální jednotky tu nelze používat. Takže ta se*** výše je vteřina napsaná spisovně, jen tento server to nevzal a radši vyhvězdičkoval, je to na něj moc sprostý. Měli by ho vzít k terapeutovi, neboť všude vidí samý coondy. :D:D
V nadpise je "dynamickejsi so vsetkymi motormi" a v clanku je zrejme pravdivo napisane, ze ide len o "dynamicky dizajn" ?
To ako vazne ? Kolko plati Skoda za takuto nechutnu podprahovu reklamu a vedomu manipulaciu ?!?
Toto je ovela vacsi hnus ako to, co tu mal udajne predvadzat reklamami Hyundsi.
,,Začněme ale tradičně u interiéru, kde jsou úpravy viditelné již při letmém pohledu na přední masku. Původně chromovaný rámeček mřížky chladiče se dočkal leskle černého lakování"
Mřížka chladiče v interiéru? To je někde za navigací? :D
Myslet to mohl jak chtěl , ale napsal to jednoznačně - dynamičtější se všemi motory. Pokud je něco jen dynamický, tak se to rychle pohybuje, když je to dynamičtější tak to líp zrychluje. Tam není na výběr. Pokud to má vystihovat tvary (a tedy mít přenesený význam) musí tam autor napsat dynamický design, nebo ještě lépe dynamicky působící design/tvary atd. To je prostě čeština, a tou se autor živí. A on to moc dobře ví.
Tohle co předvedl je ta nejhorší bulvární technika - v titulku zalhat. Titulek totiž nebyl dvojsmyslný, ale prostě lživý. A nevím proč si na to máme zvykat na nejčtenějším autowebu. Fuj! :no:
Golf je synonymem nudnosti a stridmosti, toho ani takova kola nerozhodi. Jinak ale ano, tohle je jeste rel. rozumne v tom ze tam tech ruznych ploch neni prehrsel, i tak to ale neni muj salek caje.
Kdyz pak vidim nejakou cirkusarnu, nutno dodat ze nemecka premie v tomhle zacina byt kralem, tak si pokazde rikam o kolik hezci by pro me oci dany styl kol byl, kdyby si vyrobce tu "paradu" odpustil a udelal to v jedne barve,v jedne povrchove uprave. A teprve idealni by to bylo, kdyby krom odpusteni si ruznych barev a povrchovych uprav se vyrobci dnes trosku krotili i, nebo mozna predevsim prave, v tvarech.
Treba podobne perly... http://premiumwheels.de/…sommerreifen.jpg http://webimg.secondhandapp.com/…18be60687467ec9a
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/6-audi-q8-2018-rt-alloy-wheels.jpg?itok=y-kotZB3
PS: Krasne definovane prechody z lesku do brouseneho povrchu a zase zpet me bavi u hodinek, na kolech si je ale rad odpustim.
Ta kola prijdou retro i me, taky nesplnuji 2 ze 3 veci co jsem dole svym vyberem naznacil, ze by hezky disk podle me mel splnovat. Tohle ma sice jednu barvu / checked / ale chybi otevreny, neprekombinovany design a rozumna velikost.
Za me zkratka vedou tenke louce, idealne 5 (nebo 5x2) co prostor zbytecne nepreplnuji (nechaji kolo hezky vzdusne, otevrene (samozrejme za predpokladu ze z toho otevreneho kola na me nevykouknout bubny)), dale "nechytraci" ani tvarem (viz ta kola na trojce nahore, u kterych se s iudexem shodnete ze jsou pekne a fajn, me prijdou stejne povedena a vkusna, jako digitalni cocpit v nove trojce s obracenym otackomerem. Proste tam tech spoju a ruznejch plosek je 3/4 jen na paradu a pusobi to az komicky, ale marketak je nejspis rad ze to neni ona nudna klasika, blbej otackomer co ma kazdej...), no a do tretice nekolotocuje ani farbou.
Oldschool? Mozna, nebo taky "can't beat the classic". ;-)
Jj, v danom modeli vždy najlepšie vyzerá RS (ak je) a Monte Carlo či Sportline, či už je to Scala, Octavia či Kodiaq. Uvidíme, ako bude vyzerať Scala v holobyte, myslím, že onedlho to na cestách zistíme.
Teraz na našom pracovnom parkovisku pribudol nový T-cross v holobyte a to je vizuálna tragédia: tmavomodrá pastelová, plechové disky s balónovými pneumatikami, čierne plastové lemy okien... proste des. Aký to rozdiel oproti promo autu v zlatej metalíze s čiernou strechou a na veľkých diskoch.
Presne. Červenočierna kombinácia vyzerá dobre a za takto vyzerajúce auto by som sa nehanbil. Horšie je to už s technikou, ak pod kapotou takto vyzerajúceho auta je litrový trojvalec. Presne ako píšeš znieslo by to motor z PGTI, o to viac, že ide o väčšie auto ako Polo.
Tak za mňa 1. je nuda, ako písal Emel, silne out. 2. je fajn, antracit je jediné tmavé koleso, ktoré môžem. 3. no je to Porsche, to je ako supermodelka, na ktorej aj vrece vyzerá dobre, pomáha aj ten veľmi otvorený dizajn a kričiace červené strmene za lúčmi, ale proste čierna nie.
Dvojka super.
Jedna trošku oldschool, ale k limuzíně od Jaguaru dejme tomu.
Tři... zase, k tomu Porsche ještě dejme tomu, hlavně díky velkejm brzdám je vidět že to není plecháč... ale jinak žádné nadšení.
To první jsou 18" Gemini, který se dělaj jak stříbrný, tak černý, tak právě šedivý, který se mi líběj nejvíc. Dávaly se na RS a jsou normálně k dostání i na eshopu za celkem rozumnejch 5000 za kolo. https://eshop.skoda-auto.com/…-5e0071498e-ha7x
Já to mám s tou černou spíš jako webpaja - černý kola skoro 100% nebrat a černý doplňky s výhradami a podle barvy. Nejvíc se mi líbily ty antracitově šedý.
U Superbu mi ta černá maska přijde horší. U Octy RS se mi líbila černá v kombinaci s černou, červenou nebo s bílou (a nakonec i se zelenou), ale třeba k té mojí modré se mi černá maska taky nelíbila a radši jsem vzal klasiku.
Superb Scout je v podstatě jen lifestyle verzí klasického Superbu 4x4. Světlá výška +1,5 cm nemá vůbec smysl řešit, stejně to bude jen jiným rozměrem kol... To jej výrazně dělí od konkurentů jako Passat Alltrack nebo Outback.
Co bych chtěl? Znovu - Fabia II MtC byla velmi výrazná, zatmavené lampy, černá střecha, lakované plastové lemy, prahy, lízátka... Tohle bylo MtC.
Mám dojem, že Škoda začíná chřadnout. Stejně jako Superb Scout je hodně slabý odvar, stejně tak tohle Monte Carlo je... hodně decentní, až moc.
Fabia II MtC byla nádherná, dokázali auto proporcemi nevalné dostat na úroveň... Fabia III MtC také působila ještě docela ok, i když... Ale tohle? Za mě silně nevýrazné.
On to autor asi myslel tak, ze tento paket (monte carlo) ktery pusobi vizualne dynamicteji je mozno objednat se vsemi motory a ne jen s nejvykonejsim. Kazdopadne pouzil nejhorsi moznou zavadejici formulaci. Pokud to tedy nebyl umysl ala bulvar...
Je několik oblastí v automobilovém designu, kde technologie umožnila udělat krok dopředu - tvarování plechů, světelná technika, design kol, ovládací prvky v interiéru.
A je pravda, že designéři by měli pochopit, že ne všechno, co se dá vyrobit, by se vyrobit mělo.
Když se ještě vrátím k tomu BMW - právě ten vícebarevný design ti umožňuje, aby ta kola vypadala více "otevřená" - protože na první pohled jsou vidět jen ty lesklé části, zatímco ty šedé splývají s pozadím, takže vlastně je to ten tvůj ideál "tenké otevřené 5x2". U čistě stříbrných se tohle dosahuje těžko, protože prostě potřebuješ mít nějakou masu kovu, aby to kolo mělo nějakou pevnost...
Kazdopadne mohl by to byt zajimavej namet na anketu, vybrat vhodne disky z obou "skol", na podobnych autech, o podobne velikosti, povedene fotky co to prodaji... a videt co by se lidem libilo vic. Jestli ta nuda, nebo kolotoc.
Já ti rozumím, sám mám out stříbrnou, ale má pointa byla, že nemusí být hned Monte Carlo a mne osobně se na obyčejné červené oktavce docela líbí klasicka černá kola více, než klasická stříbrná. U jiných aut a barev už to tak nemám a klonim se k světlejším barvám . Možná je to tím, že takové kombinace vídám a zvykl jsem si :D Je to jen můj názor ;)
Za sebe jsem v tomto asi trosku staromodni, ale hezky disk nema byt prekombinovany, "preplneny" ruznejma klikyhakama a ma byt jednobarevny.
Pokud jde o barvy, nevadi mi antrazit, nevadi mi ani cerna (tady jsem s vama vsema v tezke opozici :-) ) a samozrejme mi nevadi klasika stribrna. Ve velice, velice jedinecnych pripadech u me projde i bila na kolech, ale to je fakt kusova zalezitost.
Takze co podle me jo, treba takhle:
https://www.nationwidevehiclecontracts.co.uk/m/2/jaguar-xf-silver-exterior-front-2.jpg https://media.caradvice.com.au/…f888530a8c3a.jpg https://www.porscheofocala.com/…k279575/ip/1.jpg?…
To na tý trojce jsou pěkný kola. Celý auto je trošku přehnaný - moc snížený, kola s moc malým profilem... tak to vypadá trošku jako karikatura. Ale samotný kola dost dobrý.
Když dojde na lámání chleba, tak za mě teda radši čistě stříbrná než čistě černá... ale jinak musím souhlasit s tím, co tu kdysi psal někdo z branže... a to že čistě stříbrná kola už jsou out.
Tak RS je hezčí, spíše jsem chtěl říct, že než obyč stříbrné, tak červená Ofce na černých kolech vypadá docela solidně :) Jasně, že může být i lépe, ale to je taky o dost méně v peněžence :D
Za mě... čistě stříbrná je už dneska trošku out, čistě černá je no-way... a nejlepší jsou buď třeba ty antracitové, nebo právě nějaká kombinace černá / stříbrná. Ono té černé stačí málo, aby přestala vypadat jako plecháč... https://enginenu.com/…ignia-Photos.jpg
Ja teda nie som fanúšik F&F a dvojfarebné leštené disky sa mi tiež páčia (asi najviac). Btw. tebe príde GGTI ako z fast&furious? http://motoringme.com/…14_VW_GTI_23.jpg
Zatial som mimo/londyn, siel som okolo fordu, tak som zastastavil narychlo okuknut. O mesiac som doma tak skusim obvolat predajcov na jazdu. Aj ked si myslim, ze zohnat kombi predvadzacku bude problem
A napriek tomu coraz viac vyrobcov zacina pouzivat cierne/tmave disky bez alternativy. Akurat som si bol obzriet staticky focus st kombi a predajca sa na mna pozeral divne, ked som sa pytal na moznosti vymeny diskov za nieco svetlejsie
ono cele to DNA dizajnu je uz decentnejsie... kym fabia II bola docela este ako tak zaoblena a elegantna a "uprava" monte carlo jej neskutocne sadla tak tu uz ani nejde robit take "pokroky" aj keby si chcel.... lebo samotny hranatejsi dizajn scaly je uz menej zivocisny a nedava tolko priestoru na viditelne "vylepsenie" ako dizajn pri fabii II
Superb Scout, jo? No, když myslíš... podle mě je Superb Scout naopak důkaz toho, jak Superb bez problému designově stíhá (neříkám že překonává) veškerou třídní konkurenci... https://d62-a.sdn.szn.cz/…_G_E/Q5bBKo.jpeg?…
Scala je Scala, v rámci možností hezky doladili interiér, i ta kola jsou fajn... nevím co bys s tím chtěl dělat.
PS: u Scouta nemusím zadní nárazník... ale i tak je zadek u kombíku špička š***tá ;-)
Musím říct, že i klasická červená barva s černými doplňky dokáže ozvláštnit nejednu Škodovku. Třeba naprosto obyčejnou Octu s černými koly i bez MC paketu. Vypadá moderně, svěže. Doba chromových pásek jako známek vyšších výbav je pryč :)
T-Cross mne hodně zklamal, ale vysvětlíš mi rozdíl mezi T cross a T roc ? Mne ta auta naživo příjdou skoro stejná a stejně veliká.
Chápu, že je to reklama. Chápu, že to tak být musí. Co mě ale zaráží jsou ty kecy přímo z automobilky: "S novou verzí Monte Carlo zdůrazňujeme sportovně-dynamický charakter modelu Škoda Scala"
Takhle vypadá sportovně-dynamické auto. A co to vlastně vůbec znamená, být sportovně-dynamický ? Čekal bych, že tam bude napsáno "sportovní/dynamický", to bych pochopil.
Oteklé rodinné auto na malém podovozku s torzkou vzadu je asi tak sportovní, jako kráva v říji. Ale ok, lidé chtějí styl. Navrch huj, vespod fuj. Techniku nikdo nedocení. To lze od mas zejména firemních zákazníků čekat. Ta většina lidí z officů ví o autech houbeles a toto je produkt přesně pro ně.